quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Emimich het volgende:
Waarom worden spelers boven de 10 miljoen zelfs niet eens meer door de engine gekocht voor hun waarde?
O ja?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef donroyco het volgende:
Hé, een oud(e) bekend(e) topic.
Zoek maar eens bij OSM op Fc Swinkiequote:
Dat ben ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.
Ik zou het niet weten, ik doe bijv oude rotten van 33 en die zijn dan 15 mil waard ofz, verkoop ik ze voor 14 mil ofzo, dan koopt de ''computer'' het vaak wel, ik bedoel die 33 jarige oudjes worden moeilijk getraind.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Emimich het volgende:
Waarom worden spelers boven de 10 miljoen zelfs niet eens meer door de engine gekocht voor hun waarde?
Beïnvloedt leeftijd eigenlijk de kans dat de computer je spelers koopt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef Lehme het volgende:
Ik zou het niet weten, ik doe bijv oude rotten van 33 en die zijn dan 15 mil waard ofz, verkoop ik ze voor 14 mil ofzo, dan koopt de ''computer'' het vaak wel, ik bedoel die 33 jarige oudjes worden moeilijk getraind.
heb je nou een jonge speler van 18 ofzo, dan zal die vaak gekocht worden door je mede ploegen, zelfs als je 2,5x het waarde vraag.
Nee, dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beïnvloedt leeftijd eigenlijk de kans dat de computer je spelers koopt?
Geen tijd voor, en ik ken het spelletje te goed daar voorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef Lehme het volgende:
[..]
hahah
donroyco, waarom ga jeniet het weer spelen dan?
O? bij mij, zeker wel. als ik jongere verkoop gaan die sneller eruit door computer dan oudjesquote:
De laatste keer dat ik Bojan haalde werd hij topscorer met 44 goals, wereldspeler en traint als een gek.quote:
Ik train m denk ik even naar 100, daarna Aguero naar 100 en misschien Welbeck ook nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Bojan haalde werd hij topscorer met 44 goals, wereldspeler en traint als een gek.
Ja das klote.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Wat kan ik nou juist goed tegen 4-5-1 schieten van afstand doen? Vasthouden aan mn huidige tactiek (4-3-3 zoek de vleugels) of aanpassen?
Het is tegen Sunderland, iemand die wel goede speler is, maar ik heb met Man Utd veel betere spelers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |