Ik ben van de categorie als je niet stemt mag je ook niet zeuren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een democratie zuigt (wel minder dan de alternatieven), dus het zal bij mij niet zo snel als een plicht voelen.
Mee eens. Mij zul je ook niet horen zeuren. Als ik heel veel over de programma's van de politieke partijen in Brussel had geweten dan had ik ook zeker wel gestemd. Ik weet er gewoon te weinig vanaf en vind mij daardoor niet geschikt om te beslissen wie er plaats moeten nemen in het Europese parlement.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben van de categorie als je niet stemt mag je ook niet zeuren.. Dat recht heb je en moet je dan ook gebruik van maken.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef 3FMaster het volgende:
Mando Diao!
Wat waren ze vet afgelopen maandan op Pinkpop
Heey Timoquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]true that
![]()
Rui Da Silva - Touch me op 3![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Telt het eigenlijk als je je voicemail verandert in "alpha bravo charlie"?
En wat een band ook. Ik vond ze al heel goed, maar nadat ik ze live had gehoord is het toch wel een top5 band van me geworden.quote:
Hou op, hou op. Op zo`n moment was een hartbewakingssysteem wel erg makkelijk geweestquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heey Timo
Was gisteren spannend, ofniet
Kan nog steeds toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
En weer niet gelukt
Wij hadden ons gewoon op moeten geven. Gelijk een 3FMmeet dan
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hou op, hou op. Op zo`n moment was een hartbewakingssysteem wel erg makkelijk geweest
De tering wat was dat spannend. Zelden zo`n ontlading bij mezelf meegemaakt na een wedstrijd![]()
Echt heyquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]![]()
.
Volgend seizoen maar beter doen, want telkens onderin hangen + nacompetitie gaat nog een keer jouw leven kosten
aardig nummerquote:
LL heeft zelfs een eigen forum tegenwoordig Lowlands 2009quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Verlies je de LL-kaarten omdat je niet opneemt, komt ook nog je belachelijke voicemail op de radio.
Telt het eigenlijk als je je voicemail verandert in "alpha bravo charlie"?
en ik heb in ieder geval ook nog Empire of the Sun en Midnight Oil gehoord!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Is het vandaag Down Under Day ofzo?
Veronicas en Gabriella Cilmi komen vlak na elkaar.
Mwoah, is ook een manier om te zeggen dat de best verkopende plaat van dit moment maar een slap aftreksel isvan andere versies.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Dan heb ik Michiel als radiomaker hoog zitten, maar ik vind dit wel erg slecht. In één week tijd heeft ie dezelfde plaat als eigen suggestie bij twittertunes en in beide gevallen was de plaat al eerder in het programma in een andere versie te horen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mwoah, is ook een manier om te zeggen dat de best verkopende plaat van dit moment maar een slap aftreksel isvan andere versies.
maar dat is mijn mening natuurlijkquote:
Dat doet hans nu al met queen keihard aanquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Againzender het volgende:
ik kan ook gaan stofzuigen natuurlijk
het is echt stuitend dat nu gelijk I want to break free in mijn kop zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat doet hans nu al met queen keihard aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |