*meewachtquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Waar we wachten op een *niet* luchtig toetje!
ik geloof ook niet dat ik er ooit enthousiast van ga worden..quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Grapefruitpudding met mandarijnensaus
Ik ga het wel proberen, maar ben nog niet enthousiast
Vanuit Mona gezien heel logisch, want ze verkopen liever lucht.quote:
ik ga het ook 1x proberen maar denk dat ik het ga wegflikkeren na 1 hak.. lijkt me totaal niet lekkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Grapefruitpudding met mandarijnensaus
Ik ga het wel proberen, maar ben nog niet enthousiast
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef LieLie het volgende:
Ik vind overigens de stroopwafelpudding wel lekker.. dan wel geen toetje van de maand, maar wel lekker en niet chemisch
dat lijkt me nou echt niet te vreten...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:12 schreef YPrue het volgende:
Het nieuwe toetje van de maand is luchtige limoenpudding met colasaus. Ik zag hem net in de supermarkt staan en heb er eens eentje meegenomen. Vanavond eens proberen.
Die zijn allemaal nog in grapefruitversie. Waarschijnlijk omdat die voor geen meter verkochtquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef YPrue het volgende:
Nee, tot nu toe nog nergens portieverpakkingen ervan gezien.
Duh LE-ZENquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:27 schreef casper019 het volgende:
heeft iemand de toet van de maand dan al in portie verpakkingen gezien????
die vond ik ook echt keilekkerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook wel proberen!
(al denk ik dat mijn favoriet het champagne-toetje blijft)
damn ze waren erg lekker, vandaag ng maar een paar kopen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:31 schreef casper019 het volgende:
net de pudding gehaald... ga em gelijk maar uitproberen!
die cola saus van afgelopen maand bedoel je?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:26 schreef Vork het volgende:
Ik vind die saus van het nieuwe toetje van de maand anders niet te hachelen.
Ach kom... begin je er nu alweer over te zeuren?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef casper019 het volgende:
ik ben benieuwd wat ze komende maand hebben, iemand die in de supermakrt werkt en al weet wat de toet van komende maand word?
ik hoop toch nu eenx een NIET luchtige pudding
Pecannoten pudding, of pannenkoeken pudding zoiets lijkt me wle lekker!!!
Daar zitten zelfs wettelijke regels aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:12 schreef Erasmo het volgende:
Nav. van dit topic gekocht, aparte combinatie maar wel lekker
Alleen, waarom noem je het limoenpudding als er 13x meer citroen dan limoen in zit
waarvoor zouden ze 2maanden 1 toet doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
Juli en augustus is toch altijd maar een toetje![]()
Ik zou het in elk geval niet erg vinden als we nog een maandje de limoen/cola smaak hebben
bah is dast de toet van augustus? klinkt idd niet erg aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef YPrue het volgende:
Nou, het toetje van deze maand wordt het niet voor mij: luchtige kwarkpudding metmangosaus
Dat klinkt nogal saai, maar ik ga 'm toch maar proberen denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef YPrue het volgende:
Nou, het toetje van deze maand wordt het niet voor mij: luchtige kwarkpudding metmangosaus
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef casper019 het volgende:
ik ben benieuwd wat ze komende maand hebben, iemand die in de supermakrt werkt en al weet wat de toet van komende maand word?
ik hoop toch nu eenx een NIET luchtige pudding
Pecannoten pudding, of pannenkoeken pudding zoiets lijkt me wle lekker!!!
quote:
Ligt het aan mij of ben je erg ongeduldig aan het wachten op die wanproductenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:27 schreef casper019 het volgende:
nog steeds niemand wat gespot?
Dat heb ik ook al eens gedaan, als ik lucht wil dan stop ik mijn duikfles wil in mijn mondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:22 schreef Muck het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd naar Mona.
Opbokken met die luchtige toetjes!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Muck ftw![]()
Of anders de naam veranderen in "luchtig toetje van de maand"
preciesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens gedaan, als ik lucht wil dan stop ik mijn duikfles wil in mijn mond
Ik vond het smakeloosquote:
miss goed te eten OMDAT er zo weinig smaak aanzatquote:
Mmm dat klinkt als Bountyquote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef LieLie het volgende:
Luchtige kokospudding met chocoladesaus
de vorige was ook al zo'n troep.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:13 schreef Muck het volgende:
Oeh, dat klinkt geweldig
Alleen wel weer luchtig
Ik ben niet zo thuis in de toetjes van de maand, maar is dat normaal dat het toetje van september op de 11e nog niet in de winkel ligt?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:01 schreef casper019 het volgende:
ik kan em helaas ook nog nergens vinden
ik kan hem ook nog nergens vindenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de toetjes van de maand, maar is dat normaal dat het toetje van september op de 11e nog niet in de winkel ligt?
Ik zag gister nog overal die van augustus.
ik kom eraanquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hem net gehaald bij de Dekamarkt. Maar nu nog geen zin in
Ik ook! Ben gek op kokos, van mij mag die chocolade saus zelfs weg blijvenquote:Op zondag 13 september 2009 08:22 schreef casper019 het volgende:
Ik vind deze toet lekker!!!!!!!!!
Ja, die wasquote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het weer niks en mis de limoen/cola smaak
Cake hebben ze geloof ik gehad in de vorm van citroen cheesecake?quote:Op zondag 27 september 2009 19:11 schreef casper019 het volgende:
er komt nu weer een nieuwe luchtige pudding > slagroom met aardbeien saus
klinkt best lekker!!!
Maar ik zou een x een pudding met cake of glacekoek of speculaas smaak willen!
Toffe pudding?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:49 schreef hartje. het volgende:
Jaa deze maand is het LUCHTIGE toffe pudding met karamelsaus zag er wel lekker uit alleen weeeer luchtig
Met kek jasjequote:
Die heb ik ook al bij meerdere winkels gezocht... nog steeds nergens tegen gekomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog niet eens die grote slagroompudding kunnen vinden.
die grote slagroom is geen toetje van een maand toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef Pheno het volgende:
Die oude troep van september zal wel eerst op moeten
Klinkt lekker iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:49 schreef hartje. het volgende:
Jaa deze maand is het LUCHTIGE toffe pudding met karamelsaus zag er wel lekker uit alleen weeeer luchtig
Ik heb geen idee, ik heb 'm vorig jaar niet gehadquote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef Adelante het volgende:
Is het dezelfe als vorig jaar, want die was niet te vreten?
Vorig jaar was het taaitaai pudding met roomsaus, las ik even terug ( [Mona] Toetje van de maand topic )quote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb 'm vorig jaar niet gehad
Mooi, want die heb ik nog niet geproefdquote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Toetje van het jaar is ook weer verkozen
Helaas niet de colapudding met limoensaus en zelfs niet de oranje tompoucen puddingVolgens mij stemmen er alleen Libelle huisvrouwen ofzo
Dan is deze toch echt andersquote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vorig jaar was het taaitaai pudding met roomsaus, las ik even terug ( [Mona] Toetje van de maand topic )
Die vond ik eigenlijk best te doenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vorig jaar was het taaitaai pudding met roomsaus, las ik even terug ( [Mona] Toetje van de maand topic )
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:27 schreef casper019 het volgende:
weet iemand wat het toetje van november is??
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef D. het volgende:
Net de Pepernootpudding gehad, en die beviel me wel
Eerste hap had ik zoiets van 'mwoah' maar toen ie op was wilde ik de 2e al openmaken
Geen saus, wel luchtigquote:Op donderdag 5 november 2009 21:16 schreef casper019 het volgende:
pepernoot pudding met wat voor saus dan? en luchtig of??
Is ook al hierboven geschrevenquote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef casper019 het volgende:
Net de luchtige pepernoot pudding inhuis gehaald ga em vanavond proberen.
Zijn er mensen die em al probeerd hebben, hoe is die??
Mijn zoontje vond hem heerlijkquote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef casper019 het volgende:
Net de luchtige pepernoot pudding inhuis gehaald ga em vanavond proberen.
Zijn er mensen die em al probeerd hebben, hoe is die??
Ik ben het ook zatquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef MissHobje het volgende:
Sinds ze dat hele luchtige hebben uitgevonden bij Mona.. zijn voor mij de toetjes wel over.
Vind dat zo vies.. maakt gewoon niet uit welke smaak.
Zo jammer.
ik ben voor een petitie! Mona, opbokken met je schuim!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het ook zatAls ik nu een monatoetje koop dan meestal de echte puddingen en zeker niet die luchtieg zooi meer.
Een schuimvrij 2010!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben voor een petitie! Mona, opbokken met je schuim!
Zou best eens lekker zijn.. gewoon een nieuwe lekkere zware mona puddingquote:
jjquote:
Mij doet het denken aan gestold bloed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:18 schreef YPrue het volgende:
Nee, ik heb ook liever de luchtige soorten. Die vaste puddingen herinneren mij teveel aan drilpudding, wat ik niet lekker vind eten.
Ik vond het 2 happen lekker, maar daarna werd het me toch te chemisch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
De nieuwe pepernoot pudding is best te doen, alleen heeft het een ietwat bittere smaak.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef Adelante het volgende:
portieverpakking 2 stuks: 1,10 euro
grote mona pudding: 1,50 euro
ongeveer dan
quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef casper019 het volgende:
ben benieuwd wat de mona pudding van komende maand word, iemand die in de supermarkt werkt en miss al weet wat de pudding van deze maand word???
Oliebollen pudding dat zou iets tofs zinjn!!
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:11 schreef pussywillow het volgende:
In december komt er weer luchtige witte chocoladepudding met frambozensaus, want dat is het toetje van het jaar geworden...
Casper ziet wel vaker een post over het hoofdquote:
Zoveel ruimte is er niet in de supermarkten in december...quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef casper019 het volgende:
is het niet zo dat er naast het toetje van het jaar, ook gewoon een toetje van de maand komt adn?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef casper019 het volgende:
iemand de toet van deze maand al gespot?
Misschien moet je de pudding even uit je ogen halen en het topic terug lezen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef casper019 het volgende:
iemand de toet van deze maand al gespot?
Heeft Mona geen klantenlijn? Om naar te bellen? Dan kan je hun vervelen met al je irritante eindeloze vragenquote:Op zondag 6 december 2009 17:16 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of de toet van het jaar ook in portieverpakkingen komt ipv zon grote ?
Inderdaad! Of bij de mona gaan werken, ik heb even gekeken voor je en momenteel zijn er bij FrieslandCampina 70 vacatures en 23 stages.quote:Op zondag 6 december 2009 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heeft Mona geen klantenlijn? Om naar te bellen? Dan kan je hun vervelen met al je irritante eindeloze vragen
Nee die is van vorige maandquote:Op zondag 6 december 2009 19:21 schreef Windigo het volgende:
Toetje van de maand is toch pepernootpudding?
quote:
Gelukkig had je ons dat al verteldquote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef casper019 het volgende:
net de luchtige witte chocoladepudding met frambozen saus geprobeerd
bah vond em echt niet lekker, dat dat de toet vanhet jaar kan worden
ik heb er nog 1 liggen maar die flikker ik nog eerder weg dan dat ik em ga eten
Idd ik vond hem ook helemaal niks.quote:Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef casper019 het volgende:
net de luchtige witte chocoladepudding met frambozen saus geprobeerd
bah vond em echt niet lekker, dat dat de toet vanhet jaar kan worden
ik heb er nog 1 liggen maar die flikker ik nog eerder weg dan dat ik em ga eten
Wordt je wel vol van volgens mijquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:
C1000 exclusief: Mona XL toffeepudding met karamelsaus.
Eens proberen vd week.
ik zag em ook net staan, gelijk ook gehaald.. lijkt me een erg lekkere combo!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Yaruntje het volgende:
[..]
Ik zag bij de lokale AH de nieuwe toet: Luchtige bokkenpootjespudding met chocolade saus.
Ja maar ik vind het niet echt naar bokkenpootjes smaken maar het is wel een lekker toetje!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef casper019 het volgende:
ik vind em gruwlijk lekker de nieuwe toet
andere mensen die em ook al probeerd hebben?
Probeer het eens via Campina (Mona is een onderdeel van Campina).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:14 schreef Navarth het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar de oorsprong van de merknaam 'Mona'. Ik heb het via de mona-site wel eens gevraagd maar nooit antwoord gekregen.
Bronquote:Mona Boordevol, Puur en Lekker&Licht
achtergrond
Mona is het merk van Campina met de lekkerste verse zuivel waarmee je jezelf en anderen kunt verwennen. Het assortiment bestaat inmiddels uit zo’n 90 verschillende producten, variërend van (drink)yoghurts en kwarktoetjes tot puddingen en chocolademousses. Vanwege de sterke gezondheidstrend en een veranderende omgang met het toetjesmoment wilde Mona een meer eigentijdse invulling geven aan verwennen en daarmee aan haar assortiment. Dus ‘lekker’ en ‘verwennen’ uitdragen vanuit de zuivelherkomst in plaats van vanuit zoet. Het toetjesgevoel moet plaatsmaken voor het traditionele toetjesmoment.
opdracht
Globrands heeft geadviseerd en begeleid in de ontwikkeling van conceptnamen voor een drietal van Mona’s productsegmenten. Het toegankelijk communiceren van de productbenefit en de onderlinge differentiatie stond hierin centraal. Het merk Mona is altijd leidend en de naamgeving van de concepten diende als invulling en ondersteuning van Mona als de zuivelste verwenner. Belangrijk was het Hollandse karakter van Mona te behouden door gebruik te maken van Nederlandse naamgeving.
resultaat
Boordevol is de naam die staat voor een segment producten met een overdaad aan ingrediënten om jezelf en anderen lekker te verwennen. Voor het concept natuurlijk genieten is de naam Puur uitgekozen. Een eerlijke naam die staat voor genieten van puur natuurlijke producten. Daarnaast is Lekker&Licht gekozen voor de producten die staan voor verantwoord genieten. Boordevol, Puur en Lekker&Licht dragen bij tot een eenduidige en helder ingevulde merkstructuur.
Met Boordevol heeft Mona enkele innovatie prijzen gewonnen.
Ik vond em echt heel erg tegen vallenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:54 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet echt naar bokkenpootjes smaken maar het is wel een lekker toetje!
zal casper even de moeite besparen en het alvast vragenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal casper even de moeite besparen en het alvast vragen
Helemaal waar... de smaak van dit toetje was best ok, maar het zou zoveel lekkerder geweest zijn als het niet luchtig was geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:43 schreef Pheno het volgende:
Is het luchtig? Zo ja, nee, niet lekker.
Ik vond die grote klonten erin niet zo heel geslaagd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:07 schreef timbob het volgende:
die bokkenpootjespudding is te lekker.
Ik dacht, ik sla er een paar in, voor als de maand afgelopen is. Maar nu zijn ze allemaal al op!
Moet ik weer nieuwe halen
Ik!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:48 schreef lemonlime het volgende:
Ik snap die stukjes in de bokkepootjespudding echt niet![]()
Ze smaken nergens naar en zijn heel klonterig, wie vindt dat nou lekker?
Lucht is nou eenmaal goedkoop.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:40 schreef casper019 het volgende:
het nieuwe toetje van de maand is luchtige bosvruchtenpudding... ivnd het een beetje saaie.. konden ze niks beters bedenken!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:43 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik vond die grote klonten erin niet zo heel geslaagd.
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op aanraden van een vriendin toch die XL slagroompudding eens gekocht. Bah. Was helemaal niet echt lekker.
Dat doen ze al jaren niet meer, grote kans dat dit het toetje van het jaar wordt, want het is saai, zoals de gemiddelde Nederlander eet dus. Anders kan het aardbeientoetje ook niet hebben gewonnen met toetje van het jaar verkiezingquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:07 schreef casper019 het volgende:
Vanmiddag toch maar voor de gein de luchtige bosvruchten pudding gehaald, en vind em best OK proeven.. maar vind em SAAI!!!!!!!
konde ze niks orginelers bedenken ofzo
Dus de gemiddelde nederlander is dol op die luchtige zooi?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:35 schreef Bartjebart het volgende:
Nja het probleem is over het algemeen ook niet zozeer dat de fabrikant niet wil ontwikkelen, maar de nederlander blijkt nogal een uitgesproken smaak te hebben. Daarom is er bijvoorbeeld ook zoveel soorten paprika en naturel chips in de winkel te vinden en zijn 'vreemde' smaken al snel weer uit de schappen...
Zo blijkens het is. Het verkoopt schijnbaar goed, anders waren ze er al mee gestopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus de gemiddelde nederlander is dol op die luchtige zooi?
Nja waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus de gemiddelde nederlander is dol op die luchtige zooi?
En ook daar is Nederland gek op. Veilige smaken. Niet voor niets werd uitgerekend het aardbeientoetje vorig jaar uitgeroepen tot toetje van het jaar. Terwijl er al tig toetjes met aardbeismaak zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja waarschijnlijk wel...
Maar waar het vooral om gaat is die "veilige" smaak die nu in de schappen ligt...
Ja, en dat toetje was ook zo nietszeggend als maar kan, er zijn lekkerdere aardbeientoetjesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef _Arual_ het volgende:
En ook daar is Nederland gek op. Veilige smaken. Niet voor niets werd uitgerekend het aardbeientoetje vorig jaar uitgeroepen tot toetje van het jaar. Terwijl er al tig toetjes met aardbeismaak zijn.
Met een luchtig antwoord?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:14 schreef Muck het volgende:
Je kunt Mona altijd mailen, maar je krijgt gewoon een standaardmailtje terug
Hebben we toch al eens gehad?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:35 schreef timbob het volgende:
wat wordt het toetje volgende maand?
Luchtige bananenpudding?
Die verdween bij mij snel richting de afvalbak.. Ok, het was bokkepootjes maar dan op Euroshopper niveau..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:44 schreef DeTolk het volgende:
Die bokkepootjespudding is echt lekker. Sausje was een beetje standaard.
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:01 schreef kawotski het volgende:
[..]
Die verdween bij mij snel richting de afvalbak.. Ok, het was bokkepootjes maar dan op Euroshopper niveau..
gebakken lucht.quote:
he, een kloon van casper!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:16 schreef bibi het volgende:
En iemand de nieuwe al gespot?
z'n vriendinnetjequote:
Luchtige butterscotchpudding met (jawel...) chocoladesaus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:16 schreef bibi het volgende:
En iemand de nieuwe al gespot?
Daar komt het toch vanzelf uit. Maar meer als lucht. Ik ben er echt ale en tijd klaar mee, dit is gewoon goedkope marketing om slechte producten aan de man te brengen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Luchtige butterscotchpudding met (jawel...) chocoladesaus.
Mona, kom eens met iets origineels zeg! Steek dit soort onzin maar in je reet
ja, wéér luchtig en wéér chocoladesausquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar komt het toch vanzelf uit. Maar meer als lucht. Ik ben er echt ale en tijd klaar mee, dit is gewoon goedkope marketing om slechte producten aan de man te brengen.
Door mensen zoals jij blijft Mona deze luchtige zooi maken!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:12 schreef casper019 het volgende:
butterscotch pudding vind ik wel lekker klinken!!!
die ga ik zeker eens proberen... morgen maaris in de winkel kijken
Tsja...quote:Geachte mevrouw Muck,
Hartelijk dank voor uw email van 02-03-10 over Toetje vd Maand Butterscotchsmaakpudding met Chocoladesaus.
Toetje vd Maand Butterscotchsmaakpudding met Chocoladesaus hebben wij ontwikkeld naar aanleiding van verzoeken en suggesties van consumenten. Uiteraard is dit nieuwe product ook uitgebreid getest door smaakpanels.
Wij vinden het jammer dat u niet eens bent met het op de markt brengen van Toetje vd Maand Butterscotchsmaakpudding met Chocoladesaus. Uw opmerkingen hebben wij doorgegeven aan de medewerkers van onze afdeling Marketing.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina ConsumentenService
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Bedrijven sturen eigenlijk altijd standaardmailtjes
IK voorspel dat je een standaard mailtje terug krijgtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga serieus nu een mail maken aan Mona toetjes, heb dus het toetje van de maand nu die butterscotch bende.. weer luchtige zooi, die choco saus isdat hele toetje trouwens ook
ik heb zo'n vermoeden dat het antwoord dat je gaat krijgen een paar posts boven je staatquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:03 schreef MissHobje het volgende:
Ik vrees het ook mare het is verstuurd
Dus karamel pudding met chocolade saus! Zo vond ik hem wel smaken.quote:
Dat had ik ook, proef er geen butterscotch inquote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus karamel pudding met chocolade saus! Zo vond ik hem wel smaken.
Denk t niet. Bij Mona laten ze ons liever betalen voor luchtquote:Op zondag 2 mei 2010 12:28 schreef casper019 het volgende:
zou deze maand een keer niet luchtig worden?
Ik ook niet meer... Pudding moet stevig zijn, luchtig en pudding kan volgens mij niet slaan op eenzelfde produkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik koop ze echt niet meerBen dat luchtige zat. Klaar. En Mona wil ook niet naar klanten die voorheen fan waren luisteren, dus dan maar niet.
same heb ookal tijden geen mona luchtige troep gekocht!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook niet meer... Pudding moet stevig zijn, luchtig en pudding kan volgens mij niet slaan op eenzelfde produkt.
zag het ook bij mijn appie staan, ik durf te wedden dat er straks allemaal korting stikkers op gaan komen wie gaat deze vieze toet nou kopenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ligt inmiddels bij de Appie.
Tevens, ranzig.
ik kan me al TIJDEEEEN geen lekkere herinnerenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:11 schreef Myraela het volgende:
Ze hebben vaker ranzige dingen dan lekkere.
serieus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:27 schreef pussywillow het volgende:
Deze maand: luchtige kokospudding met stukjes ananas.
Als ik een bakje koop (al maanden niet meer gedaan overigens) dan klop ik het op met een lepel zodat alle lucht er uit gaat en dan hou je 1/3e over, maar wel veel lekkerderquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:04 schreef casper019 het volgende:
heb em toch maar gehaald en kvind em stiekem toch best lekker!!
alleen jammer dat ie luchtig is, als vaste pudding was ie denk ik dubbel zo lekker
en hij so klein... ik had 2 van die portietoetjes beide in 2 happen op...
hoe vinden jullie em smaken?
Dus eigenlijk moet je drie bakken kopen voor iets wat normaal zou moeten zijn?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik een bakje koop (al maanden niet meer gedaan overigens) dan klop ik het op met een lepel zodat alle lucht er uit gaat en dan hou je 1/3e over, maar wel veel lekkerder
Als je net zoveel volume wilt wel jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:
Dus eigenlijk moet je drie bakken kopen voor iets wat normaal zou moeten zijn?
Ja, ik: luchtig opgeklopte oranje kleurstof.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:19 schreef casper019 het volgende:
volgens mij krijgen we een aparte WK pudding!!
http://www.plus.nl/voordeel/aanbiedingen.cfm?navactive=04_03
keek net op de plus reclame site en daar staan mona pudding in de aanbieding
met een soort plaatje van een oranje pudding erbij
iemand die al weet wat het is??
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:49 schreef Trusten het volgende:
Ik gok op sinaasappelpudding met bolletjessaus (wk pudding 2002) of sinaasappel-mandarijn (ek pudding 2008)![]()
Wat een cliffhanger!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:19 schreef casper019 het volgende:
volgens mij krijgen we een aparte WK pudding!!
http://www.plus.nl/voordeel/aanbiedingen.cfm?navactive=04_03
keek net op de plus reclame site en daar staan mona pudding in de aanbieding
met een soort plaatje van een oranje pudding erbij
iemand die al weet wat het is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |