abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69754521
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Was dit goed dan? En waar baseer je dat op?
Hij is goed met de druk om gegaan, dat vergeten mensen nogal snel. Del Potro was verders erg goed bezig met een sterke service en goede ballen van de baseline en het is gewoon goed van Federer dat hij ondanks dit nog wint. Dat hij dan af en toe een afzwaaier heeft dat kan.
pi_69754670
Ik volg als volslagen "Federer-idolaat" op gezette tijden met veel plezier alle ins en outs van het tennis forum alhier, maar nu voelde ik toch echt even de noodzaak om mijn rol van passieve lezer aan de wilgen te hangen, want ik zie hier mensen melden dat Federer SLECHT speelde?! Kijk toch alsjeblieft naar de hele situatie (de druk van het nu moeten winnen, een del potro die geweldig speelt 3 sets lang..enz.enz) en kom dan tot de enige rechtvaardige conclusie: Federer was geweldig, buitenaards, compleet onnavolgbaar~!

Ieder zijn mening verder uiteraard, maar ik vind dit gewoon te prachtig en kan even geen kritiek dulden hoor Zondag kan een van de mooiste dagen uit de geschiedenis van het tennis worden....als Robin gewoon verliest, zoals het een zweedse underdog betaamt. Oh, wat zou dat toch hemelsschreiend mooi zijn.....
pi_69754830
Ik hoop in ieder geval dat het geen finale wordt als Verkerk-Ferrero in 2003. De underdog die na een paar fantastische wedstrijden compleet weggespeeld wordt in de finale door de speler met veel meer ervaring.

Maar de kans dat het gebeurt, is zeker wel aanwezig.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 21:56:59 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_69754909
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:50 schreef leonnoel het volgende:
Ik volg als volslagen "Federer-idolaat" op gezette tijden met veel plezier alle ins en outs van het tennis forum alhier, maar nu voelde ik toch echt even de noodzaak om mijn rol van passieve lezer aan de wilgen te hangen, want ik zie hier mensen melden dat Federer SLECHT speelde?! Kijk toch alsjeblieft naar de hele situatie (de druk van het nu moeten winnen, een del potro die geweldig speelt 3 sets lang..enz.enz) en kom dan tot de enige rechtvaardige conclusie: Federer was geweldig, buitenaards, compleet onnavolgbaar~!

Ieder zijn mening verder uiteraard, maar ik vind dit gewoon te prachtig en kan even geen kritiek dulden hoor Zondag kan een van de mooiste dagen uit de geschiedenis van het tennis worden....als Robin gewoon verliest, zoals het een zweedse underdog betaamt. Oh, wat zou dat toch hemelsschreiend mooi zijn.....
Bedankt voor je zo objectieve en onbevangen mening.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:00:39 #30
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69755028
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef Marcoss het volgende:
Dubbele fouten? Federer heeft in de hele wedstrijd exact 1 dubbele fout geslagen..

Jij kijkt veel te kritisch naar het spel van Federer.
Ik heb het over 1 dubbele fout. Jij maakt er meteen meervoud van. Mar ik heb het vooral over al die forehand- en backhand afzwaaiers.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:02:28 #31
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69755087
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:46 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Hij is goed met de druk om gegaan, dat vergeten mensen nogal snel. Del Potro was verders erg goed bezig met een sterke service en goede ballen van de baseline en het is gewoon goed van Federer dat hij ondanks dit nog wint. Dat hij dan af en toe een afzwaaier heeft dat kan.
Goed met de druk omgaan? Del Potro sloeg aan het eind een DF op breakpoint tegen en dat had hij ook al eerder in de wedstrijd gedaan. En ik vond het wel meer dan af en toe een afzwaaier. Maar goed, hier komen we toch niet uit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:03:51 #32
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69755138
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef Marcoss het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat het geen finale wordt als Verkerk-Ferrero in 2003. De underdog die na een paar fantastische wedstrijden compleet weggespeeld wordt in de finale door de speler met veel meer ervaring.

Dat s precies wat ik ook niet hoop. Ik hoop dat het een goeie partij wordt waarin ze aan elkaar gewaagd zijn. En ik denk dat Federer meer te verliezen heeft dan Soderling.
pi_69755176
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat s precies wat ik ook niet hoop. Ik hoop dat het een goeie partij wordt waarin ze aan elkaar gewaagd zijn. En ik denk dat Federer meer te verliezen heeft dan Soderling.
Het kan best wel eens een olifantenbevalling worden.
pi_69755228
quote:
Federer was geweldig, buitenaards, compleet onnavolgbaar~!
Er zijn opties die iets beter in de buurt van de realiteit komen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_69755239
Jezus, je let even niet op en we zijn van #19 naar #24 gegaan

Jammer van JMDP, hij is een held en is eervol ten onder gegaan, had ik niet verwacht na de AO.
Ik denk dat ik hem onderschat ofzo, want bij elke wedstrijd denk ik 'dit gaat niet ie winnen'
Zal toch komen door die jarenlange achtereenvolgende teleurstellingen door Argentijnse sporters!

Ik ben alleen heel erg bang voor de finale.....wat nou als Soderling nog steeds zo blijft rammen als hij tot nu heeft gedaan.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:07:19 #36
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69755255
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:05 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het kan best wel eens een olifantenbevalling worden.
Bedoel je die van Mirka? Of de finale voor Federer?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:08:42 #37
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69755303
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:06 schreef LaTiNo het volgende:
[...]
Ik ben alleen heel erg bang voor de finale.....wat nou als Soderling nog steeds zo blijft rammen als hij tot nu heeft gedaan.
Wat is de laatste keer dat een duidelijke underdog in de GS-finale van een topdriespeler heeft verloren? Volgens mij gebeurt dat zelden.
pi_69755309
Als die Del Potro conditioneel nog iets sterker wordt, gaat dat écht een grote bedreiging worden voor de top-4 van de wereld. Vooral in de 3de set stond hij echt fantastisch te spelen.
pi_69755357
Zou goed zijn voor het tennis. Een nieuwe concurrent van buiten Europa.
pi_69755371
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:54 schreef Marcoss het volgende:

Hopelijk kiest Soderling er niet voor om simpel te verliezen, zoals Martin daar wel voor koos.
pi_69755397
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat is de laatste keer dat een duidelijke underdog in de GS-finale van een topdriespeler heeft verloren? Volgens mij gebeurt dat zelden.
Gewonnen bedoel je neem ik aan.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_69755401
quote:

[..]

Als Federer fan hoop je zondag toch maar een ding mag ik hopen? Dat ie wint!!!! Hij heeft niet zozeer een hoop te verliezen trouwens, maar wel een hele rits niet te winnen. Van mijn part wint ie met 3 bagels, waarvan 17 lovegames. Dat mooie tennis zie ik graag volgende week op queens wel weer ofzo:P
pi_69755730
quote:

[..]

En ik denk dat Federer meer te verliezen heeft dan Soderling.
No shit sherlock
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:23:42 #44
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69755757
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:22 schreef MikeLowrey het volgende:

[..]

No shit sherlock
Nou, zo duidelijk is dat niet. Ik vraag me af of Federers 14e GS meer voor hem betekent dan Soderlings 1e voor Soderling.

Wat ben je toch weer aardig.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:24:16 #45
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69755773
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef nostra het volgende:

[..]

Gewonnen bedoel je neem ik aan.
Ja, sorry, bedoel ik. Lange dag.
pi_69755795
Nou ja, RG is natuurlijk wel een flinke monkey on his back. Daar veranderen 13 slams niks aan.
pi_69755871
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nou, zo duidelijk is dat niet. Ik vraag me af of Federers 14e GS meer voor hem betekent dan Soderlings 1e voor Soderling.

Wat ben je toch weer aardig.
Let jij wel eens op Federer? Een brok van emotie na een winst of verlies (zie AO). Die gaat als die wint helemaal kapot van geluk. Soderling lijkt mij juist zo'n typische broodtennisser.

Sorry dat ik volgens jou weer zo onaardig ben. Maar je loopt weer eens onwijs te zeuren. Misschien speelde die niet top. Maar daar gaat het toch niet allemaal om? Hij heeft toch inzet getoond dat wil jij toch zo graag. Dat kan je echt niet ontkennen. Dat ie vroeger zo dominant was, dat heeft jou blijkbaar verwend gemaakt.:')
pi_69755907
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef kevin_ het volgende:
Lachwekkend dat er mensen zijn die denken dat Federer vandaag slecht speelde .
inderdaad, ik heb hem tientallen mooie ballen zien slaan,

voor de zeikerds... zo'n partij duurt een 3 a 4 uur.. Wat denken jullie? Dat elke bal geslagen wordt zoals op de PS3 of Wii??

Hij is nog steeds een mens hoor...

Ik vond alle halve finalisten van hoog niveau, en de 2 5-setters geven al een indicatie dat z edat ook waren....
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_69756022
quote:
Zondag kan een van de mooiste dagen uit de geschiedenis van het tennis worden....als Robin gewoon verliest, zoals het een zweedse underdog betaamt. Oh, wat zou dat toch hemelsschreiend mooi zijn.....
Johansson AO 2002?

@Federer-Fan: die afzwaaiers had hij altijd al in z'n spel zitten..
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:33:41 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_69756047
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:27 schreef MikeLowrey het volgende:

[..]

Let jij wel eens op Federer? Een brok van emotie na een winst of verlies (zie AO). Die gaat als die wint helemaal kapot van geluk. Soderling lijkt mij juist zo'n typische broodtennisser.
Ja, ik let op. Maar tijdens de wedstrijden ziet hij er chagrijnig uit.
quote:
Sorry dat ik volgens jou weer zo onaardig ben. Maar je loopt weer eens onwijs te zeuren. Misschien speelde die niet top. Maar daar gaat het toch niet allemaal om? Hij heeft toch inzet getoond dat wil jij toch zo graag.
Oh ja, da's waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')