Dat hoeft ook helemaal nietquote:
Okequote:
Noem jij dat zingen dan?quote:
Fappen op plaatjes?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet
maar dan weet je wel of je zou willen voelen of niet
edit: ik trouwens wel
Van die opmerking krijg ik pinkpop-heimweequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
Maar het gezang is gewoon harder dan de muziek, echt strak !![]()
AHHHWWWWW how cuuuuuuute!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan er niks aan doen, ben gelukkiger dan ik in lange tijd ben geweest en kan me niet voorstellen dat dat gauw anders zal worden. Soms klopt alles gewoon
Helemaal mee eensquote:
Sssst! Dat weten hun nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie![]()
Als de line-up volgend jaar beter is ga ik misschien wel weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Van die opmerking krijg ik pinkpop-heimwee
Nothing beat Italian hardstyle babyquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan er niks aan doen, ben gelukkiger dan ik in lange tijd ben geweest en kan me niet voorstellen dat dat gauw anders zal worden. Soms klopt alles gewoon
Beetje jammer dat hij niet exact dat zelfde gevoel heeft, anders zou hij je nooit laten gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen op haar? Of ook andere?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij niet exact dat zelfde gevoel heeft, anders zou hij je nooit laten gaan
Heb jij iets gemist ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij niet exact dat zelfde gevoel heeft, anders zou hij je nooit laten gaan
Alleen op haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:35 schreef getl0st het volgende:
[..]ik bedoelde of voelen hier verplicht was
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders beginnen ze ook om foto's te zeuren
Ik bedoelde het niet lullig!! Ik vind het gewoon een zak hooi dat je iemand in onzekerheid laat die klaarblijkelijk zo gelukkig is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |