Ja Djayzz geef eens antwoord.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Las ik nu dat Djayzz verliefd is? Of bedoelde je de auto die je daarna linkte?![]()
* vencodark is niet nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Las ik nu dat Djayzz verliefd is? Of bedoelde je de auto die je daarna linkte?![]()
* vencodark is niet nieuwsgierig.
oww nee ik quote gewoon een post, dat is dan mijn fout idd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger niet echt opleggen, een paar keer eerder zei je ook al iets waar ik een indrukje van kreeg. Maar ik weet helaas niet meer wat
En ik vraag me wel nog steeds af wat er jeugdig overkomt aan niet weten hoeveel je smst
ben jij verliefd op auto of een auto ?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat schattig. Ik ben weleens verliefd geworden op een lamp.
Mannen kunnen beter rukken dan vrouwen ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
Met zo'n TT wil ik hier eigenlijk helemaal niet posten.
Zeer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alles goed in het o zo gezellige zeeland
Je weet wie het zegt tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
dat bedoelde ik met cliffhangerquote:
....?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat...![]()
Of wat Box al zei, Auto.The girl!
Zeg eens eerlijk.. ruk je liever zelf, of wil je dat dat lekker wijf dat voor je doet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter rukken dan vrouwen ja!
Wedden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter rukken dan vrouwen ja!
Gelukkig wel.quote:
Ja daarom juistquote:
Op auto dusquote:
En verder heb ik het eigenlijk ook nog nooit gehoord - ik post zelden over typische jeugdige dingen volgens mij. Dus ik ben wel benieuwd waar die indruk bij jou dan vandaan komt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
oww nee ik quote gewoon een post, dat is dan mijn fout idd.
[..]
ben jij verliefd op auto of een auto ?
over een uur is het topic vast al vol, trek een flesje wijn open alvastquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
Heey, dat zei ik niet natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef Ajam het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk.. ruk je liever zelf, of wil je dat dat lekker wijf dat voor je doet?
Is goedquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef KudFokker het volgende:
Wat een helden TT Djayzzz !!![]()
![]()
Kijl die even in de OP
Nu dus wel...quote:
Wat denk jezelf?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef Ajam het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk.. ruk je liever zelf, of wil je dat dat lekker wijf dat voor je doet?
Waar wedden we om?quote:
Het was een retorische vraagquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?![]()
[..]
Waar wedden we om?
Nah meer die levensstijl die wel door de regels heen te lezen isquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
En verder heb ik het eigenlijk ook nog nooit gehoord - ik post zelden over typische jeugdige dingen volgens mij. Dus ik ben wel benieuwd waar die indruk bij jou dan vandaan komt.
Het is aan de andere kant natuurlijk wel zo dat ik qua levensstijl wel meer overeenkomsten met een twintiger dan met een dertiger heb overigens
Maar vertel, is die negatieve vibe er helemaal niet?
quote:
ben je op ideeen gekomen, naar aanleiding van mij topic,hahahquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:10 schreef djayzz het volgende:
[ afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
RegelsDegene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect, heren. Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect, dames. Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen. What happens in [Singles] stays in [Singles]. Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" .
De newbie vragenHoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Agenda:
28 juni: Parkpop in Den Haag
De OP is hier te vinden.
Goede avond MNRquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?![]()
[..]
Waar wedden we om?
Ik heb wel een volwassen baan hoor en ik heb een huis gekochtquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah meer die levensstijl die wel door de regels heen te lezen ismaar vind dat eerder interessant/apart.
Ben me niet echt bewust van die negatieve vibe waar je het over hebt
Welke dingen dan wel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn ik had toch al gezegd er zijn maar een paar dingen waar we ( handiger) in zijn dan vrouwen en dat is er niet een van
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben je op ideeen gekomen, naar aanleiding van mij topic,hahah![]()
![]()
menarebetterthanwomen
Whehe, soms kan ik me zo goed met jou identificerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel een volwassen baan hoor en ik heb een huis gekochtVond ik al heel wat
Ow, nou goed zo toch. Dan heb ik dat idee nu uit mijn systeem
Hoezo is dat interessant/apart eigenlijk?
www.tntpost.nlquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
djayzz wil mijn zuurstokken
hoe gaan we dat kunnen regelen
ehm vrijdagmiddag?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
djayzz wil mijn zuurstokken
hoe gaan we dat kunnen regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |