Hebben we toch al eens gehad?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:35 schreef timbob het volgende:
wat wordt het toetje volgende maand?
Luchtige bananenpudding?
Die verdween bij mij snel richting de afvalbak.. Ok, het was bokkepootjes maar dan op Euroshopper niveau..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:44 schreef DeTolk het volgende:
Die bokkepootjespudding is echt lekker. Sausje was een beetje standaard.
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:01 schreef kawotski het volgende:
[..]
Die verdween bij mij snel richting de afvalbak.. Ok, het was bokkepootjes maar dan op Euroshopper niveau..
gebakken lucht.quote:
he, een kloon van casper!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:16 schreef bibi het volgende:
En iemand de nieuwe al gespot?
z'n vriendinnetjequote:
Luchtige butterscotchpudding met (jawel...) chocoladesaus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:16 schreef bibi het volgende:
En iemand de nieuwe al gespot?
Daar komt het toch vanzelf uit. Maar meer als lucht. Ik ben er echt ale en tijd klaar mee, dit is gewoon goedkope marketing om slechte producten aan de man te brengen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Luchtige butterscotchpudding met (jawel...) chocoladesaus.
Mona, kom eens met iets origineels zeg! Steek dit soort onzin maar in je reet
ja, wéér luchtig en wéér chocoladesausquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar komt het toch vanzelf uit. Maar meer als lucht. Ik ben er echt ale en tijd klaar mee, dit is gewoon goedkope marketing om slechte producten aan de man te brengen.
Door mensen zoals jij blijft Mona deze luchtige zooi maken!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:12 schreef casper019 het volgende:
butterscotch pudding vind ik wel lekker klinken!!!
die ga ik zeker eens proberen... morgen maaris in de winkel kijken
Tsja...quote:Geachte mevrouw Muck,
Hartelijk dank voor uw email van 02-03-10 over Toetje vd Maand Butterscotchsmaakpudding met Chocoladesaus.
Toetje vd Maand Butterscotchsmaakpudding met Chocoladesaus hebben wij ontwikkeld naar aanleiding van verzoeken en suggesties van consumenten. Uiteraard is dit nieuwe product ook uitgebreid getest door smaakpanels.
Wij vinden het jammer dat u niet eens bent met het op de markt brengen van Toetje vd Maand Butterscotchsmaakpudding met Chocoladesaus. Uw opmerkingen hebben wij doorgegeven aan de medewerkers van onze afdeling Marketing.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina ConsumentenService
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Bedrijven sturen eigenlijk altijd standaardmailtjes
IK voorspel dat je een standaard mailtje terug krijgtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga serieus nu een mail maken aan Mona toetjes, heb dus het toetje van de maand nu die butterscotch bende.. weer luchtige zooi, die choco saus isdat hele toetje trouwens ook
ik heb zo'n vermoeden dat het antwoord dat je gaat krijgen een paar posts boven je staatquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:03 schreef MissHobje het volgende:
Ik vrees het ook mare het is verstuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |