Niet bij alle benen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:36 schreef Smart_ass het volgende:
Doe gewoon geen legging aan, staat een stuk beter.
Het accentueert een deel van de vrouwelijke vormen. Benen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee oke. Maar zo'n legging die alles afknelt is ook niet bepaald charmant.
Dat dus. TS heeft gewoon geen smaakquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het bij de juiste dames wel goed staan
ehhh... nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Linker:![]()
Midden:![]()
![]()
Rechts:![]()
Het kán wel staan. Ligt aan de combinatie van kleren vind ik.
en is dit door de legging of door de dame die dit draagt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ehhh... nee.
linker:![]()
midden:![]()
rechts:
Stalpoten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Het accentueert een deel van de vrouwelijke vormen. Benen.
Combinatie van.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:44 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
en is dit door de legging of door de dame die dit draagt?
de dame natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:44 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
en is dit door de legging of door de dame die dit draagt?
Jij begrijpt gewoon zelf steeds minder wat jij zou moeten zijn als vrouw.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die dit geil vinden.Ik begrijp mannen steeds minder.
Oja, ik was even vergeten dat wanneer je leggings niet mooi vindt je gelijk van overzeas houdt. Bedankt voor de reminder.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:52 schreef Leevancleef het volgende:
Ik vind mooi. Smart_ass houdt zeker meer van driekwartsbroeken van Overzeas waar mollige, witte kuiten onderuit steken
Behalve als de legging stopt op de kuit, dat doet je kuiten dikker lijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Het accentueert een deel van de vrouwelijke vormen. Benen.
Het betreffende topic is overigens helemaal eng:quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Crazy Harry het volgende:
Leggings moeten simpelweg verboden worden (als het kabinet nou 1 nuttig verbod in kan stellen is het die wel), daar waren we in de jaren 80 eigenlijk al achter maar iemand vond het toch nodig te beweren dat die dingen goed staan bij iemand. Dat kan enkel een blinde zijn.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef McFearless het volgende:
Bij de juiste meiden staat het gewoon geil.
Bij mij werkt een meid (meisje zou niet eerlijk zijn tegenover haar) en die draagt ook altijd leggings onder korte rokjes. Echter weegt ze slechts plus minus 180 kilo waardoor er vetrollen ONDER de legging die tot haar knieën komt uitbungelen wat een te vies sickelijk smerig effect geeft, vooral tijdens de lunchpauze in de kantine. Voor de liefhebber zal ik morgen wel even proberen een picca te schieten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Volle benen in een leggingVan die wandelende tandenstokers in legging
Dat zijn vette benenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef ukker het volgende:
[..]
Bij mij werkt een meid (meisje zou niet eerlijk zijn tegenover haar) en die draagt ook altijd leggings onder korte rokjes. Echter weegt ze slechts plus minus 180 kilo waardoor er vetrollen ONDER de legging die tot haar knieën komt uitbungelen wat een te vies sickelijk smerig effect geeft, vooral tijdens de lunchpauze in de kantine. Voor de liefhebber zal ik morgen wel even proberen een picca te schieten.
quote:
Liplezenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef kurk_droog het volgende:
Het kan heel geil zijn bij dames. Helemaal als ze er niks onder hebben en je dan een natte hamburger er doorheen ziet schitteren
Zo'n heel kort broekje waarbij net de billen te zien zijn.. oioioi die zijn pas sexyquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Bij een vrouw met mooie benen staat het wel sexy. Maarja, blote benen en een rokje is dan nog beter. Terechte klacht dus eigenlijk.
Zoiets?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo'n heel kort broekje waarbij net de billen te zien zijn.. oioioi die zijn pas sexy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah, ik denk eerder dat stevige meisjes beter leggings aan kunnen doen. Ziet er nogal ranzig uit, met een kort rokje en van die nasty witte blubberbenen eronder, dan kijk ik liever tegen een legging aan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:53 schreef Vetklep het volgende:
ik vind leggings wel goed staan bij dames.. wel slanke dames uiteraard![]()
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef Liefste. het volgende:
Omg ben jij een man ofzo? Wat nou als je je lievelingsjurkje aanwilt maar het is koud? "Dan doe je een spijkerbroek aan" NEE DUS. Oh jij hebt zeker geen jurkjes omdat je dan nagefloten wordt :$
Kusjesssssssss
Same herequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
Accepteer de kusjes nou maar gewoonquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef Liefste. het volgende:
Omg ben jij een man ofzo? Wat nou als je je lievelingsjurkje aanwilt maar het is koud? "Dan doe je een spijkerbroek aan" NEE DUS. Oh jij hebt zeker geen jurkjes omdat je dan nagefloten wordt :$
Kusjesssssssss
Wij jou ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die dit geil vinden.Ik begrijp mannen steeds minder.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:33 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Wij jou ook niet.
[ afbeelding ]
Jonge b00n dat is ze helemaal nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:33 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Wij jou ook niet.
[ afbeelding ]
Ja maar stel nou dat je je lievelingsjurke aan wil, Smart_ass!!! Stel je voor! JE LIEVELINGSJURKJE!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat noem je dan ook de leatherlook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:26 schreef Maikuuul het volgende:
Dikke wijven met witte leggingsschitterend.
Je ziet tegenwoordig ook meer van zo'n zwarte leggings wat op een soort leer ofzo lijken ?
Die zien er soms weluit je zag het vooral vaak bij Pinkpop
Whehe, simpeltje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:33 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Wij jou ook niet.
[ afbeelding ]
Zijn jullie nou allemaal zo simpel of doen jullie alsof? Jezus mina.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:43 schreef Florian_ het volgende:
S_a heeft volgens mij zo'n bouwvakkerslook
Wij, het volk, zijn simpel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zijn jullie nou allemaal zo simpel of doen jullie alsof? Jezus mina.
Dat is sexyquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat noem je dan ook de leatherlook.
Ik ben zeer complex maar geef Florian toch gelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zijn jullie nou allemaal zo simpel of doen jullie alsof? Jezus mina.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 04:50 schreef Levolution het volgende:
Leggings dragen doe je zoals Kate:
[ afbeelding ]
Nee Jeaggins.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:10 schreef Shoef het volgende:
Leggings die op een spijkerbroek lijken, Treggings ofzo?!
PICS OR GTFO.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Shoef het volgende:
De tregging is een soort kruising tussen een broek en een legging. Ze zijn gemaakt van steviger, dikker materiaal maar zijn net zo nauwsluitend en makkelijk draagbaar als de legging
hoe het ook mag heten het blijft
Als broek gedragen is vies. Een heeeel kort lang shirt kan wel, maar altijd OVER het kruis.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Shoef het volgende:
Ik bedoel dan meer op mensen die het ook echt als broek dragen en dus een kort shirt er op dragen en het liefst van lekkere negerinnen.
Ik ook niet. Ik heb er dan ook een stuk of 4/5 in de kast liggen. Ze dragen ZO fijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Humor, jij hebt het niet.
[..]
Ik zie niet wat hier niet lekker aan is.
En bij de juiste meiden ziet het er nog eens goed uit ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb er dan ook een stuk of 4/5 in de kast liggen. Ze dragen ZO fijn!
Nee nee, niet met een opdruk, echt van heel stretch spijkerstof. Inclusief kontzakken. Maar wel gladder afgewerkt zodat je er een lang tshirt als "jurkje" op kan dragen, bij gewone spijkerbroeken heb je dan de lusjes en de knoop enzo die dan heel erg tekenen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:57 schreef Shoef het volgende:
[ afbeelding ]
dussssss een legging met een spijkerbroek opdruk
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee nee, niet met een opdruk, echt van heel stretch spijkerstof. Inclusief kontzakken. Maar wel gladder afgewerkt zodat je er een lang tshirt als "jurkje" op kan dragen, bij gewone spijkerbroeken heb je dan de lusjes en de knoop enzo die dan heel erg tekenen.
Niemand. Totaal irrelevant en heeft niets te maken met dit topic.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wie kan mij even een foto van TS pm'en, gewoon puur als reminder
Ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ga jij je nou maar eerst eens geestelijk ontwikkelen, retard.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
I lol'd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar eerst eens geestelijk ontwikkelen, retard.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh shit, nu heb je me echt te pakken zegquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 1 gezien maar ben vergeten om em op te slagenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Beauregard het volgende:
Lelijk wijf klaagt over lekkere wijven.
In andere woorden: wat een debiel topic.
Omg eindelijk een man die het met me eens is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:47 schreef daReaper het volgende:
Eens met TS. Verschrikkelijk gezicht vind ik die leggings altijd. Trek dan een panty o.i.d aan als het je te koud is, veel mooier. En die leatherlookdingen mogen ze van mij meteen allemaal verbranden.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:38 schreef MarkoA. het volgende:
Mits goede maat en kleur, ganz geil.
Drew is dan ook gewoon toppiequote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Linker:![]()
Midden:![]()
![]()
Rechts:![]()
Het kán wel staan. Ligt aan de combinatie van kleren vind ik.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
TS ontwikkelt een spinnenweb in en rond haar vagina omdat ze niet weet wat mannen geil vinden.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 1 gezien maar ben vergeten om em op te slagen![]()
Daar heb ik tot op de dag van vandaag nog spijt van
quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het bij de juiste dames wel goed staan
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef leggingfreack het volgende:
Hallo dames en heren,
leggings onder een strak truitje, korte rok of mooie lange wolle trui is toch het mooiste wat een vrouw kan en moet dragen, mits mooi gevormde tikkeie gespierde benen.
geniet ervan
aquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef leggingfreack het volgende:
Hallo dames en heren,
leggings onder een strak truitje, korte rok of mooie lange wolle trui is toch het mooiste wat een vrouw kan en moet dragen, mits mooi gevormde tikkeie gespierde benen.
geniet ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:32 schreef ynuhh het volgende:De FOK!knokploeg is onderweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, ik verveel me dood.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:32 schreef ynuhh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat komt goed uit, aangezien je jezelf en mij kunt vermaken met een fotoquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, ik verveel me dood.!
Omdat ik niet de moeilijkste ben, heb ik een foto voor jullie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Dat komt goed uit, aangezien je jezelf en mij kunt vermaken met een foto!
Ik voel me niet vermaakt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik niet de moeilijkste ben, heb ik een foto voor jullie.
[ afbeelding ]
We zien hier 3 mannen op 30/04/1971, deze mannen lopen een 800 meter hardloop wedstrijd.
Dan ziet het er juist niet uit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:00 schreef IkBenOzan het volgende:
Leggings zijn gewoon mooi als een vrouw lekkere stevige, volle benen heeft. Net als mijn geile meisje
Het feit dat jouw benen blijkbaar zó smakelijk zijn dat er een erotische lading aan de foto's zou zitten doet mij er enkel meer naar verlangen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit gaat mij aan het hart, maar de foto's waar u naar aast ga ik niet op het internet zetten.
Juist welquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan ziet het er juist niet uit.
Eenschquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Juist welIk vind het er juist niet uitzien als er van die stokjes in zitten
Ik voel me gevleid. Maar je zal het met die foto's moeten doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het feit dat jouw benen blijkbaar zó smakelijk zijn dat er een erotische lading aan de foto's zou zitten doet mij er enkel meer naar verlangen.
je durft gewoon niet tegen die trol van je te zeggen dat ze die pappoten beter in een skatebroek ofzo kan steken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ja nja, ik vind leggings sowieso godsgruwelijk lelijk. Maar bij stevige mensen vind ik het wel heel erg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dus eigenlijk heb jij er helemaal niks over te zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja nja, ik vind leggings sowieso godsgruwelijk lelijk. Maar bij stevige mensen vind ik het wel heel erg.
Jeetje, eindelijk iemand die de ware intentie achter dit topic doorziet!!! Wat een held ben je.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Leggings![]()
ts is verzuurd omdat ze zo graag ook een legging aan wil maar dat kan niet met haar worstenbeentjes
Et werd tijd he, na 6 blzquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jeetje, eindelijk iemand die de ware intentie achter dit topic doorziet!!! Wat een held ben je.
25 ppp idiotenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et werd tijd he, na 6 blz!
Daar herken je de eckte eckte real OG'squote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
TS ontwikkelt een spinnenweb in en rond haar vagina omdat ze niet weet wat mannen geil vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |