Ja Djayzz geef eens antwoord.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Las ik nu dat Djayzz verliefd is? Of bedoelde je de auto die je daarna linkte?![]()
* vencodark is niet nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Las ik nu dat Djayzz verliefd is? Of bedoelde je de auto die je daarna linkte?![]()
* vencodark is niet nieuwsgierig.
oww nee ik quote gewoon een post, dat is dan mijn fout idd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger niet echt opleggen, een paar keer eerder zei je ook al iets waar ik een indrukje van kreeg. Maar ik weet helaas niet meer wat
En ik vraag me wel nog steeds af wat er jeugdig overkomt aan niet weten hoeveel je smst
ben jij verliefd op auto of een auto ?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat schattig. Ik ben weleens verliefd geworden op een lamp.
Mannen kunnen beter rukken dan vrouwen ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
Met zo'n TT wil ik hier eigenlijk helemaal niet posten.
Zeer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alles goed in het o zo gezellige zeeland
Je weet wie het zegt tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:11 schreef Ofresca het volgende:
dat bedoelde ik met cliffhangerquote:
....?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat...![]()
Of wat Box al zei, Auto.The girl!
Zeg eens eerlijk.. ruk je liever zelf, of wil je dat dat lekker wijf dat voor je doet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter rukken dan vrouwen ja!
Wedden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen kunnen beter rukken dan vrouwen ja!
Gelukkig wel.quote:
Ja daarom juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |