Niet, op dat eilandje toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:47 schreef ondeugend het volgende:
Hij lag in het water vorig jaar.
Verzopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is daarna opgegetenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:24 schreef Grobbel het volgende:
De wortelraket was inderdaad gecrasht op dat eilandje.
Dat zou best een strakke actie zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef Mindspin85 het volgende:
actie opzetten dat iedereen zijn eigen worteltje (gewoon van de groenteboer) meeneemt naar lowlands en onder dat lelijke kunstwerk neergooit?
Best een idee eigenlijk
slet !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En is daarna opgegeten![]()
[ afbeelding ]
Als iedereen één wortel meeneemt ligt er een berg van 55.000 wortels!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:46 schreef ondeugend het volgende:
Dat plan om wortels op de eigenlijke plek van de wortel te leggen staat mij ook wel aan eigenlijk.
Ik doe ook mee hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:46 schreef ondeugend het volgende:
Dat plan om wortels op de eigenlijke plek van de wortel te leggen staat mij ook wel aan eigenlijk.
Dat is een goed idee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef Mindspin85 het volgende:
actie opzetten dat iedereen zijn eigen worteltje (gewoon van de groenteboer) meeneemt naar lowlands en onder dat lelijke kunstwerk neergooit?
Best een idee eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |