yep alleen die verklaringen zijn bijna nog ongelooflijker dan die buitenaardse ufoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef Darklight het volgende:
Leuk filmpje
Het punt is dat foto's en filmpjes tegenwoordig dusdanig makkelijk te manipuleren zijn dat de echtheid er van haast niet na te gaan is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:18 schreef Ticker het volgende:
Snap nog steeds niet dat er zo weinig van dit soort beelden in het nieuws komt.
Je gelooft toch echt niet dat wij de enige mensen zijn die nieuwsgierig zijn naar dat onderwerp.
Al zou er maar openbaar een tijd lang dagelijks tijd aan gespendeerd worden, en dan bedoel ik niet SETI die naar een of ander signaal zoekt.
Beetje vaag als je het mij vraagd, het is duidelijk dat ze hier zijn, dan gaan ze niet ook nog eens van verre afstand contact zoeken. En nog eens, je weet niet waar ze vandaan komen. Het heelal is groot.
Er zijn genoeg filmpjes die verifieerbaar echt zijn, ofwel gewoon van een videocamera afkomen en waar onverklaarbare objecten op te zien zijn, die niet van hier kunnen komen. Mocht dat wel zo zijn, vraag je dan alleen al af hoe het in vredesnaam zo kan zijn dat de knappe koppen in de wereld dit soort geheime voertuigen maken.
Dat is het punt niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef kriele het volgende:
[..]
Het punt is dat foto's en filmpjes tegenwoordig dusdanig makkelijk te manipuleren zijn dat de echtheid er van haast niet na te gaan is.
En -natuurlijk- het ontbreken van glashelder bewijsquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.
Een beetje serieus onderzoeker kan zo erachter komen welke filmpjes echt zijn en welke niet.
Daarnaast hebben we ondertussen zo'n gigantische database aan filmpjes, zie alleen al op youtube.
Het punt is dat dit gewoonweg niet erkend wordt. Je mag je dan afvragen waarom niet.
En geloof me, het heeft niets te maken met de kwaliteit van de filmpjes.
Glashelder bewijs als in.. tastbaar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef kriele het volgende:
[..]
En -natuurlijk- het ontbreken van glashelder bewijs
die derdequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Glashelder bewijs als in.. tastbaar?![]()
Of als je bedoelt video bewijs, dan kan ik met genoeg NASA beelden komen waarin gelogen wordt, mede met dank aan David Sereda die dit in 'Evidence: The Case For NASA UFO's' duidelijk naar voren bracht.
T'is niet voor niets, dat die STS missies niet meer live te volgen zijn.
Genoeg stof om op te doen laten waaien!
Oe dat zijn duidelijke foto's !quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:00 schreef jogy het volgende:
http://www.ufocasebook.com/2009b/greenvillesc052609.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
dat misschien wel, maar ze zien er verschrikkelijk nep uit...quote:
Ik hoop dat ze het door hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef jogy het volgende:
En weer open.
Op de man spelen is een note en sommige zitten dicht op een ban. Mag men zelf uitmaken wie dat nou is.
Als je een leuke foto ziet op het interwebs moet je 1. rechtsklikken op de desbetreffende foto 2. op eigenschapper cq properties klikken 3. de url van de foto kopieren ( selecteren en ctrl-c ) 4. naar het topic gaan 5. de url zet je tussen de [img] [/img] tags en klaar is klaraquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef JeetjeMina het volgende:
offtopic; ik blijf maar keutelen met foto's in dit forum plaatsen, weet elke keer niet meer hoe 't ook alweer moet, wie hullupt me??
dat oranje, is dat nanotechnologie of koude kern fusie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:49 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er ook wel echt uit.
NASAquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat oranje, is dat nanotechnologie of koude kern fusie?
tof plaatje, waar heb je dat van?
I Knowquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:02 schreef CasB het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je links op de foto ook nog 2 objecten.
maar dat werkt niet als het gaat om Flash-player images hè?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je een leuke foto ziet op het interwebs moet je 1. rechtsklikken op de desbetreffende foto 2. op eigenschapper cq properties klikken 3. de url van de foto kopieren ( selecteren en ctrl-c ) 4. naar het topic gaan 5. de url zet je tussen de [img] [/img] tags en klaar is klara
Gewoon linken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef JeetjeMina het volgende:
[..]
maar dat werkt niet als het gaat om Flash-player images hè?
kan ik daar iets anders mee dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef JeetjeMina het volgende:
[..]
Print screen op je toetsenbord aanklikken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef JeetjeMina het volgende:
[..]
komt welquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef Darklight het volgende:
Dat is een gaaf filmpje![]()
Waarom zie ik zoiets nooit
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Devz het volgende:
Na tientallen jaren nog steeds geen enkele scherpe video of foto met overtuigend bewijs.
Die kan ik ook nog wel photshoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |