abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 17:04:50 #51
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69707646
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Trusten het volgende:
Ik vind het erg jammer dat zelfs snelheid 3 zo langzaam is, als ze aan het slapen zijn zit ik zo een kwartier te wachten....
eensch
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69707652
quote:
+ Rondlopen in de buurt zonder laadtijd
+ Geesten ontmoeten na 00.00 op het kerkhof

- Ik vind het erg jammer dat zelfs snelheid 3 zo langzaam is, als ze aan het slapen zijn zit ik zo een kwartier te wachten....
- Ik vind het jammer dat je niet kunt "werken".. dus dat je echt dat politiebureau in kan, en echt taken kunt doen. Ik hoop echt dat dat ooit nog is kan met een uitbreiding ofzo
Er gaat niets boven Groningen
pi_69707683
quote:
+ Rondlopen in de buurt zonder laadtijd
+ Geesten ontmoeten na 00.00 op het kerkhof

- Ik vind het erg jammer dat zelfs snelheid 3 zo langzaam is, als ze aan het slapen zijn zit ik zo een kwartier te wachten....
dat van dat slapen is dan behoorlijk kut want ik gebruik snelheid 3 best vaak in de sims 2 (ik heb totaal geen geduld )
pi_69707919
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef sander-3 het volgende:
Jezus... ¤ 47,00 Ik wacht wel een half jaartje..
ik denk eerlijk gezegd niet dat het dan veel lager is..
pi_69708020
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef Ayca het volgende:
dat van dat slapen is dan behoorlijk kut want ik gebruik snelheid 3 best vaak in de sims 2 (ik heb totaal geen geduld )
Ik denk dat er wel wat voor uit gaat komen (hoop ik) want heb er al meerdere klachten over gelezen op fora. Ik vind bovengenoemde ook jammer trouwens (dat je niet meer in gebouwen kan etc) maar het zal wel nodig zijn om het snelle schakelen waar te kunnen maken...
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:19:25 #56
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_69708155
Verdomme, niemand was vandaag thuis, moet nu tot morgen wachten.
pi_69708162
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:15 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel wat voor uit gaat komen (hoop ik) want heb er al meerdere klachten over gelezen op fora. Ik vind bovengenoemde ook jammer trouwens (dat je niet meer in gebouwen kan etc) maar het zal wel nodig zijn om het snelle schakelen waar te kunnen maken...
je kan niet meer bouwen? dat wist ik helemaal niet dat is wel jammer dan, want daar hield ik me toch het meeste mee bezig
ik blijf wel bij de sims 2
pi_69708203
Ik hoop dat mijn buren het pakketje hebben aangenomen, er was niemand thuis vandaag
pi_69708221
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ayca het volgende:

[..]

je kan niet meer bouwen? dat wist ik helemaal niet dat is wel jammer dan, want daar hield ik me toch het meeste mee bezig
ik blijf wel bij de sims 2
IN gebouwen, bouwen kun je nog genoeg
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69708257
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ayca het volgende:
je kan niet meer bouwen? dat wist ik helemaal niet
lees nog is

Je kunt nog wel bouwen alleen je kunt niet meer IN gebouwen. Daarmee bedoel ik dat bijv. als je naar de supermarkt gaat dan zie je je Sim wel de supermarkt ingaan maar je kan niet zien wat er binnen is en gebeurt. Er komt een pop-up schermpje met wat je kopen wilt. Hetzelfde geld voor het werk van je Sims, restaurants etc.
pi_69708261
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Ayca het volgende:

[..]

ik denk eerlijk gezegd niet dat het dan veel lager is..
Hmm, nou, ik zie wel, in ieder geval heb ik dan wat meer te besteden
pi_69708475
Ik kreeg gister al een beerichtje van Nedgame dat ik hem op kon halen en dat natuurlijk meteen gedaan Moet zeggen dat ik het wel weer tof vind hoe het veranderd is. Het enige (grote) minpunt vind ik de tijd... ik weet niet of het aan mij ligt of ergens anders aan, maar als ik de tijd versnel dan schiet het nog niet op... de tijd die het dan duurt dat mijn sim slaapt of naar zijn werk is duurt dan echt takke-lang Hoop dat ik hier nog een oplossing voor tegen kom, want ik vind het wel redelijk irritant zo. Verder echt helemaal top, vanavond weer lekker spelen!
pi_69708528
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef Trusten het volgende:

[..]

lees nog is

Je kunt nog wel bouwen alleen je kunt niet meer IN gebouwen. Daarmee bedoel ik dat bijv. als je naar de supermarkt gaat dan zie je je Sim wel de supermarkt ingaan maar je kan niet zien wat er binnen is en gebeurt. Er komt een pop-up schermpje met wat je kopen wilt. Hetzelfde geld voor het werk van je Sims, restaurants etc.
oohh, hehe iets te snel gelezen, dan valt het nog wel mee
pi_69708632
Vandaag ook binnen gekregen Moet nog ff wennen!! En de tijd op het werk duurt inderdaad veel te lang..
Wel leuk dat je kiezen wat je op werk gaat doen (Hard werken, normaal werken, met collega's kletsen etc.)
pi_69708701
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ik kreeg gister al een beerichtje van Nedgame dat ik hem op kon halen en dat natuurlijk meteen gedaan Moet zeggen dat ik het wel weer tof vind hoe het veranderd is. Het enige (grote) minpunt vind ik de tijd... ik weet niet of het aan mij ligt of ergens anders aan, maar als ik de tijd versnel dan schiet het nog niet op... de tijd die het dan duurt dat mijn sim slaapt of naar zijn werk is duurt dan echt takke-lang Hoop dat ik hier nog een oplossing voor tegen kom, want ik vind het wel redelijk irritant zo. Verder echt helemaal top, vanavond weer lekker spelen!
Ik loste het maar op door 1 sim thuis te laten, en daar kan je dan gewoon mee spelen Die verdiende trouwens wel geld, doordat hij een percentage van de boekenwinkel's winst kreeg..
pi_69709398
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik loste het maar op door 1 sim thuis te laten, en daar kan je dan gewoon mee spelen Die verdiende trouwens wel geld, doordat hij een percentage van de boekenwinkel's winst kreeg..
Dat is een idee en anders is de writing skill ook wel lucratief... gewoon een pc aanschaffen en aan het schrijven slaan en boeken gaan schrijven.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69711819
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Goed punt... dat ga ik dan maar es proberen...
pi_69712017

Zo ziet mijn eerste sim eruit En hij is een hacker + kleptomaan
pi_69712055
Maar ik hoop echt dat het nog mogelijk wordt, met een uitbreiding van mijn part, om ook echt te werken. Dus dat je overdag naar die gebouwen moet, en daar een eigen kantoortje hebt enzo..
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 19:39:04 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69712237
Handig is ook dat je aandelen kunt kopen in bedrijven die er al zijn. Restaurants e.d. Dan ga je een keer per week langs om je geld te halen

Dat van die gebouwen in gaan is natuurlijk een open deur voor expansion packs he
pi_69713102
ja idd het doorspoelen van de tijd schiet niet op.
das gewooon erg jammer maar verder is het echt super.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:32:20 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69714391
Vuile smerige tyfus klote Bol.com en TNT.
Weken terug al gepreorderd maar verdomme geen Sims vandaag.
Ik kan het zo niet uitstaan.

Ja zegt de klantenservice, dat pakketje wordt wel binnen EEN PAAR WERKDAGEN geleverd. Wat paar werkdagen? Ik preorder toch godverdomme om zeker te kunnen zijn dat ik OP de dag van RELEASE kan spelen.

Ik had verdomme in de kroeg kunnen zitten, maar ga speciaal naar huis om te kunnen gamen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:34:06 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_69714450
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd het doorspoelen van de tijd schiet niet op.
das gewooon erg jammer maar verder is het echt super.
Goede klacht inderdaad, duurt allemaal veel te lang.

Ik vind het ook allemaal wat... makkelijk. Ik had in een paar uur spelen al 2 mensen laten ontmoeten en trouwen en een kind krijgen, terwijl ze 3 keer promoveerden in hun job. Dat was altijd wel anders.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 20:37:37 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69714581
pre-orderen doe ik echt NOOIT. Ik wil 100% zeker kunnen spelen de dag van release en dus ga ik 's morgens bij openingstijd gewoon de winkel in. Lagen er nog minstens 100 hier bij de MM in Zwolle en heb 2x een CE gekocht. Een voor mij en een voor knorretje Met zo'n kek usb stick
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:44:40 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69714872
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
pre-orderen doe ik echt NOOIT. Ik wil 100% zeker kunnen spelen de dag van release en dus ga ik 's morgens bij openingstijd gewoon de winkel in. Lagen er nog minstens 100 hier bij de MM in Zwolle en heb 2x een CE gekocht. Een voor mij en een voor knorretje Met zo'n kek usb stick
Ik kan wel janken Danny. En ik ben verdomme langs Free Recordshop én Bart Smit én Intertoys net gelopen maar wist zeker dat mijn pakketje mét Usb stick thuis zou liggen.

Nooit meer een preorder via Bol.com. Free Record Shop heb ik betere ervaringen mee. Die konden de hele band kit van Guitar Hero wel op tijd afleveren terwijl dat juist megagrote pakketten zijn.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_69715097
Voor de fans; een tweakert heeft de cast van House M.D. als family gemaakt:

http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=9609
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:04:55 #77
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69715711
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor de fans; een tweakert heeft de cast van House M.D. als family gemaakt:

http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=9609
Prachtig .
Alhoewel ik geen SIM-fanaat ben, vind ik dit nou toch weer echt leuk .
pi_69715957
Ik wil Dexter!
pi_69716491
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik kan wel janken Danny. En ik ben verdomme langs Free Recordshop én Bart Smit én Intertoys net gelopen maar wist zeker dat mijn pakketje mét Usb stick thuis zou liggen.

Nooit meer een preorder via Bol.com. Free Record Shop heb ik betere ervaringen mee. Die konden de hele band kit van Guitar Hero wel op tijd afleveren terwijl dat juist megagrote pakketten zijn.
Dat meen je toch niet serieus?
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:58:22 #80
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69718151
CE is bij mij wel op tijd binnen van bol
pi_69718607
Ik heb last van een probleempje met de tijds-versnellingen.

Als ik ga slapen of ga werken duurt een sim uur nog steeds ongeveer 30 seconden echte tijd.
Snelheden 3 (super snel) en 4 (ultra snel ofzo) verschillen totaal niet van elkaar?

Bij de Sims 2 ging de tijd tijdens slapen en werken een heel stuk sneller, iemand anders hier ervaringen mee?
Xbox Live: Anormius
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:11:28 #82
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_69718767
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:39 schreef Danny het volgende:
Handig is ook dat je aandelen kunt kopen in bedrijven die er al zijn. Restaurants e.d. Dan ga je een keer per week langs om je geld te halen

Dat van die gebouwen in gaan is natuurlijk een open deur voor expansion packs he
Waar kan dat?
Ik moet trouwens nog steeds lachen om die vooruitblik special. Ik kom nog steeds van die plaatjes overal tegen

Ik heb hem vandaag ook gehaald, maar waar kan ik de status van de downloads zien? Ik zie namelijk nergens in hoeverre er al iets al binnen is gehaald. Ik heb echter het idee dat alles een beetje down is... Meer mensen last van?
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 22:24:49 #83
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69719451
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:11 schreef Fliepke het volgende:

Waar kan dat?
Gewoon de stad in wandelen en bij diverse gebouwen krijg je de optie je in te kopen voor x simoleans.
quote:
Ik moet trouwens nog steeds lachen om die vooruitblik special. Ik kom nog steeds van die plaatjes overal tegen
Jah, misschien moet ik maar eens een preview van the sims 4 gaan schrijven
quote:
Ik heb hem vandaag ook gehaald, maar waar kan ik de status van de downloads zien?
Van welke downloads? Zodra je iets download van de officiële exchange opent ie de game loader en daarin verschijnt dan het nieuwe item. Dat moet je dan aanvinken en op installeren klikken.
quote:
Ik zie namelijk nergens in hoeverre er al iets al binnen is gehaald. Ik heb echter het idee dat alles een beetje down is... Meer mensen last van?
Ik download eigenlijk nooit via de exchange, maar altijd via 3rd party sites. Daar staat veel leukere contents dan bij EA zelf. Nu is dat nog beperkt, maar als TSR met hun content creator klaar zijn gaat dat rap veranderen gok ik. Dan komen gewoon de custom meshes etc weer en gaat het pas echt leuk worden
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:40:55 #84
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_69720384
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:24 schreef Danny het volgende:

Jah, misschien moet ik maar eens een preview van the sims 4 gaan schrijven
Zeker doen
quote:
Van welke downloads? Zodra je iets download van de officiële exchange opent ie de game loader en daarin verschijnt dan het nieuwe item. Dat moet je dan aanvinken en op installeren klikken.

Hmm, ik heb net een reboot gedaan en nu gebeurt dat inderdaad \o/
pi_69720737
Aargh, na het lezen van dit topic baal ik van mijn te trage laptop Ik wil ook
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_69721332
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:22 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet serieus?
Vrouwen en The Sims...
pi_69721417
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef Mister_T het volgende:

Als ik ga slapen of ga werken duurt een sim uur nog steeds ongeveer 30 seconden echte tijd.
Snelheden 3 (super snel) en 4 (ultra snel ofzo) verschillen totaal niet van elkaar?
Ik heb ook al het gevoel dat het minder snel gaat dan in deel 2

Btw, er is geen vierde snelheid, dat is alleen extra snelle tijd bij één opdracht. Zodat de tijd niet meteen doorschiet als die opdracht klaar is.
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 23:03:53 #88
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69721488
http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=21515

(kennelijk wordt 'fok' gezien als ongewenste term, vandaar de sterretjes )
pi_69721543
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=21515

(kennelijk wordt 'fok' gezien als ongewenste term, vandaar de sterretjes )
Misschien willen ze geen reclame maken? Dus dat ze alle domeinnamen blocken.. Het kapsel lijkt sprekend btw.
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 23:05:56 #90
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69721590
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:04 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Misschien willen ze geen reclame maken? Dus dat ze alle domeinnamen blocken..
nee, mijn username daar was al jaren fos4fok en dat mocht ook niet meer.
Kennelijk wordt de term 'fok' als offensive ofzo gezien
pi_69722208
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:08 schreef Mister_T het volgende:

Bij de Sims 2 ging de tijd tijdens slapen en werken een heel stuk sneller, iemand anders hier ervaringen mee?
Dat is geen probleem, dat is dus gewoon blijkbaar zo. Stoorde me er in het begin best wel aan.. maar ach ja echt een leuk spel en leuke nieuwe toevoegingen. Ik vind vooral de vele nieuwe doelen in het spel leuk. Vaardigheden zijn niet zomaar vaardigheden, je kunt er tenminste iets mee. Verder snap ik 1 ding niet. Ik wil zoenen in de Sims maar het lukt niet ik heb al tig vrienden gemaakt, zitten beste en oude vrienden tussen en wil maar niet lukken wat ow wat doe ik verkeerd ?
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 23:35:42 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69723092
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:19 schreef mixje-mup het volgende:

[..]

Dat is geen probleem, dat is dus gewoon blijkbaar zo. Stoorde me er in het begin best wel aan.. maar ach ja echt een leuk spel en leuke nieuwe toevoegingen. Ik vind vooral de vele nieuwe doelen in het spel leuk. Vaardigheden zijn niet zomaar vaardigheden, je kunt er tenminste iets mee. Verder snap ik 1 ding niet. Ik wil zoenen in de Sims maar het lukt niet ik heb al tig vrienden gemaakt, zitten beste en oude vrienden tussen en wil maar niet lukken wat ow wat doe ik verkeerd ?
je gesprekken moeten nu meer zijn toegespitst op het karakter van de ander he? Hoe meer je praat met een sim hoe meer je te weten komt over zijn of haar interesses en karakter. Dat zal goed op elkaar aan moeten sluiten. Het is dus niet meer zoals eerder doelloos een rits gesprekken in de wachtrij zetten met achteraan 'zoenen'. Dat werkt niet meer. Je zult nu echt werk van je veroveringen moeten maken en ook moeten accepteren dat er sims zijn waarmee het totaal niet gaat klikken. Dat deel is dus een stukje realistischer geworden.
pi_69724234
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:35 schreef Danny het volgende:

[..]

je gesprekken moeten nu meer zijn toegespitst op het karakter van de ander he? Hoe meer je praat met een sim hoe meer je te weten komt over zijn of haar interesses en karakter. Dat zal goed op elkaar aan moeten sluiten. Het is dus niet meer zoals eerder doelloos een rits gesprekken in de wachtrij zetten met achteraan 'zoenen'. Dat werkt niet meer. Je zult nu echt werk van je veroveringen moeten maken en ook moeten accepteren dat er sims zijn waarmee het totaal niet gaat klikken. Dat deel is dus een stukje realistischer geworden.
hmmm das wel matig..

merkte met bouwen wel dat een oud mankement nog steeds aanwezig is...
een Y vorm garage maken is niet echt mogelijk (2 garages en 1 oprit)
een ondergrondse parkeerplaats lijkt me ook wel wat , maar ook dat zal wel niet in et spel zitten..
pi_69724701
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik heb ook besteld via bol.com en netjes mijn pakketje gekregen. Wel bij de buren want ik was niet thuis, maar toch op tijd. Ik krijg overigens al mijn preorders op tijd van bol.com

Heb alleen nog niet kunnen spelen, ben net thuis
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:20:52 #95
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69724968
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb ook besteld via bol.com en netjes mijn pakketje gekregen. Wel bij de buren want ik was niet thuis, maar toch op tijd. Ik krijg overigens al mijn preorders op tijd van bol.com

Heb alleen nog niet kunnen spelen, ben net thuis
Paste het toch niet door de voordeur? Toen ik de klantenservice belde zeiden ze dat het wel door de brievenbus zou moeten passen.
pi_69725161
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:20 schreef Sanne het volgende:

[..]

Paste het toch niet door de voordeur? Toen ik de klantenservice belde zeiden ze dat het wel door de brievenbus zou moeten passen.
afhankelijk van de versie die je hebt besteld: de CE past never nooit door de brievenbus, de normale wel (dat is immers alleen 1 dvd doosje)
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:27:23 #97
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69725192
O.k. dan is dat het. Maar dan is het nog gek dat er geen briefje van de bezorger ligt dat ie langs is geweest en het niet achter kon laten.
  Forum Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 01:16:29 #98
35723 crew  GGMM
pi_69726430
The Sims 3 Huisvrouwengame.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 07:32:12 #99
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69728192
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:16 schreef GGMM het volgende:
The Sims 3 Huisvrouwengame.
Bedankt voor je boeiende mening. Nu weer een ander topic opzoeken waar je wél interesse in hebt. Tnx

[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 05-06-2009 08:56:29 ]
pi_69728801
Damn, het is best wel verslavend . Alleen merk ik wel dat ik echt supersnel hogere functies krijg bij mijn baan. Nu ben ik chef-kok, verdien ik $1200 per dag en hoef ik maar drie dagen te werken. Kan ik mooi aan mijn fantasy-epos verder werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')