Jeejquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:03 schreef erkel het volgende:
Yuri +1
quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:09 schreef ScottTracy het volgende:
The Who
quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Rijpen, tegenovergestelde van vervluchtigen.
(Ik was druk aan het XML-en).
Mark +1quote:Op donderdag 4 juni 2009 06:39 schreef Mark het volgende:
He, daar is John Hurt weer
Natuurlijkquote:
quote:Deis een test, waarmee een snelle indruk van de algemene toestand van een pasgeboren baby (neonaat) verkregen kan worden. De test wordt door de verloskundige, gynaecoloog of kinderarts gescoord één minuut, vijf minuten en tien minuten na de geboorte en geeft inzicht in de conditie van de baby op vijf vitale criteria.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Apgar score
pulletje +1quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:34 schreef pulletje het volgende:
rkc en roda jc
Chinchilla?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:46 schreef pulletje het volgende:
Dewordt ook gehouden als huisdier. Ze worden beschouwd als tam, aanhankelijk en leergierig. Ook zijn ze relatief schoon, maar vergen toewijding en onderhoud. Ze worden maar twee tot drie jaar oud en zijn bevattelijk voor luchtwegproblematiek en kanker.
Wat is![]()
Buidelrat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:53 schreef pulletje het volgende:
[..]
iets specifieker. Deze versie heeft een andere naam als de gewone rat.
Buidelrat is volgens mij niet echt een huisdier. De nadruk ligt op huisdier bij dit dier.quote:
Woestijnrat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:00 schreef pulletje het volgende:
[..]
Buidelrat is volgens mij niet echt een huisdier. De nadruk ligt op huisdier bij dit dier.
steekbal +1quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:31 schreef steekbal het volgende:
pfff, tamme rat dan
heel snel en heel goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Gerbrandy?
Wow wie is de eerste die op 2 punten komt.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef steekbal het volgende:
Mr_Anonimous +1
Stand in deel 1587:
1 Yurithemaster
1 ScottTracy
1 Ofyles2
1 Siniti
1 Mark
1 Berkery
1 iggy_in_the_house
1 pulletje
1 steekbal
1 Mr_Anonimous
Nee. heeft niks de vissport te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:08 schreef pulletje het volgende:
de tamme rat is opgelost zie ik..
Wat fishhooking is weet ik niet.. Haakje uit de vis halen, maar dat zal wel iets te letterlijk zijn..
je vingers in de neusgaten steken van je tegenstander en dan trekken/draaien?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. heeft niks de vissport te maken.
Hintje: Het is verboden bij de MMA competities van PRIDE en UFC.
Vinger eigenlijk en dan aan de wang trekken. Kan ook in de neus of zelfs in de oogkas. Het is een verdedigingstechniek die in Karate en Wu Shu voorkomt en erg praktisch is als je tegenover meerdere tegenstanders staat omdat je dan die gefishhookte zelfs als wapen kan gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:16 schreef steekbal het volgende:
[
En steekbal is de eerste die op 2 komt.
Chandler's eigen dataproces bedrijf?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:22 schreef ScottTracy het volgende:
Nieuwe zoekmachine van Microsoft toch?
te veel naar friends gekeken ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Chandler's eigen dataproces bedrijf?
Nee maar het woord Bing associeer ik wel met Chandler.quote:
Ik met GTSTquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee maar het woord Bing associeer ik wel met Chandler.
Durianquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef ScottTracy het volgende:
Van welke stinkende vrucht is het in veel Aziatische landen verboden om een exemplaar mee de bus of het hotel in te nemen?
quote:
Ze zijn zelfs de grondlegger van deze variant van een al bestaande sport.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke sport wordt gedomineerd door de familie Gracie?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:42 schreef RoofingBurner het volgende:
vast iets waar ze heel Gracieus in zijn(kortom géén idee)
Dat is wel een van de risico's van de sport.quote:
Braziliaans JiuJitsu. Bij deze sport ligt de nadruk op grappling en grondgevechten in tegenstelling tot de traditionele vorm die ook op worpen, trappen en slagen traint.quote:
Ik geef jou het punt, was idd zo'n flauw recursief acroniem, PHP: Hypertext Preoprocessorquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:30 schreef Lehme het volgende:
ja die weet ik dat is
Hypertext Preprocessor
Online SM.quote:
11quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:39 schreef Lehme het volgende:
Osm is de afkroting van online soccer manager:P
ff een hint gegven dus..
neejoh!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef vaagsel het volgende:
Tjah dat zegt me nog steeds niks, is dat een soort hattrick rip-off ?
Dit is al op ordinair gokken uitgedraaid, andere vraag misschien?quote:De opzet van dit spel is dat je elkaar vragen stelt die met algemene kennis te maken hebben.
Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
ja maar deze is zo makkelijk en nee je kunt niet eingen servers draaien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:43 schreef De_Hertog het volgende:
Kun je zelf servers draaien? Dan kunnen het er best veel zijn, 1000 of zo?
Weet je nog dat je beter geen 'hoeveel' vragen kunt stellen?
OK ik doe wel een andere vraag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:44 schreef vaagsel het volgende:
Uit de OP:
[..]
Dit is al op ordinair gokken uitgedraaid, andere vraag misschien?
De uitkomst van al hun rugnummers bij elkaar opgeteld?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef Lehme het volgende:
[..]
ja maar deze is zo makkelijk en nee je kunt niet eingen servers draaien.
laat ik nog een tip geven.
Jaap, Dirk, Thierry, Lionel, Clarence, Johan, DiEgo en Luc hebben met de servers iets te makeh.
( voetballers ) dus
Braziliaanse Nationale voetbalploeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Lehme het volgende:
WIe worden ook wel de goddelijke kanarie's genoemD?
Zal wel iets van de Canarische eilanden zijn. Voetbalclub?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Lehme het volgende:
WIe worden ook wel de goddelijke kanarie's genoemD?
Nee vanwege het gele shirt van de Braziliaanse nationale ploeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal wel iets van de Canarische eilanden zijn. Voetbalclub?
Zoals al eerder gemeld is sport echt niet mijn ding. Dat dit een voetbalploeg zou kunnen zijn baseerde ik ook alleen op de vorige vraag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee vanwege het gele shirt van de Braziliaanse nationale ploeg.
ja inderdaad, beetje flauw :pquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef pulletje het volgende:
met Nederlands elftal bedoel je toch ook Oranje en niet Heracles ofzo??
Ik doe afstand van het punt.quote:
Ik tel 3 goede.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef De_Hertog het volgende:
Runaway Jury
The Devil's Advocate
The Pelican Brief
The Firm?
Netjes van jequote:
mja, vraagsteller bepaalt, maar vond deze een beetje flauw..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doe afstand van het punt.
Mr_Anonimous -1
Mayo0o +1
Daar was ik al bang voor. Helaas is mijn kennis van Grishamfilms bij deze op. Of ja, je hebt ook nog The Rainmaker maar volgens mij heette die gewoon de Regenmaker in het Nederlands.quote:
de rainmaker. Maar je mist de bekendste...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Helaas is mijn kennis van Grishamfilms bij deze op. Of ja, je hebt ook nog The Rainmaker maar volgens mij heette die gewoon de Regenmaker in het Nederlands.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef De_Hertog het volgende:
Is The Chamber ook van hem, met Hackman als ter dood veroordeelde racist?
Kijk. Maar is het ook degene die je zocht dan? Ik had eigenlijk verwacht dat het gewoon 'de gaskamer' oid zou zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar die was een apart verhaal. Was eerst een script en later pas een boek.
- Advocaat van de duivel = The Firmquote:
Badger.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:10 schreef mayo0o het volgende:
Hoe noem je een das (dier) in het Engels?
8.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals al eerder gemeld is sport echt niet mijn ding. Dat dit een voetbalploeg zou kunnen zijn baseerde ik ook alleen op de vorige vraag.
Lehme, hoeveel servers waren het nu eigenlijk?
Ah een newbie had hem?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:17 schreef mayo0o het volgende:
badger is correct. +1 voor de snelste reactie
Het is een beetje verwarrend gelopen idd. Ik had mijn vraag niet moeten terugtrekken. Mayo was eigenlijk aan de beurt. Nu is het Iggy's beurt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Het was ook iggy die de vraag moest stellen, niet mayo...
Niet jou schuld hoor. Wil je wel even een nieuw stand posten ivm de boekhouding?quote:
Stand in deel 1587:quote:
quote:
Lam Bicquote:
Niet zo iets, precies datquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef Lehme het volgende:
László Biró ofzo iets.
That narrows it down...quote:
Bujumbura?quote:
Het is handiger om het goede antwoord te quoten, daaronder Username +1 en dan het puntentotaal.quote:
Nigeria?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef LaStrange het volgende:
In welk land lag de Republiek Biafra tussen 1967 en 1970?
okquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is handiger om het goede antwoord te quoten, daaronder Username +1 en dan het puntentotaal.
quote:
dit had Charles Lombroso bedacht voor bij criminelen, kenmerken van een Lombroso hoofd zijn fysieke kenmerken o.a zoals brede kaken, grote ogen, afwijkende oren ( flaporen beetje ), grote wenkbrauwen, lange armen, lange benen, harde ogen enz.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is een Lombrosohoofd en wat zijn de kenmerken?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef LaStrange het volgende:
Boeventronie met een monobrauw en een plat achterhoofd
Maar Bert en Hess hebben wel beide een Lombrosohoofd.quote:
Maarten Ducrotquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef LaStrange het volgende:
Vervolg op mijn vorige vraag:
Welke sporter had als bijnaam 'De koning van Biafra?'
quote:
De stier was toen al op stal geloof ik.quote:
dat vreesde ik al, maar het is de enige Turkse spits die ik kenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De stier was toen al op stal geloof ik.
Ben ook niet zo thuis in Turkse voetballers.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef LaStrange het volgende:
[..]
dat vreesde ik al, maar het is de enige Turkse spits die ik ken![]()
ahhahahquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ziet Lehme de wedstrijd nogmaals te kijken voor het antwoord?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Mooi dan kan ik nu rustig naar huis toe.
Goedzo! Yankee, + 1 voor jou.quote:
Cuba en Mexicoquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Yankee het volgende:
Tussen welke twee landen is de Straat van Yucatan te vinden? Antwoorden in 1 post aub
Dat is snel, Lehme +1quote:
Ja, + 1 voor jou.quote:
Wauw, that was fast!!quote:
HUH?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw, that was fast!!
Mark + 1
Stand in deel 1587:
4 Mr_Anonimous
4 Lehme
2 iggy_in_the_house
2 ScottTracy
2 steekbal
2 Lastrange
1 Yurithemaster
1 Ofyles2
1 Siniti
2 Mark
1 Berkery
1 pulletje
1 RoofingBurner
1 Mayo0o
1 De_Hertog
1 Yankee
1 Ladyblack
Ik heb gekozen voor snelheid ipv 100% grammaticaquote:
Whaha?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, maar die naam wordt zo vaak fout gespeld, ik kijk niet op een r meer of minder
En dan ga ik niet zeuren over een u teveelquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:08 schreef Yankee het volgende:
Lizzy, juuultje en babetje
Spelfouten worden hier vaak goedgekeurd. Je wilt snel reageren en dan let je soms niet op spelling, bovendien is het flauw als iemand anders dan het punt pakt door alleen de spelfout te verbeterenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef Lehme het volgende:
[..]
HUH?
haar naam is Alanis Morissette en niet Alanis Morrissette
Okequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Spelfouten worden hier vaak goedgekeurd. Je wilt snel reageren en dan let je soms niet op spelling, bovendien is het flauw als iemand anders dan het punt pakt door alleen de spelfout te verbeteren
Je moet meestal niet te streng rekenen bij de antwoorden, komt alleen maar discussie van.
Fauntleroyquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Yankee het volgende:
We blijven nog even bij de Donald Duck. Wat is de tweede naam van Donald Duck?
Correct! mayo0o +1quote:
Lee redomnd, ze heeft sinds 1979 niet meer geknipt, haar linkerduim is het langst en die is 80 cmquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:17 schreef mayo0o het volgende:
Wie heeft de langste nagels van de wereld? en aan welke vinger zit de langste (+ hoe lang)?
Serieus waarom weet je dit uit je hoofd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef Lehme het volgende:
[..]
Lee redomnd, ze heeft sinds 1979 niet meer geknipt, haar linkerduim is het langst en die is 80 cm
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Aan de pink natuurlijk, da's in heel India zo, daar poeren ze mee in hun reet.
doe ik ook niet? ik wist dit nogquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef Siniti het volgende:
Lehme, je weet dat je niet mag googlen..?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef Siniti het volgende:
Lehme, je weet dat je niet mag googlen..?
Volgens mij heb je vanaf het moment dat je meedoet elke vraag exact goed gehad. Dit maakt je dus redelijk verdacht dat je wel opzoekt.quote:
Jullie hebben allemaal gelijk; ze zijn onlangs afgebroken en ik stel teveel vragen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef Lehme het volgende:
[..]
Lee redomnd, ze heeft sinds 1979 niet meer geknipt, haar linkerduim is het langst en die is 80 cm
uh, ja dan zou ik intotaal nu wel vast meer dan 4 punten hebben in dit deel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij heb je vanaf het moment dat je meedoet elke vraag exact goed gehad. Dit maakt je dus redelijk verdacht dat je wel opzoekt.
Moet je niet ff de stand opnoemen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef mayo0o het volgende:
Ik was overigens ook niet op de hoogte van de google-regel![]()
wat een slimme mensen hier haha
Anders is het geen kenniskwis meer hequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef mayo0o het volgende:
De OP niet gelezen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef mayo0o het volgende:
wat een slimme mensen hier haha
Nee. Vaak antwoordde andere mensen gewoon sneller. Plus het feit dat je niet elke 5 minuten een vraag + antwoord hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Lehme het volgende:
[..]
uh, ja dan zou ik intotaal nu wel vast meer dan 4 punten hebben in dit deel.
Je bent ook een paar keer te laat geweest. Ik moet ook zeggen dat ik het vrij verdacht vind dat je iets als dit weet en ook even terug bij Laszlo Biro niet alleen de voornaam weet maar ook precies weet waar de accenten staan. Dat lijkt toch aardig op copypaste werk, normaal gezien zou je echt niet de tijd nemen om ó en á te typen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Lehme het volgende:
[..]
uh, ja dan zou ik intotaal nu wel vast meer dan 4 punten hebben in dit deel.
Gast, ik google niet hoor, dus je zwartmaking kan je wel stoppenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee. Vaak antwoordde andere mensen gewoon sneller. Plus het feit dat je niet elke 5 minuten een vraag + antwoord hebt.
jip, klopt..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij heb je vanaf het moment dat je meedoet elke vraag exact goed gehad. Dit maakt je dus redelijk verdacht dat je wel opzoekt.
ja maar aangzien hij maar 3 klinkers heeft, had ik op allemaal een streepje op de letter gezet, dus ik weet niet hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je bent ook een paar keer te laat geweest. Ik moet ook zeggen dat ik het vrij verdacht vind dat je iets als dit weet en ook even terug bij Laszlo Biro niet alleen de voornaam weet maar ook precies weet waar de accenten staan. Dat lijkt toch aardig op copypaste werk, normaal gezien zou je echt niet de tijd nemen om ó en á te typen.
Je snapt toch wel dat het verdacht overkomt als iemand op drie zeer uiteenlopende vragen (een Hongaar, psycholoog en naam + lengte van de persoon met langste nagels) tot op het laatste accent en cm. het goede antwoord geeft?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:27 schreef Lehme het volgende:
[..]
Gast, ik google niet hoor, dus je zwartmaking kan je wel stoppen
Toevallig dat hier precies hetzelfde staatquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:27 schreef Lehme het volgende:
[..]
Gast, ik google niet hoor, dus je zwartmaking kan je wel stoppen
hehe, wat een loserquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:30 schreef mayo0o het volgende:
[..]
Toevallig dat hier precies hetzelfde staat
http://www.beautynieuws.n(...)nagels-van-de-wereld
4 klinkers. En nu ik terug kijk: toch apart dat je precies DIE klinker vergeten bent die ook de persoon die net had toegegeven te googlen vergeten is. En die je krijgt als je googlet: http://www.refdag.nl/oud/series/uitgedacht/010109weet02.htmlquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:28 schreef Lehme het volgende:
[..]
ja maar aangzien hij maar 3 klinkers heeft, had ik op allemaal een streepje op de letter gezet, dus ik weet niet hoor.
Oh, dus je wilt zeggen dat ik expres fouten moet maken in me grammatica, zodath et minder verdacht lijkt? en als ik alles moet uitleggen waarvan ik de kennis heb, dan kan iemand me anders toch inhalen met zijn antwoord?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het verdacht overkomt als iemand op drie zeer uiteenlopende vragen (een Hongaar, psycholoog en naam + lengte van de persoon met langste nagels) tot op het laatste accent en cm. het goede antwoord geeft?
Het kan zijn dat je dit gewoon weet, maar leg dan iig uit hoe het komt dat je dit soort kennis tot je hebt genomen en dit hebt onthouden.
Als je de moeite neemt om accenten te typen op een o en een a ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:31 schreef Lehme het volgende:
[..]
Oh, dus je wilt zeggen dat ik expres fouten moet maken in me grammatica, zodath et minder verdacht lijkt? en als ik alles moet uitleggen waarvan ik de kennis heb, dan kan iemand me anders toch inhalen met zijn antwoord?
Hard bewijs dat iemand vals speelt is onmogelijk. Hij googlet gewoon en als hij een zin ziet verandert hij een beetje zodat het niet copy-paste lijkt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef pulletje het volgende:
zonder hard bewijs mag je niemand beschuldigen, maar beetje overduidelijk is het wel..
Hoe krijg je 'hard bewijs'?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef pulletje het volgende:
zonder hard bewijs mag je niemand beschuldigen, maar beetje overduidelijk is het wel..
Hetzelfde accent wordt vergeten door mayao0o:quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef Lehme het volgende:
László Biró ofzo iets.
en die heeft net toegegeven google te gebruiken. Ik noem dat vrij hard bewijs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:51 schreef mayo0o het volgende:
László Biró.
haahahahaha. Zo grappig jij he, volgens mij heb ik maar 1 zin ofzo getypt bij deze quiz als antwoord.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hard bewijs dat iemand vals speelt is onmogelijk. Hij googlet gewoon en als hij een zin ziet verandert hij een beetje zodat het niet copy-paste lijkt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef vaagsel het volgende:
Het kan zijn dat je dit gewoon weet, maar leg dan iig uit hoe het komt dat je dit soort kennis tot je hebt genomen en dit hebt onthouden.
En dat is jouw bewijs dat je niet googlet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:36 schreef Lehme het volgende:
[..]
haahahahaha. Zo grappig jij he, volgens mij heb ik maar 1 zin ofzo getypt bij deze quiz als antwoord.
Als men de OP volgt niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:37 schreef Lehme het volgende:
moet ik nog een vraag stellen? of wat..
Neejohhh, Ik weet niet wat je daaraan als bewijs ziet, maar ik meld het gewoon even.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
En dat is jouw bewijs dat je niet googlet?
Maar natuurlijk! Mark +1quote:
Je bent op de helftquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Mohamed Ali en Joe Frazier?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef Siniti het volgende:
Muhammed Ali en die Franse Tenniser, Monfils?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef Siniti het volgende:
Het is wel een tenniser toch?
Ik zie je geen andere verklaring geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef Lehme het volgende:
whahaha, gek omdat ik 1 accent was vergeten op toevallig 1 site dat ook zo was ben ik een opzoeker? en owja omdat op zon site de correcte info stond over lee redmond, wat ik dus ook gegeven heb ben ik dus ook een opzoeker?
Eenschquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zie je geen andere verklaring geven.
Oh, mayo0o had hierboven toegegeven op te zoeken dus die mag ook op 0
Steekbal kopt hem in, sorry Siniti...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef steekbal het volgende:
tsonga !
Ik weet deze wel, maar als ik het correcte antwoord geef word ik weer uitgemaakt voor een opzoeker.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef steekbal het volgende:
Eenis een circa 70-75 cm hoge eenvellige trommel, tonvormig en open aan de onderkant, die meestal met de handen wordt bespeeld. De oorsprong van het instrument is terug te vinden in de Makuta-trommel. Deze werd via slaven meegevoerd naar Cuba en werd uiteindelijk belangrijk in de Cubaanse muziek.
Wat is een![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |