Okequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Spelfouten worden hier vaak goedgekeurd. Je wilt snel reageren en dan let je soms niet op spelling, bovendien is het flauw als iemand anders dan het punt pakt door alleen de spelfout te verbeteren
Je moet meestal niet te streng rekenen bij de antwoorden, komt alleen maar discussie van.
Fauntleroyquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Yankee het volgende:
We blijven nog even bij de Donald Duck. Wat is de tweede naam van Donald Duck?
Correct! mayo0o +1quote:
Lee redomnd, ze heeft sinds 1979 niet meer geknipt, haar linkerduim is het langst en die is 80 cmquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:17 schreef mayo0o het volgende:
Wie heeft de langste nagels van de wereld? en aan welke vinger zit de langste (+ hoe lang)?
Serieus waarom weet je dit uit je hoofd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef Lehme het volgende:
[..]
Lee redomnd, ze heeft sinds 1979 niet meer geknipt, haar linkerduim is het langst en die is 80 cm
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Aan de pink natuurlijk, da's in heel India zo, daar poeren ze mee in hun reet.
doe ik ook niet? ik wist dit nogquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef Siniti het volgende:
Lehme, je weet dat je niet mag googlen..?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:20 schreef Siniti het volgende:
Lehme, je weet dat je niet mag googlen..?
Volgens mij heb je vanaf het moment dat je meedoet elke vraag exact goed gehad. Dit maakt je dus redelijk verdacht dat je wel opzoekt.quote:
Jullie hebben allemaal gelijk; ze zijn onlangs afgebroken en ik stel teveel vragen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef Lehme het volgende:
[..]
Lee redomnd, ze heeft sinds 1979 niet meer geknipt, haar linkerduim is het langst en die is 80 cm
uh, ja dan zou ik intotaal nu wel vast meer dan 4 punten hebben in dit deel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij heb je vanaf het moment dat je meedoet elke vraag exact goed gehad. Dit maakt je dus redelijk verdacht dat je wel opzoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |