SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zfp)quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zegt iedereen "tvp"?Te Veel Posts zonder inhoud hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
Nu is de concurrentiestrijd nog groter, want er moet handmatig worden geteld. Zo'n Waddeneiland wint toch meestal?quote:
Ja inderdaad. Schiermonnikoog is qua inwoners de kleinste van NL.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:56 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nu is de concurrentiestrijd nog groter, want er moet handmatig worden geteld. Zo'n Waddeneiland wint toch meestal?
SP op winstquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef Toad het volgende:
Voorlopige prognose nu op Ned 1.
GL had er ook 2quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef Toad het volgende:
CDA: 5
PVV: 4
PvdA: 4
VVD: 3
D66: 3
SP: 2
SGP/CU: 2 (dacht ik)
exitpollsquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef tralalala het volgende:
Hoe komen ze aan deze uitslag?
Opiniepeiling of wat?
Vorige keer hadden ze de eerste prognose helemaal fout.
Mwhoa, helemaal fout? Wanneer dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef tralalala het volgende:
Hoe komen ze aan deze uitslag?
Opiniepeiling of wat?
Vorige keer hadden ze de eerste prognose helemaal fout.
Wachten op der Führer he..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Voordat de leider zijn mening heeft gegeven mag de rest niet praten
Inderdaad, wat een schertsvertoningquote:
Nou!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef Specularium het volgende:
Dat wijf van de PVDA knijpt hem behoorlijk.
Wanneer zijn die?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden bij de tweede kamer verkiezingen.
Maurice de Hondt zat er weer flink naast, die roept al maanden dat de PVV de grootste isquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
Vertaald naar Tweede Kamerzetels:
CDA 31 (-10)
PvdA 20 (-13)
VVD 17 (-5)
GL 14 (+7)
SP 12 (-13)
Chr.Unie ** 7 (+1)
D66 16 (+13)
PvdD 5 (+3)
SGP ** 2 (+0)
PVV 22 (+13)
** CU/SGP doen in Europa als 1 lijst mee
De "overigen", waaronder dus Libertas hebben bij elkaar 2% gehaald. En halen dus de kiesdrempel niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef Samsonneke het volgende:
Als een kleine partij zoals Libertas niet op dat "magische scherm" verschijnt, betekent dat dan dat die gewoon 0 zetels heeft of komt dat later?
Niet echt, had 1e partij moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef alexis_ het volgende:
PVV 2e partij. Nee, daar moet je blij mee zijn.
En hoeveel is het omgerekend in dollars?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
Vertaald naar Tweede Kamerzetels:
CDA 31 (-10)
PvdA 20 (-13)
VVD 17 (-5)
GL 14 (+7)
SP 12 (-13)
Chr.Unie ** 7 (+1)
D66 16 (+13)
PvdD 5 (+3)
SGP ** 2 (+0)
PVV 22 (+13)
** CU/SGP doen in Europa als 1 lijst mee
Ahh oke, dankje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
De "overigen", waaronder dus Libertas hebben bij elkaar 2% gehaald. En halen dus de kiesdrempel niet.
Gelukkig maar.quote:
Geniaal was dat.quote:
Alsof ze ook maar een beetje te vertellen krijgen in Europa nuquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ach het wachten is gewoon tot die zeepbel van Wilders uit elkaar klapt... hoe meer zeggenschap ze overal krijgen hoe meer ze door de mand vallen....
Ik vind het echt zo'n foute club, nog fouter als de club van Fortuijn destijds... en dat ook alleen Wilders maar iets mag zeggen... wat een kneuzenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Heerlijkheid het volgende:
Moet je eens opletten hoeveel vrouwen je in beeld ziet bij de PVV. 't zijn echt alleen maar mannen.
Allemaal van die machtsgeile droeftoeters die een jaartje geleden nog de VVD oid zaten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Heerlijkheid het volgende:
Moet je eens opletten hoeveel vrouwen je in beeld ziet bij de PVV. 't zijn echt alleen maar mannen.
Eerlijk gezegd houd ik mijn hart vast. Niet alle PVV-stemmers zullen bij een enquête toegeven dat zij PVV gestemd hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Maurice de Hondt zat er weer flink naast, die roept al maanden dat de PVV de grootste is
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef marcodej het volgende:
Ik als CDA'er kan leven met deze uitslag voor mijn partij. Gelukkig blijven we de grootste, een verlies van 2 zetels vind ik net ff te groot. 1 verlies had ik op gerekend...
Precies, ze zullen geen zak gaan uitvoeren... zeker niet omdat ze zich overal van distantieren... die 4 gaan lekker makkelijk geld verdienen daar... eens kijken wat het pleps wat op ze gestemd heeft daar van gaat vindenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Alsof ze ook maar een beetje te vertellen krijgen in Europa nu
De VVD had Wilders beter kunnen behouden hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Allemaal van die machtsgeile droeftoeters die een jaartje geleden nog de VVD oid zaten.
Als ze fors winnen bij de Raadsverkiezingen kan Wilders het niet meer in de hand houden en dan gaan ze binnen geen tijd rollend over straat. Nu kan hij nog aan alle touwtjes trekken en vanuit zijn oogpunt bezien doet hij dat goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n foute club, nog fouter als de club van Fortuijn destijds... en dat ook alleen Wilders maar iets mag zeggen... wat een kneuzen
Van de mensen van de PVV in Europa hoor je denk ik praktisch niets. Enige wat ze doen is tegen stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ze zullen geen zak gaan uitvoeren... zeker niet omdat ze zich overal van distantieren... die 4 gaan lekker makkelijk geld verdienen daar... eens kijken wat het pleps wat op ze gestemd heeft daar van gaat vinden
Nou nee. Zo'n gek wil je niet in je partij hebben, ondanks dat hij nu veel stemmen aan het ophalen is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
De VVD had Wilders beter kunnen behouden hoor.
Ja maar dat bedoel ik dus... dan heb je toch een wereldbaan waar je bakken met geld mee verdient... en maar schelden dat de linkse kliek zo met geld loopt te smijten... die proberen tenminste nog constructief te denkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Van de mensen van de PVV in Europa hoor je denk ik praktisch niets. Enige wat ze doen is tegen stemmen.
Op de lange termijn niet, hoewel de VVD wel eindelijk eens moeten kiezen tussen een conservatief en een liberaal profiel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
De VVD had Wilders beter kunnen behouden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |