Als je Eert had geheten was je nu vast druk bezig geweest met het onteren van [eerdergenoemde meisje]. What's in a name.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:05 schreef MeneerTim het volgende:
Of Eert.
Present.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef beeer het volgende:
Is het nou helleangst of hellenangst. Kortom: is er één of zijn er meerdere hellen of verandert de spelling afhankelijk van wat iemand gelooft. Het is trouwens ook Hellehond.
Jammer genoeg zijn er geen Neerlandici hier
Heb je empirisch onderzocht of vrouwen zich uitkleden als je zegt dat je Eert heet?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als je Eert had geheten was je nu vast druk bezig geweest met het onteren van [eerdergenoemde meisje]. What's in a name.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:37 schreef beeer het volgende:
[..]
Dan beter William, dat kun je dan nog afkorten naar Bill of Billy, wat weer vele malen beter is dan Wil of Willempie. Niks mis met Engelse namen; hij gaat met zijn libertarische opvoeding later toch emigreren
Vandaar die kast.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Billy ook gewoon leuk, maar zo mocht ik de hond zelfs niet noemen.
quote:
B. rookt niet meer binnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef Gellius het volgende:
Môgge. Mooie rookstoel, Claudia! [ afbeelding ].
Kom ik nog op terug.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Claudia_x het volgende:
Z, ik heb weer advies nodig. Ik moet een kraamzorgcentrum uitzoeken. Hoe doe ik dat in hemelsnaam?
Ik schrijf me wel gewoon in bij een kraamcentrum dat bij het Concertgebouw zit. Moet wel goed zijn, toch?quote:
In ieder geval wel roomblank en rijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik schrijf me wel gewoon in bij een kraamcentrum dat bij het Concertgebouw zit. Moet wel goed zijn, toch?
Zo heb ik ook mijn kinderdagverblijf uitgezocht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
In ieder geval wel roomblank en rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |