Lekker dat je daar dan juist foto's van plaatstquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:32 schreef Pippi het volgende:
[..]
Hij was toen ook ziek (schildklierproblemen). Nu gaat het beter!
Dat deed Remie ook. Soms leek ie 's nachts wel eenzaam. Was ie wakker geworden en wakker worden = ochtend = eten, dus blèren met de geitquote:Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze claimen je echt. Boy maakte mij zelfs 's nachts wakker door aan mijn haren te trekken. Ik wil aandacht nu. Ik heb wel eens geprobeerd de deur dicht te houden na 1 uur was hij nog aan het janken. Mijn nachtrust was mij toch heiliger.
Haar. En idd, het was echt een poepie. Vroeger gebruikte ik dr als babyquote:Op zondag 7 juni 2009 01:15 schreef Pippi het volgende:
NapoleonOok een rooie
![]()
Ach gossie, PoekieIk heb net topics over hem doorgelezen Qwea, Wat een stoere topkat was Poekie, een echte volhouder
'Sexy shot'quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:22 schreef Klonk het volgende:
Wolle is afgelopen Mei 15 geworden
[ afbeelding ]
Die ziet er fucked up uit.quote:
Mooi beest.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Telt bijna 14 ook? Op 14juli wordt Boy 14. Ik vind dat voor een Burmees toch al best oud. Nou ja Boy doet ook werkelijk bar weinig op een dag nl;
-janken om aandacht
-in de zon liggen en mee verhuizen met de zon
-wat eten en drinken
-en weer om aandacht vragen
[ afbeelding ]
quote:
Bij Joost ligt dat helaas wat ingewikkeld. Hij heeft namelijk een vervelend jaar achter de rug wat begon met een zeldzame oogafwijking: Iris Spincter Dysplasie, een aandoening die eigenlijk nooit bij katten voorkomt maar nogal eens wordt gezien bij dalmatiers. De spier rondom de iris van zijn beide ogen doet het niet meer waardoor hij geen pupilreflex meer heeft. Hij kan daardoor slecht tegen zonlicht, knijpt met zijn ogen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme Joost. Krijgt hij nu medicatie?
Wat een mooie katerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:44 schreef Pippi het volgende:
Wat leuk om te zien dat het topic wat ik geopend heb volstroomt met mooie poezebeesten in hun nadagen![]()
Helaas gaat het momenteel met Joost (de rode kater op de eerste foto van dit topic) niet zo lekker: afgelopen week heb ik bloedonderzoek laten doen omdat hij zo ontzettend veel drinkt, heel slecht eet en vaak misselijk is. Gisteren heb ik de uitslag gekregen: nierfalen![]()
[ link | afbeelding ]
Wolle is nog goed lenig voor zijn leeftijd!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:22 schreef Klonk het volgende:
Wolle is afgelopen Mei 15 geworden
[ afbeelding ]
Wat is Emily een duidelijk pittig ouwetje! Die ondeugd in haar ogen!quote:Op maandag 22 juni 2009 01:33 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Emily, een Javanees, is op 12 april jl. 14 jaar geworden en heeft haar beide halfbroers overleeft die helaas net de 10 jaar mochten halen. Emily mankeert helemaal niets en doet alsof ze een jonge poes is. Helaas verraad 1 ding haar leeftijd...mevrouw springt niet meer op de kapstok zoals ze vroeger deed.
[ afbeelding ]
Daisy, een HTK poes, in haar jongere jaren. overleden op 20 december 2006, leeftijd moet ergens tussen de 17 en 19 jaar zijn geweest. Ze kwam in 1993 aanlopen op mijn werk en omdat ze als bedrijfskat (school) iets te opdringerig was wilde de directeur haar weg hebben en zo kwam ze bij mij wonen als mijn eerste kat.
De rest van min katten zijn nu ook tussen de 10 en 14 jaar oud dus inmiddels is het hier Huize Avondrood.
Wat bijzonder dat je dat zo met daisy kon doen!quote:Op maandag 22 juni 2009 02:14 schreef trovey het volgende:
Emily is onverwoestbaar. Een tijdje geleden nog even bij de dierenarts geweest voor een akkefietje en de dierenarts moest even op de kaart kijken om te geloven dat ze echt zo oud was. Ik ken haar al vanaf de leeftijd van 3 weken toen ik haar en haar halfbroer kwam uitzoeken bij de fokker dus ik heb haar zien opgroeien van minikitten tot de statige dame die ze nu is.
Daisy heeft een speciaal plekje in mijn hart gehouden, eerste kat en een zeer apart karakter. Ze heeft katten zien komen en zien gaan (door ziekte) en vond alles goed. Ik nam haar eigenlijk altijd mee bij een familiebezoekje aan mijn vader en broer en dan kon gewoon los in een draagzak, weglopen...geen haar op haar hoofd die daaran dacht, mevrouw vond alles goed. Ach wat kun je een beestje toch missen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:28 schreef ElisaB het volgende:
Remie:
[ afbeelding ]
Hier een jaar of 17 en is 19 geworden
O wat naar trovey.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:37 schreef trovey het volgende:
Nou Daisy was inderdaad zo'n oerkat. Ik heb nog zo'n diertje gehad Bumble Bee, een kruisingspoesje Pers/HTK die kwam aanlopen, heel bijzonder diertje die helaas maar 8 jaar oud mocht worden. Ze kreeg een longontsteking die maar niet reageerde op antibiotica (achterliggende oorzaak vermoedelijk FIP) dus ook voor haar moest ik het besluit te nemen om in te grijpen. Wilde net als Daisy ook niet vertrekken, was een drama zaterdagnacht's om 1,00 uur maar het moest gebeuren want anders zou ze stikken, nog nooit zo'n heftig inslapen bij de dierenarts gezien en hoop dat de katten die hier nog rondlopen rustig gaan als het hun tijd is want van dat inslapen heb ik nog maanden schuldgevoelens gehad.
Oei, ik kan me voorstellen dat je nog lang wakker ligt van dat beeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
Tja ook voor dieren geldt helaas zachte heelmesster maken stinkende wonden dus helaas voor de poezen moet je soms besluiten nemen die ze niet aanstaan maar dit was toch wel de heftigste, een krijsend en kronkeld dier waarvoor je het beste wilt op het einde, zelfs de dierenarts stond met tranen in de ogen en die zien dit soort dingen wel vaker. Gelukkig kon hij me ervan overtuigen dat ze bij dat krijsen en kronkelen al zo ver heen was dat ze het niet bij bewustzijn meemaakte maar als eigenaar sta je aan de grond genageld en vraag je je af waar je in vredesnaam mee bezig bent. Hopelijk was dit de enige keer dat dit me overkomt en mag de rest in vrede gaan als het hun tijd is om het tijdelijke voor het eeuwige te verwisselen. Hopelijk blijf ik er weer een tijdje van gespaard na de laatste overleden kat op 11 november jl.
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:30 schreef Gianthuust het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is nu 8, maar doet al alsof ze bejaard is. Weigert nog steeds normaal water te drinken.(altijd via het pootje of de vloer van de douche)
ps. ik heb het over de linker poes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |