quote:Op maandag 22 juni 2009 17:30 schreef Gianthuust het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is nu 8, maar doet al alsof ze bejaard is. Weigert nog steeds normaal water te drinken.(altijd via het pootje of de vloer van de douche)
ps. ik heb het over de linker poes.
eentje staat al een paar weken klaar om opgehaald te worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef Duderella het volgende:
Hoog en droog!![]()
Heb jij nou twee TV's Ole?
lievvvquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef heaven7 het volgende:
Onze krakkemickey heeft ook nierproblemen en een tijdje terug was hij daardoor geobsedeerd door water en vonden we hem telkens zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie kleur heeft die kat!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef Chinless het volgende:
ik heb een poesje van 12 jaar, maar ze gedraagd zich veel ouder.
Blijf staan met aanhalen, zakt heel langzaam door dr pootjes heen enzo en dr evenwicht is ook niet alles meer.
Ik zal wel eens kijken voor een foto..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer is dat hequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:31 schreef Countess het volgende:
Die van mij mochten maar 8 en 12 jaar worden, ik had ze een langer leven gegund
Ik hoop op een langer leven voor de kittens die ik gereserveerd heb. Over een paar weken zijn ze oud genoeg om mee te mogenquote:
O dat is een écht oudje ja, zoals 'ie daar zit!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:16 schreef LoudGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze oude huiskat kwam ik tegen in Japan. Ik schatte hem op zeker 18 jaar. Stijve voorpootjes van de artritis, grijs in zijn zwarte vlekken en zeer luidkeels beledigd dat er niemand thuis was om hem binnen te laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |