+1quote:
ligt aan de "ding" sommige dingen ben ik heel makkelijk... andere nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
Stelling "Vrouwen doen moeilijker over dingen in het algemeen dan Mannen"
Ja ik ben niet moeilijkquote:
Kan het me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf praten. Ik niet in ieder geval, zonde van mijn energie.
Niet iedereen denkt hier dat jij een kloon bentquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef Ajam het volgende:
[..]
Don't think so
Laat ze maar denken wat ze willen, ik heb geen behoefte om het tegendeel te bewijzen. Ik vind het wel grappig.
Waarom zie ik hier niemand JayJay aanvallen eigenlijk? Waarom is die geen kloon en ik wel? Just asking.
[..]
Ik kan alleen voor mezelf praten. Ik niet in ieder geval, zonde van mijn energie.
Zou het eerder complexer noemenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
Ja, een man blijkbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik ben niet moeilijk![]()
[..]
Kan het me haast niet voorstellenzie je wel dat je een kloon bent
Ik durf niet eens te reagerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Helemaal geweldig als er nu vrouwen de stelling gaan ontkennen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
het is iig niet je eerste fok account, je post alleen in singles, geen fobo, onlinestatus en postcount meteen uitgezet...is gewoon verdachtquote:
Waarom niet?quote:
[Singles] had al wat gedaan of is het niet uitgebreid genoeg ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt
Maar geef nou eens antwoord dan op mijn vorige vraag - ik krijg soms een wat negatieve vibe door van jou naar mij, dus dan wil ik altijd weten of dat een hersenspinsel is of dat ik iets fout heb gedaan of zo
Vrij ondersteunende voor je stelling ook, deze post
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Flikker je geld dan meteen in een put
quote:
Als ik later groot ben.....quote:
Een man is vaak rechtlijnig, directer een vrouw neemt een wel over wegen beslissingquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar ff serieus, ik ben het er wel mee eens. Vrouwen zoeken overal wat achter.
die post zegt niks over de negatieve vibe die ze krijgt van je volgens haarquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
[Singles] had al wat gedaan of is het niet uitgebreid genoeg ?
ROFLquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is iig niet je eerste fok account, je post alleen in singles, geen fobo, onlinestatus en postcount meteen uitgezet...is gewoon verdacht![]()
neuken?
Kennelijk niet. Ik begrijp er geen hol vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
[Singles] had al wat gedaan of is het niet uitgebreid genoeg ?
Maar wat is beter?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een man is vaak rechtlijnig, directer een vrouw neemt een wel over wegen beslissing* duurt alleen zo lang
Doe maar nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:53 schreef Ajam het volgende:
[..]
ROFL
What happened to "innocent untill proven guilty"?
Zucht. Ben al voor de derde keer mijn reply aan het weg-editen. Ik ga er gewoon niet op in.
Lekker laten gaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:53 schreef Ajam het volgende:
[..]
ROFL
What happened to "innocent untill proven guilty"?
Zucht. Ben al voor de derde keer mijn reply aan het weg-editen. Ik ga er gewoon niet op in.
quote:
Deze moet ik gewoon inkoppen sorry:quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:57 schreef Ajam het volgende:
[..]![]()
Je boft dat ik niet moeilijk doe
[..]
Och, ik zie er de humor wel van in
Het was dan ook een bewuste voorzet, aangezien mannen de subtiele hints niet zien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deze moet ik gewoon inkoppen sorry:
Zie je wel dat je dus een man bent
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn jongen , een vrouw is altijd beter hoe goed we ook ons best doen we delven altijd het onderspit
touchéquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:00 schreef Ajam het volgende:
[..]
Het was dan ook een bewuste voorzet, aangezien mannen de subtiele hints niet zien.
Mannen zijn zéker weten beter dan vrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn jongen , een vrouw is altijd beter hoe goed we ook ons best doen we delven altijd het onderspit
Ik zit me ff af te vragen waar je die negatieve vibe van krijgt .... Komt het door de opmerking van het jeugdig overkomen ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Ik begrijp er geen hol van
Zeker niet naar aanleiding van d epost die je quotte nl
Hahah jezusquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mannen zijn zéker weten beter dan vrouwen
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_dan_vrouwen.html
moet je wel terug sms-en!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Ripley het volgende:
djayzz, deugniet. SMS eens naar tante Ripley op wie je verliefd bent!
Ok. Jij ziet dumpert.nl aan voor een betrouwbare bron?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee maar wel een Polo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef djayzz het volgende:
Heeft er iemand een cabrio op lpg te koop ?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, mensen die bij Dr Phill komen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ok. Jij ziet dumpert.nl aan voor een betrouwbare bron?
Echt zo'n grappig filmpjequote:
Goede avondquote:
quote:
Een polo cabrio of een polo op gasquote:
De mijne is net op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef ArTiC het volgende:
ik schenk nog maar eens een glas cola light in dan
Jerry Springer is coolquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nee meer Jerry Springer
Ik kan er mijn vinger niet echt opleggen, een paar keer eerder zei je ook al iets waar ik een indrukje van kreeg. Maar ik weet helaas niet meer watquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zit me ff af te vragen waar je die negatieve vibe van krijgt .... Komt het door de opmerking van het jeugdig overkomen ?
Las ik nu dat Djayzz verliefd is? Of bedoelde je de auto die je daarna linkte?quote:
Dat weet ik. Maar je mag hem kopen voor 500 euro kopen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een polo cabrio of een polo op gas
Dat vroeg ik toch niet![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger niet echt opleggen, een paar keer eerder zei je ook al iets waar ik een indrukje van kreeg. Maar ik weet helaas niet meer wat
En ik vraag me wel nog steeds af wat er jeugdig overkomt aan niet weten hoeveel je smst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |