Ja klopt, maar volgens de programmakrant staat ook de Prolong er dit jaar nog (en volgend jaar).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:47 schreef Mindspin85 het volgende:
Er komt een ander kunstwerk, de Containersaurus.
En dat ding ziet er eerlijk gezegd wel vet uit
Check hier: http://www.refunc.nl/refunc/
Ik een bosje. Een paar kilo vind ik dan weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef Capzilla het volgende:
Ik haal dinsdag een paar kilo penen op de markt. Had begrepen dat de rest dit ook zou doen?
De Saurus vervangt de Prolong ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens de programmakrant staat ook de Prolong er dit jaar nog (en volgend jaar).
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:28 schreef veuvje het volgende:
Ik neem wortels mee!!!
Als ze dit lezen controleren ze niet meer op drugs maar op wortels......
Heeft u wortels bij u?
Nee maar wel drugs......
Maar dat is niet echt maar we willen geen wortels op het terrein....
Het is wel makkelijk mensen herkennen dat als je iemand ziet met een bos wortels uit zijn tas....he jij bent van het FOK-forumquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze die vraag stellen bij de ingang van het festivalterrein is de actie wmb al geslaagd.![]()
Nee, dat zogenaamd linkse zooitje Lowlanders is zo conservatief als de Paus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
De wortel was zo saai, dit is nieuw. Ga eens met de tijd mee jongens..
dat nieuwe ding is ook vooral heel lelijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee, dat zogenaamd linkse zooitje Lowlanders is zo conservatief als de Paus.
Wortel terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |