Ik hoop dat ze het door hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef jogy het volgende:
En weer open.
Op de man spelen is een note en sommige zitten dicht op een ban. Mag men zelf uitmaken wie dat nou is.
Als je een leuke foto ziet op het interwebs moet je 1. rechtsklikken op de desbetreffende foto 2. op eigenschapper cq properties klikken 3. de url van de foto kopieren ( selecteren en ctrl-c ) 4. naar het topic gaan 5. de url zet je tussen de [img] [/img] tags en klaar is klaraquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef JeetjeMina het volgende:
offtopic; ik blijf maar keutelen met foto's in dit forum plaatsen, weet elke keer niet meer hoe 't ook alweer moet, wie hullupt me??
dat oranje, is dat nanotechnologie of koude kern fusie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:49 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er ook wel echt uit.
NASAquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat oranje, is dat nanotechnologie of koude kern fusie?
tof plaatje, waar heb je dat van?
I Knowquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:02 schreef CasB het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je links op de foto ook nog 2 objecten.
maar dat werkt niet als het gaat om Flash-player images hè?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je een leuke foto ziet op het interwebs moet je 1. rechtsklikken op de desbetreffende foto 2. op eigenschapper cq properties klikken 3. de url van de foto kopieren ( selecteren en ctrl-c ) 4. naar het topic gaan 5. de url zet je tussen de [img] [/img] tags en klaar is klara
Gewoon linken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef JeetjeMina het volgende:
[..]
maar dat werkt niet als het gaat om Flash-player images hè?
kan ik daar iets anders mee dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef JeetjeMina het volgende:
[..]
Print screen op je toetsenbord aanklikken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef JeetjeMina het volgende:
[..]
komt welquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef Darklight het volgende:
Dat is een gaaf filmpje![]()
Waarom zie ik zoiets nooit
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Devz het volgende:
Na tientallen jaren nog steeds geen enkele scherpe video of foto met overtuigend bewijs.
Die kan ik ook nog wel photshoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |