Paarsquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Paars mits ze genoeg stemmen krijgen.
En ik hoopte destijds toen Rutte gekozen werd boven Verdonk dat de partij niet zou vervallen in ditr soort onzin. Maar helaas zorgen de peilingen kennelijk voor paniek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
D66 heeft ook mijn stem gekregen. VVD met Rutte gaat de verkeerde kant op idd.
Johan Derksen voor presidentquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
En ik hoopte destijds toen Rutte gekozen werd boven Verdonk dat de partij niet zou vervallen in ditr soort onzin. Maar helaas zorgen de peilingen kennelijk voor paniek.
Yours truly voor dictator! Da's pas een goed idee...quote:
klopt, het is ad-hoc politiek. Er zit geen enkele visie achter (het lijkt mijn voetbalcluppie welquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Maar even serieus, de politiek laat zich veel te veel leiden door de waan van de dag, waardoor ik een knap stukje visie mis. Het is meer pappen en nathouden, waarbij soms op stel en sprong iets geregeld wordt op basis van op z'n minst incomplete informatie (ik noem maar het paddoverbod).
Die politieke agenda van gister vol met spoeddebatten over onzinnige dingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Maar even serieus, de politiek laat zich veel te veel leiden door de waan van de dag, waardoor ik een knap stukje visie mis. Het is meer pappen en nathouden, waarbij soms op stel en sprong iets geregeld wordt op basis van op z'n minst incomplete informatie (ik noem maar het paddoverbod).
Psies. Tegenwoordig is 't een kwestie van snel proberen te scoren zonder de echte problemen op te lossen. Beetje de Telegraaf-methode. 't Liefst met witte letters tegen zwarte achtergrond.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Ik noem het gewoon idiocratie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, het is ad-hoc politiek. Er zit geen enkele visie achter (het lijkt mijn voetbalcluppie wel).
Het is allemaal de waan van de dag. oe heette dat topic in POL ook alweer, iets van 'de politiek van de hypes' ?
Mark Rutte moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
D66 heeft ook mijn stem gekregen. VVD met Rutte gaat de verkeerde kant op idd.
Precies! D66 doet dat dus wel, en dat levert ze veel stemmen opquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mark Rutte moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Waarom de PVV achternagaan? Waarom niet je eigen plannen en conclusies trekken?
quote:
Daar noem je me een inteeltvolkje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |