Ik heb er ook een ingevuld, voor de kleurtjes.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef Frollo het volgende:
Een nieuw usertje dat zijn last.fm verkeerd heeft ingevuld.
Dat zei je alleen maar omdat ik niet van vis houdquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Gellius het volgende:
Ik kan dan niet achterblijven met een persoonlijke ontboezeming op deze dag: ik heb na het verlaten van het stemlokaal een knots van een schol aangeschaft (let op DaMart). Die ga ik straks oppeuzelen.
Vanzelfsprekend. En om even te laten zien dat ik de visboer geen lichte compensatie gegeven heb, omdat volgens mij die vissen er zelf ook helemaal niks aan overhouden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei je alleen maar omdat ik niet van vis houd.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef Gellius het volgende:
Lastfm? Kleurtjes? Wat bazelen jullie nu toch weer?
[..]
Vanzelfsprekend. En om even te laten zien dat ik de visboer geen lichte compensatie gegeven heb, omdat volgens mij die vissen er zelf ook helemaal niks aan overhouden..
Icoontjes in de baggerlayout.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef Gellius het volgende:
Lastfm? Kleurtjes? Wat bazelen jullie nu toch weer?
[..]
Vanzelfsprekend. En om even te laten zien dat ik de visboer geen lichte compensatie gegeven heb, omdat volgens mij die vissen er zelf ook helemaal niks aan overhouden..
Anders bel je zelf mijn moeder even. Als je dan maar even verslag uitbrengt alhier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:59 schreef Gellius het volgende:
Waarom niet, Liene? Doe's gek. Kom op!
Weten de Kinks zelf wel dat ze dood zijn?!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:05 schreef ShadyLane het volgende:
Hahaha, een reincarnatie van de Kinks nu bij DWDD.
Oeh!quote:
En dan álles opeten, hè, met krokant velletje en al.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef Gellius het volgende:
G'woon, zout, bloem, pan met flinke laag olie: spletsj.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef Gellius het volgende:
Kijk dan. Kijk dan!
[ afbeelding ]
,
,
,
,
.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weten de Kinks zelf wel dat ze dood zijn?!
Precies, alleen voel ik het de hele tijd, dus het zullen wel geen harde buiken zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Hé, mijn buik voelt hard.'
(vijf minuten later)
'Hé, mijn buik voelt alweer hard.'
Harde buiken.
Ik denk het wel. Morgen voor de zekerheid even naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef Frollo het volgende:
Maar verder alles goed met jou en je kindje, C?
Natuurlijk niet. Een bakkerij is niet de plaats om politiek te bedrijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef Gellius het volgende:
Wilders vindt dat iedereen moet opstappen. Zou hij dat ook wel eens in een reflex tegen zijn bakker zeggen?
Hoe stel je je dan die reflex voor? Dat de bakker zegt: "Nee, mneer Wilders, aan Ù verkopen wij gene broodje!"?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:54 schreef Gellius het volgende:
In een reflex, ollie.
quote:De partij haalde volgens de definitieve prognose 15,3 procent van de stemmen. Dat betekent dat vijftien op de honderd mensen PVV stemden.
quote:Cees Nooteboom krijgt dit najaar de Prijs der Nederlandse Letteren 2009. Dat heeft de Nederlandse Taalunie donderdag laten weten.
Ach, da's ook niet helemaal waar trouwens. Alleen van ca. 1:00 tot 2:45 was ik even wakker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Frollo het volgende:
Hád ik maar gedroomd vannacht. Maar nee, ik lag wakker.
Doe eens een plaatje posten, ik beloof dat ik louter bewonderend zal reageren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:33 schreef k_man het volgende:
Ik moet binnenkort mijn nieuwe auto betalen, dat gaat om hele andere bedragen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje posten, ik beloof dat ik louter bewonderend zal reageren.
Ik ook, als je 'net' tenminste opvat als 'in de afgelopen drie jaar'.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net voor 450 euro aan kleren gekocht.
Ja, jij was klaar met Groningen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een nieuwe mobiele telefoon gekocht.
Ik heb een eerste-keer-zwanger-collega. Die loopt net een paar weken op jou vooruit. Zij hebben vorige week een stationwagon gekocht.quote:
Een stationwagon!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb een eerste-keer-zwanger-collega. Die loopt net een paar weken op jou vooruit. Zij hebben vorige week een stationwagon gekocht.
Waarschijnlijk zou het minder verspilling zijn geweest als ik gewoon elk half jaar gegaan was, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:44 schreef NoCigar het volgende:
Maarrr.....dan is het dus geen geldverspillinng!!!!!!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef Gellius het volgende:
Kijk dan. Kijk dan!
[ afbeelding ]
,
,
,
,
.
En waarom heb je dat niet even tegen die make-up dame gezegd? Die arme bejaarde dame had wel even ondersteund mogen worden. Het hier posten heeft niet zoveel zin.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef k_man het volgende:
Uit de serie merkwaardige mensen in de trein:
Vanochtend zat ik in een nagenoeg volle trein, met mijn ogen gesloten. Opeens hoorde ik een vrouwenstem verontwaardigd zeggen: “Mevrouw, ik heb liever dat u gewoon uit het raampje kijkt. Het is geen demonstratie die ik hier zit te geven.”
Verbaasd deed ik mijn ogen open. Wat zou er aan de hand zijn? Ik zag nog net dat de vrouw schuin tegenover me een make-updoosje dichtklapte en in haar tas stopte. Een bejaarde dame aan de overkant van het gangpad sputterde nog bedremmeld tegen dat ze gewoon even die kant op keek.
Dit brengt ons bij de volgende vragen;
- Waarom gaat iemand in een volle trein dingen zitten doen waarvan ze kennelijk wil dat anderen die niet zien?
- Wat is er erg aan als anderen zien dat je je make-up aanbrengt?
Juist. Ik heb haar slechts een minachtende blik gegund.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:55 schreef beeer het volgende:
Omdat zichzelf respecterende mannen zich niet inlaten met vrouwen die makeup in het openbaar aanbrengen.
Dan is naar bejaarde mensen luisteren kapitaalaccumulatie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:57 schreef MeneerTim het volgende:
Tegen bejaarde mensen praten is kapitaalvernietiging.
Niets beter dan slachtoffer van kleine criminaliteit te zijn om rechts te worden. Zelf stemde ik tot voor 13 september 1993 altijd Groen Links. Toen werd ook mijn fiets gejat. Voor de bibliotheek nota bene! Op klaarlichte dag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:27 schreef Gellius het volgende:
Mijnfiets
is
gestolen.
Net wanneer het te laat is om op de PVV te stemmen, natuurlijk. Tuig.
Het was om 10 uur 's ochtends, dus de kans is klein dat een neger dan zijn bed al uit was. Ik vermoed zigeuners.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:46 schreef k_man het volgende:
Door een neger?
Ik woon nog steeds in de buurt! Was je bij je broer?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:38 schreef k_man het volgende:
Als Claudia niet verhuisd zou zijn, hadden we gisteren (en morgen) een behoorlijke proximitymeet gehad (honderd meter ofzo).
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:27 schreef Gellius het volgende:
Mijnfiets
is
gestolen.
Net wanneer het te laat is om op de PVV te stemmen, natuurlijk. Tuig.
Yup, morgen weer even. Niet voor hem - hij is op vakantie - maar voor z'n katten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik woon nog steeds in de buurt! Was je bij je broer?
Dr. Phil zou de kinderen opgeven voor adoptie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:38 schreef Gellius het volgende:
Nou, laat het dan zo'n vieze werkschuwe junk zijn geweest. Knieschot en met het hele gezin verplicht afkicken en TBS.
Nee, daar doe ik niets meer aan. Ik had er best door mee willen gaan maar toen ik WEGENS ONVOORZIENE OMSTANDIGHEDEN vijf dagen niet in de gelegenheid was een UPDATE te plaatsen was het bezoekersaantal zo diep gezakt dat ik dacht: laat maar hangen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat weblog van jou, dat gaat het niet meer worden he?
Ik sta voor alle namen open. Ik kan echt niets leuks voor een jongen bedenken. Achja, met een beetje mazzel ontdekken we over een week dat het een meisje is.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind Ruben mooi. En Roel en Koen vind ik leuk. Maar het moet zeker meer iets zijn in de richting van Ludwig ofzo?
Best een leuke naam, maar valt niet in de smaak bij vriendlief.quote:
Jeffrey!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef ShadyLane het volgende:
Kuifje en Arie Boomsma. Ik hoop op nog meer suggesties waar een leuk plaatje bij kan. Ik bedenk wel steeds lollige plaatjes, maar daar horen dan weer geen leuke namen bij.
Wim vind ik een beetje nuffig. Maar Willem is prachtig. Alexander ook.quote:
Met zo'n namen ben je bij voorbaat al gedoemd in een woninkje op wielen te eindigen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wim vind ik een beetje nuffig. Maar Willem is prachtig. Alexander ook.
En alsjeblieft geen Engelse namen, Claudia. Die zijn sedert 1995 voorbehouden aan het lompenproletariaat. Kevin, Priscilla, Brian, etc.
Dat is nog de beste optie. Meer waarschijnlijk is achter de tralies of in de goot met een naald in je arm.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Met zo'n namen ben je bij voorbaat al gedoemd in een woninkje op wielen te eindigen.
Je kunt wel zien dat jij in het onderwijs werkt. Die namen schud je zo uit je mouw! Ik moest even nadenken voordat ik er drie gevonden had!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:30 schreef ShadyLane het volgende:
Ja, Shirley, Kayleigh, Kelly, Ramona, Dylan, Timothy, Justin, Joey....met zo'n naam geef je je kind een levenslange achterstand op de arbeidsmarkt.
Wim vind ik schattig. Alexander is natuurlijk prachtig!
O jee. Dan weet je toch ook zeker dat je kind een autistische nerd met een bril wordt. Die dagelijks op het schoolplein afgeslagen wordt.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ik werk meer met de Diederikjes en de Dirk-Jannetjes.
Wat is dit? Het lijkt me een geesteljk instabiel man die ondanks zijn behoorlijke intelligentie nooit echt gelukkig zal worden. Ik neig naar een Engelse naam, maar een ietwat zijige Nederlandse of Duitse naam kan ook. Ulrich?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:00 schreef Mainport het volgende:
Als je dan toch op die tour gaat
[ afbeelding ]
Op zich zit je er qua naam niet mijlenver van af. Raul Heertje.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is dit? Het lijkt me een geesteljk instabiel man die ondanks zijn behoorlijke intelligentie nooit echt gelukkig zal worden. Ik neig naar een Engelse naam, maar een ietwat zijige Nederlandse of Duitse naam kan ook. Ulrich?
Uit die post blijkt misschien goed taalgevoel, maar uit vrij veel van mijn andere posts van mij blijkt toch echt een heel slecht taalgevoelquote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef LXIV het volgende:
Die naam heb ik wel eens gehoord. Uit jouw opmerking blijkt trouwens wel een goed taalgevoel, want het klopt inderdaad dat Ulrich en Raul verwant zijn. Dat zouden niet veel mensen opmerken.
I rest my casequote:Op maandag 8 juni 2009 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uit die post blijkt misschien goed taalgevoel, maar uit vrij veel van mijn andere posts van mij blijkt toch echt een heel slecht taalgevoel.
Treurig.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef sigme het volgende:
De jaren negentig? Dat weet ik niet meer, toen was ik dronken.
Dan beter William, dat kun je dan nog afkorten naar Bill of Billy, wat weer vele malen beter is dan Wil of Willempie. Niks mis met Engelse namen; hij gaat met zijn libertarische opvoeding later toch emigrerenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef LXIV het volgende:
Wim vind ik een beetje nuffig. Maar Willem is prachtig. Alexander ook.
En alsjeblieft geen Engelse namen, Claudia. Die zijn sedert 1995 voorbehouden aan het lompenproletariaat. Kevin, Priscilla, Brian, etc.
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:04 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben de allerergste nog vergeten.
Wesley.
In mijn directe omgeving lopen minstens acht jaspers rond, dus ik denk dat die naam toch wat te gewoontjes is voor onze tortelduifjes.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef ShadyLane het volgende:
Ik maak het goed met:
Jasper.
En volgens mij zijn er echt GEEN beroemde Jaspers, dus daar kun je je geen buil aan vallen.
Als je Eert had geheten was je nu vast druk bezig geweest met het onteren van [eerdergenoemde meisje]. What's in a name.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:05 schreef MeneerTim het volgende:
Of Eert.
Present.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef beeer het volgende:
Is het nou helleangst of hellenangst. Kortom: is er één of zijn er meerdere hellen of verandert de spelling afhankelijk van wat iemand gelooft. Het is trouwens ook Hellehond.
Jammer genoeg zijn er geen Neerlandici hier
Heb je empirisch onderzocht of vrouwen zich uitkleden als je zegt dat je Eert heet?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als je Eert had geheten was je nu vast druk bezig geweest met het onteren van [eerdergenoemde meisje]. What's in a name.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:37 schreef beeer het volgende:
[..]
Dan beter William, dat kun je dan nog afkorten naar Bill of Billy, wat weer vele malen beter is dan Wil of Willempie. Niks mis met Engelse namen; hij gaat met zijn libertarische opvoeding later toch emigreren
Vandaar die kast.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Billy ook gewoon leuk, maar zo mocht ik de hond zelfs niet noemen.
quote:
B. rookt niet meer binnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef Gellius het volgende:
Môgge. Mooie rookstoel, Claudia! [ afbeelding ].
Kom ik nog op terug.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Claudia_x het volgende:
Z, ik heb weer advies nodig. Ik moet een kraamzorgcentrum uitzoeken. Hoe doe ik dat in hemelsnaam?
Ik schrijf me wel gewoon in bij een kraamcentrum dat bij het Concertgebouw zit. Moet wel goed zijn, toch?quote:
In ieder geval wel roomblank en rijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik schrijf me wel gewoon in bij een kraamcentrum dat bij het Concertgebouw zit. Moet wel goed zijn, toch?
Zo heb ik ook mijn kinderdagverblijf uitgezocht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
In ieder geval wel roomblank en rijk.
G. zat eerst op een volledig blanke yuppencreche. Nu op een mooie gemêleerde en die is veeeeel leuker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo heb ik ook mijn kinderdagverblijf uitgezocht.
Ik zou toch eerder Billy doen dan Bobbie.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Een paar weken geleden had ik Dorian bedacht, maar ook die naam kon er niet mee door. Zelf komt hij niet verder dan 'Bobbie'.
[ afbeelding ]
Het is afhankelijk van de drukte en hoeveel hulp er nodig is. Je zal merken dat je best wel wat hulp kan gebruiken. 49 uur is wel erg veel. Wij hadden van 8:00 tot 13:00 hulp geloof ik. Onze hulp deed een beetje wassen, opruimen, broodjes smeren enz.. Hartstikke fijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Van de website begreep ik dat je het kraamzorgcentrum moet bellen als je naar huis mag. Ik neem dus aan dat de kraamhulp er niet bij is. Ik zit er in ieder geval niet op te wachten.
Mentaal heb ik me er al op voorbereid dat iemand je gewoon een week lang op je zenuwen zit te werken. In het gunstigste geval is het iemand waar je iets aan hebt, in het minst gunstige geval laat je haar stofzuigen?
Zit je trouwens vast aan 49 uur kraamhulp? Ik had begrepen dat het minimum 24 uur is, maar telefonisch kreeg ik van mijn zorgverzekeraar iets anders te horen. 49 uur lijkt me zoveel (en kost je ook nog eens bijna 200 euro).
Ik heb het kinderdagverblijf uitgezocht op basis van deze tekst op de website (met de bolderkar naar park Frankendael!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Z het volgende:
[..]
G. zat eerst op een volledig blanke yuppencreche. Nu op een mooie gemêleerde en die is veeeeel leuker.
Inschrijven wel maar volgens mij is het ingewikkeld, en bovendien wil je dat niet voor je kind, om op meerdere verblijven te zitten. Lijk me belastingtechnisch ook ingewikkeld. Het lijkt me een must om op meerder in te schrijven ivm wachtlijsten...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgende week ga ik maar eens een bezoekje brengen.Mag je je eigenlijk inschrijven bij meerdere verblijven?
Het kost me wel moeite, want ik ga er steeds meer onder gebukt dat ik niets weet. Als het niet op internet staat, dan weet ik ook niet hoe ik aan de informatie moet komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:03 schreef mane het volgende:
En nog niet in OUD gesignaleerd. Ik ben trots.
Het gaat alleen om inschrijven. Ik ben bang dat ik nu al rijkelijk laat ben met risicospreiding. Bij het eerste kinderdagverblijf heb ik me al bij 12 weken ingeschreven, maar ik zit nu bijna op de helft en ik heb geen 2e en 3e optie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Z het volgende:
[..]
Inschrijven wel maar volgens mij is het ingewikkeld, en bovendien wil je dat niet voor je kind, om op meerdere verblijven te zitten. Lijk me belastingtechnisch ook ingewikkeld. Het lijkt me een must om op meerder in te schrijven ivm wachtlijsten...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef mane het volgende:
Hmmm, je hebt een vriendin nodig die dit allemaal al heeft doorstaan. Ik heb er wel eentje voor je in de aanbieding. Daarnaast kan ik je niet helpen met praktische tips, maar ik kan altijd eea in historische context plaatsen. Dat werkt relativerend.
Omdat je een vrouw bent. En zwanger bovendien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zit ik dit eigenlijk allemaal te regelen?!
Ik een van 27. Er is altijd een grotere vis!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:36 schreef Gellius het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een vrouw van 28 gehuwd..
Maar ik ben dan weer ouder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik een van 27. Er is altijd een grotere vis!
Uit hoeveel van mijn lichaamsdelen wondvocht sijpelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef Z het volgende:
Zeg JAM, in Japan was het telkens gruwelijk heet, 'wat' is het in België eigenlijk waar we dagelijks naar kunnen vragen?
Iene miene mutte...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef JAM het volgende:
Nu, dit gaat zo natuurlijk nog eeuwig door. Vandaar, een polletje:
Poll: Wiens BITCH is het ILLSTE? G. of J.?G. J.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het was een subtiele manier om te vragen of het nog steeds dezelfde was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:26 schreef Gellius het volgende:
Dat is ze voor altijd, nietwaar? Maar ze is ook als politiek analiste werkzaam, inderdaad.
Is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:28 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Het was een subtiele manier om te vragen of het nog steeds dezelfde was.
Heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Gellius het volgende:
Dat had ik door, zij het wat laat.
Ik heb IR al tijden niet meer gezien trouwens, maar ik denk dat hij er nog altijd verlopen uitziet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Gellius het volgende:
"Ik heb IR weer gezien", zei ze dan. "Hij zag er verlopen uit".
MeneerTim natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Frollo het volgende:
Mijnheer Tim! Je hebt een avatar!
Wie is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |