yep alleen die verklaringen zijn bijna nog ongelooflijker dan die buitenaardse ufoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef Darklight het volgende:
Leuk filmpje
Het punt is dat foto's en filmpjes tegenwoordig dusdanig makkelijk te manipuleren zijn dat de echtheid er van haast niet na te gaan is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:18 schreef Ticker het volgende:
Snap nog steeds niet dat er zo weinig van dit soort beelden in het nieuws komt.
Je gelooft toch echt niet dat wij de enige mensen zijn die nieuwsgierig zijn naar dat onderwerp.
Al zou er maar openbaar een tijd lang dagelijks tijd aan gespendeerd worden, en dan bedoel ik niet SETI die naar een of ander signaal zoekt.
Beetje vaag als je het mij vraagd, het is duidelijk dat ze hier zijn, dan gaan ze niet ook nog eens van verre afstand contact zoeken. En nog eens, je weet niet waar ze vandaan komen. Het heelal is groot.
Er zijn genoeg filmpjes die verifieerbaar echt zijn, ofwel gewoon van een videocamera afkomen en waar onverklaarbare objecten op te zien zijn, die niet van hier kunnen komen. Mocht dat wel zo zijn, vraag je dan alleen al af hoe het in vredesnaam zo kan zijn dat de knappe koppen in de wereld dit soort geheime voertuigen maken.
Dat is het punt niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef kriele het volgende:
[..]
Het punt is dat foto's en filmpjes tegenwoordig dusdanig makkelijk te manipuleren zijn dat de echtheid er van haast niet na te gaan is.
En -natuurlijk- het ontbreken van glashelder bewijsquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.
Een beetje serieus onderzoeker kan zo erachter komen welke filmpjes echt zijn en welke niet.
Daarnaast hebben we ondertussen zo'n gigantische database aan filmpjes, zie alleen al op youtube.
Het punt is dat dit gewoonweg niet erkend wordt. Je mag je dan afvragen waarom niet.
En geloof me, het heeft niets te maken met de kwaliteit van de filmpjes.
Glashelder bewijs als in.. tastbaar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef kriele het volgende:
[..]
En -natuurlijk- het ontbreken van glashelder bewijs
die derdequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Glashelder bewijs als in.. tastbaar?![]()
Of als je bedoelt video bewijs, dan kan ik met genoeg NASA beelden komen waarin gelogen wordt, mede met dank aan David Sereda die dit in 'Evidence: The Case For NASA UFO's' duidelijk naar voren bracht.
T'is niet voor niets, dat die STS missies niet meer live te volgen zijn.
Genoeg stof om op te doen laten waaien!
Oe dat zijn duidelijke foto's !quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:00 schreef jogy het volgende:
http://www.ufocasebook.com/2009b/greenvillesc052609.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
dat misschien wel, maar ze zien er verschrikkelijk nep uit...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |