Want een ontzettend lelijk stel hangtieten heeft die zegquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik kijk toch liever naar andere koplampen!![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Jaquote:
Venco is jouw dagboek?quote:
Tijn kan vast mooiere foto's van zijn ex posten. hij heeft tenslotte mooiere gezienquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb gewoon de eerste toepasselijke foto gepakt als je zoekt op 'koplampen'. als jullie het beter kunnen, verras mij...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb gewoon de eerste toepasselijke foto gepakt als je zoekt op 'koplampen'. als jullie het beter kunnen, verras mij...
Absoluut!!quote:
vtec is variable kleptiming, en voor zover ik weet hebben ze dat enkel op het dubbele nokkenblok toegepast. Niet op het sohc blok.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan, had je een DOHC blok of SOHC blok?
quote:
Okay.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:00 schreef AirwiN het volgende:
Die zitten nog in de verpakking...quote:
Daar heb ik geen foto's van die ik hier ga posten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tijn kan vast mooiere foto's van zijn ex posten. hij heeft tenslotte mooiere gezien
Ze heeft de doorzichtige bandjes wel gezien?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
1e reactie huisgenoot: Zo! Die heeft een goede BH.
Veel beterquote:
fout, de D16Z6 van Honda is een SOHC VTEC blok.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vtec is variable kleptiming, en voor zover ik weet hebben ze dat enkel op het dubbele nokkenblok toegepast. Niet op het sohc blok.
Eerst niet, ze zei eigenlijk dat ze een heel goede plak-bh had.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze heeft de doorzichtige bandjes wel gezien?
Dat is handig zo'n dagboekquote:
Dat is vaak mooier dan zonder verpakkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |