Achterhoek he, achtergebleven gebiedquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:26 schreef Sersjee het volgende:
Jelmer heeft blijkbaar geen digitale tv... RKC - De Graafschap werd zowel op Omroep Brabant als Omroep Gelderland uitgezonden.
Da's waar ook, daar hebben ze pas sinds vorig jaar riolering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Achterhoek he, achtergebleven gebied
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, daar hebben ze pas sinds vorig jaar riolering.
quote:
Da's waar ook, vanmiddag maar even langs de tijdschriftenboer!quote:
Ik pik 'm van 't weekend ff opquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, vanmiddag maar even langs de tijdschriftenboer!
Dat denkt Stenders ookquote:
Daar kan ik nog wat mee, qua camp. Maar dit is echt erg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef Sirolf het volgende:
Och, de luisteraars kiezen wel vaker vreemd in de Canon. Zo stond bij Kylie Minogue het nummer Locomotion ook erg hoog.
om t toch posotief te kunne afsluitenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Toch knap van zo'n man dat ie zo'n draak van een plaat heeft opgenomen, terwijl ie ook een Maggie May (klahassiehiekeher!) heeft gedaan.
Ik heb Groenlinks gestemd daar ben ik uitgekomen met de stemwijzer en ik wou zowiezo links stemmen heb altijd PVDA gestemd maar daar ben ik zo op afgeknapt sinds ze in het kabinet zittenquote:
sorry,was even de ramen aan het lappenquote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:43 schreef borisz het volgende:
8 voor Macroeconomie![]()
Eindelijk ik kan ook nog tentamens halen. Dit jaar gaat moeizamer dan vorig jaar maar ik haal gelukkig ook nog wat
.
Kabouter Plopvleugel hoorde ik Sander op een gegeven moment ook zeggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
dat kabouter dopvleugel item was geniaal.
ik heb het concert niet gezien, dus geen idee of die recentie ergens op sloeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:16 schreef Sersjee het volgende:
Goede reactie op die 3voor12-recensie van Maria Mena!
Het is een recht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef borisz het volgende:
Mijn democratische plicht ook weer vervuld.
Een democratie zuigt (wel minder dan de alternatieven), dus het zal bij mij niet zo snel als een plicht voelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja klopt, al vind ik het voor me zelf een plicht.
Ik ben van de categorie als je niet stemt mag je ook niet zeuren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een democratie zuigt (wel minder dan de alternatieven), dus het zal bij mij niet zo snel als een plicht voelen.
Mee eens. Mij zul je ook niet horen zeuren. Als ik heel veel over de programma's van de politieke partijen in Brussel had geweten dan had ik ook zeker wel gestemd. Ik weet er gewoon te weinig vanaf en vind mij daardoor niet geschikt om te beslissen wie er plaats moeten nemen in het Europese parlement.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben van de categorie als je niet stemt mag je ook niet zeuren.. Dat recht heb je en moet je dan ook gebruik van maken.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef 3FMaster het volgende:
Mando Diao!
Wat waren ze vet afgelopen maandan op Pinkpop
Heey Timoquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]true that
![]()
Rui Da Silva - Touch me op 3![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Telt het eigenlijk als je je voicemail verandert in "alpha bravo charlie"?
En wat een band ook. Ik vond ze al heel goed, maar nadat ik ze live had gehoord is het toch wel een top5 band van me geworden.quote:
Hou op, hou op. Op zo`n moment was een hartbewakingssysteem wel erg makkelijk geweestquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heey Timo
Was gisteren spannend, ofniet
Kan nog steeds toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
En weer niet gelukt
Wij hadden ons gewoon op moeten geven. Gelijk een 3FMmeet dan
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hou op, hou op. Op zo`n moment was een hartbewakingssysteem wel erg makkelijk geweest
De tering wat was dat spannend. Zelden zo`n ontlading bij mezelf meegemaakt na een wedstrijd![]()
Echt heyquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]![]()
.
Volgend seizoen maar beter doen, want telkens onderin hangen + nacompetitie gaat nog een keer jouw leven kosten
aardig nummerquote:
LL heeft zelfs een eigen forum tegenwoordig Lowlands 2009quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Verlies je de LL-kaarten omdat je niet opneemt, komt ook nog je belachelijke voicemail op de radio.
Telt het eigenlijk als je je voicemail verandert in "alpha bravo charlie"?
en ik heb in ieder geval ook nog Empire of the Sun en Midnight Oil gehoord!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Is het vandaag Down Under Day ofzo?
Veronicas en Gabriella Cilmi komen vlak na elkaar.
Mwoah, is ook een manier om te zeggen dat de best verkopende plaat van dit moment maar een slap aftreksel isvan andere versies.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Dan heb ik Michiel als radiomaker hoog zitten, maar ik vind dit wel erg slecht. In één week tijd heeft ie dezelfde plaat als eigen suggestie bij twittertunes en in beide gevallen was de plaat al eerder in het programma in een andere versie te horen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, is ook een manier om te zeggen dat de best verkopende plaat van dit moment maar een slap aftreksel isvan andere versies.
maar dat is mijn mening natuurlijkquote:
Dat doet hans nu al met queen keihard aanquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Againzender het volgende:
ik kan ook gaan stofzuigen natuurlijk
het is echt stuitend dat nu gelijk I want to break free in mijn kop zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat doet hans nu al met queen keihard aan
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is echt stuitend dat nu gelijk I want to break free in mijn kop zit
Nu Hans weg is moet iemand anders de topics vullen natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef 3FMaster het volgende:
Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door:
Againzender!
En wat dan nog?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:41 schreef themauster het volgende:
Grote god PVV wint veel stemmen als dat maar niet volgend jaar gebeurt bij de landelijke verkiezingen
Je mag hopen dat de pvv gaat kelderen maar dat zit er voorlopig niet inquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
En wat dan nog?
Beetje het Pim idee, hoewel ik die nog wel kon uitstaan. Zo snel als ze omhoog gaan, zo hard kan het ook weer kelderen. Nou was het natuurlijk kut dat Pim vermoord werd waardoor de kern van de partij gewoon weg was.
De PVV is ook zo'n een-persoonspartij. Erg lastig om zoiets tot een stabiele partij uit te bouwen.
ik spam nooitquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef 3FMaster het volgende:
Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door:
Againzender!
Ik moet altijd maar aan een Joe Jackson nummer denkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Je mag hopen dat de pvv gaat kelderen maar dat zit er voorlopig niet in
We hebben aan de ene kant nog gelukkig twee jaar met dit kabinet te gaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Je mag hopen dat de pvv gaat kelderen maar dat zit er voorlopig niet in
ik word compleet depri door die opmerkingquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben aan de ene kant nog gelukkig twee jaar met dit kabinet te gaan.
Van dit kabinet wordt ik ook niet vrolijk terwijl ik op 1 van de partijen heb gestemd in 2006quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben aan de ene kant nog gelukkig twee jaar met dit kabinet te gaan.
Ja ik ook wel, maar alles beter dan Wildersquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word compleet depri door die opmerking
Wat dat betreft heeft D66 wel een goede leider.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Van dit kabinet wordt ik ook niet vrolijk terwijl ik op 1 van de partijen heb gestemd in 2006![]()
Maar ik zie ook niet welke combi het wel goed zou doen![]()
Het liefst zie ik een goed staatsman als premier niet zon slappe theedoek als Balkelende
Paars mits ze genoeg stemmen krijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Van dit kabinet wordt ik ook niet vrolijk terwijl ik op 1 van de partijen heb gestemd in 2006![]()
Maar ik zie ook niet welke combi het wel goed zou doen![]()
Het liefst zie ik een goed staatsman als premier niet zon slappe theedoek als Balkelende
Ach, ik kan wel wat hebben hoor. En hier in mijn buurt is weinig Wilders gestemd. Heb veel afgerukte PVV posters in de bosjes zien liggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar alles beter dan Wilders.
Die stemmen zeker allemaal Solidaraquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel wat hebben hoor. En hier in mijn buurt is weinig Wilders gestemd. Heb veel afgerukte PVV posters in de bosjes zien liggen
Maar dan wel een paars waarin D66 groter is dan de VVD. Ik ben een VVD'er, maar ben het totaal niet eens met de koers die ze nu aan het volgens zijn. D66 heeftv tegenwoordig meer het liberale idee dat ik in mijn hoofd heb.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Paars mits ze genoeg stemmen krijgen.
WTF is dat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Die stemmen zeker allemaal Solidara.
D66 heeft ook mijn stem gekregen. VVD met Rutte gaat de verkeerde kant op idd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar dan wel een paars waarin D66 groter is dan de VVD. Ik ben een VVD'er, maar ben het totaal niet eens met de koers die ze nu aan het volgens zijn. D66 heeftv tegenwoordig meer het liberale idee dat ik in mijn hoofd heb.
Paarsquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Paars mits ze genoeg stemmen krijgen.
En ik hoopte destijds toen Rutte gekozen werd boven Verdonk dat de partij niet zou vervallen in ditr soort onzin. Maar helaas zorgen de peilingen kennelijk voor paniek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
D66 heeft ook mijn stem gekregen. VVD met Rutte gaat de verkeerde kant op idd.
Johan Derksen voor presidentquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
En ik hoopte destijds toen Rutte gekozen werd boven Verdonk dat de partij niet zou vervallen in ditr soort onzin. Maar helaas zorgen de peilingen kennelijk voor paniek.
Yours truly voor dictator! Da's pas een goed idee...quote:
klopt, het is ad-hoc politiek. Er zit geen enkele visie achter (het lijkt mijn voetbalcluppie welquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Maar even serieus, de politiek laat zich veel te veel leiden door de waan van de dag, waardoor ik een knap stukje visie mis. Het is meer pappen en nathouden, waarbij soms op stel en sprong iets geregeld wordt op basis van op z'n minst incomplete informatie (ik noem maar het paddoverbod).
Die politieke agenda van gister vol met spoeddebatten over onzinnige dingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Maar even serieus, de politiek laat zich veel te veel leiden door de waan van de dag, waardoor ik een knap stukje visie mis. Het is meer pappen en nathouden, waarbij soms op stel en sprong iets geregeld wordt op basis van op z'n minst incomplete informatie (ik noem maar het paddoverbod).
Psies. Tegenwoordig is 't een kwestie van snel proberen te scoren zonder de echte problemen op te lossen. Beetje de Telegraaf-methode. 't Liefst met witte letters tegen zwarte achtergrond.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Ik noem het gewoon idiocratie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, het is ad-hoc politiek. Er zit geen enkele visie achter (het lijkt mijn voetbalcluppie wel).
Het is allemaal de waan van de dag. oe heette dat topic in POL ook alweer, iets van 'de politiek van de hypes' ?
Mark Rutte moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
D66 heeft ook mijn stem gekregen. VVD met Rutte gaat de verkeerde kant op idd.
Precies! D66 doet dat dus wel, en dat levert ze veel stemmen opquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mark Rutte moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Waarom de PVV achternagaan? Waarom niet je eigen plannen en conclusies trekken?
quote:
Daar noem je me een inteeltvolkje.quote:
Lekker optimistisch...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:34 schreef naatje_1 het volgende:
De ondergang van deze topicsreeks is bij deze getekent
Ik heb net mijn laatste nachtdienst gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:00 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
das mooi, ik moet nog een dagje naar school![]()
das niet verkeerd zegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste nachtdienst gehad. Zondag middag nog, maandag nog een cursus van 3 uur en dinsdag ochtend het vliegtuig in naar spanje
.
Netjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste nachtdienst gehad. Zondag middag nog, maandag nog een cursus van 3 uur en dinsdag ochtend het vliegtuig in naar spanje
.
quote:LUISTERAANTAL OCHTEND DJ (x 1000) 20-49 jaar (mrt/apr) Evers/538=1.475 Giel/3FM=1.013 Ruud/Q=825 Sky=700 Rick/Veronica=585 DeHeer/Radio2=547
Naar Torrevieja ofzoietsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Netjes!
Waar gaat de reis precies naartoe?
Een plaat die twee maanden geleden een hit wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:40 schreef Orealo het volgende:
Wat gaat de nieuwe MH worden?
Wat heeft Roosmarijn het vannacht goed voor elkaar gekregen: een plaat herstarten nadat het de eerste keer door het Journaal werd onderbroken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zou Gossip nog wel eens kunnen worden..
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:52 schreef on_air het volgende:
Ik dacht wel een kans te maken met het aanvragen van Chain Reaction, maar nee.
Misschien toch nog maar eens Ekdoms boek lezen.
Als ik behoefte heb aan het aangezicht van liefde, dan zeker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Begin vooraan het alfabet met request... Iets met ABC ofzo
.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Als ik behoefte heb aan het aangezicht van liefde, dan zeker.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, het album waar dit nummer op staat heb ik ook! sinds deze week![]()
![]()
Ja, besteld toen ik een week of twee geleden van je in de hoek moest gaan staanquote:
Zo ff lunchen en daarna doe ik hetzelfdequote:Ik ben echt blij da'k vandaag alleen op kantoor zit... *kx aanslingert*
Braaf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, besteld toen ik een week of twee geleden van je in de hoek moest gaan staan.
[..]
Wooooooooooooot! Mag ik je aanraken?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
IK HAD SIROLF AAN DE TELEFOON!!!!!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
IK HAD SIROLF AAN DE TELEFOON!!!!!
Labbeling he, dan krijg je datquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:51 schreef magneticx het volgende:
Failthless!
sterktequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:26 schreef borisz het volgende:
Tijd om te spullen te pakken en zo naarLelystad
te gaan
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef Hyman het volgende:
HAHAHAH NEE dit meen je niet!
dat topic over dat meisje die flauwviel op pinkpop!
pm't die 3FM man me, vraagt ie dit :
Hi Hyman,
Wil je misschien op de radio een zoektocht gaan doen naar dat meisje dat flauw viel op Pink Pop? Lijkt ons tof om je te helpen.
Groet Ramon Verkoeijen
Timur Open Radio za-zo van 12 tot 15 uur
BNN/3FM
ramon.verkoeijen@bnn.nl
Geweldig
Ik woon daar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:26 schreef borisz het volgende:
te gaan
Erg mooi inderdaad. Zou toch geweldig zijn als een luisteraar weet welk meisje er bedoeld wordt en zodat Hyman alsnog haar kan ontmoeten.quote:
3fm hehquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Erg mooi inderdaad. Zou toch geweldig zijn als een luisteraar weet welk meisje er bedoeld wordt en zodat Hyman alsnog haar kan ontmoeten.![]()
Ik kan dit soort dingen heel erg waarderen.
Kolere. Ergens is er iets fout gegaan in je leven, want laatst was je al in Den Helder!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:26 schreef borisz het volgende:
te gaan
wat voornquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik kreeg net bezoek van Domien! En hij had een paar mensen achter zich aan hobbelen!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kolere. Ergens is er iets fout gegaan in je leven, want laatst was je al in Den Helder!
op sbs?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Weer een ideeMisschien moeten we een Hans verkiezing houden
We word de nieuwe hans
Rudolph Van Veenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
Wie is er vanavond te gast in EKSTRA-Weekend ?
Rudolph van Veenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
Wie is er vanavond te gast in EKSTRA-Weekend ?
Van The Man,,??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rudolph van Veen
En ik zie dat er volgende week ook een best leuke gast gaat komen. Kan alleen nog niet zeggen wie.
Nee, niet zo'n iemand. Kan er nog even niets over zeggen. Dat mogen de programmamakers zelf bekend maken.quote:
Inderdaad. En wederom een behoorlijk slap nummer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:57 schreef themauster het volgende:
Greenday MH alweer? die is ja net MH geweest
Wie weet krijgen we vanavond een tipje van de sluier.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, niet zo'n iemand. Kan er nog even niets over zeggen. Dat mogen de programmamakers zelf bekend maken.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:57 schreef themauster het volgende:
Nope, 21 Guns.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:13 schreef 3FMaster het volgende:
Weekeeeeeeeeeeend!
[..]Alweer Green day?!?!
Welke single? Peacemaker?
Nou idd. De artiesten zijn weer opquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:57 schreef themauster het volgende:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:22 schreef Feivel1 het volgende:
Misschien voor nu veels te vroeg, maar de playlist voor TSOD morgen staat al online
UUR 1
Waking Up In Vegas (Calvin Harris Remix) Katy Perry
Last Forever Norman Doray & Tristan Garner 03:00
To The Beat Of The Drum (Syke 'n Sugarstarr Remix) Tribal Kings
I Like House Music DJ PP
Vicious Circle (John Dahlback Dub) Julien Jabre
Your Friend Gregor Salto ft. Chappell
Full Circle Matteo DiMarr
Warrior Dance Copyright
3FM WEEKENDMIX
UUR 2
Lucky Star 2009 (D.O.N.S. Remix) Superfunk, Ron Carroll
Shake It Lee Cabrera & Thomas Gold
Killer (Jean Elan Mix) Jean Elan
Love Me Daniel Bovie & Roy Rox
Ryu (Laidback Luke Remix) Avicii
Wolfgang's 5th Symphony Wolfgang Gartner
Violins Chris Lake & LYS
.... en Kevin zit hiernaast de MoveYourAss-playlist in Dalet te zetten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:22 schreef Feivel1 het volgende:
Misschien voor nu veels te vroeg, maar de playlist voor TSOD morgen staat al online
UUR 1
Waking Up In Vegas (Calvin Harris Remix) Katy Perry
Last Forever Norman Doray & Tristan Garner 03:00
To The Beat Of The Drum (Syke 'n Sugarstarr Remix) Tribal Kings
I Like House Music DJ PP
Vicious Circle (John Dahlback Dub) Julien Jabre
Your Friend Gregor Salto ft. Chappell
Full Circle Matteo DiMarr
Warrior Dance Copyright
3FM WEEKENDMIX
UUR 2
Lucky Star 2009 (D.O.N.S. Remix) Superfunk, Ron Carroll
Shake It Lee Cabrera & Thomas Gold
Killer (Jean Elan Mix) Jean Elan
Love Me Daniel Bovie & Roy Rox
Ryu (Laidback Luke Remix) Avicii
Wolfgang's 5th Symphony Wolfgang Gartner
Violins Chris Lake & LYS
Niet gewoon kevin maar KEVIN!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
.... en Kevin zit hiernaast de MoveYourAss-playlist in Dalet te zetten.
Ik waarschuw nu alvast m'n buren voor de Guilty Pleasure!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
.... en Kevin zit hiernaast de MoveYourAss-playlist in Dalet te zetten.
Oordoppen opquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef themauster het volgende:
dit weekend dorpskermis hier in het dorp de bass van de zweefmolen dreunt hier boven de radio uit heel irritant
Eerst koffiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:45 schreef 3FMaster het volgende:
101.tv livestream *Check!*
Bier in koelkast *Check*
Tijd voor Ekstra Weekend!
ook even gecheckt en bij mij is ook alles aanwezigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:45 schreef 3FMaster het volgende:
Bier in koelkast *Check*
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:45 schreef 3FMaster het volgende:
Bier Cassis in koelkast *Check*
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:00 schreef TheZapster het volgende:
Weeekeeeeeendddddd![]()
![]()
![]()
Hopelijk vandaag een leukere uitzending dan vorige week
Nog 200 euro sparen, dan heb je volgens mij een heule mooie digitale spiegelreflex cameraquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:03 schreef purplerose het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen, 200 euro uitgeven om me digitale camera te laten fixen of een nieuwe kopen
quote:
Mja, is ook mijn eerste impuls maar ik moest van me ma er even rustig over nadenken zodat ik geen impulsieve dingen doequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:06 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nog 200 euro sparen, dan heb je volgens mij een heule mooie digitale spiegelreflex camera&
Briggy btw
Nou niet meteen gaan zeuren, tis weekendquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef themauster het volgende:
Uuropeners zijn tegenwoordig ook niet meer wat ze zijn geweest bij EW
En zo kan het ook natuurlijkquote:
En hij was nog niet eens goed en wel begonnenquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Mag ik dalijk het nieuwe topic openen? heb `m al klaar staan!
quote:
Zeg dat welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |