Goede klacht inderdaad, duurt allemaal veel te lang.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd het doorspoelen van de tijd schiet niet op.
das gewooon erg jammer maar verder is het echt super.
Ik kan wel janken Danny. En ik ben verdomme langs Free Recordshop én Bart Smit én Intertoys net gelopen maar wist zeker dat mijn pakketje mét Usb stick thuis zou liggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
pre-orderen doe ik echt NOOIT. Ik wil 100% zeker kunnen spelen de dag van release en dus ga ik 's morgens bij openingstijd gewoon de winkel in. Lagen er nog minstens 100 hier bij de MM in Zwolle en heb 2x een CE gekocht. Een voor mij en een voor knorretjeMet zo'n kek usb stick
Prachtigquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor de fans; een tweakert heeft de cast van House M.D. als family gemaakt:
http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=9609
Dat meen je toch niet serieus?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik kan wel janken Danny. En ik ben verdomme langs Free Recordshop én Bart Smit én Intertoys net gelopen maar wist zeker dat mijn pakketje mét Usb stick thuis zou liggen.
Nooit meer een preorder via Bol.com. Free Record Shop heb ik betere ervaringen mee. Die konden de hele band kit van Guitar Hero wel op tijd afleveren terwijl dat juist megagrote pakketten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |