Behalve als de legging stopt op de kuit, dat doet je kuiten dikker lijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Het accentueert een deel van de vrouwelijke vormen. Benen.
Het betreffende topic is overigens helemaal eng:quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Crazy Harry het volgende:
Leggings moeten simpelweg verboden worden (als het kabinet nou 1 nuttig verbod in kan stellen is het die wel), daar waren we in de jaren 80 eigenlijk al achter maar iemand vond het toch nodig te beweren dat die dingen goed staan bij iemand. Dat kan enkel een blinde zijn.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef McFearless het volgende:
Bij de juiste meiden staat het gewoon geil.
Bij mij werkt een meid (meisje zou niet eerlijk zijn tegenover haar) en die draagt ook altijd leggings onder korte rokjes. Echter weegt ze slechts plus minus 180 kilo waardoor er vetrollen ONDER de legging die tot haar knieën komt uitbungelen wat een te vies sickelijk smerig effect geeft, vooral tijdens de lunchpauze in de kantine. Voor de liefhebber zal ik morgen wel even proberen een picca te schieten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Volle benen in een leggingVan die wandelende tandenstokers in legging
Dat zijn vette benenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef ukker het volgende:
[..]
Bij mij werkt een meid (meisje zou niet eerlijk zijn tegenover haar) en die draagt ook altijd leggings onder korte rokjes. Echter weegt ze slechts plus minus 180 kilo waardoor er vetrollen ONDER de legging die tot haar knieën komt uitbungelen wat een te vies sickelijk smerig effect geeft, vooral tijdens de lunchpauze in de kantine. Voor de liefhebber zal ik morgen wel even proberen een picca te schieten.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |