Ja Djayzz geef eens antwoord.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Las ik nu dat Djayzz verliefd is? Of bedoelde je de auto die je daarna linkte?![]()
* vencodark is niet nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Las ik nu dat Djayzz verliefd is? Of bedoelde je de auto die je daarna linkte?![]()
* vencodark is niet nieuwsgierig.
oww nee ik quote gewoon een post, dat is dan mijn fout idd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger niet echt opleggen, een paar keer eerder zei je ook al iets waar ik een indrukje van kreeg. Maar ik weet helaas niet meer wat
En ik vraag me wel nog steeds af wat er jeugdig overkomt aan niet weten hoeveel je smst
ben jij verliefd op auto of een auto ?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat schattig. Ik ben weleens verliefd geworden op een lamp.
Mannen kunnen beter rukken dan vrouwen ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
Met zo'n TT wil ik hier eigenlijk helemaal niet posten.
Zeer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alles goed in het o zo gezellige zeeland
Je weet wie het zegt tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
dat bedoelde ik met cliffhangerquote:
....?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat...![]()
Of wat Box al zei, Auto.The girl!
Zeg eens eerlijk.. ruk je liever zelf, of wil je dat dat lekker wijf dat voor je doet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter rukken dan vrouwen ja!
Wedden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter rukken dan vrouwen ja!
Gelukkig wel.quote:
Ja daarom juistquote:
Op auto dusquote:
En verder heb ik het eigenlijk ook nog nooit gehoord - ik post zelden over typische jeugdige dingen volgens mij. Dus ik ben wel benieuwd waar die indruk bij jou dan vandaan komt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
oww nee ik quote gewoon een post, dat is dan mijn fout idd.
[..]
ben jij verliefd op auto of een auto ?
over een uur is het topic vast al vol, trek een flesje wijn open alvastquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
Heey, dat zei ik niet natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef Ajam het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk.. ruk je liever zelf, of wil je dat dat lekker wijf dat voor je doet?
Is goedquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef KudFokker het volgende:
Wat een helden TT Djayzzz !!![]()
![]()
Kijl die even in de OP
Nu dus wel...quote:
Wat denk jezelf?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef Ajam het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk.. ruk je liever zelf, of wil je dat dat lekker wijf dat voor je doet?
Waar wedden we om?quote:
Het was een retorische vraagquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?![]()
[..]
Waar wedden we om?
Nah meer die levensstijl die wel door de regels heen te lezen isquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
En verder heb ik het eigenlijk ook nog nooit gehoord - ik post zelden over typische jeugdige dingen volgens mij. Dus ik ben wel benieuwd waar die indruk bij jou dan vandaan komt.
Het is aan de andere kant natuurlijk wel zo dat ik qua levensstijl wel meer overeenkomsten met een twintiger dan met een dertiger heb overigens
Maar vertel, is die negatieve vibe er helemaal niet?
quote:
ben je op ideeen gekomen, naar aanleiding van mij topic,hahahquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:10 schreef djayzz het volgende:
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
RegelsDegene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren. Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames. Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen. What happens in [Singles] stays in [Singles]. Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .
De newbie vragenHoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Agenda:
28 juni: Parkpop in Den Haag
De OP is hier te vinden.
Goede avond MNRquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?![]()
[..]
Waar wedden we om?
Ik heb wel een volwassen baan hoor en ik heb een huis gekochtquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah meer die levensstijl die wel door de regels heen te lezen ismaar vind dat eerder interessant/apart.
Ben me niet echt bewust van die negatieve vibe waar je het over hebt
Welke dingen dan wel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn ik had toch al gezegd er zijn maar een paar dingen waar we ( handiger) in zijn dan vrouwen en dat is er niet een van
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben je op ideeen gekomen, naar aanleiding van mij topic,hahah![]()
![]()
menarebetterthanwomen
Whehe, soms kan ik me zo goed met jou identificerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel een volwassen baan hoor en ik heb een huis gekochtVond ik al heel wat
Ow, nou goed zo toch. Dan heb ik dat idee nu uit mijn systeem
Hoezo is dat interessant/apart eigenlijk?
www.tntpost.nlquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
djayzz wil mijn zuurstokken
hoe gaan we dat kunnen regelen
ehm vrijdagmiddag?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
djayzz wil mijn zuurstokken
hoe gaan we dat kunnen regelen
Ik kan alleen vanuit mezelf spreken, maar de meeste mannen zijn handiger dan mij in:quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn ik had toch al gezegd er zijn maar een paar dingen waar we ( handiger) in zijn dan vrouwen en dat is er niet een van
Ja, anders ga ik ff 6 zuurstokken en een tube tomato ketchup opsturen. kan ze net zo goed nieuwe kopen..quote:
Wat bent u tam !? Waar is dequote:
Omdat er waarschijnlijk ook een andere visie op het leven aan vast zit. Teminste dat kan ik me zo voorstellen en dat is interessantquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel een volwassen baan hoor en ik heb een huis gekochtVond ik al heel wat
Ow, nou goed zo toch. Dan heb ik dat idee nu uit mijn systeem
Hoezo is dat interessant/apart eigenlijk?
Meubels verplaatsen, enge spinnetjes weg halen dat soort dingenquote:
-kan ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan alleen vanuit mezelf spreken, maar de meeste mannen zijn handiger dan mij in:
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
MNR!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, soms kan ik me zo goed met jou identificerenVind het ook al heel wat dat ik een volwassen baan heb en een appartement gekocht.. maar voor de rest voel ik me soms nog zo veel jaar jonger dan dat ik eigenlijk ben
Meubels verplaatsen? Nee hoor, doe ik zelf wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Meubels verplaatsen, enge spinnetjes weg halen dat soort dingen
De visie is "Ik rommel maar wat aan en ik zie wel waar het schip strandt"quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat bent u tam !? Waar is de![]()
![]()
![]()
??
[..]
Omdat er waarschijnlijk ook een andere visie op het leven aan vast zit. Teminste dat kan ik me zo voorstellen en dat is interessant
ketchup mag je houden... ben meer een curry persoonquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, anders ga ik ff 6 zuurstokken en een tube tomato ketchup opsturen. kan ze net zo goed nieuwe kopen..
Jammer genoeg kan ik geen van die dingenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan alleen vanuit mezelf spreken, maar de meeste mannen zijn handiger dan mij in:
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
en alle andere werkwoorden die op 'en' eindigenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
Hahaha! Ik heb een rustige buiquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat bent u tam !? Waar is de![]()
![]()
![]()
??
[..]
Omdat er waarschijnlijk ook een andere visie op het leven aan vast zit. Teminste dat kan ik me zo voorstellen en dat is interessant
- doe niet anders, al jaren niet meer gedaan , alleen als het duurder is dan een pakie kauwgomquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
Mannen zijn vooral goed in het overnemen van dingen waarvan je doet alsof je ze niet kan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
ow, dat is jammerquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ketchup mag je houden... ben meer een curry persoon
vrijdagmiddag om 16uur bij bedrijfsarts
Nee, ik kan wel beter kaartlezen dan de meeste mannen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en alle andere werkwoorden die op 'en' eindigen
Okequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Droompjequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
MNR!
Ik moet poetsen.
[..]Snuit!
Ik moet poetsen.
Toch niet bij de daglichten van arbonetquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ketchup mag je houden... ben meer een curry persoon
vrijdagmiddag om 16uur bij bedrijfsarts
wel goed verpakken tussen kranten anders krijg ik allemaal kruimelsquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, dat is jammer
www.postduif.nl dan maar....
Dat kan ik allemaal zelf welquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
2 woorden Tom Tomquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel beter kaartlezen dan de meeste mannen.
gewoon bedrijfsarts in mijn eigen bedrijf...quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Toch niet bij de daglichten van arbonet
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en alle andere werkwoorden die op 'en' eindigen
profiteren, chanteren en misleiden zijn de uitzonderingen dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mannen zijn vooral goed in het overnemen van dingen waarvan je doet alsof je ze niet kan.
dat klinkt als een uitdagingquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen Tom Tom voor vrouwen voor jou dus?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat moet jij bij een eikelarts?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon bedrijfsarts in mijn eigen bedrijf...
nare is... vind het een eikel
Kaartlezen is ook niet moeilijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Worden ze op geselecteerdquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon bedrijfsarts in mijn eigen bedrijf...
nare is... vind het een eikel
rug.... reintegratie proces besprekenquote:
En grammatica?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
ja, dat snap ik tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rug.... reintegratie proces bespreken
dan ikquote:
Oke maar tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
De visie is "Ik rommel maar wat aan en ik zie wel waar het schip strandt"
quote:
En mannen het gevoel geven dat ze de beste zijn van de hele wereld en we echt niet zonder ze zouden kunnen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
profiteren, chanteren en misleiden zijn de uitzonderingen dus
Ben veel onderweg vind me mio wel makkelijkquote:
Het kan soms handig zijnquote:
ik trap er graag in om jullie vrouwen je beter te laten voelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En mannen het gevoel geven dat ze de beste zijn van de hele wereld en we echt niet zonder ze zouden kunnen.Manipuleren dus.
Wat onrustig nog, maar verder prima. Vooral blij met onze eerste stappen in de goede richtingquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Droompje
MRN voelt zich helemaal lekker hier. En u?
Manipuleren. Gelukkig zijn daar ook uitzonderingen op te vindenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
profiteren, chanteren en misleiden zijn de uitzonderingen dus
Gezien de onberispelijkheid van al je andere postwerk viel het mij juist zo op. Vandaar...quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Ripley het volgende:
En nu ga ik naar huis. Met de trein.
Ik schrijf voor mijn vak, dus dan ben ik prima in grammatica. Op fok post ik in de wilde weg en slipt er nog wel eens een foutje door heen. Ik weet namelijk precies waar die vraag vandaan komt popje
Voor een kusje?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik trap er graag in om jullie vrouwen je beter te laten voelen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En mannen het gevoel geven dat ze de beste zijn van de hele wereld en we echt niet zonder ze zouden kunnen.Manipuleren dus.
2, minimaalquote:
Goede avond Caroolquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond singles
waar denken de mannen nou weer beter in te zijn![]()
Oh nou voor uit nog een danquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat onrustig nog, maar verder prima. Vooral blij met onze eerste stappen in de goede richting
Voor degenen die het gemist hebben en me helemaal platgeknuffeld hebben, het lijkt er op dat we een doorstart maken
[..]
Manipuleren. Gelukkig zijn daar ook uitzonderingen op te vinden
Heel mooi, heel mooiquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat onrustig nog, maar verder prima. Vooral blij met onze eerste stappen in de goede richting
Voor degenen die het gemist hebben en me helemaal platgeknuffeld hebben, het lijkt er op dat we een doorstart maken![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond Carool
Ik denk überhaupt nooit
Dat is goed om te horenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voor degenen die het gemist hebben en me helemaal platgeknuffeld hebben, het lijkt er op dat we een doorstart maken
[..]
Manipuleren. Gelukkig zijn daar ook uitzonderingen op te vinden
Waar niet in?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond singles
waar denken de mannen nou weer beter in te zijn![]()
quote:
quote:
1,5?quote:
Fokquote:
Zolang er geen bloed mee komt zit je goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:38 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik moet er gewoon een boertje van laten!
Doe je dat thuis ook?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:38 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik moet er gewoon een boertje van laten!
Heb wat last van moodswingsquote:
Ow tof er is een nieuwe vendweg gevonden of al de hoofdweg ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uh ja... hoezo?quote:
Eeej Tijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede avond Carool
Ik denk überhaupt nooit
Zit je weer te fappen?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
quote:
Just checkingquote:
de laatste keer dat ik auto zag zag ze er iets anders uitquote:
1,33!quote:
Kan ik ook wel eens proberen. Iemand ervaring met Google Chrome toevallig?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat krijg je met IE gewoon over stappen op firefox
quote:
Mmm Sedan ik zeg ff niksquote:
Autofielquote:
tja, dromen he....quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik auto zag zag ze er iets anders uit
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is ieder geval beter dan een franse brik
dan nietquote:
'quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Ripley het volgende:
En nu ga ik naar huis. Met de trein.
Ik schrijf voor mijn vak, dus dan ben ik prima in grammatica. Op fok post ik in de wilde weg en slipt er nog wel eens een foutje door heen. Ik weet namelijk precies waar die vraag vandaan komt popje
Ach liever toch. Die moodswings verdwijnen gelukkig vrij snel en vanzelfquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb wat last van moodswingsmaar voor de rest wel goed
[..]
Hulp nodig?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan niet eens een mooie soap over mijn leven schrijven
quote:
hoe wil je dat doen dan?quote:
thnx dawgquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef dawg het volgende:
Geen geouwehoer over Franse auto's, T_S. BehalveRenault
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef dawg het volgende:
Geen geouwehoer over Franse auto's, T_S. BehalveRenault
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voor de beginnende pooier![]()
en voor de succesvollere pooiers, of haagsje sjonnie of kwaakvaak :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach liever toch. Die moodswings verdwijnen gelukkig vrij snel en vanzelf
Op een dag word je wakker en ben je gewoon verbaasd over de rust die je hebt.
En fijn om te horen dat alles wel goed is. Dat verdien je ook
Hier op FOK! is genoeg inspiratie te vinden.quote:
Heb ik nou altijd al willen worden bos pooierquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Citroen is ook niks krengen val van ellende uit elkaar
Het oude model uit de jaren 60 is veel toffer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Franse auto'squote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen rooie... ben toch niet van de brandweer!quote:
Het moet wel waargebeurd zijn hequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op FOK! is genoeg inspiratie te vinden.Voor je soap
Citroën en Peugeot is hetzelfdequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:
en ik meer om ze van anderen te krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee hoor, des te meer kusjes om aan anderen te geven.
pak hem dan 2 jaar later, 67'er mustang convertiblequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Het oude model uit de jaren 60 is veel toffer.
[ afbeelding ]
Dat, kan ik niet anders dan met je eens zijn. Maar vind ze totaal niet in Nederland passen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Het oude model uit de jaren 60 is veel toffer.
[ afbeelding ]
Die krengen hebben een starre achteras, dus een middeleeuws weggedrag.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alles voor FOK! is een leugen. Er zijn sommige users die de waarheid spreken.quote:
Zo'n sirene met zwaailicht lijkt me makkelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geen rooie... ben toch niet van de brandweer!
Eigenlijk, krijg jij dan gewoon minder.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik meer om ze van anderen te krijgen
Ik heb maar 1x onderdelen bij elkaar hoeven rapen hoor. En dat kwam niet door de auto, maar door de heg. Of was het de gevel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kan bewijs materiaal wel opsturen zat gewoon een rolletje ducktape en bosie t-raps in de handschoen kast voor het geval dat
je koopt geen amerikaan als je bochten wilt rijden, das idd een vaststaand feit. Dat snappen ze tot op heden nog steeds niet daar aan de andere kant van de plas.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die krengen hebben een starre achteras, dus een middeleeuws weggedrag.
Mijn supervisor had zo,n bak gekocht, veel vermogen , maar bochtenwerk
Het gaat mijn eigen soap.. over mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet alles voor FOK! is een leugen. Er zijn sommige users die de waarheid spreken.
Minder posten, meer leven dan he!quote:
ik heb er nog wat tegoed hier en daar...binnenkort eens met rente gaan innenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eigenlijk, krijg jij dan gewoon minder.
Vind het model uit '65 mooier.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
pak hem dan 2 jaar later, 67'er mustang convertible
[ afbeelding ]
En de eerste die nu met dat Elaine monster uit gone in 60 seconds aan komt heeft ongeveer de helft daarvan om inderdaad weg te komen
Dat zou mij in elk geval absoluut niet weerhouden. Geld wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat, kan ik niet anders dan met je eens zijn. Maar vind ze totaal niet in Nederland passen.
waar wil je die zetten op een cabrio?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo'n sirene met zwaailicht lijkt me makkelijk
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x onderdelen bij elkaar hoeven rapen hoor. En dat kwam niet door de auto, maar door de heg. Of was het de gevel?
Dat kan met een Citroën dus ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
Amerikanen zijn leuk als je rechtdoor tegen een muur aan wilt knallen.
Ik doe mijn bestquote:
Maakt niet uit scheelt file rijenquote:
Het moet waar zijn en over jou gaan. Jij maakt het jezelf niet gemakkelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat mijn eigen soap.. over mij
op zijn hoofd uiteraard.. Keurig netjes met gaffertapequote:
In Stiphout rijd er 1 uit '65quote:
Kom jij hem pimpen dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:54 schreef dawg het volgende:
Ik zou een Mustang uit '65 ook niet kopen voor het betere bochtenwerk, maar voor het betere pimpwerk natuurlijk.
Corvette cr5 en cr6 sturen anders perfect hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je koopt geen amerikaan als je bochten wilt rijden, das idd een vaststaand feit. Dat snappen ze tot op heden nog steeds niet daar aan de andere kant van de plas.
duh, dan slaat de VTEC inquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:53 schreef Feitosa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas leuk. Heb nog een proefritje tegoed van een vriend.
Vanaf de 5500 toerEn word het echt erg geil!
Jij doet zelfs dingen zonder onmiddellijke betaling! Dan wil ik je wel 1,33 geven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er nog wat tegoed hier en daar...binnenkort eens met rente gaan innen
Hoi MMquote:
Cuegirllie: de worsteling van een schone jongedame om aan de wurggreep van de Singles te ontsnappen.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op zijn hoofd uiteraard.. Keurig netjes met gaffertape
ok, hier ff je handtekening zetten:quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij doet zelfs dingen zonder onmiddellijke betaling! Dan wil ik je wel 1,33 geven.
het is zeker leuk toeren in een S2000, maar ik moet zeggen dat ik het een beetje tegen vond vallen, alhoewel.. op een nat wegdek bijt dat ding je zeker een keertje in de kont. Volgens mij heeft elke S2000 eigenaar dat ook een keertje gehad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:53 schreef Feitosa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas leuk. Heb nog een proefritje tegoed van een vriend.
Vanaf de 5500 toerEn word het echt erg geil!
Goeie titelquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cuegirllie: de worsteling van een schone jongedame om aan de wurggreep van de Singles te ontsnappen.
Stippent, met een tquote:
Ik bied meer!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij doet zelfs dingen zonder onmiddellijke betaling! Dan wil ik je wel 1,33 geven.
hey... KZ'tje... mijn patheescortgirly!quote:
Ander onderwerp dan auto'squote:
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik kijk toch liever naar andere koplampen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
En ik begin vanavondquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cuegirllie: de worsteling van een schone jongedame om aan de wurggreep van de Singles te ontsnappen.
Ik heb mooiere gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had een ander probleem als belabberde handlingquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan met een Citroën dus ook
Ik ga weer verder
ligt eraan, er woont niet alleen importgeld maar ook normale mensenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Stiphout.
Omhooggevallen figuren daar. Net als Brandevoort.
Waarom zit ze op het dakquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Lief dagboekquote:
Veel speelgoed.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
oh... mijn crx had ook vtec... maar haalde toch niet de toeren die een S2000 kan halenquote:
Heb ik niet nodig.. ik heb Vencoquote:
ligt eraan, had je een DOHC blok of SOHC blok?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh... mijn crx had ook vtec... maar haalde toch niet de toeren die een S2000 kan halen
Dat zou ik ook zeggen dan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan, er woont niet alleen importgeld maar ook normale mensen
zoals de helft van mijn familie
Want een ontzettend lelijk stel hangtieten heeft die zegquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Jaquote:
Venco is jouw dagboek?quote:
Tijn kan vast mooiere foto's van zijn ex posten. hij heeft tenslotte mooiere gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb gewoon de eerste toepasselijke foto gepakt als je zoekt op 'koplampen'. als jullie het beter kunnen, verras mij...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb gewoon de eerste toepasselijke foto gepakt als je zoekt op 'koplampen'. als jullie het beter kunnen, verras mij...
Absoluut!!quote:
vtec is variable kleptiming, en voor zover ik weet hebben ze dat enkel op het dubbele nokkenblok toegepast. Niet op het sohc blok.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan, had je een DOHC blok of SOHC blok?
quote:
Okay.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
Die zitten nog in de verpakking...quote:
Daar heb ik geen foto's van die ik hier ga posten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tijn kan vast mooiere foto's van zijn ex posten. hij heeft tenslotte mooiere gezien
Ze heeft de doorzichtige bandjes wel gezien?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
1e reactie huisgenoot: Zo! Die heeft een goede BH.
Veel beterquote:
fout, de D16Z6 van Honda is een SOHC VTEC blok.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vtec is variable kleptiming, en voor zover ik weet hebben ze dat enkel op het dubbele nokkenblok toegepast. Niet op het sohc blok.
Eerst niet, ze zei eigenlijk dat ze een heel goede plak-bh had.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze heeft de doorzichtige bandjes wel gezien?
Dat is handig zo'n dagboekquote:
Dat is vaak mooier dan zonder verpakkingquote:
quote:
Zal wel een gewoon 1.6je zijn geweest wat die hadquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fout, de D16Z6 van Honda is een SOHC VTEC blok.
Had je een EE8 (CRX VT) ?
dan was die idd erg goed geweestquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eerst niet, ze zei eigenlijk dat ze een heel goede plak-bh had.
Nu al?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wou net naar bed gaan blijf nog maar ff zitten
nu dus de foto's van je huisgenootjequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eerst niet, ze zei eigenlijk dat ze een heel goede plak-bh had.
klinkt gezelligquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik fungeer als praatpaal, dagboek, steunpilaar en scriptschrijver.
Ik ben bereid om het risico op een teleurstelling te nemen...quote:
quote:
Rozequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[ afbeelding ]
Groot zat, iets kleiner mag ook nog wel.
succesquote:
jaja moet natuurlijk wel op je letten van murmquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey... KZ'tje... mijn patheescortgirly!
quote:
gouden hartje, gouden hangsel van het tasje, roze kant...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[ afbeelding ]
Groot zat, iets kleiner mag ook nog wel.
Dit is pas een teleurstelling, en niet omdat ze nog verpakt zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bereid om het risico op een teleurstelling te nemen...
Scherpquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gouden hartje, gouden hangsel van het tasje, roze kant...
kampert!
Maar o wee als iemand ht tegen jou doet!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
Grapjes maken over iemands date is leuk.
Hahhaha Zorg jij nu maar dat jij weer aan de date raaktquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
dawg, mijn ogen! wat doe jequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit is pas een teleurstelling, en niet omdat ze nog verpakt zitten.
[ afbeelding ]
Begin maar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar mijn grapjes zijn leuk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar o wee als iemand ht tegen jou doet!
zelf daten is leuker dan grapjes maken over iemands datequote:
Roep dat nu niet te hard.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahhaha Zorg jij nu maar dat jij weer aan de date raakt
Maar het zijn lieve, bemoedigende grapjes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
zelf daten is leuker dan grapjes maken over iemands date
De meeste mannen kijken alleen naar de grootste detailsquote:
Dat is inderdaad een hele slechte photoshop...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
zoveel dooien vielen er niet in Terminator, had ze best aangekunt denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaja moet natuurlijk wel op je letten van murm
Gezicht staat er helaas niet op dus tja..quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De meeste mannen kijken alleen naar de grootste details
Van mij mag je grapjes makenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar het zijn lieve, bemoedigende grapjes.
Ik kan geen grappen vertellen, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
Ok, wie van de vrouwen vindt eigenlijk van zichzelf dat ze humor heeft? Serieus?
dan is het goed. maar toch. Daten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar het zijn lieve, bemoedigende grapjes.
Geen idee. Ik kan mijn ouders, zus en broertje laten lachen en bepaalde vrienden en klasgenoten. Maar ik weet ook dat een hoop mensen me totaal niet grappig vinden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
Ok, wie van de vrouwen vindt eigenlijk van zichzelf dat ze humor heeft? Serieus?
Begrijp je ze wel of is dat ook al moeilijk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef Ofresca het volgende:
Ik kan geen grappen vertellen, als je dat bedoelt.
Ik niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
Doen ze gewoon omdat ze meelijden met je hebben!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan mijn ouders, zus en broertje laten lachen en bepaalde vrienden en klasgenoten. Maar ik weet ook dat een hoop mensen me totaal niet grappig vinden.Smaak gerelateerd.
Meestal niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijp je ze wel of is dat ook al moeilijk?
Alsof die niet te voorspellen was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doen ze gewoon omdat ze meelijden met je hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |