Hier op FOK! is genoeg inspiratie te vinden.quote:
Heb ik nou altijd al willen worden bos pooierquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voor de beginnende pooier![]()
en voor de succesvollere pooiers, of haagsje sjonnie of kwaakvaak :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Citroen is ook niks krengen val van ellende uit elkaar
Het oude model uit de jaren 60 is veel toffer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Franse auto'squote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen rooie... ben toch niet van de brandweer!quote:
Het moet wel waargebeurd zijn hequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op FOK! is genoeg inspiratie te vinden.Voor je soap
Citroën en Peugeot is hetzelfdequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:
en ik meer om ze van anderen te krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee hoor, des te meer kusjes om aan anderen te geven.
pak hem dan 2 jaar later, 67'er mustang convertiblequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Het oude model uit de jaren 60 is veel toffer.
[ afbeelding ]
Dat, kan ik niet anders dan met je eens zijn. Maar vind ze totaal niet in Nederland passen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Het oude model uit de jaren 60 is veel toffer.
[ afbeelding ]
Die krengen hebben een starre achteras, dus een middeleeuws weggedrag.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alles voor FOK! is een leugen. Er zijn sommige users die de waarheid spreken.quote:
Zo'n sirene met zwaailicht lijkt me makkelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geen rooie... ben toch niet van de brandweer!
Eigenlijk, krijg jij dan gewoon minder.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik meer om ze van anderen te krijgen
Ik heb maar 1x onderdelen bij elkaar hoeven rapen hoor. En dat kwam niet door de auto, maar door de heg. Of was het de gevel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kan bewijs materiaal wel opsturen zat gewoon een rolletje ducktape en bosie t-raps in de handschoen kast voor het geval dat
je koopt geen amerikaan als je bochten wilt rijden, das idd een vaststaand feit. Dat snappen ze tot op heden nog steeds niet daar aan de andere kant van de plas.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die krengen hebben een starre achteras, dus een middeleeuws weggedrag.
Mijn supervisor had zo,n bak gekocht, veel vermogen , maar bochtenwerk
Het gaat mijn eigen soap.. over mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet alles voor FOK! is een leugen. Er zijn sommige users die de waarheid spreken.
Minder posten, meer leven dan he!quote:
ik heb er nog wat tegoed hier en daar...binnenkort eens met rente gaan innenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eigenlijk, krijg jij dan gewoon minder.
Vind het model uit '65 mooier.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
pak hem dan 2 jaar later, 67'er mustang convertible
[ afbeelding ]
En de eerste die nu met dat Elaine monster uit gone in 60 seconds aan komt heeft ongeveer de helft daarvan om inderdaad weg te komen
Dat zou mij in elk geval absoluut niet weerhouden. Geld wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat, kan ik niet anders dan met je eens zijn. Maar vind ze totaal niet in Nederland passen.
waar wil je die zetten op een cabrio?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo'n sirene met zwaailicht lijkt me makkelijk
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x onderdelen bij elkaar hoeven rapen hoor. En dat kwam niet door de auto, maar door de heg. Of was het de gevel?
Dat kan met een Citroën dus ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
Amerikanen zijn leuk als je rechtdoor tegen een muur aan wilt knallen.
Ik doe mijn bestquote:
Maakt niet uit scheelt file rijenquote:
Het moet waar zijn en over jou gaan. Jij maakt het jezelf niet gemakkelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat mijn eigen soap.. over mij
op zijn hoofd uiteraard.. Keurig netjes met gaffertapequote:
In Stiphout rijd er 1 uit '65quote:
Kom jij hem pimpen dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:54 schreef dawg het volgende:
Ik zou een Mustang uit '65 ook niet kopen voor het betere bochtenwerk, maar voor het betere pimpwerk natuurlijk.
Corvette cr5 en cr6 sturen anders perfect hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je koopt geen amerikaan als je bochten wilt rijden, das idd een vaststaand feit. Dat snappen ze tot op heden nog steeds niet daar aan de andere kant van de plas.
duh, dan slaat de VTEC inquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:53 schreef Feitosa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas leuk. Heb nog een proefritje tegoed van een vriend.
Vanaf de 5500 toerEn word het echt erg geil!
Jij doet zelfs dingen zonder onmiddellijke betaling! Dan wil ik je wel 1,33 geven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er nog wat tegoed hier en daar...binnenkort eens met rente gaan innen
Hoi MMquote:
Cuegirllie: de worsteling van een schone jongedame om aan de wurggreep van de Singles te ontsnappen.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op zijn hoofd uiteraard.. Keurig netjes met gaffertape
ok, hier ff je handtekening zetten:quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij doet zelfs dingen zonder onmiddellijke betaling! Dan wil ik je wel 1,33 geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |