ehm vrijdagmiddag?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
djayzz wil mijn zuurstokken
hoe gaan we dat kunnen regelen
Ik kan alleen vanuit mezelf spreken, maar de meeste mannen zijn handiger dan mij in:quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn ik had toch al gezegd er zijn maar een paar dingen waar we ( handiger) in zijn dan vrouwen en dat is er niet een van
Ja, anders ga ik ff 6 zuurstokken en een tube tomato ketchup opsturen. kan ze net zo goed nieuwe kopen..quote:
Wat bent u tam !? Waar is dequote:
Omdat er waarschijnlijk ook een andere visie op het leven aan vast zit. Teminste dat kan ik me zo voorstellen en dat is interessantquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel een volwassen baan hoor en ik heb een huis gekochtVond ik al heel wat
Ow, nou goed zo toch. Dan heb ik dat idee nu uit mijn systeem
Hoezo is dat interessant/apart eigenlijk?
Meubels verplaatsen, enge spinnetjes weg halen dat soort dingenquote:
-kan ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan alleen vanuit mezelf spreken, maar de meeste mannen zijn handiger dan mij in:
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
MNR!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, soms kan ik me zo goed met jou identificerenVind het ook al heel wat dat ik een volwassen baan heb en een appartement gekocht.. maar voor de rest voel ik me soms nog zo veel jaar jonger dan dat ik eigenlijk ben
Meubels verplaatsen? Nee hoor, doe ik zelf wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Meubels verplaatsen, enge spinnetjes weg halen dat soort dingen
De visie is "Ik rommel maar wat aan en ik zie wel waar het schip strandt"quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat bent u tam !? Waar is de![]()
![]()
![]()
??
[..]
Omdat er waarschijnlijk ook een andere visie op het leven aan vast zit. Teminste dat kan ik me zo voorstellen en dat is interessant
ketchup mag je houden... ben meer een curry persoonquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, anders ga ik ff 6 zuurstokken en een tube tomato ketchup opsturen. kan ze net zo goed nieuwe kopen..
Jammer genoeg kan ik geen van die dingenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan alleen vanuit mezelf spreken, maar de meeste mannen zijn handiger dan mij in:
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
en alle andere werkwoorden die op 'en' eindigenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
Hahaha! Ik heb een rustige buiquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat bent u tam !? Waar is de![]()
![]()
![]()
??
[..]
Omdat er waarschijnlijk ook een andere visie op het leven aan vast zit. Teminste dat kan ik me zo voorstellen en dat is interessant
- doe niet anders, al jaren niet meer gedaan , alleen als het duurder is dan een pakie kauwgomquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
Mannen zijn vooral goed in het overnemen van dingen waarvan je doet alsof je ze niet kan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
ow, dat is jammerquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ketchup mag je houden... ben meer een curry persoon
vrijdagmiddag om 16uur bij bedrijfsarts
Nee, ik kan wel beter kaartlezen dan de meeste mannen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en alle andere werkwoorden die op 'en' eindigen
Okequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Droompjequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
MNR!
Ik moet poetsen.
[..]Snuit!
Ik moet poetsen.
Toch niet bij de daglichten van arbonetquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ketchup mag je houden... ben meer een curry persoon
vrijdagmiddag om 16uur bij bedrijfsarts
wel goed verpakken tussen kranten anders krijg ik allemaal kruimelsquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow, dat is jammer
www.postduif.nl dan maar....
Dat kan ik allemaal zelf welquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
2 woorden Tom Tomquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel beter kaartlezen dan de meeste mannen.
gewoon bedrijfsarts in mijn eigen bedrijf...quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Toch niet bij de daglichten van arbonet
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en alle andere werkwoorden die op 'en' eindigen
profiteren, chanteren en misleiden zijn de uitzonderingen dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mannen zijn vooral goed in het overnemen van dingen waarvan je doet alsof je ze niet kan.
dat klinkt als een uitdagingquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen Tom Tom voor vrouwen voor jou dus?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat moet jij bij een eikelarts?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon bedrijfsarts in mijn eigen bedrijf...
nare is... vind het een eikel
Kaartlezen is ook niet moeilijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Worden ze op geselecteerdquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon bedrijfsarts in mijn eigen bedrijf...
nare is... vind het een eikel
rug.... reintegratie proces besprekenquote:
En grammatica?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Ripley het volgende:
- Klussen
- Ski-en
- Onderhandelen
ja, dat snap ik tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rug.... reintegratie proces bespreken
dan ikquote:
Oke maar tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
De visie is "Ik rommel maar wat aan en ik zie wel waar het schip strandt"
quote:
En mannen het gevoel geven dat ze de beste zijn van de hele wereld en we echt niet zonder ze zouden kunnen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
profiteren, chanteren en misleiden zijn de uitzonderingen dus
Ben veel onderweg vind me mio wel makkelijkquote:
Het kan soms handig zijnquote:
ik trap er graag in om jullie vrouwen je beter te laten voelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En mannen het gevoel geven dat ze de beste zijn van de hele wereld en we echt niet zonder ze zouden kunnen.Manipuleren dus.
Wat onrustig nog, maar verder prima. Vooral blij met onze eerste stappen in de goede richtingquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Droompje
MRN voelt zich helemaal lekker hier. En u?
Manipuleren. Gelukkig zijn daar ook uitzonderingen op te vindenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
profiteren, chanteren en misleiden zijn de uitzonderingen dus
Gezien de onberispelijkheid van al je andere postwerk viel het mij juist zo op. Vandaar...quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Ripley het volgende:
En nu ga ik naar huis. Met de trein.
Ik schrijf voor mijn vak, dus dan ben ik prima in grammatica. Op fok post ik in de wilde weg en slipt er nog wel eens een foutje door heen. Ik weet namelijk precies waar die vraag vandaan komt popje
Voor een kusje?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik trap er graag in om jullie vrouwen je beter te laten voelen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En mannen het gevoel geven dat ze de beste zijn van de hele wereld en we echt niet zonder ze zouden kunnen.Manipuleren dus.
2, minimaalquote:
Goede avond Caroolquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond singles
waar denken de mannen nou weer beter in te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |