Achterhoek he, achtergebleven gebiedquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:26 schreef Sersjee het volgende:
Jelmer heeft blijkbaar geen digitale tv... RKC - De Graafschap werd zowel op Omroep Brabant als Omroep Gelderland uitgezonden.
Da's waar ook, daar hebben ze pas sinds vorig jaar riolering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Achterhoek he, achtergebleven gebied
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, daar hebben ze pas sinds vorig jaar riolering.
quote:
Da's waar ook, vanmiddag maar even langs de tijdschriftenboer!quote:
Ik pik 'm van 't weekend ff opquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, vanmiddag maar even langs de tijdschriftenboer!
Dat denkt Stenders ookquote:
Daar kan ik nog wat mee, qua camp. Maar dit is echt erg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef Sirolf het volgende:
Och, de luisteraars kiezen wel vaker vreemd in de Canon. Zo stond bij Kylie Minogue het nummer Locomotion ook erg hoog.
om t toch posotief te kunne afsluitenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Toch knap van zo'n man dat ie zo'n draak van een plaat heeft opgenomen, terwijl ie ook een Maggie May (klahassiehiekeher!) heeft gedaan.
Ik heb Groenlinks gestemd daar ben ik uitgekomen met de stemwijzer en ik wou zowiezo links stemmen heb altijd PVDA gestemd maar daar ben ik zo op afgeknapt sinds ze in het kabinet zittenquote:
sorry,was even de ramen aan het lappenquote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:43 schreef borisz het volgende:
8 voor Macroeconomie![]()
Eindelijk ik kan ook nog tentamens halen. Dit jaar gaat moeizamer dan vorig jaar maar ik haal gelukkig ook nog wat
.
Kabouter Plopvleugel hoorde ik Sander op een gegeven moment ook zeggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
dat kabouter dopvleugel item was geniaal.
ik heb het concert niet gezien, dus geen idee of die recentie ergens op sloeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:16 schreef Sersjee het volgende:
Goede reactie op die 3voor12-recensie van Maria Mena!
Het is een recht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef borisz het volgende:
Mijn democratische plicht ook weer vervuld.
Een democratie zuigt (wel minder dan de alternatieven), dus het zal bij mij niet zo snel als een plicht voelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja klopt, al vind ik het voor me zelf een plicht.
Ik ben van de categorie als je niet stemt mag je ook niet zeuren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een democratie zuigt (wel minder dan de alternatieven), dus het zal bij mij niet zo snel als een plicht voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |