abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 17:04:50 #51
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69707646
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Trusten het volgende:
Ik vind het erg jammer dat zelfs snelheid 3 zo langzaam is, als ze aan het slapen zijn zit ik zo een kwartier te wachten....
eensch
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69707652
quote:
+ Rondlopen in de buurt zonder laadtijd
+ Geesten ontmoeten na 00.00 op het kerkhof

- Ik vind het erg jammer dat zelfs snelheid 3 zo langzaam is, als ze aan het slapen zijn zit ik zo een kwartier te wachten....
- Ik vind het jammer dat je niet kunt "werken".. dus dat je echt dat politiebureau in kan, en echt taken kunt doen. Ik hoop echt dat dat ooit nog is kan met een uitbreiding ofzo
Er gaat niets boven Groningen
pi_69707683
quote:
+ Rondlopen in de buurt zonder laadtijd
+ Geesten ontmoeten na 00.00 op het kerkhof

- Ik vind het erg jammer dat zelfs snelheid 3 zo langzaam is, als ze aan het slapen zijn zit ik zo een kwartier te wachten....
dat van dat slapen is dan behoorlijk kut want ik gebruik snelheid 3 best vaak in de sims 2 (ik heb totaal geen geduld )
pi_69707919
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef sander-3 het volgende:
Jezus... ¤ 47,00 Ik wacht wel een half jaartje..
ik denk eerlijk gezegd niet dat het dan veel lager is..
pi_69708020
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef Ayca het volgende:
dat van dat slapen is dan behoorlijk kut want ik gebruik snelheid 3 best vaak in de sims 2 (ik heb totaal geen geduld )
Ik denk dat er wel wat voor uit gaat komen (hoop ik) want heb er al meerdere klachten over gelezen op fora. Ik vind bovengenoemde ook jammer trouwens (dat je niet meer in gebouwen kan etc) maar het zal wel nodig zijn om het snelle schakelen waar te kunnen maken...
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:19:25 #56
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_69708155
Verdomme, niemand was vandaag thuis, moet nu tot morgen wachten.
pi_69708162
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:15 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel wat voor uit gaat komen (hoop ik) want heb er al meerdere klachten over gelezen op fora. Ik vind bovengenoemde ook jammer trouwens (dat je niet meer in gebouwen kan etc) maar het zal wel nodig zijn om het snelle schakelen waar te kunnen maken...
je kan niet meer bouwen? dat wist ik helemaal niet dat is wel jammer dan, want daar hield ik me toch het meeste mee bezig
ik blijf wel bij de sims 2
pi_69708203
Ik hoop dat mijn buren het pakketje hebben aangenomen, er was niemand thuis vandaag
pi_69708221
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ayca het volgende:

[..]

je kan niet meer bouwen? dat wist ik helemaal niet dat is wel jammer dan, want daar hield ik me toch het meeste mee bezig
ik blijf wel bij de sims 2
IN gebouwen, bouwen kun je nog genoeg
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69708257
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ayca het volgende:
je kan niet meer bouwen? dat wist ik helemaal niet
lees nog is

Je kunt nog wel bouwen alleen je kunt niet meer IN gebouwen. Daarmee bedoel ik dat bijv. als je naar de supermarkt gaat dan zie je je Sim wel de supermarkt ingaan maar je kan niet zien wat er binnen is en gebeurt. Er komt een pop-up schermpje met wat je kopen wilt. Hetzelfde geld voor het werk van je Sims, restaurants etc.
pi_69708261
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Ayca het volgende:

[..]

ik denk eerlijk gezegd niet dat het dan veel lager is..
Hmm, nou, ik zie wel, in ieder geval heb ik dan wat meer te besteden
pi_69708475
Ik kreeg gister al een beerichtje van Nedgame dat ik hem op kon halen en dat natuurlijk meteen gedaan Moet zeggen dat ik het wel weer tof vind hoe het veranderd is. Het enige (grote) minpunt vind ik de tijd... ik weet niet of het aan mij ligt of ergens anders aan, maar als ik de tijd versnel dan schiet het nog niet op... de tijd die het dan duurt dat mijn sim slaapt of naar zijn werk is duurt dan echt takke-lang Hoop dat ik hier nog een oplossing voor tegen kom, want ik vind het wel redelijk irritant zo. Verder echt helemaal top, vanavond weer lekker spelen!
pi_69708528
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef Trusten het volgende:

[..]

lees nog is

Je kunt nog wel bouwen alleen je kunt niet meer IN gebouwen. Daarmee bedoel ik dat bijv. als je naar de supermarkt gaat dan zie je je Sim wel de supermarkt ingaan maar je kan niet zien wat er binnen is en gebeurt. Er komt een pop-up schermpje met wat je kopen wilt. Hetzelfde geld voor het werk van je Sims, restaurants etc.
oohh, hehe iets te snel gelezen, dan valt het nog wel mee
pi_69708632
Vandaag ook binnen gekregen Moet nog ff wennen!! En de tijd op het werk duurt inderdaad veel te lang..
Wel leuk dat je kiezen wat je op werk gaat doen (Hard werken, normaal werken, met collega's kletsen etc.)
pi_69708701
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ik kreeg gister al een beerichtje van Nedgame dat ik hem op kon halen en dat natuurlijk meteen gedaan Moet zeggen dat ik het wel weer tof vind hoe het veranderd is. Het enige (grote) minpunt vind ik de tijd... ik weet niet of het aan mij ligt of ergens anders aan, maar als ik de tijd versnel dan schiet het nog niet op... de tijd die het dan duurt dat mijn sim slaapt of naar zijn werk is duurt dan echt takke-lang Hoop dat ik hier nog een oplossing voor tegen kom, want ik vind het wel redelijk irritant zo. Verder echt helemaal top, vanavond weer lekker spelen!
Ik loste het maar op door 1 sim thuis te laten, en daar kan je dan gewoon mee spelen Die verdiende trouwens wel geld, doordat hij een percentage van de boekenwinkel's winst kreeg..
pi_69709398
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik loste het maar op door 1 sim thuis te laten, en daar kan je dan gewoon mee spelen Die verdiende trouwens wel geld, doordat hij een percentage van de boekenwinkel's winst kreeg..
Dat is een idee en anders is de writing skill ook wel lucratief... gewoon een pc aanschaffen en aan het schrijven slaan en boeken gaan schrijven.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69711819
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Goed punt... dat ga ik dan maar es proberen...
pi_69712017

Zo ziet mijn eerste sim eruit En hij is een hacker + kleptomaan
pi_69712055
Maar ik hoop echt dat het nog mogelijk wordt, met een uitbreiding van mijn part, om ook echt te werken. Dus dat je overdag naar die gebouwen moet, en daar een eigen kantoortje hebt enzo..
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 19:39:04 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69712237
Handig is ook dat je aandelen kunt kopen in bedrijven die er al zijn. Restaurants e.d. Dan ga je een keer per week langs om je geld te halen

Dat van die gebouwen in gaan is natuurlijk een open deur voor expansion packs he
pi_69713102
ja idd het doorspoelen van de tijd schiet niet op.
das gewooon erg jammer maar verder is het echt super.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:32:20 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69714391
Vuile smerige tyfus klote Bol.com en TNT.
Weken terug al gepreorderd maar verdomme geen Sims vandaag.
Ik kan het zo niet uitstaan.

Ja zegt de klantenservice, dat pakketje wordt wel binnen EEN PAAR WERKDAGEN geleverd. Wat paar werkdagen? Ik preorder toch godverdomme om zeker te kunnen zijn dat ik OP de dag van RELEASE kan spelen.

Ik had verdomme in de kroeg kunnen zitten, maar ga speciaal naar huis om te kunnen gamen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:34:06 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_69714450
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd het doorspoelen van de tijd schiet niet op.
das gewooon erg jammer maar verder is het echt super.
Goede klacht inderdaad, duurt allemaal veel te lang.

Ik vind het ook allemaal wat... makkelijk. Ik had in een paar uur spelen al 2 mensen laten ontmoeten en trouwen en een kind krijgen, terwijl ze 3 keer promoveerden in hun job. Dat was altijd wel anders.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 20:37:37 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69714581
pre-orderen doe ik echt NOOIT. Ik wil 100% zeker kunnen spelen de dag van release en dus ga ik 's morgens bij openingstijd gewoon de winkel in. Lagen er nog minstens 100 hier bij de MM in Zwolle en heb 2x een CE gekocht. Een voor mij en een voor knorretje Met zo'n kek usb stick
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:44:40 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69714872
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
pre-orderen doe ik echt NOOIT. Ik wil 100% zeker kunnen spelen de dag van release en dus ga ik 's morgens bij openingstijd gewoon de winkel in. Lagen er nog minstens 100 hier bij de MM in Zwolle en heb 2x een CE gekocht. Een voor mij en een voor knorretje Met zo'n kek usb stick
Ik kan wel janken Danny. En ik ben verdomme langs Free Recordshop én Bart Smit én Intertoys net gelopen maar wist zeker dat mijn pakketje mét Usb stick thuis zou liggen.

Nooit meer een preorder via Bol.com. Free Record Shop heb ik betere ervaringen mee. Die konden de hele band kit van Guitar Hero wel op tijd afleveren terwijl dat juist megagrote pakketten zijn.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')