SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zfp)quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zegt iedereen "tvp"?Te Veel Posts zonder inhoud hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
Nu is de concurrentiestrijd nog groter, want er moet handmatig worden geteld. Zo'n Waddeneiland wint toch meestal?quote:
Ja inderdaad. Schiermonnikoog is qua inwoners de kleinste van NL.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:56 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nu is de concurrentiestrijd nog groter, want er moet handmatig worden geteld. Zo'n Waddeneiland wint toch meestal?
SP op winstquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef Toad het volgende:
Voorlopige prognose nu op Ned 1.
GL had er ook 2quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef Toad het volgende:
CDA: 5
PVV: 4
PvdA: 4
VVD: 3
D66: 3
SP: 2
SGP/CU: 2 (dacht ik)
exitpollsquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef tralalala het volgende:
Hoe komen ze aan deze uitslag?
Opiniepeiling of wat?
Vorige keer hadden ze de eerste prognose helemaal fout.
Mwhoa, helemaal fout? Wanneer dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef tralalala het volgende:
Hoe komen ze aan deze uitslag?
Opiniepeiling of wat?
Vorige keer hadden ze de eerste prognose helemaal fout.
Wachten op der Führer he..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Voordat de leider zijn mening heeft gegeven mag de rest niet praten
Inderdaad, wat een schertsvertoningquote:
Nou!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef Specularium het volgende:
Dat wijf van de PVDA knijpt hem behoorlijk.
Wanneer zijn die?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden bij de tweede kamer verkiezingen.
Maurice de Hondt zat er weer flink naast, die roept al maanden dat de PVV de grootste isquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
Vertaald naar Tweede Kamerzetels:
CDA 31 (-10)
PvdA 20 (-13)
VVD 17 (-5)
GL 14 (+7)
SP 12 (-13)
Chr.Unie ** 7 (+1)
D66 16 (+13)
PvdD 5 (+3)
SGP ** 2 (+0)
PVV 22 (+13)
** CU/SGP doen in Europa als 1 lijst mee
De "overigen", waaronder dus Libertas hebben bij elkaar 2% gehaald. En halen dus de kiesdrempel niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef Samsonneke het volgende:
Als een kleine partij zoals Libertas niet op dat "magische scherm" verschijnt, betekent dat dan dat die gewoon 0 zetels heeft of komt dat later?
Niet echt, had 1e partij moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef alexis_ het volgende:
PVV 2e partij. Nee, daar moet je blij mee zijn.
En hoeveel is het omgerekend in dollars?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
Vertaald naar Tweede Kamerzetels:
CDA 31 (-10)
PvdA 20 (-13)
VVD 17 (-5)
GL 14 (+7)
SP 12 (-13)
Chr.Unie ** 7 (+1)
D66 16 (+13)
PvdD 5 (+3)
SGP ** 2 (+0)
PVV 22 (+13)
** CU/SGP doen in Europa als 1 lijst mee
Ahh oke, dankje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
De "overigen", waaronder dus Libertas hebben bij elkaar 2% gehaald. En halen dus de kiesdrempel niet.
Gelukkig maar.quote:
Geniaal was dat.quote:
Alsof ze ook maar een beetje te vertellen krijgen in Europa nuquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ach het wachten is gewoon tot die zeepbel van Wilders uit elkaar klapt... hoe meer zeggenschap ze overal krijgen hoe meer ze door de mand vallen....
Ik vind het echt zo'n foute club, nog fouter als de club van Fortuijn destijds... en dat ook alleen Wilders maar iets mag zeggen... wat een kneuzenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Heerlijkheid het volgende:
Moet je eens opletten hoeveel vrouwen je in beeld ziet bij de PVV. 't zijn echt alleen maar mannen.
Allemaal van die machtsgeile droeftoeters die een jaartje geleden nog de VVD oid zaten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Heerlijkheid het volgende:
Moet je eens opletten hoeveel vrouwen je in beeld ziet bij de PVV. 't zijn echt alleen maar mannen.
Eerlijk gezegd houd ik mijn hart vast. Niet alle PVV-stemmers zullen bij een enquête toegeven dat zij PVV gestemd hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Maurice de Hondt zat er weer flink naast, die roept al maanden dat de PVV de grootste is
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef marcodej het volgende:
Ik als CDA'er kan leven met deze uitslag voor mijn partij. Gelukkig blijven we de grootste, een verlies van 2 zetels vind ik net ff te groot. 1 verlies had ik op gerekend...
Precies, ze zullen geen zak gaan uitvoeren... zeker niet omdat ze zich overal van distantieren... die 4 gaan lekker makkelijk geld verdienen daar... eens kijken wat het pleps wat op ze gestemd heeft daar van gaat vindenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Alsof ze ook maar een beetje te vertellen krijgen in Europa nu
De VVD had Wilders beter kunnen behouden hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Allemaal van die machtsgeile droeftoeters die een jaartje geleden nog de VVD oid zaten.
Als ze fors winnen bij de Raadsverkiezingen kan Wilders het niet meer in de hand houden en dan gaan ze binnen geen tijd rollend over straat. Nu kan hij nog aan alle touwtjes trekken en vanuit zijn oogpunt bezien doet hij dat goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n foute club, nog fouter als de club van Fortuijn destijds... en dat ook alleen Wilders maar iets mag zeggen... wat een kneuzen
Van de mensen van de PVV in Europa hoor je denk ik praktisch niets. Enige wat ze doen is tegen stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ze zullen geen zak gaan uitvoeren... zeker niet omdat ze zich overal van distantieren... die 4 gaan lekker makkelijk geld verdienen daar... eens kijken wat het pleps wat op ze gestemd heeft daar van gaat vinden
Nou nee. Zo'n gek wil je niet in je partij hebben, ondanks dat hij nu veel stemmen aan het ophalen is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
De VVD had Wilders beter kunnen behouden hoor.
Ja maar dat bedoel ik dus... dan heb je toch een wereldbaan waar je bakken met geld mee verdient... en maar schelden dat de linkse kliek zo met geld loopt te smijten... die proberen tenminste nog constructief te denkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Van de mensen van de PVV in Europa hoor je denk ik praktisch niets. Enige wat ze doen is tegen stemmen.
Op de lange termijn niet, hoewel de VVD wel eindelijk eens moeten kiezen tussen een conservatief en een liberaal profiel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
De VVD had Wilders beter kunnen behouden hoor.
Als dat nodig is om die populistische zeepbel door te prikken... prima! Dat heb ik er wel voor over...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef tha_dark het volgende:
Als dit zo blijft krijgen we weer een grote puinhoop als de 2e kamerverkiezingen zijn net als toen bij Fortuijn, Als Wilders in 1x 25 capabele mensen moet vinden voor in de 2e kamer gaat het weer helemaal mis en kunnen we een half jaar later weer gaan stemmen!
Door het vertrek van mensen als Wilders en Verdonk heeft de VVD erg veel in moeten leveren. De VVD had zich beter kunnen profileren en dan had de VVD veel kiezers kunnen behouden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou nee. Zo'n gek wil je niet in je partij hebben, ondanks dat hij nu veel stemmen aan het ophalen is.
Gek he, als het om EUROPESE verkiezingen gaat....quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef Ada. het volgende:
Brussel bemoeit zich ook al met de tijd van bekendmaken van uitslagen.
Gek he bij de Europese verkiezingen, zou je absoluut niet verwachtenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef Ada. het volgende:
Dat lijkt me beter dan dat hij vier jaar lang met een stuk of tien man alles in de weg gaat zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef tha_dark het volgende:
Als dit zo blijft krijgen we weer een grote puinhoop als de 2e kamerverkiezingen zijn net als toen bij Fortuijn, Als Wilders in 1x 25 capabele mensen moet vinden voor in de 2e kamer gaat het weer helemaal mis en kunnen we een half jaar later weer gaan stemmen!
Makkelijk hoor. Erg makkelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef Ada. het volgende:
Op de langere termijn was het natuurlijk een onhoudbare situatie geworden, maar het punt dat je aanhaalt betreffende de profileren is wel erg belangrijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op de lange termijn niet, hoewel de VVD wel eindelijk eens moeten kiezen tussen een conservatief en een liberaal profiel.
Wat boeit dat? Gelukkig maakt Nederland het zelf uit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Gek he, als het om EUROPESE verkiezingen gaat....
Voor Europa vind ik het terecht ja. Goede campagne gevoerd en hebben best redelijke standpunten. Voor nationale verkiezingen moet ik niet aan zo'n grote winst voor D66 denken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
D66 gun ik het eigenlijk wel. Zegt een CDA'er.
quote:
Zover denken veel kiezers niet na.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef Breekfast het volgende:
Heel jammer dit, Nu de pvv zo groot is en inderdaad alleen in het parlement wil gaan zitten betekent het dus dat Nederland een groot deel van zijn macht kwijt is geraakt in Europa.
Juist bij nationale verkiezingen stem ik D66, Europees stem ik GroenLinks.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor Europa vind ik het terecht ja. Goede campagne gevoerd en hebben best redelijke standpunten. Voor nationale verkiezingen moet ik niet aan zo'n grote winst voor D66 denken.
Ben zeer benieuwd hoe de prognose nu is. Denk voor D66 en PVV nog iets gunstiger.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | PvdA 13,9 4 -3 VVD 11,0 3 -1 GrL 8,8 2 0 SP 7,9 2 0 CU/SGP 7,4 2 0 D66 10,2 3 +2 PvdD 3,8 0 0 PVV 15,3 4 +4 |
Mensen komen zelf wel achter wat voor ongenuanceerd zooitje het is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
D66
Zou ook wel dubbel zijn als ik een andere partij stem dan waar ik voor werk als secretaris bij de gemeente.
Vind het toch wel nasty dat de PVV echt zoveel zetels krijgt. Wat is dat toch met die ontwikkelingen..
Hopelijk voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2011.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Ada. het volgende:
[..]
Mensen komen zelf wel achter wat voor ongenuanceerd zooitje het is.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef marcodej het volgende:
Wat ben ik overigens blij dat Maartje met pensioen is zeg!
Ik denk niet dat je dat zo kan vertalen. Bij jou verliest de SP bijvoorbeeld 13 zetels, terwijl ze nu procentueel gezien zelfs iets stijgen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef ouderejongere het volgende:
De nieuwe uitslag in Tweede Kamerzetels:
CDA 30
PvdA 21
VVD 17
GL 13
SP 12
CU 9
SGP 2
D'66 15
PvdD 6
PVV 23
D66 15,2quote:
Inderdaadquote:
Dat is de waan van de dag allemaal. Veel mensen stemmen gewoon op wat ze in de media zien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom stemt 8% van de kiezers op Schiermonnikoog in godsnaam op de PVV? Ze hebben daar toch nooit een moslim gezien denk ik.
Ze zullen wel denken dat moslims net een soort Duitsers zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom stemt 8% van de kiezers op Schiermonnikoog in godsnaam op de PVV? Ze hebben daar toch nooit een moslim gezien denk ik.
Ze mogen allemaal praten, alleen niet over onderwerpen waar Geert het graag over wil hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Graus durft te praten zonder dat de peroxide-fuhrer er is
alvorens hij zijn vrouw weer in elkaar gaat slaan thuisquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
Cordon sanitair is er wel degelijk, sprak de martelaar van de vrijheid.
Dank je, dat was veel belangrijker dan ditquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
sub]Gefeliciteerd met de overwinning van Roda trouwens[/sub]
Mits er geen deurwaarders op de stoep staan waardoor hij niet naar binnen kanquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alvorens hij zijn vrouw weer in elkaar gaat slaan thuis
Het is dan ook een lulquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:38 schreef venomsnake het volgende:
Zijn kin lijkt op een paar testikels.
Onbegrijpelijk, inderdaad. Om je kapot te schamen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wees maar trots dat je voorloopt in de verloedering.
Als hij zijn haar blondeert wordt hij een Wilders look-a-like.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef Ada. het volgende:
Plasterk moet naar de kapper.
Ik hoop alleen niet dat Agema compleet psychisch in elkaar stort, zoals een Winny De Jong destijds... Agema vind ik als enige PVV'er nog wel serieus te nemen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot dat kaartenhuis in elkaar dondert en we weer van die heerlijke LPF-taferelen in de pers krijgen
Ga alsjeblieft naar de toppers kijken. Politiek is geen entertainment.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot dat kaartenhuis in elkaar dondert en we weer van die heerlijke LPF-taferelen in de pers krijgen
Oh god nee, zeg niet dat jij ook PvdD hebt gestemd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:40 schreef Klopkoek het volgende:
+ Winst GroenLinks
+ Geen zetel Libertas
+ Verlies CDA
+- Winst SP
+- Verlies VVD
- Winst PVV
- Winst neoliberalen van D66, ondanks de crisis.
En het grootste pluspunt is dat Partij voor de Dieren bijna op 1 zetel staat![]()
![]()
![]()
Wat zou het toch prachtig zijn: NL die als eerste een dierenpartij in het EP brengt![]()
Hoe laat gaat het los?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik verheug me op het Wilders-Pechtold debat straks...
verbaast me dat ze geen vlot kapsel hebbenquote:
Ik vind het gewoon leuk om met cijfers te knoeien. Bij de TK-verkiezingen kan je niet op Europese partijen stemmen. Straks post ik ook nog de uitslag van Lutjebroek vertaald in Tweede Kamerzetels, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat zo kan vertalen. Bij jou verliest de SP bijvoorbeeld 13 zetels, terwijl ze nu procentueel gezien zelfs iets stijgen...
Met je eerste bewering bewijs je dat je tot de genoemde categorie behoort jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik stem voortaan niet meer, wat een prutsers wonen er in Nederland
Ze moet weleens een cursus statistiek gaan volgen om zo de basisbeginselen van opiniepeilingen onder de knie te krijgen, want ze slaat me toch een partij onzin uit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Marianne Thieme ondanks haar leeftijd blijft geil hoor.
Dieren hebben ook rechten hé.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
PvdD
Echt, hef die flauwekul eens op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Ik heb liever dat het nu al in elkaar dondert maar face it... deze luchtbel gaat pas doorgeprikt worden als ze moeten gaan regeren... en als dat de zure appel is waar we doorheen moeten om al die domme populisten in het land tot bezinnen te krijgen dan moet dat maar....quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft naar de toppers kijken. Politiek is geen entertainment.
Ja, je gaat leuke TV kijken maar ze zetten wel weer dit land op jaaaaaren achterstand.
Heel democratisch van je, baklap.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
PvdD
Echt, hef die flauwekul eens op
Als die ooit met de PVV fuseren voorzie ik een orgie en daarna het einde van de partij wegens minder gesfrustreerde denkbeeldenquote:
debat met de winnaarsquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Niet voor niks de winnaars. Nederlanders kiezen blijkbaar voor politici die goed kunnen lullen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:41 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om met cijfers te knoeien. Bij de TK-verkiezingen kan je niet op Europese partijen stemmen. Straks post ik ook nog de uitslag van Lutjebroek vertaald in Tweede Kamerzetels, gewoon omdat het kan.
Het is beetje de tendens dat het "politieke midden" samengedrukt wordt door partijen met extremere standpunten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Het Nederlandse volk is wel extreem verdeeld, een nee-partij op flinke winst, en een volmondig JA-partij op flinke winst.
Ik gok rond een uur of 11quote:
Goh, vreemd..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Zienswijze het volgende:
PvdA flink gedaald van 7 naar 4 zetels.
Mensen zijn gewoon boos om voorgelogen te worden. Jaren lang geld verkwist door de partijen die voorheen paars vormden.. En die partijen worden nu keihard afgestraft. Zelfs de christenen hebben CDA laten vallen volgens mij.. Maar ja, iedereen is het "na het zuur komt zoet" geneuzel van vriend Balkenende best wel heel erg beu.. En wat stem je dan..? Juist, in ieder geval een partij die niet verantwoordelijk is voor de huidige ellendequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vind het toch wel nasty dat de PVV echt zoveel zetels krijgt. Wat is dat toch met die ontwikkelingen..
Als het ze goed uitkomt dan doen ze dat zekerquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Thieme doet precies hetzelfde. Die vertaald dit ook 1-op-1 naar de Tweede Kamer.
Ik kan me een foto van haar herinneren waar ze halfnaakt op stond. Ik zie overeenkomsten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat Agema compleet psychisch in elkaar stort, zoals een Winny De Jong destijds... Agema vind ik als enige PVV'er nog wel serieus te nemen.
Je kunt moeilijk beweren dat D66 een partij met extreme standpunten is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het is beetje de tendens dat het "politieke midden" samengedrukt wordt door partijen met extremere standpunten.
Straks aan het eind van de avondquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Wilders-Pechtold debat? Waar? Wanneer?
In het Europa debat stonden ze als enige partij echt duidelijk voor Europa - in die zin niet extreem natuurlijk, maar wel volledig tegenovergesteld aan bijvoorbeeld een SP en PVV.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat D66 een partij met extreme standpunten is.
Waarom in hemelsnaam? Het zijn verdomme Europese verkiezingen, geen nationalequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Wilders-Pechtold debat? Waar? Wanneer?
Gezien de standpunten aangaande deze verkiezingen zijn ze zeer progressief en hebben vooral een uitgesproken mening die gepresenteerd werd. In de nationale politiek hebben ze dat in mindere mate.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is het leuke van uitslagenavonden, iedereen weet de uitslag in zijn voordeel uit te leggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef venomsnake het volgende:
VVD verliest licht, maar doen net of ze gewonnen hebben..
D66 is de enige partij die inhoudelijk met Wilders in debat gaat (voor zover je dat debatteren kunt noemen met zo'n figuur als Wilders) en dat levert ze veel sympathiestemmen op...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Opstelten is in het echt een hele goeie kerel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef marcodej het volgende:
Hans "Luister!" van Baalen is een baas (was ie trouwens licht beschonken?), maar Opstelten is een nog grotere baas.
Kampers stemmen niet op PVV, dan kunnen ze hun wietplantages opdoekenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef Leevancleef het volgende:
Die klappende kampers nadat Ferry Mingelen de prognose had gegeven van het percentage stemmen voor de PVV![]()
Twee enorme bazen naast elkaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef Klopkoek het volgende:
Opstelten
Zet Van Baalen naast hem, maak er een foto van en het zal de meeste overtuigen nooit op de VVD te stemmen.![]()
Ja op Ned 1quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, tijd nog niet bekend? Gewoon ned1?
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Opstelten is in het echt een hele goeie kerel.
Omdat in 't veld de 'europese lijsttrekker' van de PVV veel te makkelijk overvleugelt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Het zijn verdomme Europese verkiezingen, geen nationale.
Ze stonden gezien Europa lijnrecht tegenover elkaar dus daardoor zijn ze al snel elkaars "doelwit"quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
D66 is de enige partij die inhoudelijk met Wilders in debat gaat (voor zover je dat debatteren kunt noemen met zo'n figuur als Wilders) en dat levert ze veel sympathiestemmen op...
En go Verhofstadt!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef en_door_slecht het volgende:
Mooi, de liberalen groter dan dat linkse tuig van PES
Dat weten ze alleen zelf niet... zoals heel veel van hun stemmers niet weten dat ze er alleen maar slechter van zullen worden...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Kampers stemmen niet op PVV, dan kunnen ze hun wietplantages opdoeken
Een regelrechte schande dat de economische crisis niet backfired op de neoliberalen en uitgerekend de sociaal-democratie de rekening moet betalen. Schande.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef en_door_slecht het volgende:
Mooi, de liberalen groter dan dat linkse tuig van PES
Heb hem een aantal keren ontmoet, was een sympathieke vent, zit naar mijn gevoel ook meer aan de sociale kant van de VVD.quote:
Het komt arrogant over maar ik denk dat de PVV zichzelf heel hard tegen gaat komenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef marcodej het volgende:Ik hoop met hem mee, maar die man begrijpt het echt niet.
Omdat hij op een kabouter lijkt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:49 schreef venomsnake het volgende:
Haha, waarom moet ik altijd lachen om dit ventje?
De PVV blaast zichzelf op den duur op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef marcodej het volgende:
Brinkhorst blijft in de ontkenningsfase: "De PVV is een eendagsvlieg"Ik hoop met hem mee, maar die man begrijpt het echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |