Dat was ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:40 schreef ondeugend het volgende:
Ik zag een meisje met rood/roze rokje en zwart t-shirtje een zooi winterpenen leggen. Mijn bospeen was na een kwartiertje al verdwenen.
Wel grappig trouwens, een deel van de crew vond t ook jammer dat de wortel weg ging en heeft 'm toen op die plek "laten neerstorten".quote:
Die was van mij denk ik... geef terug !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef lkb9000 het volgende:
Er lag ook een prachtige 3voudige wortel, we konden het niet laten deze als 'veer' op de hoed te zetten
Sorry, hij is kwijt geraaktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die was van mij denk ik... geef terug !
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef xenobinol het volgende:
Een vriendin van mij had wel wortels meegenomen, helaas waren ze binnen no time weer weg. Iemand zag een van die clowns op wortels kauwen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Stond heel Fok soms op camping 3quote:
Dat waren wij jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Stond heel Fok soms op camping 3![]()
Waren jullie de buren met al die lachgas patronen?
Wij stonden iets verder, vlak achter die gozer met het 'applaus'-bord en de 'jip vs takkie'-populariteitspollquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Stond heel Fok soms op camping 3![]()
Waren jullie de buren met al die lachgas patronen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |