*meewachtquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Waar we wachten op een *niet* luchtig toetje!
ik geloof ook niet dat ik er ooit enthousiast van ga worden..quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Grapefruitpudding met mandarijnensaus
Ik ga het wel proberen, maar ben nog niet enthousiast
Vanuit Mona gezien heel logisch, want ze verkopen liever lucht.quote:
ik ga het ook 1x proberen maar denk dat ik het ga wegflikkeren na 1 hak.. lijkt me totaal niet lekkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Grapefruitpudding met mandarijnensaus
Ik ga het wel proberen, maar ben nog niet enthousiast
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:19 schreef LieLie het volgende:
Ik vind overigens de stroopwafelpudding wel lekker.. dan wel geen toetje van de maand, maar wel lekker en niet chemisch
dat lijkt me nou echt niet te vreten...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:12 schreef YPrue het volgende:
Het nieuwe toetje van de maand is luchtige limoenpudding met colasaus. Ik zag hem net in de supermarkt staan en heb er eens eentje meegenomen. Vanavond eens proberen.
Die zijn allemaal nog in grapefruitversie. Waarschijnlijk omdat die voor geen meter verkochtquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef YPrue het volgende:
Nee, tot nu toe nog nergens portieverpakkingen ervan gezien.
Duh LE-ZENquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:27 schreef casper019 het volgende:
heeft iemand de toet van de maand dan al in portie verpakkingen gezien????
die vond ik ook echt keilekkerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook wel proberen!
(al denk ik dat mijn favoriet het champagne-toetje blijft)
damn ze waren erg lekker, vandaag ng maar een paar kopen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:31 schreef casper019 het volgende:
net de pudding gehaald... ga em gelijk maar uitproberen!
die cola saus van afgelopen maand bedoel je?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:26 schreef Vork het volgende:
Ik vind die saus van het nieuwe toetje van de maand anders niet te hachelen.
Ach kom... begin je er nu alweer over te zeuren?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:08 schreef casper019 het volgende:
ik ben benieuwd wat ze komende maand hebben, iemand die in de supermakrt werkt en al weet wat de toet van komende maand word?
ik hoop toch nu eenx een NIET luchtige pudding
Pecannoten pudding, of pannenkoeken pudding zoiets lijkt me wle lekker!!!
Daar zitten zelfs wettelijke regels aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:12 schreef Erasmo het volgende:
Nav. van dit topic gekocht, aparte combinatie maar wel lekker
Alleen, waarom noem je het limoenpudding als er 13x meer citroen dan limoen in zit
waarvoor zouden ze 2maanden 1 toet doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
Juli en augustus is toch altijd maar een toetje![]()
Ik zou het in elk geval niet erg vinden als we nog een maandje de limoen/cola smaak hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |