Ik heb er ook een ingevuld, voor de kleurtjes.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef Frollo het volgende:
Een nieuw usertje dat zijn last.fm verkeerd heeft ingevuld.
Dat zei je alleen maar omdat ik niet van vis houdquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Gellius het volgende:
Ik kan dan niet achterblijven met een persoonlijke ontboezeming op deze dag: ik heb na het verlaten van het stemlokaal een knots van een schol aangeschaft (let op DaMart). Die ga ik straks oppeuzelen.
Vanzelfsprekend. En om even te laten zien dat ik de visboer geen lichte compensatie gegeven heb, omdat volgens mij die vissen er zelf ook helemaal niks aan overhouden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei je alleen maar omdat ik niet van vis houd.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef Gellius het volgende:
Lastfm? Kleurtjes? Wat bazelen jullie nu toch weer?
[..]
Vanzelfsprekend. En om even te laten zien dat ik de visboer geen lichte compensatie gegeven heb, omdat volgens mij die vissen er zelf ook helemaal niks aan overhouden..
Icoontjes in de baggerlayout.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef Gellius het volgende:
Lastfm? Kleurtjes? Wat bazelen jullie nu toch weer?
[..]
Vanzelfsprekend. En om even te laten zien dat ik de visboer geen lichte compensatie gegeven heb, omdat volgens mij die vissen er zelf ook helemaal niks aan overhouden..
Anders bel je zelf mijn moeder even. Als je dan maar even verslag uitbrengt alhier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:59 schreef Gellius het volgende:
Waarom niet, Liene? Doe's gek. Kom op!
Weten de Kinks zelf wel dat ze dood zijn?!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:05 schreef ShadyLane het volgende:
Hahaha, een reincarnatie van de Kinks nu bij DWDD.
Oeh!quote:
En dan álles opeten, hè, met krokant velletje en al.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef Gellius het volgende:
G'woon, zout, bloem, pan met flinke laag olie: spletsj.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef Gellius het volgende:
Kijk dan. Kijk dan!
[ afbeelding ]
,
,
,
,
.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weten de Kinks zelf wel dat ze dood zijn?!
Precies, alleen voel ik het de hele tijd, dus het zullen wel geen harde buiken zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Hé, mijn buik voelt hard.'
(vijf minuten later)
'Hé, mijn buik voelt alweer hard.'
Harde buiken.
Ik denk het wel. Morgen voor de zekerheid even naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef Frollo het volgende:
Maar verder alles goed met jou en je kindje, C?
Natuurlijk niet. Een bakkerij is niet de plaats om politiek te bedrijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef Gellius het volgende:
Wilders vindt dat iedereen moet opstappen. Zou hij dat ook wel eens in een reflex tegen zijn bakker zeggen?
Hoe stel je je dan die reflex voor? Dat de bakker zegt: "Nee, mneer Wilders, aan Ù verkopen wij gene broodje!"?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:54 schreef Gellius het volgende:
In een reflex, ollie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |