Aha aha oke interessant! Maar heb je bijvoorbeeld ook een partner die dit kan beamen? Die bv. voelde tijdens de seks dat je nog "hetzelfde" wasquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef Ernemmertje het volgende:
heb zelf 2 mooie kleine kindjes op de wereld gezet, ik ben ook nog erg jong (dus nog elastisch zat hehe) heb dus geen probleem, alles is weer netjes zoals het was gelukkig, haha.
Maar als je heel veel kinderen neemt en naamate je ouder wordt word alles ook minder elastisch en ja ben je tog wel iets wijder lijkt me(ben blij dak jong moeder ben geworden...)
Of die rare gastjes die aan fistfucking doen of super grote voorwerpen erin stoppen elke dag, dan word je zeker weten wel wijder whahaha. Maar na een paar kinderen hoef je niet meteen gelijk veel wijder te zijn hoor.
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, er is niet voor niks een explosieve groei nu in het "verkleinen" van de schede.
Google.quote:
Jup, toen die tijd iig, nu ben ik een proud single mom hehequote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Aha aha oke interessant! Maar heb je bijvoorbeeld ook een partner die dit kan beamen? Die bv. voelde tijdens de seks dat je nog "hetzelfde" was
lolquote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
En die wijven vervolgens zeiken dat "die man zo'n kleine piemel had"
Bullshit, je vagina is gewoon wijd!
Dat zégt ie ja, omdat je anders meteen in een postnatale depressie schiet en hij daar ook niet op zit te wachten.quote:heb zelf 2 mooie kleine kindjes op de wereld gezet, ik ben ook nog erg jong (dus nog elastisch zat hehe) heb dus geen probleem, alles is weer netjes zoals het was gelukkig, haha.
hoe kan een vagina even strak zijn als er een baby uit komt.. ja toch..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:18 schreef La_Vita het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat nadat een vrouw kinderen heeft gehad het weer even strak is als voorheen. Vrouwen zeggen altijd van wel maar volgens mij is dat puur uit schaamte
hehhehequote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
Dat voel je toch gewoon.. Er is een duidelijk verschil tussen een strak kutje en een uitgelubberde grot.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo zouden mannen hier meer over weten ?![]()
Alsof hun met een centimer gaan zitten meten of het al weer wijder is geworden
Hopelijk ? Vind het raar als je dit aan mannen gaat vragen als het over het lichaam van een vrouw gaat!?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:30 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Dat voel je toch gewoon.. Er is een duidelijk verschil tussen een strak kutje en een uitgelubberde grot.
Ik snap het wel... Een man voelt dat mss wel beter dan de vrouw zelf...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:35 schreef Crack_ het volgende:
Hopelijk ? Vind het raar als je dit aan mannen gaat vragen als het over het lichaam van een vrouw gaat!?
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:25 schreef Parafernalia het volgende:
Nou met mijn hamerhaai heb ik al behoorlijk wat vrouwen breder gemaakt.
Dat is een discussie die je toch nooit wint het ligt altijd aan de man!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |