abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69713102
ja idd het doorspoelen van de tijd schiet niet op.
das gewooon erg jammer maar verder is het echt super.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:32:20 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69714391
Vuile smerige tyfus klote Bol.com en TNT.
Weken terug al gepreorderd maar verdomme geen Sims vandaag.
Ik kan het zo niet uitstaan.

Ja zegt de klantenservice, dat pakketje wordt wel binnen EEN PAAR WERKDAGEN geleverd. Wat paar werkdagen? Ik preorder toch godverdomme om zeker te kunnen zijn dat ik OP de dag van RELEASE kan spelen.

Ik had verdomme in de kroeg kunnen zitten, maar ga speciaal naar huis om te kunnen gamen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:34:06 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_69714450
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd het doorspoelen van de tijd schiet niet op.
das gewooon erg jammer maar verder is het echt super.
Goede klacht inderdaad, duurt allemaal veel te lang.

Ik vind het ook allemaal wat... makkelijk. Ik had in een paar uur spelen al 2 mensen laten ontmoeten en trouwen en een kind krijgen, terwijl ze 3 keer promoveerden in hun job. Dat was altijd wel anders.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Admin donderdag 4 juni 2009 @ 20:37:37 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69714581
pre-orderen doe ik echt NOOIT. Ik wil 100% zeker kunnen spelen de dag van release en dus ga ik 's morgens bij openingstijd gewoon de winkel in. Lagen er nog minstens 100 hier bij de MM in Zwolle en heb 2x een CE gekocht. Een voor mij en een voor knorretje Met zo'n kek usb stick
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:44:40 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69714872
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
pre-orderen doe ik echt NOOIT. Ik wil 100% zeker kunnen spelen de dag van release en dus ga ik 's morgens bij openingstijd gewoon de winkel in. Lagen er nog minstens 100 hier bij de MM in Zwolle en heb 2x een CE gekocht. Een voor mij en een voor knorretje Met zo'n kek usb stick
Ik kan wel janken Danny. En ik ben verdomme langs Free Recordshop én Bart Smit én Intertoys net gelopen maar wist zeker dat mijn pakketje mét Usb stick thuis zou liggen.

Nooit meer een preorder via Bol.com. Free Record Shop heb ik betere ervaringen mee. Die konden de hele band kit van Guitar Hero wel op tijd afleveren terwijl dat juist megagrote pakketten zijn.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_69715097
Voor de fans; een tweakert heeft de cast van House M.D. als family gemaakt:

http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=9609
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:04:55 #77
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69715711
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Voor de fans; een tweakert heeft de cast van House M.D. als family gemaakt:

http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=9609
Prachtig .
Alhoewel ik geen SIM-fanaat ben, vind ik dit nou toch weer echt leuk .
pi_69715957
Ik wil Dexter!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_69716491
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:44 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik kan wel janken Danny. En ik ben verdomme langs Free Recordshop én Bart Smit én Intertoys net gelopen maar wist zeker dat mijn pakketje mét Usb stick thuis zou liggen.

Nooit meer een preorder via Bol.com. Free Record Shop heb ik betere ervaringen mee. Die konden de hele band kit van Guitar Hero wel op tijd afleveren terwijl dat juist megagrote pakketten zijn.
Dat meen je toch niet serieus?
Er gaat niets boven Groningen
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:58:22 #80
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69718151
CE is bij mij wel op tijd binnen van bol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')