Dit is die lelijke Prolong:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef Mindspin85 het volgende:
actie opzetten dat iedereen zijn eigen worteltje (gewoon van de groenteboer) meeneemt naar lowlands en onder dat lelijke kunstwerk neergooit?
Best een idee eigenlijk
Wortelveldje planten om de prolong heen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Beter: http://www.kellysearch.nl/nl-product-129750.html
Hebben we volgend jaar zekersteweten een Wortel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:35 schreef portie het volgende:
[..]
Wortelveldje planten om de prolong heen?
Meerdere wortels.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hebben we volgend jaar zekersteweten een Wortel.
Welkomquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef Capzilla het volgende:
Ben nog nieuw op FOK! (en eigenlijk alleen hier voor de Lowlands-voorpret) maar ik neem wel wat penen mee. Die Prolong is voor mij trouwens het kipding, als het dan nog ergens op moet lijken.
Dit jaar wordt dat: "Welke van de 100?"quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
aah ja! weemoed.. "Waar spreken we af?" "...Euh..bij de wortel!"
Check.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef Tourniquet het volgende:
Twitter! Voeg je de tag #LL09 toe, komt 't ook op de Lowlandssite zelf te staan.
Gewoon 1 grote maken en de Prolong afbreken en in de Lima laten crowdsurfen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef Tourniquet het volgende:
Hoeveel wortels heb je nodig om die Prolong compleet te mee te bedekken?
Veel. Heel veel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef Tourniquet het volgende:
Hoeveel wortels heb je nodig om die Prolong compleet te mee te bedekken?
quote:Stedelijk Museum op Lowlands
..Naar het museum op Lowlands? Het kan! En het is niet zo maar een museum maar het wereldberoemde Stedelijk Museum.
In het Limagebied vind je de Bouwkeet Stedelijk Museum, ontworpen door Van Eijk en Van Lubbe. Hier kun je kunstenaar spreken, zien hoe kunst en popmuziek elkaar vinden in videoclips en wat kunst met games te maken heeft. In de Videotuin zie je de beste video-art van het Stedelijk in vijf verschillende videoprogramma's.
Die videoshizzle kijken kun je de hele dag door, maar dagelijks is er ook van 20:00 - 21:00 een avondprogramma met steeds een andere gast:
Vrijdag, documentairemaker Rob Schröder (maker van het programma ‘Trendspotting’) en curator Marten Jongema (Stedelijk Museum) discussiëren over de status van de independent en de artistieke game. Hebben deze games bestaansrecht, of moeten deze genres beschouwd worden als hobbyisme in de marge van de miljardenbusiness van de professionele game?
Zaterdag, performance en presentatie door Heringa/Van,Kalsbeek, de kunstenaars van De Prolong
Zondag, Eric van Eerdenburg, directeur Lowlands festival wordt geïnterviewd door Stedelijk Museum conservator Bart Rutten over de relatie ziet tussen popmuziek en kunst, beeldende kunst en image
ow echt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:07 schreef maarten66 het volgende:
op de zaterdag moet je naar de bouwkeet stedelijk museum, dan kan je de kunstenaars van de prolong spreken. waarom een indirecte actie als het ook direct kan![]()
wanneer leer ik nou is lezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow echt?[ACTIE] Wortels voor de Prolong (Wij-willen-de-Wortel-terug)
Pffff..... ik zal volgend jaar eens wat wortels inzaaien op de plek waar nu dat prolong geval staatquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:31 schreef MadGuy het volgende:
De prolong staat er zeker een aantal jaar. Had ik ergens gelezen, weet niet meer zo snel waar...
Wel een grappige actieIs het niet handig om hier wat relevante media op te zoeken? 3VOOR12 of zo? Ik noem maar iets?
Ja klopt, maar volgens de programmakrant staat ook de Prolong er dit jaar nog (en volgend jaar).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:47 schreef Mindspin85 het volgende:
Er komt een ander kunstwerk, de Containersaurus.
En dat ding ziet er eerlijk gezegd wel vet uit
Check hier: http://www.refunc.nl/refunc/
Ik een bosje. Een paar kilo vind ik dan weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef Capzilla het volgende:
Ik haal dinsdag een paar kilo penen op de markt. Had begrepen dat de rest dit ook zou doen?
De Saurus vervangt de Prolong ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens de programmakrant staat ook de Prolong er dit jaar nog (en volgend jaar).
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:28 schreef veuvje het volgende:
Ik neem wortels mee!!!
Als ze dit lezen controleren ze niet meer op drugs maar op wortels......
Heeft u wortels bij u?
Nee maar wel drugs......
Maar dat is niet echt maar we willen geen wortels op het terrein....
Het is wel makkelijk mensen herkennen dat als je iemand ziet met een bos wortels uit zijn tas....he jij bent van het FOK-forumquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze die vraag stellen bij de ingang van het festivalterrein is de actie wmb al geslaagd.![]()
Nee, dat zogenaamd linkse zooitje Lowlanders is zo conservatief als de Paus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
De wortel was zo saai, dit is nieuw. Ga eens met de tijd mee jongens..
dat nieuwe ding is ook vooral heel lelijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee, dat zogenaamd linkse zooitje Lowlanders is zo conservatief als de Paus.
Wortel terug
Dat was ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:40 schreef ondeugend het volgende:
Ik zag een meisje met rood/roze rokje en zwart t-shirtje een zooi winterpenen leggen. Mijn bospeen was na een kwartiertje al verdwenen.
Wel grappig trouwens, een deel van de crew vond t ook jammer dat de wortel weg ging en heeft 'm toen op die plek "laten neerstorten".quote:
Die was van mij denk ik... geef terug !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef lkb9000 het volgende:
Er lag ook een prachtige 3voudige wortel, we konden het niet laten deze als 'veer' op de hoed te zetten
Sorry, hij is kwijt geraaktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die was van mij denk ik... geef terug !
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef xenobinol het volgende:
Een vriendin van mij had wel wortels meegenomen, helaas waren ze binnen no time weer weg. Iemand zag een van die clowns op wortels kauwen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Stond heel Fok soms op camping 3quote:
Dat waren wij jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Stond heel Fok soms op camping 3![]()
Waren jullie de buren met al die lachgas patronen?
Wij stonden iets verder, vlak achter die gozer met het 'applaus'-bord en de 'jip vs takkie'-populariteitspollquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Stond heel Fok soms op camping 3![]()
Waren jullie de buren met al die lachgas patronen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |