huh hoezo?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh jee, ik denk dat Gloeimuis hier straks weer is
wat jij graag wil gelovenquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
Fucking hell idd Nico..
Ennuh, 't Westland is heul niet randstad!!![]()
als ik wist wat het was had ik je graag geholpen met ze uitscheldenquote:
Kun je niet zomaar schelden dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat jij graag wil geloven
[..]
als ik wist wat het was had ik je graag geholpen met ze uitschelden
Hoezo stomquote:
jaaaa, schavuiten zijn het! Donderse belhamels!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun je niet zomaar schelden dan?Het is stom gedaan, het sluit niet aan met m'n deelneming. Kost me allemaal veel te veel tijd!
Stomme dividenduitkeringen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat jij graag wil geloven
[..]
als ik wist wat het was had ik je graag geholpen met ze uitschelden
't Westland is heul geen stad!quote:Stedengebied van Holland en Utrecht.
Inderdaad. Zo zie je ze niet vaak meerquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo stom?
Niks mis mee.
Had vanochtend ruzie met m'n vader (long story), belt 'ie net om z'n excuses aan te bieden.. weleigenlijk
.
Thank you. You just made my dayquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaaa, schavuiten zijn het! Donderse belhamels!!
nee dus
goed argument.. de randstad is ook geen stadquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
't Westland is heul geen stad!
/hapmodus uit.
Ja wel hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
Fucking hell idd Nico..
Ennuh, 't Westland is heul niet randstad!!![]()
Lees mijn quote eens.. het stedengebied van Holland en Utrecht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed argument.. de randstad is ook geen stad
ik moest denken aan Clint Eastwood. 'Go ahead punk, make my day'quote:
so true, so truequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik moest denken aan Clint Eastwood. 'Go ahead punk, make my day'
\
Maar goed, ik weet ook gewoon precies wat ik moet zeggen he![]()
Voor mij ligt Westland in de Randstad.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
so true, so true
Ik heb trouwens mijn verschil gevonden en het opgelost
En het is trouwens Gemeente Westland.. 't Westland is de naam van de streekquote:
Volgens wil Fok gewoon dat ik nog even wat ga voorbereiden voor morgen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
Echt.. FOK! is zo traag dat het laten zie van het plaatsen van mijn post, meteen ook jouw post liet zien met de reactie op die post
idd.. afschietenquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:58 schreef Puala het volgende:
mensen die een linkje naar het nieuwe topic niet in hun lapo typen
Morguh trouwens
ook datquote:
ik zie geen bannersquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens wil Fok gewoon dat ik nog even wat ga voorbereiden voor morgen..
Trouwens behoorlijke spelfout in de Tele2 banner
Consoles.. faalquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:03 schreef PieterBas het volgende:
oh ja hoor...
Gisteren mijn xbox360 teruggekregen.. nu doet opeens mijn wireless adapter voor de xbox niet meer![]()
Ik hoef nu niet constant mijn pc up te gradenquote:
raar verhaal. Die heb je niet meer opgestuurd neem ik aan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:03 schreef PieterBas het volgende:
oh ja hoor...
Gisteren mijn xbox360 teruggekregen.. nu doet opeens mijn wireless adapter voor de xbox niet meer![]()
Nee, hoezo iets upgraden als het blijft werken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet constant mijn pc up te graden
Mijn pc werkt ook nog steeds.. volgens mij ergens in 2006 voor het laatst een upgrade gegeven..quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, hoezo iets upgraden als het blijft werken?
Mijn computer works like a charm
hmm.. niet het poortje of de connector een beetje stoffig?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:11 schreef PieterBas het volgende:
Nee, alle accessoires hier thuis gelaten. Stop mijn usb adapter er in, toen gebeurde er niks. Toen meteen naar mijn network settings gegaan.. en daar kon ik niet eens bij de wireless adapter functie..
als alles en iedereen nou eens zou doen wat jij wildequote:Op woensdag 3 juni 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHH Fucking MS project, wat een fucking FAAL-programma is dat zeg.![]()
![]()
Waardeloos stuk software, STERF STERF STERF!
Als dat ding nou eens gewoon doet wat ik wil.
Nee.. In de twee andere usb poorten doet ie het ook niet.. En het ligt niet aan de usb poort, want de controller doet het gewoon..quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. niet het poortje of de connector een beetje stoffig?
Gantt chart aan het maken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHH Fucking MS project, wat een fucking FAAL-programma is dat zeg.![]()
![]()
Waardeloos stuk software, STERF STERF STERF!
Als dat ding nou eens gewoon doet wat ik wil.
waarom wachten tot morgen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. In de twee andere usb poorten doet ie het ook niet.. En het ligt niet aan de usb poort, want de controller doet het gewoon..
Ga morgen wel ff de supportafdeling bellen..
Misschien beter vandaag doen..quote:
Zijn ze wel gewend denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien beter vandaag doen..
of ik ben morgen in een opperbeste stemming.. of ik ben morgen in een klote stemming en dan is het niet leuk om helpdesk te bellen.. althans voor de andere kant van de lijn.
Volgens mij heb ik ooit eens een Gantt Chart gemaakt in een Open Source dinges.. werkt ongeveer hetzelfde als Project... ben alleen even de naam kwijtquote:
Doe eens diep nadenkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit eens een Gantt Chart gemaakt in een Open Source dinges.. werkt ongeveer hetzelfde als Project... ben alleen even de naam kwijt
oh dat heb ik ook gedaan.. ik zal meednekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit eens een Gantt Chart gemaakt in een Open Source dinges.. werkt ongeveer hetzelfde als Project... ben alleen even de naam kwijt
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
Dochter (20) net als moeder botox-verslaafd
Faal
Thanks, zal er eens naar kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
http://www.ganttproject.biz/ Die had ik gebruikt
Faal
Zelfs Marieke Helwegen is vergeleken met de moeder nog een lekker wijf..quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
Faal
Dat was hemquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
http://www.ganttproject.biz/ Die had ik gebruikt
Faal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet aardig!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat, jij bent geen botox-addict Daph?
* Isdatzo dekking zoekt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Kon je geen dubbele spoiler gebruiken oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Huilen dan.
jij hebt het niet nodig hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan dat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kon je geen dubbele spoiler gebruiken oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan dat?failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij hebt het niet nodig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij ooit wachtmuziek gehad die positief bijdroeg aan je 'wachtervaring' danquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:47 schreef PieterBas het volgende:
wat een verschrikkelijke wachtmuziek bij de technisch ondersteuning van Microsoft
scherp +1quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb jij ooit wachtmuziek gehad die positief bijdroeg aan je 'wachtervaring' dan![]()
?
It's the final countdown.. Bij een begrafenisondernemerquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb jij ooit wachtmuziek gehad die positief bijdroeg aan je 'wachtervaring' dan![]()
?
Ja, ooit bij de HP Business Service.. Die hadden leuke nummers.. (wel door een coverband gezongen...)quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
Zo.. Staan we buiten. Het pand is ontruimt, politie en brandweer erbij. Gezellig joh..
Daar krijg je dan ook alleen een mail van en geen alarm ofzo
Nog mooier.. als een Forwardquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]?
"Hoi, 't gebouw brandt af.. graag buiten verzamelen"?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]?
Geen oefening.. 2 politiebusjes, 2 brandweerwagens en de milliedienst kwamen aanloeien. Maar het duurde al een uur voordat iedereen buiten was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:07 schreef PieterBas het volgende:
brandalarm of een brandoefening..
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geen oefening.. 2 politiebusjes, 2 brandweerwagens en de milliedienst kwamen aanloeien. Maar het duurde al een uur voordat iedereen buiten was.
Stonden nog mensen voor het raam te kijken wat iedereen toch buiten stond
fioto's staan op twitter
Beetje het probleem van Twitter.. je vind het tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, linkje naar dat twitter van je? Ben toch wel nieuwsgierig.
Kijk er echt nooit op hoor, dit zou de eerste keer in weken zijn. Boeit mij wat wie wanneer z'n neus snuitquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje het probleem van Twitter.. je vind het toch.. maar kijken doe je toch wel
Dat gaat mij ook echt te ver... of ik eet nu een boterham met pindakaasquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk er echt nooit op hoor, dit zou de eerste keer in weken zijn. Boeit mij wat wie wanneer z'n neus snuit.
Euh, als ik de reacties zo lees zie ik niet waar Wilders gebasht wordt nu?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
Altijd leuk..
Wilders wil kieswet aanpassen
Iedereen pakt deze kans aan om Wilders te bashen terwijl hij gewoon een goed punt heeft. Buiten zijn eigen motieven om, is het gewoon een kromme regel als jouw zetels naar andere partijen gaan als jouw aantal leden lager is dan het aantal stemmen dat je hebt gehad.
Maar neee, Wilders is weer raar aan het denken... Waarom zijn mensen zo kortzichtig? Als jij 30 posities op jouw lijst hebt staan en je krijgt er 35 door stemmen, dan is het toch van de zotte dat bijvoorbeeld een compleet andere partij ze krijgt?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]?
Volgens Maurice de Hond...quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, als ik de reacties zo lees zie ik niet waar Wilders gebasht wordt nu?
Ben het niet eens met z'n standpunten (niet dat die inhoudelijk ook maar íets voorstellen trouwens), maar hij heeft nu een punt. Vind 't wel betreurenswaardig dat de mogelijkheid er is dat hij meer dan 16 zetels haalt.
Zoiets als:quote:
Ik ben sowieso een beetje Maurice-moe, maar 't zou me niks verbazenquote:
Sayangjoy 03-06-2009 @ 10:59 het blijft een pannekoek die wilders !quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, als ik de reacties zo lees zie ik niet waar Wilders gebasht wordt nu?
Ben het niet eens met z'n standpunten (niet dat die inhoudelijk ook maar íets voorstellen trouwens), maar hij heeft nu een punt. Vind 't wel betreurenswaardig dat de mogelijkheid er is dat hij meer dan 16 zetels haalt.
Je vergeet het: "stuur dit ook even door naar je directe collega's".quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoiets als:
Ter info
groeten,
#naam#
-origineel bericht-
Het gebouw brandt af, allemaal buiten verzamelen op de daarvoor gebruikelijke locatie.
Met vriendelijke groet,
Uw BHV'er
Zo hey, 3 reacties TEGEN Wilders!! Op de frontpage! WHO WOULD'VE THOUGHTquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sayangjoy 03-06-2009 @ 10:59 het blijft een pannekoek die wilders !
Hopelijk veranderd er niets. Deze haatzaaier mag echt niet meer dan 30 zetels krijgen. Dit is een mooie regel om Wilders tegen te houden... Hoe fucking kortzichtig kan je zijn..? Alles om Wilders maar tegen te werken, alleen niet beseffen dat het ook zo kan gaan als zijn boomknuffelaarspartij veel zetels kan krijgen, die dan naar Wilders zouden kunnen gaan. Als dat gebeurt, breekt natuurlijk wél de pleuris uit![]()
Sandahdamastah 03-06-2009 @ 11:03 En als-ie daar eenmaal zit met zijn 32 zetels gaat-ie weer de Kieswet wijzigen zodat we met zijn allen niet meer kunnen stemmen en hij de Führer kan gaan spelen (en aan zijn pikkie kan trekken)alsof hij in zn eentje alles kan bepalen
![]()
Ja, die peilingen blijken altijd te kloppenquote:
Ik ben ook Maurice moe, en nu ook nog met.. "Ik zeg doen". Aangezien hetzelfde gebeurde met de LPF... maar die waren elkaar meer beu..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een beetje Maurice-moe, maar 't zou me niks verbazen. Alhoewel ik denk dat als Wilders aan de macht komt Nederland 'm redelijk snel beu is. PVV, 't enige wat er gebeurt is dat die vrijheid drastisch ingeperkt gaat worden zonder dat het ook maar iets oplost.
Doe dan gewoon direct de plaatjes, hoef ik niet over dat geneuzel heen te lezenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Komt net een collega wat later via de garage.. Die stond gewoon boven en vroeg zich af waar iedereen was
www.twitter.com/psychonikeo was toch niet moeilijk?
Statistisch gezien is dat nog vrij laag...quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo hey, 3 reacties TEGEN Wilders!! Op de frontpage! WHO WOULD'VE THOUGHT![]()
![]()
!
Dat dit kan in Nederland!!
.
Klik eens een random FP-bericht aan en lees de reacties zou ik zeggen.
Maar hij zegt toch ook. Uit mijn onderzoek blijkt....quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook Maurice moe, en nu ook nog met.. "Ik zeg doen". Aangezien hetzelfde gebeurde met de LPF... maar die waren elkaar meer beu..
Sowieso heb ik bij de M van Maurice al zoiets van:quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hij zegt toch ook. Uit mijn onderzoek blijkt....
Dan heb ik al gelijk zoiets van
eigenijk wel ja....quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso heb ik bij de M van Maurice al zoiets van:.
Uit mijn onderzoek is gebleken... dat 4% van de Nederlanders luistert naar Maurice de Hond en Natasja Froger.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hij zegt toch ook. Uit mijn onderzoek blijkt....
Dan heb ik al gelijk zoiets van
Ben je zwanger?quote:
Altijd handigquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg ik net een CC'tje van een klant naar een collega van mij met de vraag: "bel me even"![]()
Ga genieten van de zon, of doe je dat alquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Tja.. Ik kan niet bij mijn computer nu en heb verder niets te doen
Ik zit aan het water in de zon.. Alleen als de zon even weg is dan is het koud en ik had geen tijd om mijn jas te pakkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga genieten van de zon, of doe je dat al
Daar moet de BHV'er voor zorgen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zit aan het water in de zon.. Alleen als de zon even weg is dan is het koud en ik had geen tijd om mijn jas te pakken
Rokenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik stond buiten te roken en toen we naar boven gingen kwam de stroom naar buiten. Maar het is nou niet zo koud dat we onderkoelen ofzo
Dat dus.. Rokenquote:
Hoi Bootjequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
Hhahaha even over dat Wilders/kieswet gebeuren, allemaal dikke onzin. Wilders interpreteerde 't verkeerd.
Nouja, wellicht bewust gedaan. 't Blijft een sensatiezoeker...
Hoiquote:
Om hier nog even op terug te komen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
@ nico : Word je vaginaal 'wijder' van een brede vibrator of baby?
BTW, waarom moet je het in elk topic met mij oneens zijn?
Ja zeker, maar het lijkt dat je het nergens met me eens bent..quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen.
Als ik het met je oneens ben, dan mag ik dat toch gewoon zeggen?
Dat doe ik niet expres in ieder geval.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja zeker, maar het lijkt dat je het nergens met me eens bent..
btw, ccccombbooobreakerrrr
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
Ah.. Het mailtje van de ontruiming.
Afzender: Receptionist
Onderwerp: Het pand moet worden ontruimd
Bericht: 'leeg'
Ook leuk voor onze internationale medewerkers
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:49 schreef Psychonikeo het volgende:
Ah.. Het mailtje van de ontruiming.
Afzender: Receptionist
Onderwerp: Het pand moet worden ontruimd
Bericht: 'leeg'
Ook leuk voor onze internationale medewerkers
FAILquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik stond buiten te roken en toen we naar boven gingen kwam de stroom naar buiten. Maar het is nou niet zo koud dat we onderkoelen ofzo
enquote:
Nu lekker door de zon een rondje lopenquote:
double failquote:
Jeez! En nu? Moest je vader vanochtend geopereerd worden? Wat een nare situatie!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens nog wat minder nieuws ook. Mijn vader had al een tijdje last van zijn vinger en dat trok door naar zijn arm en kon daar slecht door slapen enzo.
Nu na 3 dokters voor second opinions hebben ze besloten om te opereren en naar de zenuwen te kijken. Halen ze er vandaag een tumor uit. Volgens maand krijgen we daar pas een uitslag over.
Toch leuk als je van 2 andere dokters hoort dat ze er niets aan kunnen doen of dat het waarschijnlijk niets is..
gelukkig niet zegquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
jaaaaajaaa.. gelukkig hebben we geen geur-internet
Of erger: brandgaatjes in je kleding van mensen die hun peuk niet onder controle kunnen houden in de kroeg oidquote:
tja, nu gaan ze die tumor onderzoeken neem ik aan, maar ik heb de details ook nog niet. Mijn vader belde een kwartiertje terug dat hij naar huis mocht, dus toen hoorde ik alleen dat er in juli een uitslag komt over die tumor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jeez! En nu? Moest je vader vanochtend geopereerd worden? Wat een nare situatie!
Sterkte
Ook kut dat julie zo lang moeten wachten op de uitslag danquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja, nu gaan ze die tumor onderzoeken neem ik aan, maar ik heb de details ook nog niet. Mijn vader belde een kwartiertje terug dat hij naar huis mocht, dus toen hoorde ik alleen dat er in juli een uitslag komt over die tumor.
Verder nog geen details.. Vanavond ga ik langs.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens nog wat minder nieuws ook. Mijn vader had al een tijdje last van zijn vinger en dat trok door naar zijn arm en kon daar slecht door slapen enzo.
Nu na 3 dokters voor second opinions hebben ze besloten om te opereren en naar de zenuwen te kijken. Halen ze er vandaag een tumor uit. Volgens maand krijgen we daar pas een uitslag over.
Toch leuk als je van 2 andere dokters hoort dat ze er niets aan kunnen doen of dat het waarschijnlijk niets is..
tja, die dokter ging op vakantie en dat wisten ze wel, maar dit was de enige die dus daadwerkelijk iets wilde doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook kut dat julie zo lang moeten wachten op de uitslag dan.
dankjequote:
Het was puur een bevinding..quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat doe ik niet expres in ieder geval.
Maar als je het vervelend vindt, zal ik wel niet meer op je reageren.
quote:
Nou ja 'gelukkig' maar dan dat hij wel voor zijn vakantie kon opereren.. Sterkte in ieder geval, laat je het weten als er nieuws is?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja, die dokter ging op vakantie en dat wisten ze wel, maar dit was de enige die dus daadwerkelijk iets wilde doen.
[..]
dankje
Werken voor je hongerloontje!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
ook kut trouwens dat die livestream van de NOS nu net niet werkt tijdens de partij van Federer
Ja precies. Gelukkig zijn ze er nu nog relatief snel bij denk ik. Hoewel hij er al een tijdje mee looptquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja 'gelukkig' maar dan dat hij wel voor zijn vakantie kon opereren.. Sterkte in ieder geval, laat je het weten als er nieuws is?
Hoe weet jij nou wat ik verdien (of krijg in ieder gevalquote:
een remindertje mailen is volgens mij niet zo heel gek om te doen hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:33 schreef Daph_ het volgende:
Over salaris gesproken; ik heb nog steeds niks gehoord van het kantoor waarbij ik vorige week op gesprek was, terwijl ze gezegd hadden mij dat dinsdag (=gisteren) te laten weten. Vreemd
tja.. voorlopig kan ik er nog weinig mee, maar bedankt in ieder geval.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
terug van rondje lopen.
en nico sterkte
hier wel hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. voorlopig kan ik er nog weinig mee, maar bedankt in ieder geval.
Schijnt het zonnetje nog een beetje daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Is dat zo? Ik heb geen idee hoe dat allemaal gaat johquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een remindertje mailen is volgens mij niet zo heel gek om te doen hoor.
't Is geel en als je er op springt is het rood.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
ff naar de stomerij en meelwormen halen voor de kuikentjes
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier wel hoor
Bij jou niet dan?Nou, het is overwegend bewolkt. Vanochtend toen ik de deur uitstapte was het gewoon koud en bewolkt. Toen kwam daarna aardig de zon, maar dat wordt steeds minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zit toch wat zuidelijker hetuurlijk. Gewoon even zeggen dat je op gesprek bent geweest en dat je afgelopen dinsdag reactie zou krijgen en dan vraag je of ze al tijd hebben gehad om hier naar te kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb geen idee hoe dat allemaal gaat joh
Dus niet dwingend ofzo, maar heel vriendelijk vragen kan altijd![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
ff naar de stomerij en meelwormen halen voor de kuikentjes
't is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood..quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is geel en als je er op springt is het rood.
Vast geen kuikentje..quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
't is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
hier drijven af en toe ook wel eens wat wolkjes voorbij. en er staat een koude windquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, het is overwegend bewolkt. Vanochtend toen ik de deur uitstapte was het gewoon koud en bewolkt. Toen kwam daarna aardig de zon, maar dat wordt steeds minder.
quote:Jij zit toch wat zuidelijker he
Hmm daar heb je gelijk in. Denk dat ik dat maar ga doen straksquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, het is overwegend bewolkt. Vanochtend toen ik de deur uitstapte was het gewoon koud en bewolkt. Toen kwam daarna aardig de zon, maar dat wordt steeds minder.
Jij zit toch wat zuidelijker he
[..]
tuurlijk. Gewoon even zeggen dat je op gesprek bent geweest en dat je afgelopen dinsdag reactie zou krijgen en dan vraag je of ze al tijd hebben gehad om hier naar te kijken.
Dus niet dwingend ofzo, maar heel vriendelijk vragen kan altijd
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Het is geel en als je op 't knopje drukt wordt het rood.
Het is geel en je kan er op springen.
Het is geel en je ziet het niet.
Het is geel en je struikelt erover.
Het is zwart, het is geel, het is homoseksueeeeel. Oh wacht, dat was weer iets anders.
Ervaring leert mij dat bananen die om de hoek staan meestal niet blauw zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoe weet je dan dat het geel is, als je het niet kan zien.
maar wel groen kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ervaring leert mij dat bananen die om de hoek staan meestal niet blauw zijn.
we willen antwoordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Het is zwart, het is geel, het is homoseksueeeeel. Oh wacht, dat was weer iets anders.
goed zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm daar heb je gelijk in. Denk dat ik dat maar ga doen straks
Maar als iets om de hoek staat, hoe weet je dan dat er überhaupt iets (een banaan) om de hoek staat/ligt/hangt/aanwezig is?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ervaring leert mij dat bananen die om de hoek staan meestal niet blauw zijn.
quote:
Nou, precies. Dan zie je ze toch nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als iets om de hoek staat, hoe weet je dan dat er überhaupt iets (een banaan) om de hoek staat/ligt/hangt/aanwezig is?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Mogelijke antwoorden:
- PB is kleurenblind...check
- PB probeert mijn (slecht) grapje te verkrachten. check
- PB moet zich maar eens met z'n stagewerkzaamheden bezig gaan houden.
dat bedoel ik. btw roze koekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, precies. Dan zie je ze toch niet?
(Gele) bananen niet. Blauwe auto's niet. Roze koeken niet.
* Isdatzo om de hoek kijkt..quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat bedoel ik. btw roze koeken
hier ook niet. Heb nu wel gelijk trek in gekregenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo om de hoek kijkt..
Staan ze niet![]()
!!!!!
maar ik wil de antwoorden op jouw (slechte) grappen!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, precies. Dan zie je ze toch niet?
(Gele) bananen niet. Blauwe auto's niet. Roze koeken niet.
Het is geel en als je op 't knopje drukt wordt het rood. - Kuiken in de blenderquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik wil de antwoorden op jouw (slechte) grappen!!!
roze koeken
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is geel en als je op 't knopje drukt wordt het rood. - Kuiken in de blender.
goffer en die met dat struikelen wilde ik nou net wetenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is geel en als je op 't knopje drukt wordt het rood. - Kuiken in de blender.
Het is geel en je kan er op springen. - Kanariepietje Kuikentje.
Het is geel en je ziet het niet. - Banaan Kuiken om de hoek.
Het is geel en je struikelt erover. - Die weet ik niet meer.
Het is zwart, het is geel, het is homoseksueeeeel. - NAC, Vitesse en Roda.
Doe ik expresquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goffer en die met dat struikelen wilde ik nou net weten
Die Honda van VVV Venloquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is zwart, het is geel, het is homoseksueeeeel. - NAC, Vitesse en Roda.
Ik mag hopen van nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk je dat ik zoiets zou doen dan!!!!!
http://www.amsterdamcentr(...)-je-struikelt-eroverquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goffer en die met dat struikelen wilde ik nou net weten
Ja en dat wat jij zei, zei en dacht ik nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat las ik, maar dat was geen antwoord op de vraag!!!!
Die zwarte.. JNA?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg dat dan, en dan is het goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en dat wat jij zei, zei en dacht ik niet!!!
dus wat jij dacht was niet datgene dat Isdatzo dacht dat jij dacht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en dat wat jij zei, zei en dacht ik niet!!!
Jij bent geen voetballiefhebberquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die zwarte.. JNA?
En mijn kuikentjes zijn heul niet geel!
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus wat jij dacht was niet datgene dat Isdatzo dacht dat jij dacht.
Nou moet je uitkijken want anders word ik boosquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net niet, vrouwen zeggen nooit wat ze bedoelen..zie je nou wel!
De kuikentjes van Bootje gaan heul niet in de blenderquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent geen voetballiefhebber?
Nee, welke kleur dan? En als ze in de blender gaan?
Oh noes.. Daph wordt boos.. iemand help mequote:Op woensdag 3 juni 2009 14:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou moet je uitkijken want anders word ik boos
Here we go againquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De kuikentjes van Bootje gaan heul niet in de blender
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh noes.. Daph wordt boos.. iemand help me!!
Iets met de BBQquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je vraagt zelf welke kleur ze hebben als ze in de blender gaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Here we go again?
Dus jij denkt...!!
Dat dus!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
KFC is op rij-afstandquote:
Jamaarjamaar jij doet ook niet lief en ik ben even zielig want zelfde bootje schuitje.. enzoquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet lief doen tegen mij!!! Ik ben al zielig genoeg
!!!
KFC, waar zit er dan een dan?quote:
Ook niet één, om te proberenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je vraagt zelf welke kleur ze hebben als ze in de blender gaanZe gaan heul niet in de blender
!!
Komt bij ons ook eindelijkquote:
Oh ja, bij afslag Den Haag Zuid en in de buurt van Leyenburg zit er ook nog een.. Dan vergeet ik ook nog die in de Schilderswijk.. maar dat is een American Fried Chickenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
rotterdam
Dat is wel op rij-afstand
[..]
idd, anders blijven we onwetend en nieuwsgierig!
Ja maar jouw baan staat heul niet op de tochtquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jamaarjamaar jij doet ook niet lief en ik ben even zielig want zelfde bootje schuitje.. enzo!!!
Nee, ik heb m'n contract af moeten laten lopen voor deze stagequote:Op woensdag 3 juni 2009 14:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar jouw baan staat heul niet op de tocht![]()
Nopequote:En jij hebt heul geen gezeik op kantoor iedere dagEn jij hebt heul geen last van je buik en darmen
!!!
Een beetje maarquote:Ik ben heul veul zieliger dan jij![]()
quote:Maar jij bent inderdaad ook wel zeilig hoor..
*aaiquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n contract af moeten laten lopen voor deze stage(student assistent op de TU/e, beste bijbaantje EVER) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Nope!
[..]
Een beetje maar!
[..]![]()
!!
Daarom gaan we geen kuikentjes in de blender doen, want anders krijgen de andere kuikentjes een trauma en dat is heul heul heul heul heul heeeeeuuul zieligquote:
Wateringse veld..quote:
Die heeft léfquote:Van: Stagiair
Aan: Supervisor
CC: Collega
Onderwerp: Vrije dagen
*Supervisor*,
Ik heb de volgende dagen vrij genomen
*somt 7 dagen op vanaf volgende week donderdag*
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. De dagen staan ook in mijn agenda.
en als we nou een kuikentje vinden dat al door een natuurlijk dood is gestorven?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom gaan we geen kuikentjes in de blender doen, want anders krijgen de andere kuikentjes een trauma en dat is heul heul heul heul heul heeeeeuuul zielig
Alleen de gedachte alquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en als we nou een kuikentje vinden dat al door een natuurlijk dood is gestorven?
Deed ik ook op m'n vorige stagequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg net een mailtje geforward van een collega
[..]
Die heeft léfHij heeft dus even een week vrij genomen, en na die week komt ie niet meer terug omdat zijn stage is afgelopen
*terug aait*quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aaiZie je ik ben heul veul zieluggurrrrr
![]()
En dat kan zomaar?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg net een mailtje geforward van een collega
[..]
Die heeft léfHij heeft dus even een week vrij genomen, en na die week komt ie niet meer terug omdat zijn stage is afgelopen
Jamaarjamaar wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom gaan we geen kuikentjes in de blender doen, want anders krijgen de andere kuikentjes een trauma en dat is heul heul heul heul heul heeeeeuuul zielig
In de blender sterft het ook natuurlijk hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en als we nou een kuikentje vinden dat al door een natuurlijk dood is gestorven?
"trimming the bush to make the tree look taller"quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:06 schreef PieterBas het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-intiem-scheren.html
Die filmpjes![]()
Oh ja.. gewoon suitable for work
mja.. misschien als we een houten blender gebruikenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de blender sterft het ook natuurlijk hoor
Hij was gisteren ook zonder het te melden niet op kantoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deed ik ook op m'n vorige stage. Toen 12 werkdagen
.
Alleen dat had ik wel overlegd en alles mooi afgerond voordat ik ging.
Will it blendquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. misschien als we een houten blender gebruiken
ik ga ff googlen op "will it blend", misschien hoeven we het niet zelf te doen
Hoe durft 'iequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij was gisteren ook zonder het te melden niet op kantoor
Door het bos de boom niet meer zien...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
"trimming the bush to make the tree look taller"
waarom?quote:
Ik kan het overigens wel beamenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Door het bos de boom niet meer zien...
De supervisor bedoel je? (die is heul geen manager, die is LAGER dan de manager en dat begrijpt ie niet altijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe durft 'ie.
Wat vindt bad manager from hell er van?
Zal wel een wondje ergens in mijn oor zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar wondje of echt uit je oor ofzo?
hmm.. klinkt niet zo heel tof eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel een wondje ergens in mijn oor zijn.Maar geen idee hoe ik er aan ben gekomen, en waarom het nu opeens begon te bloeden
Zal wel weer overgaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. klinkt niet zo heel tof eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel weer overgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Inleiding
Ooruitvloed is afscheiding uit het oor bij een niet meer intact trommelvlies. Deze afscheid kan bestaan uit bloed, de medische term hiervoor is otorragie.
Oorzaken
Een mogelijke oorzaak van bloed uit het oor is letsel door een klap tegen het hoofd, zeer hard geluid of plotselinge veranderingen in de druk in het oor. Ook in geval van een schedelbasisbreuk of andere breuken van de aangezichtsschedel kan er bloed uit de gehoorgang vloeien. Tot de overige oorzaken behoren een middenoorontsteking, bepaalde huidaandoeningen, zoals eczeem van de gehoorgang en kleine verwondingen in de gehoorgang die gaan bloeden, bijvoorbeeld als gevolg van peuteren met een scherp voorwerp.
Verschijnselen
Er vloeit bloed uit het oor en de overige verschijnselen zijn afhankelijk van de onderliggende oorzaak. In geval van een middenoorontsteking is er vaak heftige, acute oorpijn gevolgd door oorafscheiding die bestaat uit bloed en pus. Koorts, hoofdpijn, misselijkheid en braken, gehoorverlies in het aangetaste oor, en oorsuizen zijn enkele andere mogelijke verschijnselen.
Diagnose
De diagnose wordt gesteld op basis van de medische voorgeschiedenis, het verhaal van de patiënt en de verschijnselen. Tevens wordt een lichamelijk onderzoek verricht, waarbij met name het oor goed wordt bekeken. Vaak is een verwonding te zien of is het trommelvlies gescheurd. De mate van eventueel gehoorverlies wordt vastgesteld met behulp van audiometrie en de omvang van hoofdletsel kan met behulp van CT- en MRI-scans worden beoordeeld.
Behandeling
De behandeling is afhankelijk van de onderliggende oorzaak. Een gescheurd trommelvlies geneest meestal spontaan binnen enkele weken. Soms is het echter nodig om een infectie of verdere beschadiging te voorkomen, en worden antibiotica en steroïden voorgeschreven. Als het trommelvlies niet spontaan geneest kan operatief herstel van het trommelvlies worden overwogen.
Prognose
Een gescheurd trommelvlies kan tijdelijk ongemak maar geneest vaak vanzelf. Eventueel gehoorverlies is meestal van tijdelijke aard en herstelt zich in korte tijd.
is toch de bedoeling? Als hij het maar met letter weer uitkotstquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef PieterBas het volgende:
Print vrat bijna het papier op..
Die had ook even een nomnomnom momentje
quote:
Een mooie roosquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, straks komt er een bloemetje uit
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is toch de bedoeling? Als hij het maar met letter weer uitkotst
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het bloed vloeit er niet echt uit. Het blijft in mijn oor, maar ik voelde nattigheid in mijn oor, dus ik ging met mijn vinger voelen en toen was mijn vinger roodquote:
Dat deed ie namelijk nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is toch de bedoeling? Als hij het maar met letter weer uitkotst
Wil je dat?quote:
dat doet me weer denken aan een verhaal dat ik zat te vertellen in een zomer lang geleden. Toen mijn vrienden knetterstoned waren en ik zo nuchter als een geit. Over dat vroeger het oor het voortplantingsorgaan wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het bloed vloeit er niet echt uit. Het blijft in mijn oor, maar ik voelde nattigheid in mijn oor, dus ik ging met mijn vinger voelen en toen was mijn vinger rood
Nou, zoalsquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je dat?
Er is wel meer nodig om mij dood te krijgen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat doet me weer denken aan een verhaal dat ik zat te vertellen in een zomer lang geleden. Toen mijn vrienden knetterstoned waren en ik zo nuchter als een geit. Over dat vroeger het oor het voortplantingsorgaan was
Ik ga mijn geheimen niet prijs geven.quote:
wie zegt dat hij dat wilquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je dat?
Er is wel meer nodig om mij dood te krijgen
wat? hele nuchtere beestjes hoor!quote:
alleen door zijn hoofd af te hakken..quote:
Daar kan ik, vind ik zelf, vrij goed tegenquote:
normaal betaald krijgen voor hetzelfde werk ftwquote:
Dat dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
normaal betaald krijgen voor hetzelfde werk ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |