Moet je niet ff de stand opnoemen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef mayo0o het volgende:
Ik was overigens ook niet op de hoogte van de google-regel![]()
wat een slimme mensen hier haha
Anders is het geen kenniskwis meer hequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef mayo0o het volgende:
De OP niet gelezen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef mayo0o het volgende:
wat een slimme mensen hier haha
Nee. Vaak antwoordde andere mensen gewoon sneller. Plus het feit dat je niet elke 5 minuten een vraag + antwoord hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Lehme het volgende:
[..]
uh, ja dan zou ik intotaal nu wel vast meer dan 4 punten hebben in dit deel.
Je bent ook een paar keer te laat geweest. Ik moet ook zeggen dat ik het vrij verdacht vind dat je iets als dit weet en ook even terug bij Laszlo Biro niet alleen de voornaam weet maar ook precies weet waar de accenten staan. Dat lijkt toch aardig op copypaste werk, normaal gezien zou je echt niet de tijd nemen om ó en á te typen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Lehme het volgende:
[..]
uh, ja dan zou ik intotaal nu wel vast meer dan 4 punten hebben in dit deel.
Gast, ik google niet hoor, dus je zwartmaking kan je wel stoppenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee. Vaak antwoordde andere mensen gewoon sneller. Plus het feit dat je niet elke 5 minuten een vraag + antwoord hebt.
jip, klopt..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij heb je vanaf het moment dat je meedoet elke vraag exact goed gehad. Dit maakt je dus redelijk verdacht dat je wel opzoekt.
ja maar aangzien hij maar 3 klinkers heeft, had ik op allemaal een streepje op de letter gezet, dus ik weet niet hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je bent ook een paar keer te laat geweest. Ik moet ook zeggen dat ik het vrij verdacht vind dat je iets als dit weet en ook even terug bij Laszlo Biro niet alleen de voornaam weet maar ook precies weet waar de accenten staan. Dat lijkt toch aardig op copypaste werk, normaal gezien zou je echt niet de tijd nemen om ó en á te typen.
Je snapt toch wel dat het verdacht overkomt als iemand op drie zeer uiteenlopende vragen (een Hongaar, psycholoog en naam + lengte van de persoon met langste nagels) tot op het laatste accent en cm. het goede antwoord geeft?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:27 schreef Lehme het volgende:
[..]
Gast, ik google niet hoor, dus je zwartmaking kan je wel stoppen
Toevallig dat hier precies hetzelfde staatquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:27 schreef Lehme het volgende:
[..]
Gast, ik google niet hoor, dus je zwartmaking kan je wel stoppen
hehe, wat een loserquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:30 schreef mayo0o het volgende:
[..]
Toevallig dat hier precies hetzelfde staat
http://www.beautynieuws.n(...)nagels-van-de-wereld
4 klinkers. En nu ik terug kijk: toch apart dat je precies DIE klinker vergeten bent die ook de persoon die net had toegegeven te googlen vergeten is. En die je krijgt als je googlet: http://www.refdag.nl/oud/series/uitgedacht/010109weet02.htmlquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:28 schreef Lehme het volgende:
[..]
ja maar aangzien hij maar 3 klinkers heeft, had ik op allemaal een streepje op de letter gezet, dus ik weet niet hoor.
Oh, dus je wilt zeggen dat ik expres fouten moet maken in me grammatica, zodath et minder verdacht lijkt? en als ik alles moet uitleggen waarvan ik de kennis heb, dan kan iemand me anders toch inhalen met zijn antwoord?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het verdacht overkomt als iemand op drie zeer uiteenlopende vragen (een Hongaar, psycholoog en naam + lengte van de persoon met langste nagels) tot op het laatste accent en cm. het goede antwoord geeft?
Het kan zijn dat je dit gewoon weet, maar leg dan iig uit hoe het komt dat je dit soort kennis tot je hebt genomen en dit hebt onthouden.
Als je de moeite neemt om accenten te typen op een o en een a ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:31 schreef Lehme het volgende:
[..]
Oh, dus je wilt zeggen dat ik expres fouten moet maken in me grammatica, zodath et minder verdacht lijkt? en als ik alles moet uitleggen waarvan ik de kennis heb, dan kan iemand me anders toch inhalen met zijn antwoord?
Hard bewijs dat iemand vals speelt is onmogelijk. Hij googlet gewoon en als hij een zin ziet verandert hij een beetje zodat het niet copy-paste lijkt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef pulletje het volgende:
zonder hard bewijs mag je niemand beschuldigen, maar beetje overduidelijk is het wel..
Hoe krijg je 'hard bewijs'?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef pulletje het volgende:
zonder hard bewijs mag je niemand beschuldigen, maar beetje overduidelijk is het wel..
Hetzelfde accent wordt vergeten door mayao0o:quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:50 schreef Lehme het volgende:
László Biró ofzo iets.
en die heeft net toegegeven google te gebruiken. Ik noem dat vrij hard bewijs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:51 schreef mayo0o het volgende:
László Biró.
haahahahaha. Zo grappig jij he, volgens mij heb ik maar 1 zin ofzo getypt bij deze quiz als antwoord.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hard bewijs dat iemand vals speelt is onmogelijk. Hij googlet gewoon en als hij een zin ziet verandert hij een beetje zodat het niet copy-paste lijkt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef vaagsel het volgende:
Het kan zijn dat je dit gewoon weet, maar leg dan iig uit hoe het komt dat je dit soort kennis tot je hebt genomen en dit hebt onthouden.
En dat is jouw bewijs dat je niet googlet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:36 schreef Lehme het volgende:
[..]
haahahahaha. Zo grappig jij he, volgens mij heb ik maar 1 zin ofzo getypt bij deze quiz als antwoord.
Als men de OP volgt niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:37 schreef Lehme het volgende:
moet ik nog een vraag stellen? of wat..
Neejohhh, Ik weet niet wat je daaraan als bewijs ziet, maar ik meld het gewoon even.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
En dat is jouw bewijs dat je niet googlet?
Maar natuurlijk! Mark +1quote:
Je bent op de helftquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Mohamed Ali en Joe Frazier?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef Siniti het volgende:
Muhammed Ali en die Franse Tenniser, Monfils?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef Siniti het volgende:
Het is wel een tenniser toch?
Ik zie je geen andere verklaring geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:48 schreef Lehme het volgende:
whahaha, gek omdat ik 1 accent was vergeten op toevallig 1 site dat ook zo was ben ik een opzoeker? en owja omdat op zon site de correcte info stond over lee redmond, wat ik dus ook gegeven heb ben ik dus ook een opzoeker?
Eenschquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zie je geen andere verklaring geven.
Oh, mayo0o had hierboven toegegeven op te zoeken dus die mag ook op 0
Steekbal kopt hem in, sorry Siniti...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:49 schreef steekbal het volgende:
tsonga !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |