quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef McFearless het volgende:
Bij de juiste meiden staat het gewoon geil.
Bij mij werkt een meid (meisje zou niet eerlijk zijn tegenover haar) en die draagt ook altijd leggings onder korte rokjes. Echter weegt ze slechts plus minus 180 kilo waardoor er vetrollen ONDER de legging die tot haar knieën komt uitbungelen wat een te vies sickelijk smerig effect geeft, vooral tijdens de lunchpauze in de kantine. Voor de liefhebber zal ik morgen wel even proberen een picca te schieten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:53 schreef IkBenOzan het volgende:
Volle benen in een leggingVan die wandelende tandenstokers in legging
Dat zijn vette benenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef ukker het volgende:
[..]
Bij mij werkt een meid (meisje zou niet eerlijk zijn tegenover haar) en die draagt ook altijd leggings onder korte rokjes. Echter weegt ze slechts plus minus 180 kilo waardoor er vetrollen ONDER de legging die tot haar knieën komt uitbungelen wat een te vies sickelijk smerig effect geeft, vooral tijdens de lunchpauze in de kantine. Voor de liefhebber zal ik morgen wel even proberen een picca te schieten.
quote:
Liplezenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef kurk_droog het volgende:
Het kan heel geil zijn bij dames. Helemaal als ze er niks onder hebben en je dan een natte hamburger er doorheen ziet schitteren
Zo'n heel kort broekje waarbij net de billen te zien zijn.. oioioi die zijn pas sexyquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Bij een vrouw met mooie benen staat het wel sexy. Maarja, blote benen en een rokje is dan nog beter. Terechte klacht dus eigenlijk.
Zoiets?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo'n heel kort broekje waarbij net de billen te zien zijn.. oioioi die zijn pas sexy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah, ik denk eerder dat stevige meisjes beter leggings aan kunnen doen. Ziet er nogal ranzig uit, met een kort rokje en van die nasty witte blubberbenen eronder, dan kijk ik liever tegen een legging aan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:53 schreef Vetklep het volgende:
ik vind leggings wel goed staan bij dames.. wel slanke dames uiteraard![]()
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef Liefste. het volgende:
Omg ben jij een man ofzo? Wat nou als je je lievelingsjurkje aanwilt maar het is koud? "Dan doe je een spijkerbroek aan" NEE DUS. Oh jij hebt zeker geen jurkjes omdat je dan nagefloten wordt :$
Kusjesssssssss
Same herequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
Accepteer de kusjes nou maar gewoonquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef Liefste. het volgende:
Omg ben jij een man ofzo? Wat nou als je je lievelingsjurkje aanwilt maar het is koud? "Dan doe je een spijkerbroek aan" NEE DUS. Oh jij hebt zeker geen jurkjes omdat je dan nagefloten wordt :$
Kusjesssssssss
Wij jou ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:45 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die dit geil vinden.Ik begrijp mannen steeds minder.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:33 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Wij jou ook niet.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |