Buidelrat is volgens mij niet echt een huisdier. De nadruk ligt op huisdier bij dit dier.quote:
Woestijnrat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:00 schreef pulletje het volgende:
[..]
Buidelrat is volgens mij niet echt een huisdier. De nadruk ligt op huisdier bij dit dier.
steekbal +1quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:31 schreef steekbal het volgende:
pfff, tamme rat dan
heel snel en heel goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Gerbrandy?
Wow wie is de eerste die op 2 punten komt.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef steekbal het volgende:
Mr_Anonimous +1
Stand in deel 1587:
1 Yurithemaster
1 ScottTracy
1 Ofyles2
1 Siniti
1 Mark
1 Berkery
1 iggy_in_the_house
1 pulletje
1 steekbal
1 Mr_Anonimous
Nee. heeft niks de vissport te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:08 schreef pulletje het volgende:
de tamme rat is opgelost zie ik..
Wat fishhooking is weet ik niet.. Haakje uit de vis halen, maar dat zal wel iets te letterlijk zijn..
je vingers in de neusgaten steken van je tegenstander en dan trekken/draaien?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. heeft niks de vissport te maken.
Hintje: Het is verboden bij de MMA competities van PRIDE en UFC.
Vinger eigenlijk en dan aan de wang trekken. Kan ook in de neus of zelfs in de oogkas. Het is een verdedigingstechniek die in Karate en Wu Shu voorkomt en erg praktisch is als je tegenover meerdere tegenstanders staat omdat je dan die gefishhookte zelfs als wapen kan gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:16 schreef steekbal het volgende:
[
En steekbal is de eerste die op 2 komt.
Chandler's eigen dataproces bedrijf?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:22 schreef ScottTracy het volgende:
Nieuwe zoekmachine van Microsoft toch?
te veel naar friends gekeken ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Chandler's eigen dataproces bedrijf?
Nee maar het woord Bing associeer ik wel met Chandler.quote:
Ik met GTSTquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee maar het woord Bing associeer ik wel met Chandler.
Durianquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:35 schreef ScottTracy het volgende:
Van welke stinkende vrucht is het in veel Aziatische landen verboden om een exemplaar mee de bus of het hotel in te nemen?
quote:
Ze zijn zelfs de grondlegger van deze variant van een al bestaande sport.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke sport wordt gedomineerd door de familie Gracie?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:42 schreef RoofingBurner het volgende:
vast iets waar ze heel Gracieus in zijn(kortom géén idee)
Dat is wel een van de risico's van de sport.quote:
Braziliaans JiuJitsu. Bij deze sport ligt de nadruk op grappling en grondgevechten in tegenstelling tot de traditionele vorm die ook op worpen, trappen en slagen traint.quote:
Ik geef jou het punt, was idd zo'n flauw recursief acroniem, PHP: Hypertext Preoprocessorquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:30 schreef Lehme het volgende:
ja die weet ik dat is
Hypertext Preprocessor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |