Wim vind ik een beetje nuffig. Maar Willem is prachtig. Alexander ook.quote:
Met zo'n namen ben je bij voorbaat al gedoemd in een woninkje op wielen te eindigen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wim vind ik een beetje nuffig. Maar Willem is prachtig. Alexander ook.
En alsjeblieft geen Engelse namen, Claudia. Die zijn sedert 1995 voorbehouden aan het lompenproletariaat. Kevin, Priscilla, Brian, etc.
Dat is nog de beste optie. Meer waarschijnlijk is achter de tralies of in de goot met een naald in je arm.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Met zo'n namen ben je bij voorbaat al gedoemd in een woninkje op wielen te eindigen.
Je kunt wel zien dat jij in het onderwijs werkt. Die namen schud je zo uit je mouw! Ik moest even nadenken voordat ik er drie gevonden had!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:30 schreef ShadyLane het volgende:
Ja, Shirley, Kayleigh, Kelly, Ramona, Dylan, Timothy, Justin, Joey....met zo'n naam geef je je kind een levenslange achterstand op de arbeidsmarkt.
Wim vind ik schattig. Alexander is natuurlijk prachtig!
O jee. Dan weet je toch ook zeker dat je kind een autistische nerd met een bril wordt. Die dagelijks op het schoolplein afgeslagen wordt.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ik werk meer met de Diederikjes en de Dirk-Jannetjes.
Wat is dit? Het lijkt me een geesteljk instabiel man die ondanks zijn behoorlijke intelligentie nooit echt gelukkig zal worden. Ik neig naar een Engelse naam, maar een ietwat zijige Nederlandse of Duitse naam kan ook. Ulrich?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:00 schreef Mainport het volgende:
Als je dan toch op die tour gaat
[ afbeelding ]
Op zich zit je er qua naam niet mijlenver van af. Raul Heertje.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is dit? Het lijkt me een geesteljk instabiel man die ondanks zijn behoorlijke intelligentie nooit echt gelukkig zal worden. Ik neig naar een Engelse naam, maar een ietwat zijige Nederlandse of Duitse naam kan ook. Ulrich?
Uit die post blijkt misschien goed taalgevoel, maar uit vrij veel van mijn andere posts van mij blijkt toch echt een heel slecht taalgevoelquote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef LXIV het volgende:
Die naam heb ik wel eens gehoord. Uit jouw opmerking blijkt trouwens wel een goed taalgevoel, want het klopt inderdaad dat Ulrich en Raul verwant zijn. Dat zouden niet veel mensen opmerken.
I rest my casequote:Op maandag 8 juni 2009 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uit die post blijkt misschien goed taalgevoel, maar uit vrij veel van mijn andere posts van mij blijkt toch echt een heel slecht taalgevoel.
Treurig.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef sigme het volgende:
De jaren negentig? Dat weet ik niet meer, toen was ik dronken.
Dan beter William, dat kun je dan nog afkorten naar Bill of Billy, wat weer vele malen beter is dan Wil of Willempie. Niks mis met Engelse namen; hij gaat met zijn libertarische opvoeding later toch emigrerenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:22 schreef LXIV het volgende:
Wim vind ik een beetje nuffig. Maar Willem is prachtig. Alexander ook.
En alsjeblieft geen Engelse namen, Claudia. Die zijn sedert 1995 voorbehouden aan het lompenproletariaat. Kevin, Priscilla, Brian, etc.
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:04 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben de allerergste nog vergeten.
Wesley.
In mijn directe omgeving lopen minstens acht jaspers rond, dus ik denk dat die naam toch wat te gewoontjes is voor onze tortelduifjes.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef ShadyLane het volgende:
Ik maak het goed met:
Jasper.
En volgens mij zijn er echt GEEN beroemde Jaspers, dus daar kun je je geen buil aan vallen.
Als je Eert had geheten was je nu vast druk bezig geweest met het onteren van [eerdergenoemde meisje]. What's in a name.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:05 schreef MeneerTim het volgende:
Of Eert.
Present.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:28 schreef beeer het volgende:
Is het nou helleangst of hellenangst. Kortom: is er één of zijn er meerdere hellen of verandert de spelling afhankelijk van wat iemand gelooft. Het is trouwens ook Hellehond.
Jammer genoeg zijn er geen Neerlandici hier
Heb je empirisch onderzocht of vrouwen zich uitkleden als je zegt dat je Eert heet?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als je Eert had geheten was je nu vast druk bezig geweest met het onteren van [eerdergenoemde meisje]. What's in a name.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:37 schreef beeer het volgende:
[..]
Dan beter William, dat kun je dan nog afkorten naar Bill of Billy, wat weer vele malen beter is dan Wil of Willempie. Niks mis met Engelse namen; hij gaat met zijn libertarische opvoeding later toch emigreren
Vandaar die kast.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Billy ook gewoon leuk, maar zo mocht ik de hond zelfs niet noemen.
quote:
B. rookt niet meer binnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:03 schreef Gellius het volgende:
Môgge. Mooie rookstoel, Claudia! [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |