Er liep er een.. tot mensen het gingen verpesten die het spel al haddne gedownload..quote:(overigens had ik al wel verwacht dat er al een topic zou lopen)
MM den haagquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:29 schreef Niara het volgende:
[..]
Waar heb je hem overigens gister al in de winkel zien liggen?
Je kunt aging uitzetten. Gewoon in de opties van het spel zelf. Geen cheat nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:40 schreef Ered het volgende:
Ik ben aan deze spellen altijd een paar weken helemaal verslaafd, totdat het zo eentonig wordt dat ik er geen zin meer in heb. Btw, zit er weer zo'n verouderingssysteem in? Zoja, is er al een cheat om die uit te zetten? Dat vond ik zo irritant
oke zal ik doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
[..]
dan speel je 'm niet en loop je door naar een ander topic
Normaal zou je hem al wel moeten hebben aangezien winkels hem eerder dan de release krijgen. Zo had ik Halo 3 en Nintendo DSi allebei al 2 dagen voor de releasequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:23 schreef A.C.E het volgende:
mensen die hem pre-order hebben die krijgen hem juist vandaag pas.. gister lagen ze al in de winkels namelijk.
oftewel ik krijg hem vandaag pas
helaas worden ze daar niet (hard genoeg) op gestraft...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:35 schreef Danny het volgende:
ahja, media markt wil wel vaker embargo's aan hun laars lappen
je bent een sims fan?quote:mooi kut dat ik gisteren niet ff naar MM ben gegaan. Maar goed, om 10 uur gaat-ie hier in zwolle open dus ik ga zo vertrekken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:55 schreef Hpzone het volgende:
Ik heb een werkloze Sim, die zijn geld verdient met 's nachts hacken en overdag slapen en tv kijken. Man, was het echte leven maar zo simpel.
Mwoa, toen TS2 net uit was schreef ik deze: The Sims 3: Een blik in de toekomstquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:12 schreef mschol het volgende:
je bent een sims fan?
had ik niet echt van je gedacht
je kunt dat doorleven van gezinnen waarmee je niet speelt ook uitschakelen hequote:Op donderdag 4 juni 2009 09:51 schreef Ellatjuh het volgende:
had hem al een paar dagen.
maar het is een leuk spel.
het is even wennen, heb 2 gezinnen maar speel ik met het ene gezin dan gaat het andere gezin ook door met de ontwikkeling, wat tot gevolg had dat die sims waar ik ff niet mee speelde hun peuters niet leerde lopen enzo waardoor die met de overgang naar kind een negatieve eigenschap erbij krijgen.
nou is het ook wel weer een uitdaging om te zorgen dat die vervelende sim het toch een beetje goed doet.
leuk en mooi spel, en het is zo fijn dat je zonder die laadtijden door de stad kan lopen.
tot nu toe, wat ik heb gezien, speelt hij prettiger dan sims 2...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef Theamerican het volgende:
en en en hoe bevalt die??
Ik ben ALTIJD vrij op vrijdagquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen die hele dagen vrij nemen voor een computerspelletje
Veel meer nieuwe aanknopingspunten voor nóg meer uitbreidingen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:30 schreef rihago het volgende:
ik twijfel nog om hem te halen...
deel 1 en 2 boeide mij maar even... misschien heb ik het ook niet echt tijd gegund.
Wat zijn de grote vernieuwingen in deel 3 eigenlijk?
dan moet een zaak als MM een aparte muur gaan maken voor alle sims 2 & 3 uitbreidingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Veel meer nieuwe aanknopingspunten voor nóg meer uitbreidingen!
Ik heb de illegale versie verwijderd excl. saves maar incl de download manager. Vervolgens de 'Electronic Arts' directory in zijn geheel verwijderd uit de program files directory en daarna een clean install gedaan vanaf de DVD en dat werkte het beste.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:06 schreef Teeno het volgende:
Ik heb nu een weekje die gelekte versie gespeeld, en ben wel van plan om hem aan te schaffen. Weten jullie of ik dan deze versie helemaal moet verwijderen (incl. progress) of kan ik ergens gewoon de serial aanpassen zodat hij als 'legit' herkend wordt?
Nouja, bij de sims 2 zaten die dingen die ik opnoemde er al gewoon in, en daar had ik dat lege gevoel niet, toen ik het speelde zonder uitbreidingen, beste Hpzone.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef Hpzone het volgende:
Daar hebben we uitbreidingen voor, beste Sander.
Beste Sander, ik denk dat ze op deze manier een nieuw record aan uitbreidingsverkoop willen behalen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nouja, bij de sims 2 zaten die dingen die ik opnoemde er al gewoon in, en daar had ik dat lege gevoel niet, toen ik het speelde zonder uitbreidingen, beste Hpzone.
Hoe bedoel je? "de content uit de store?"quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Danny het volgende:
http://www.modthesims3.org/mts3/modcenter/download.php?id=33
Daar staat al een torrent voor de contents uit de store iig.
Op modthesims.info kun je als je bent ingelogd al een patterncreator downloaden
duhquote:
Viezerikquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Danny het volgende:
[..]
duh
storecontent via de torrent works like a charm
nudepatch ook trouwens. De censor is wel ERG aanwezig in TS3
jahquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:07 schreef sander-3 het volgende:
ViezerikEhm, de storecontent, zijn dat die extra's die je van internet kunt halen?
eenschquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Trusten het volgende:
Ik vind het erg jammer dat zelfs snelheid 3 zo langzaam is, als ze aan het slapen zijn zit ik zo een kwartier te wachten....
- Ik vind het jammer dat je niet kunt "werken".. dus dat je echt dat politiebureau in kan, en echt taken kunt doen. Ik hoop echt dat dat ooit nog is kan met een uitbreiding ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Trusten het volgende:
+ Rondlopen in de buurt zonder laadtijd
+ Geesten ontmoeten na 00.00 op het kerkhof![]()
- Ik vind het erg jammer dat zelfs snelheid 3 zo langzaam is, als ze aan het slapen zijn zit ik zo een kwartier te wachten....
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Trusten het volgende:
+ Rondlopen in de buurt zonder laadtijd
+ Geesten ontmoeten na 00.00 op het kerkhof![]()
- Ik vind het erg jammer dat zelfs snelheid 3 zo langzaam is, als ze aan het slapen zijn zit ik zo een kwartier te wachten....
ik denk eerlijk gezegd niet dat het dan veel lager is..quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef sander-3 het volgende:
Jezus... ¤ 47,00![]()
Ik wacht wel een half jaartje..
Ik denk dat er wel wat voor uit gaat komen (hoop ik) want heb er al meerdere klachten over gelezen op fora. Ik vind bovengenoemde ook jammer trouwens (dat je niet meer in gebouwen kan etc) maar het zal wel nodig zijn om het snelle schakelen waar te kunnen maken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef Ayca het volgende:
dat van dat slapen is dan behoorlijk kut want ik gebruik snelheid 3 best vaak in de sims 2 (ik heb totaal geen geduld
)
je kan niet meer bouwen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:15 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat voor uit gaat komen (hoop ik) want heb er al meerdere klachten over gelezen op fora. Ik vind bovengenoemde ook jammer trouwens (dat je niet meer in gebouwen kan etc) maar het zal wel nodig zijn om het snelle schakelen waar te kunnen maken...
IN gebouwen, bouwen kun je nog genoegquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
je kan niet meer bouwen?dat wist ik helemaal niet
dat is wel jammer dan, want daar hield ik me toch het meeste mee bezig
![]()
ik blijf wel bij de sims 2
lees nog isquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ayca het volgende:
je kan niet meer bouwen?dat wist ik helemaal niet
![]()
Hmm, nou, ik zie wel, in ieder geval heb ik dan wat meer te bestedenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd niet dat het dan veel lager is..
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef Trusten het volgende:
[..]
lees nog is![]()
Je kunt nog wel bouwenalleen je kunt niet meer IN gebouwen. Daarmee bedoel ik dat bijv. als je naar de supermarkt gaat dan zie je je Sim wel de supermarkt ingaan maar je kan niet zien wat er binnen is en gebeurt. Er komt een pop-up schermpje met wat je kopen wilt. Hetzelfde geld voor het werk van je Sims, restaurants etc.
Ik loste het maar op door 1 sim thuis te laten, en daar kan je dan gewoon mee spelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ik kreeg gister al een beerichtje van Nedgame dat ik hem op kon halen en dat natuurlijk meteen gedaanMoet zeggen dat ik het wel weer tof vind hoe het veranderd is. Het enige (grote) minpunt vind ik de tijd... ik weet niet of het aan mij ligt of ergens anders aan, maar als ik de tijd versnel dan schiet het nog niet op... de tijd die het dan duurt dat mijn sim slaapt of naar zijn werk is duurt dan echt takke-lang
Hoop dat ik hier nog een oplossing voor tegen kom, want ik vind het wel redelijk irritant zo. Verder echt helemaal top, vanavond weer lekker spelen!
Dat is een idee en anders is de writing skill ook wel lucratief... gewoon een pc aanschaffen en aan het schrijven slaan en boeken gaan schrijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik loste het maar op door 1 sim thuis te laten, en daar kan je dan gewoon mee spelenDie verdiende trouwens wel geld, doordat hij een percentage van de boekenwinkel's winst kreeg..
Goed punt... dat ga ik dan maar es proberen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik loste het maar op door 1 sim thuis te laten, en daar kan je dan gewoon mee spelenDie verdiende trouwens wel geld, doordat hij een percentage van de boekenwinkel's winst kreeg..
Goede klacht inderdaad, duurt allemaal veel te lang.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd het doorspoelen van de tijd schiet niet op.
das gewooon erg jammer maar verder is het echt super.
Ik kan wel janken Danny. En ik ben verdomme langs Free Recordshop én Bart Smit én Intertoys net gelopen maar wist zeker dat mijn pakketje mét Usb stick thuis zou liggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
pre-orderen doe ik echt NOOIT. Ik wil 100% zeker kunnen spelen de dag van release en dus ga ik 's morgens bij openingstijd gewoon de winkel in. Lagen er nog minstens 100 hier bij de MM in Zwolle en heb 2x een CE gekocht. Een voor mij en een voor knorretjeMet zo'n kek usb stick
Prachtigquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor de fans; een tweakert heeft de cast van House M.D. als family gemaakt:
http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=9609
Dat meen je toch niet serieus?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik kan wel janken Danny. En ik ben verdomme langs Free Recordshop én Bart Smit én Intertoys net gelopen maar wist zeker dat mijn pakketje mét Usb stick thuis zou liggen.
Nooit meer een preorder via Bol.com. Free Record Shop heb ik betere ervaringen mee. Die konden de hele band kit van Guitar Hero wel op tijd afleveren terwijl dat juist megagrote pakketten zijn.
Waar kan dat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:39 schreef Danny het volgende:
Handig is ook dat je aandelen kunt kopen in bedrijven die er al zijn. Restaurants e.d. Dan ga je een keer per week langs om je geld te halen
Dat van die gebouwen in gaan is natuurlijk een open deur voor expansion packs he
Gewoon de stad in wandelen en bij diverse gebouwen krijg je de optie je in te kopen voor x simoleans.quote:
Jah, misschien moet ik maar eens een preview van the sims 4 gaan schrijvenquote:Ik moet trouwens nog steeds lachen om die vooruitblik special. Ik kom nog steeds van die plaatjes overal tegen
Van welke downloads? Zodra je iets download van de officiële exchange opent ie de game loader en daarin verschijnt dan het nieuwe item. Dat moet je dan aanvinken en op installeren klikken.quote:Ik heb hem vandaag ook gehaald, maar waar kan ik de status van de downloads zien?
Ik download eigenlijk nooit via de exchange, maar altijd via 3rd party sites. Daar staat veel leukere contents dan bij EA zelf. Nu is dat nog beperkt, maar als TSR met hun content creator klaar zijn gaat dat rap veranderen gok ik. Dan komen gewoon de custom meshes etc weer en gaat het pas echt leuk wordenquote:Ik zie namelijk nergens in hoeverre er al iets al binnen is gehaald. Ik heb echter het idee dat alles een beetje down is... Meer mensen last van?
Zeker doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:24 schreef Danny het volgende:
Jah, misschien moet ik maar eens een preview van the sims 4 gaan schrijven
Hmm, ik heb net een reboot gedaan en nu gebeurt dat inderdaad \o/quote:Van welke downloads? Zodra je iets download van de officiële exchange opent ie de game loader en daarin verschijnt dan het nieuwe item. Dat moet je dan aanvinken en op installeren klikken.
Ik heb ook al het gevoel dat het minder snel gaat dan in deel 2quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb last van een probleempje met de tijds-versnellingen.
Als ik ga slapen of ga werken duurt een sim uur nog steeds ongeveer 30 seconden echte tijd.
Snelheden 3 (super snel) en 4 (ultra snel ofzo) verschillen totaal niet van elkaar?
Misschien willen ze geen reclame maken? Dus dat ze alle domeinnamen blocken.. Het kapsel lijkt sprekend btw.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=21515
(kennelijk wordt 'fok' gezien als ongewenste term, vandaar de sterretjes)
nee, mijn username daar was al jaren fos4fok en dat mocht ook niet meer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:04 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Misschien willen ze geen reclame maken? Dus dat ze alle domeinnamen blocken..
Dat is geen probleem, dat is dus gewoon blijkbaar zo. Stoorde me er in het begin best wel aan.. maar ach ja echt een leuk spel en leuke nieuwe toevoegingen. Ik vind vooral de vele nieuwe doelen in het spel leuk. Vaardigheden zijn niet zomaar vaardigheden, je kunt er tenminste iets mee. Verder snap ik 1 ding niet. Ik wil zoenen in de Sims maar het lukt nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb last van een probleempje met de tijds-versnellingen.
Als ik ga slapen of ga werken duurt een sim uur nog steeds ongeveer 30 seconden echte tijd.
Snelheden 3 (super snel) en 4 (ultra snel ofzo) verschillen totaal niet van elkaar?
Bij de Sims 2 ging de tijd tijdens slapen en werken een heel stuk sneller, iemand anders hier ervaringen mee?
je gesprekken moeten nu meer zijn toegespitst op het karakter van de ander he? Hoe meer je praat met een sim hoe meer je te weten komt over zijn of haar interesses en karakter. Dat zal goed op elkaar aan moeten sluiten. Het is dus niet meer zoals eerder doelloos een rits gesprekken in de wachtrij zetten met achteraan 'zoenen'. Dat werkt niet meer. Je zult nu echt werk van je veroveringen moeten maken en ook moeten accepteren dat er sims zijn waarmee het totaal niet gaat klikken. Dat deel is dus een stukje realistischer geworden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:19 schreef mixje-mup het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, dat is dus gewoon blijkbaar zo. Stoorde me er in het begin best wel aan.. maar ach ja echt een leuk spel en leuke nieuwe toevoegingen. Ik vind vooral de vele nieuwe doelen in het spel leuk. Vaardigheden zijn niet zomaar vaardigheden, je kunt er tenminste iets mee. Verder snap ik 1 ding niet. Ik wil zoenen in de Sims maar het lukt nietik heb al tig vrienden gemaakt, zitten beste en oude vrienden tussen en wil maar niet lukken
wat ow wat doe ik verkeerd
?
hmmm das wel matig..quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:35 schreef Danny het volgende:
[..]
je gesprekken moeten nu meer zijn toegespitst op het karakter van de ander he? Hoe meer je praat met een sim hoe meer je te weten komt over zijn of haar interesses en karakter. Dat zal goed op elkaar aan moeten sluiten. Het is dus niet meer zoals eerder doelloos een rits gesprekken in de wachtrij zetten met achteraan 'zoenen'. Dat werkt niet meer. Je zult nu echt werk van je veroveringen moeten maken en ook moeten accepteren dat er sims zijn waarmee het totaal niet gaat klikken. Dat deel is dus een stukje realistischer geworden.
Ik heb ook besteld via bol.com en netjes mijn pakketje gekregen. Wel bij de buren want ik was niet thuis, maar toch op tijd. Ik krijg overigens al mijn preorders op tijd van bol.comquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik kan wel janken Danny. En ik ben verdomme langs Free Recordshop én Bart Smit én Intertoys net gelopen maar wist zeker dat mijn pakketje mét Usb stick thuis zou liggen.
Nooit meer een preorder via Bol.com. Free Record Shop heb ik betere ervaringen mee. Die konden de hele band kit van Guitar Hero wel op tijd afleveren terwijl dat juist megagrote pakketten zijn.
Paste het toch niet door de voordeur? Toen ik de klantenservice belde zeiden ze dat het wel door de brievenbus zou moeten passen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook besteld via bol.com en netjes mijn pakketje gekregen. Wel bij de buren want ik was niet thuis, maar toch op tijd. Ik krijg overigens al mijn preorders op tijd van bol.com
Heb alleen nog niet kunnen spelen, ben net thuis
afhankelijk van de versie die je hebt besteld: de CE past never nooit door de brievenbus, de normale wel (dat is immers alleen 1 dvd doosje)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Paste het toch niet door de voordeur? Toen ik de klantenservice belde zeiden ze dat het wel door de brievenbus zou moeten passen.
Bedankt voor je boeiende mening. Nu weer een ander topic opzoeken waar je wél interesse in hebt. Tnxquote:
Echt overdrevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:09 schreef avotar het volgende:
Gisteren om half 8 's avonds werd de CE versie bezorgd.
Vandaag heeft m'n vriendin maar een snipperdag opgenomen...
Is er al een insimenator voor Sims 3?
Iedereen is anders he..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt overdrevenZelfs toen mijn meest favorieten spel ooit uit kwam deed ik dat niet
O ik doe dat regelmatig, kom ik tenminste nog eens van m'n vakantiedagen af.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt overdrevenZelfs toen mijn meest favorieten spel ooit uit kwam deed ik dat niet
De een neemt een snipperdag om naar het strand te gaan, de ander om een spel te spelen. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja misschien omdat het 's avonds koud is om naar het strand te gaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:25 schreef Danny het volgende:
[..]
De een neemt een snipperdag om naar het strand te gaan, de ander om een spel te spelen. Ik zie het probleem niet.
Die is gesloten zie ik. En deze is alweer bijna halverwege.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:04 schreef delano.888 het volgende:
Waarom gaan jullie eigenlijk niet gewoon verder met het orginele topic?
[PC]De Sims 3
Oekie dacht k meld het evenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Die is gesloten zie ik. En deze is alweer bijna halverwege.
Lijkt me handiger om gewoon hier door te gaan en voor deel 2 alvast de eventuele linkjes naar nieuwe content e.d. bij elkaar te zoeken
Dat had toen toch zon hele chaos veroorzaakt van mensen die dachten dat het echt wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:10 schreef Danny het volgende:
Mwoa, toen TS2 net uit was schreef ik deze: The Sims 3: Een blik in de toekomst
heb je eerst je gedownloade versie volledig (inclusief save files ed) gedeïnstalleerd en je pc opnieuw opgestart voordat je deze installeerde?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:39 schreef Trusten het volgende:
Nou breekt toch echt m'n klomp.....ik heb een originele versie van de Sims (gister gehaald bij FRS) krijg ik de volgende melding:
"You are playing a non-final, unauthorized copy of The Sims 3.
Purchasing and registering an official copy of The Sims 3 will entitle you to benefits including access to an entirely new game town called Riverview, 1000 SimPoints which can be redeemed for game objects in The Sims 3 Store, and access to The Sims 3 Exchange."
Heeft iemand anders dit ook??
jahquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat had toen toch zon hele chaos veroorzaakt van mensen die dachten dat het echt was
Oh en dit mag wel he, maar torrents voor het spel zelf mag niet, gluiperdquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Danny het volgende:
http://www.modthesims3.org/mts3/modcenter/download.php?id=33
Daar staat al een torrent voor de contents uit de store iig.
Op modthesims.info kun je als je bent ingelogd al een patterncreator downloaden
Heb je m wel geregistreerd? (gokje)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Trusten het volgende:
Nou breekt toch echt m'n klomp.....ik heb een originele versie van de Sims (gister gehaald bij FRS) krijg ik de volgende melding:
[ afbeelding ]
Heeft iemand anders dit ook??
kun je niet mergenn?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Die is gesloten zie ik. En deze is alweer bijna halverwege.
Lijkt me handiger om gewoon hier door te gaan en voor deel 2 alvast de eventuele linkjes naar nieuwe content e.d. bij elkaar te zoeken
alle illegale items zijn alweer verwijderd van die site, dus die torrent is er ook al niet meerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh en dit mag wel he, maar torrents voor het spel zelf mag niet, gluiperd
Maar toch, een mod admin die zo iets illegaals plaatst, verwacht je toch nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
alle illegale items zijn alweer verwijderd van die site, dus die torrent is er ook al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |