abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69608719
Iets wat ik me al heel lang afvraag. Als je brede voorwerken in je vagina duwt zoals een dikke vibrator of als je moet bevallen als vrouw zijnde, word je dan wijder? Of rekt het allemaal weer netjes terug?
Misschien weten mannen hier meer over?
  maandag 1 juni 2009 @ 18:25:03 #2
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69608937
Nou met mijn hamerhaai heb ik al behoorlijk wat vrouwen breder gemaakt.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_69609221
heb zelf 2 mooie kleine kindjes op de wereld gezet, ik ben ook nog erg jong (dus nog elastisch zat hehe) heb dus geen probleem, alles is weer netjes zoals het was gelukkig, haha.

Maar als je heel veel kinderen neemt en naamate je ouder wordt word alles ook minder elastisch en ja ben je tog wel iets wijder lijkt me (ben blij dak jong moeder ben geworden...)

Of die rare gastjes die aan fistfucking doen of super grote voorwerpen erin stoppen elke dag, dan word je zeker weten wel wijder whahaha. Maar na een paar kinderen hoef je niet meteen gelijk veel wijder te zijn hoor.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 1 juni 2009 @ 18:38:10 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_69609268
Ja, er is niet voor niks een explosieve groei nu in het "verkleinen" van de schede.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_69609275
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef Ernemmertje het volgende:
heb zelf 2 mooie kleine kindjes op de wereld gezet, ik ben ook nog erg jong (dus nog elastisch zat hehe) heb dus geen probleem, alles is weer netjes zoals het was gelukkig, haha.

Maar als je heel veel kinderen neemt en naamate je ouder wordt word alles ook minder elastisch en ja ben je tog wel iets wijder lijkt me (ben blij dak jong moeder ben geworden...)

Of die rare gastjes die aan fistfucking doen of super grote voorwerpen erin stoppen elke dag, dan word je zeker weten wel wijder whahaha. Maar na een paar kinderen hoef je niet meteen gelijk veel wijder te zijn hoor.
Aha aha oke interessant! Maar heb je bijvoorbeeld ook een partner die dit kan beamen? Die bv. voelde tijdens de seks dat je nog "hetzelfde" was
pi_69609294
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, er is niet voor niks een explosieve groei nu in het "verkleinen" van de schede.
pi_69609409
En die wijven vervolgens zeiken dat "die man zo'n kleine piemel had"
Bullshit, je vagina is gewoon wijd!
Extremistisch gematigd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 1 juni 2009 @ 18:51:58 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_69609728
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:39 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Google.
Was een paar maanden geleden aardig in het nieuws.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_69617192
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Aha aha oke interessant! Maar heb je bijvoorbeeld ook een partner die dit kan beamen? Die bv. voelde tijdens de seks dat je nog "hetzelfde" was
Jup, toen die tijd iig, nu ben ik een proud single mom hehe
pi_69617240
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
lol
pi_69617637
quote:
Dat zégt ie ja, omdat je anders meteen in een postnatale depressie schiet en hij daar ook niet op zit te wachten.

Ondertussen moet ie gewoon een vuist bijsteken anders is het als ware het skinnydippen in een emmer lauw water.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69617661
ik hoef geen kinderen, ik wil mijn strakke vagina behouden..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 juni 2009 @ 23:08:39 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69620024
Ik voel als man zijnde geen verschil voor en na de geboorte van mijn zoon.

Wat Ernemmertje al zei, als je ouder bent is het lastiger alles weer terug te krijgen in de oude vorm, elasticiteit is eruit. Een voortdurend groot gebruik lijkt me ook niet goed (10 kinderen, vuisten, grote dildo's)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:18:19 #14
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69622575
Ik kan me haast niet voorstellen dat nadat een vrouw kinderen heeft gehad het weer even strak is als voorheen. Vrouwen zeggen altijd van wel maar volgens mij is dat puur uit schaamte
My mama didn't raise no fool
pi_69622609
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:18 schreef La_Vita het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat nadat een vrouw kinderen heeft gehad het weer even strak is als voorheen. Vrouwen zeggen altijd van wel maar volgens mij is dat puur uit schaamte
hoe kan een vagina even strak zijn als er een baby uit komt.. ja toch..
pi_69622684
het wordt toch wijder? Of waarom doet bij sommige mensen ontmaagding "zo verschrikkelijk veel pijn" en even later niet meer?!
Baby darling doll face honey
pi_69622717
quote:
hehhehe
I approve this message
pi_69622813
Mijn vriendin is na de bevalling nog net zo strak als daarvoor!
pi_69622826
En hoezo zouden mannen hier meer over weten ?
Alsof hun met een centimer gaan zitten meten of het al weer wijder is geworden
pi_69622838
Geldt dit ook voor het poepgat?
pi_69622849
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo zouden mannen hier meer over weten ?
Alsof hun met een centimer gaan zitten meten of het al weer wijder is geworden
Dat voel je toch gewoon.. Er is een duidelijk verschil tussen een strak kutje en een uitgelubberde grot.
I approve this message
pi_69622916
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:30 schreef Skeletor het volgende:

[..]

Dat voel je toch gewoon.. Er is een duidelijk verschil tussen een strak kutje en een uitgelubberde grot.
Hopelijk ? Vind het raar als je dit aan mannen gaat vragen als het over het lichaam van een vrouw gaat!?
pi_69622948
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:35 schreef Crack_ het volgende:

Hopelijk ? Vind het raar als je dit aan mannen gaat vragen als het over het lichaam van een vrouw gaat!?
Ik snap het wel... Een man voelt dat mss wel beter dan de vrouw zelf...
pi_69625574
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:25 schreef Parafernalia het volgende:
Nou met mijn hamerhaai heb ik al behoorlijk wat vrouwen breder gemaakt.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:31:52 #25
177057 Blaf
Blafpanty
pi_69626454
quote:
Dat is een discussie die je toch nooit wint het ligt altijd aan de man!
FCDH
pi_69626748
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:19 schreef lidewyz het volgende:

[..]

hoe kan een vagina even strak zijn als er een baby uit komt.. ja toch..
Geen idee, ben zelf ook verbaasd, maar mijn man voelt geen verschil en hij kan het weten toch?
pi_69628182
eh denk je dan dat daar zon gapend gat achterblijft?
Jij was ook ooit nieuw.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:48:22 #28
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_69628221
De vagina bestaat uit spieren, niet uit elastiekjes. Daar gaat de rek niet vlug uit.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:54:11 #29
158452 IQM
I am the one
pi_69628361
Het wijder worden zal volgens mij vooral komen door ouderdom, omdat dan de weefsels in het lichaam slapper en minder elastisch worden.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_69629448
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:23 schreef Crack_ het volgende:
het wordt toch wijder? Of waarom doet bij sommige mensen ontmaagding "zo verschrikkelijk veel pijn" en even later niet meer?!
maagdenvlies.

(lang niet bij iedereen trouwens)
pi_69629653
En omdat ze het vaak eng vinden de eerste keer
Jij was ook ooit nieuw.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:46:54 #32
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69629678
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Jup, toen die tijd iig, nu ben ik een proud single mom hehe
Ja, fijn, op je 25e met 2 kinderen zitten zonder partner

Verder schijnt de vrouw haar bekkenbodemspier te kunnen trainen, waardoor ze de man beter kan "omklemmen"..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:48:32 #33
158452 IQM
I am the one
pi_69629723
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ja, fijn, op je 25e met 2 kinderen zitten zonder partner
Wat is het probleem?
Scio Melius
Gelul.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:58:26 #34
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69633026
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef IQM het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Kinderen opvoeden zonder mannelijk figuur. Even uitgesloten dat haar partner gestorven is (dat hoop ik nl. niet voor dr) vind ik het nou niet echt iets om trots op te zijn..

Daarnaast zal het vinden van een vriend/man lastig zijn als je al 2 kleintjes rond hebt lopen. Ikzelf moet er bijv. niet aan denken...
Leer spaties gebruiken!
pi_69634202
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Kinderen opvoeden zonder mannelijk figuur. Even uitgesloten dat haar partner gestorven is (dat hoop ik nl. niet voor dr) vind ik het nou niet echt iets om trots op te zijn..

Daarnaast zal het vinden van een vriend/man lastig zijn als je al 2 kleintjes rond hebt lopen. Ikzelf moet er bijv. niet aan denken...
sommige mannelijke figuren kan je beter kwijt als rijk zijn tijdens de opvoeding. Daar al aan gedacht?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:03:47 #36
159841 Dzy
It is I
pi_69636452
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

sommige mannelijke figuren kan je beter kwijt als rijk zijn tijdens de opvoeding. Daar al aan gedacht?
`
Die gozer is 25, woont nog bij z'n ouders, betaalt geen huur maar is wel "financieel zelfstandig". Ik denk niet dat hij erg veel snapt van de echte wereld.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_69658398
quote:
Toch is het zo, het is ook niet zo dat er even zomaar een baby uitkomt, maar het lichaam maakt heel wat hormonen en shit aan om dat mogelijk te maken, weekmakers voor spieren en pezen bv, het iets uitdijen van het bekken, er gaat een hoop aan vooraf.

Zolang de bekkenbodem niet beschadigt is er eigenlijk niets wat een vagina wijder kan maken, wel is het zo dat als je op dat moment bezig bent en gespeeld hebt met wat grotere voorwerpen dat het vlak daarna wel iets wijder is, maar een orgasme eroverhee en het is weer zoals het was.
De volgende dag ben je gewoon weer zoals je was.

Zelfs dingen als fisten maken niet wijder, zolang er niet geforceerd wordt waardoor haarscheurtjes kunnen ontstaan die de rek tegen kunnen gaan.
Het strakheidssyndroom maakt dat veel vrouwen erg bang zijn om "wijd" te worden, maar het is een ongerede angst, forceer niets en alles komt gewoon weer helemaal goed.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_69658450
quote:
Spanning voornamelijk, dat geeft een erg strakke bekkenbodem(schrap zetten) en dat doet pijn, ook kan het maagdenrandje stug zijn en pijnlijk inscheuren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:43:57 #39
158452 IQM
I am the one
pi_69658455
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch is het zo, het is ook niet zo dat er even zomaar een baby uitkomt, maar het lichaam maakt heel wat hormonen en shit aan om dat mogelijk te maken, weekmakers voor spieren en pezen bv, het iets uitdijen van het bekken, er gaat een hoop aan vooraf.

Zolang de bekkenbodem niet beschadigt is er eigenlijk niets wat een vagina wijder kan maken, wel is het zo dat als je op dat moment bezig bent en gespeeld hebt met wat grotere voorwerpen dat het vlak daarna wel iets wijder is, maar een orgasme eroverhee en het is weer zoals het was.

Zelfs dingen als fisten maken niet wijder, zolang er niet geforceerd wordt waardoor haarscheurtjes kunnen ontstaan die de rek tegen kunnen gaan.
Het strakheidssyndroom maakt dat veel vrouwen erg bang zijn om "wijd" te worden, maar het is een ongerede angst, forceer niets en alles komt gewoon weer helemaal goed.
Scio Melius
Gelul.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 juni 2009 @ 10:46:03 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69658505
Na 3 kinderen knijpt ze nog als een oester.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:58:21 #41
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69658831
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet je laten volpompen door dat soort gasten... Lijkt me simpel.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef Dzy het volgende:

[..]
Die gozer is 25, woont nog bij z'n ouders, betaalt geen huur maar is wel "financieel zelfstandig". Ik denk niet dat hij erg veel snapt van de echte wereld.
Pleur op newb. Ga even ontopic met je gezwets..
Leer spaties gebruiken!
pi_69658902
Vrouwen die op hun 25e al twee kinderen hebben en geen man, zijn overduidelijk te wijd, en die moet ik dus niet. Voordat we weer gezeur krijgen: dat komt doordat ze over een slap karakter beschikken, wat samenhangt met de strakheid van de vagina/
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:03:57 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69658988
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
Vrouwen die op hun 25e al twee kinderen hebben en geen man, zijn overduidelijk te wijd, en die moet ik dus niet. Voordat we weer gezeur krijgen: dat komt doordat ze over een slap karakter beschikken, wat samenhangt met de strakheid van de vagina/
!
Huilen dan.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:22:28 #44
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69661395
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef erodome het volgende:

[..]

en wat nou als je wilt dat het minder strak wordt? Moet je dan de arts maar vragen of ze je niet willen hechten na de bevalling ?
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:25:04 #45
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_69661468
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef Ernemmertje het volgende:

quote:
geboortedatum: 18-07-1985
En dan al 2 kinderen. Dat is aardig jong ja
Hoe jong was je toen je de eerste kreeg?
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_69662909
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet je laten volpompen door dat soort gasten... Lijkt me simpel.
Dat lijkt heel simpel, maar het kan natuurlijk per ongeluk gegaan zijn. Maar dan is voor mij abortus wel een optie, maar voor sommige niet natuurlijk.
Of je kan verblind zijn van verliefdheid. Niet iedereen kan op dat soort momentje rationeel denken.

Ik zeg ook niet dat het goed is, maar het kan.
ik ben het dus met je eens dat het misschien niet iets is om supertrots op te zijn, maar ik kan me voorstellen dat je toch blij bent met je eigen kindjes
quote:
[..]

Pleur op newb. Ga even ontopic met je gezwets..
niet om het een of ander, maar jouw opmerking was natuurlijk het eerst offtopic
pi_69681966
Een beetje googlen en dan kan je op verschillende plekken lezen dat er vrouwen zijn die wel wijder zijn of gevoellozer na een bevalling. Je moet de spieren dan ook altijd goed trainen na een bevalling, maar dan nog kan de rek er na een X aantal kinderen er wel uit zijn...daarvoor bestaan dan ook operatieve oplossingen.

Er zijn ook vrouwen die juist droger zijn en strakker aanvoelen hierdoor...vooral als je borstvoeding geeft is het nog wel eens lastig nat te worden.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_69682651
quote:
Ahahaha je hebt jezelf nu verraden!
Je hebt een kleintje dus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69682790
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69686164
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Geldt dit ook voor het poepgat?
Jazeker, mijn vrouw hoeft haar kringspieren niet eens meer te ontspannen en er komt al een zachte chocolade kleur stront uit glijden. Erg geil moet ik zeggen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:03:10 #51
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69687245
quote:
Dat zijn 2 totaal verschillende dingen "Ontmaagding" doet geen pijn omdat de spieren aangespannen zijn, maar omdat er een randje weefsel scheurt. Niet bij iedere vrouw is dit randje weefsel dermate aanwezig dat zij daar last van ondervindt. Sommige vrouwen merken zo weinig van het maagd zijn, dat ze zelfs pas ontmaagd worden als hun eerste kind geboren wordt.

En zoals al eerder beschreven wordt; de vaginawand bestaat uit spierweefsel. Zelfs na een aantal bevallingen kan de vagina dus goed aangespannen worden. Vaginisme kan net zo goed ontstaan na de geboorte van een kind als voor die tijd. Als je een nare, erg pijnlijke bevalling hebt gehad, kun je na de bevalling zelfs nauwer zijn dan daarvoor, gewoon omdat je je spieren dan zo aanspant.
pi_69694105
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef La_Vita het volgende:

[..]

en wat nou als je wilt dat het minder strak wordt? Moet je dan de arts maar vragen of ze je niet willen hechten na de bevalling ?
Als de strakheid echt een probleem is dan hangt dat meestal samen met een te stugge bekkenbodem of nog vaker met (onbewuste) spanning waardoor de bekkenbodem te strak wordt aangehaalt.
Meestal is dat met oefeningen wel op te lossen, net als een te slappe bekkenbodem.
pi_69702851
voor de meiden:

gewoon lekker neuken met de mannen xD

geen baby ofzo ? gebruik condoom/pil

(ben zelf jongen)
pi_69702902
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef G-Star het volgende:
voor de meiden:

(ben zelf jongen)
dankjewel voor deze bijdrage...
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:07:27 #55
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69702930
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef G-Star het volgende:
voor de meiden:

(ben zelf jongen)
In een ander topic zeg je dat je nog maagd ben, dus doe niet zo stoer wil je!

14 en nu alzulke praatjes!
pi_69703103
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

In een ander topic zeg je dat je nog maagd ben, dus doe niet zo stoer wil je!

14 en nu alzulke praatjes!
er word ook grapjes gemaakt in mijn topic mag toch ook een grapje maken
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:14:10 #57
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69703209
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef G-Star het volgende:

[..]

Nee, dat mag niet.......
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:14:31 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69703225
quote:

[..]

Nee. Mag niet.
Huilen dan.
pi_69703496
quote:

[..]

nee..
pi_69706271
quote:

[..]

Nee, nu even niet

[ Bericht 0% gewijzigd door tijger74 op 04-06-2009 18:47:36 ]
pi_69707299
quote:

[..]

nope, sorry
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 21:15:11 #62
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69753477
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Als de strakheid echt een probleem is dan hangt dat meestal samen met een te stugge bekkenbodem of nog vaker met (onbewuste) spanning waardoor de bekkenbodem te strak wordt aangehaalt.
Meestal is dat met oefeningen wel op te lossen, net als een te slappe bekkenbodem.
Welke oefeningen ?
pi_69757886
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ahahaha je hebt jezelf nu verraden!
Je hebt een kleintje dus
Hou je mond maar lekker dicht. Je vagina staat al wijd genoeg open
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:24:11 #64
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69759049
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Welke oefeningen ?
"Streepjesplassen" of juist niet en de boel maar laten voor wat het is Maar ik lees nu net trouwens dat dat heel slecht zijn te zijn voor vrouwen ivm op latere leeftijd ongewild urineverlies.....

Maar je kunt een zo zware bevalling hebben gehad en zoveel pijn en hechtingen, dat je echt bang bent voor sexueel contact. Door die angst, kun je onwillekeurig je spieren zo aanspannen, dat enig normaal contact niet meer mogelijk is op dat moment. Vergeet niet, dat een gebied van het lichaam waar hechtingen in zijn aangebracht, vaak overgevoelig kan zijn. Logischerwijs is zo'n gebied niet meer wat dat voor die hechtingen was, of heeft een tijd nodig om weer goed te herstellen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:31:00 #65
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_69780036
Het is vrij rekbaar Dus dat gebeurd echt niet zomaar. Je kunt het overigens wel strakker trainen.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_69782340
tsja na 10 baby's en flink dildo gebruik kan je bij een uitzendburo zeggen dat je ook beschikbaar bent als wensput
do you have the guts to smell my nuts?
  zondag 7 juni 2009 @ 16:05:23 #67
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_69796969
Ik zal het m'n zus eens vragen
pi_69816211
quote:
Beter Nederlands dan hier
pi_69833930
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:18 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Iets wat ik me al heel lang afvraag. Als je brede voorwerken in je vagina duwt zoals een dikke vibrator of als je moet bevallen als vrouw zijnde, word je dan wijder? Of rekt het allemaal weer netjes terug?
Misschien weten mannen hier meer over?
Bij mijn wijf past er een 205/45 R17 84V runflat autoband van Vredestein in.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:09:07 #70
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_69846133
Ik heb de idee dat sommige mensen totaal geen besef hebben wat er gebeurt bij een vrouw .
Laat staan de vrouw zelf .

De kut en de anus zijn kring spieren.
Zelfde als bij een elastiek .
Je kan het uit rekken maar gaat toch weer terug in vorm .

Wanneer is het wel uit gerekt ?
Als er scheuren in komen of als de dokter er in knipt zo dat er meer ruimte onstaat voor de baby.

De vrouwen die inderdaad grote voorwerpen in plaatsen hebben letterlijk hun kut laten scheuren door haar scheurtjes.
De scheurtje worden dan opgerekt en door de menselijk genees kracht word de scheuren opgevuld.

Verder over dat de vrouwen zelf niet eens weten hoe ze in elkaar zitten .
Kleine gebeurtenis op mijn werk.

Een collega en in hadden over een gieter die verdacht veel lijkt op zo ding bij de ziekenhuis waar je in urineert als je niet kan staan (je heb ze ook als je op vakantie gaat)
De man doet dan zijn lul in de teut van de ziekenhuis opvang urine bak)
Ik zij wel de vrouwen hebben een anderen model , waar zij op antwoordde wel nee ik douw dat ding gewoon naar binnen.
Toen ze dat zij begon ze rood te worden omdat de antwoord niet echt klopte .
Ik zij geef niet hoor veel vrouwen hebben geen idee hoe het daar beneden werkt.

Ik in een deuk zij zo rood als een kreeft.
pi_69853522
Helder verhaal.
pi_69947174
quote:
Als je al uitscheurt tijdens de bevalling dan naaien ze je daarna gewoon weer dicht tot je even strak bent als voorheen dus het lijkt mij gewoon waar.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:23:18 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69947259
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Helder verhaal.
Idd.. het is me compleet duidelijk nu .
Huilen dan.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:06:31 #74
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69966569
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik heb de idee dat sommige mensen totaal geen besef hebben wat er gebeurt bij een vrouw .
Laat staan de vrouw zelf .

De kut en de anus zijn kring spieren.
Zelfde als bij een elastiek .
Je kan het uit rekken maar gaat toch weer terug in vorm .

Wanneer is het wel uit gerekt ?
Als er scheuren in komen of als de dokter er in knipt zo dat er meer ruimte onstaat voor de baby.

De vrouwen die inderdaad grote voorwerpen in plaatsen hebben letterlijk hun kut laten scheuren door haar scheurtjes.
De scheurtje worden dan opgerekt en door de menselijk genees kracht word de scheuren opgevuld.

Verder over dat de vrouwen zelf niet eens weten hoe ze in elkaar zitten .
Kleine gebeurtenis op mijn werk.

Een collega en in hadden over een gieter die verdacht veel lijkt op zo ding bij de ziekenhuis waar je in urineert als je niet kan staan (je heb ze ook als je op vakantie gaat)
De man doet dan zijn lul in de teut van de ziekenhuis opvang urine bak)
Ik zij wel de vrouwen hebben een anderen model , waar zij op antwoordde wel nee ik douw dat ding gewoon naar binnen.
Toen ze dat zij begon ze rood te worden omdat de antwoord niet echt klopte .
Ik zij geef niet hoor veel vrouwen hebben geen idee hoe het daar beneden werkt.

Ik in een deuk zij zo rood als een kreeft.
Ga eerst maar terug naar de schoolbanken voor een jaartje Nederlandse les
Leer spaties gebruiken!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:15:37 #75
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69966850
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zégt ie ja, omdat je anders meteen in een postnatale depressie schiet en hij daar ook niet op zit te wachten.

Ondertussen moet ie gewoon een vuist bijsteken anders is het als ware het skinnydippen in een emmer lauw water.

Heerlijk plastisch
  zaterdag 13 juni 2009 @ 01:06:43 #76
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69992046
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:06 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ga eerst maar terug naar de schoolbanken voor een jaartje Nederlandse les
  zaterdag 13 juni 2009 @ 01:09:08 #77
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69992076
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Als je al uitscheurt tijdens de bevalling dan naaien ze je daarna gewoon weer dicht tot je even strak bent als voorheen dus het lijkt mij gewoon waar.
Strakker vaak...
pi_69992111
Heb nog nooit met een moeder gedaan, maar ook bij niet moederlijke vrouwen merk je echt wel verschil... Dat ligt dan nog niet eens aan het aantal partners...

Het wisselt gewoon van vrouw tot vrouw. En ook hoe geil ze is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_69992485
quote:

[..]

Lijkt me geweldig, een leuke meid met 2 kleintjes. Zelf heb ik ook 2 kleintjes en ben na een relatie van bijna 14 jaar weer alleen. Je zou als alleenstaande man toch alleen maar een vrouw kunnen krijgen die nog geen kinderen heeft. Ikzelf moet er bijv. niet aan denken...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2009 01:45:02 ]
  zaterdag 13 juni 2009 @ 01:59:48 #80
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69992629
quote:

[..]

Dit vind ik idd ook wel een rare opmerking. Het mannelijke figuur is er vandoor gegaan omdat hij een vrouwelijk figuur van de helft van zijn eigen leeftijd tegenkwam die er geen probleem mee had dat hij een kind van zowat haar leeftijd had. Ik ben niet trots op hoe het allemaal vergaan is in dochters leven. Maar ik ben er wel trots op hoe ik dat allemaal toch maar klaar heb gespeeld.
pi_70154710
Van een baby wel helaas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70463951
offtopic
  maandag 29 juni 2009 @ 02:04:08 #83
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70467083
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef lidewyz het volgende:
strak klinkt lekker
doen alsof het meisje nog maagd is en dan gaat ze nep 'auw auw auw' doen en helemaal spacen als een puppy enzo
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70467167
quote:
Op maandag 29 juni 2009 02:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

strak klinkt lekker
doen alsof het meisje nog maagd is en dan gaat ze nep 'auw auw auw' doen en helemaal spacen als een puppy enzo
Spacen als een puppy ?
  maandag 29 juni 2009 @ 02:16:43 #85
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70467214
Dat een meisje zacht kreunt van genot en dat klinkt dan als een puppie. Ze noemen het ook wel 'puppy kibble'. Ik kan het ook niet beschrijven je moet het een keer horen erg geil.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70467242
quote:
Op maandag 29 juni 2009 02:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat een meisje zacht kreunt van genot en dat klinkt dan als een puppie. Ze noemen het ook wel 'puppy kibble'. Ik kan het ook niet beschrijven je moet het een keer horen erg geil.
Ik zal wel eens op puppy kibble googlen !
pi_70467549
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef lidewyz het volgende:
pi_70471277
quote:
Op maandag 29 juni 2009 02:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het voor jou misschien een idee om dan een hond aan te schaffen?
Extremistisch gematigd.
pi_70473815
Ik merk zelf echt wel verschil sinds ik kinderen heb helaas. Na de 1ste niet, maar na de 2 wel. Ik doe nu ook oefeningen en train met van die balletjes. Alleen, als zoiets niet lukt, worden dergelijke ingrepen dan ook vergoed? Of had ik maar gewoon geen kinderen moeten krijgen
pi_70485231
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef suijkerbuijk het volgende:

.Een collega en in hadden over een gieter die verdacht veel lijkt op zo ding bij de ziekenhuis waar je in urineert als je niet kan staan
een Urinaal heb er kortgeleden zelf nog gebruik van mogen maken in het UMCG.
quote:
waar zij op antwoordde wel nee ik douw dat ding gewoon naar binnen.
zij was niet echt strak dus want das nog een beste opening waar je je leuter inlegt!,
net zo'n gevoel als dat skinny dipping verhaal in een posting eerder hiero.

Of ben ik nou de enige die dat een grote opening vond??? lol
(Let op hoor er komt vast nog wel iemand met een Urinaal verhaal dat hij er zelfs klem heeft ingezeten!)

[ Bericht 4% gewijzigd door Kickstart op 29-06-2009 17:53:41 ]
  maandag 29 juni 2009 @ 18:16:31 #91
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70486501
wat? effe nog een keer lezen.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:17:55 #92
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70486541
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef P8 het volgende:

[..]

Is het voor jou misschien een idee om dan een hond aan te schaffen?
tsss... zieke geest heb je.
pi_70532967
Na de bevalling van een relatief groot kindje (8wkn na dato) weer even strak als voorheen, iets strakker zelfs. Met sporten/bewegen komt alles weer in model.
pi_102504040
Ze kunnen zoveel zeggen, maar een vagina wordt zeker wel wijder door grote penissen.

Een DVP die net in het vak zit is meestal nog lekker strak. Als je een paar maanden later weer bij haar terugkomt blijkt ze een stuk wijder geworden te zijn. Haar vagina heeft zich dus aangepast aan grote penissen en is voor de minder geschapen man dus te wijd geworden. Haar vagina is dus niet teruggekomen.
pi_102504421
Jezus man...dit topic staat echt bol van de onzin.
Wie gaat slapen met een jeukende anus,
wordt wakker met een stinkende vinger.
  donderdag 29 september 2011 @ 09:54:44 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102504503
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Als je al uitscheurt tijdens de bevalling dan naaien ze je daarna gewoon weer dicht tot je even strak bent als voorheen :') dus het lijkt mij gewoon waar.
Dat uitscheuren doe je alleen aan de "buitenkant". De binnenkant veert gewoon weer terug tot het oude formaat. En je bekkenbodem kan je trainen. Sowieso handig als je na je 70e niet incontinent wilt worden
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_102504605
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:38 schreef Johan_dg het volgende:
Ze kunnen zoveel zeggen, maar een vagina wordt zeker wel wijder door grote penissen.

Een DVP die net in het vak zit is meestal nog lekker strak. Als je een paar maanden later weer bij haar terugkomt blijkt ze een stuk wijder geworden te zijn. Haar vagina heeft zich dus aangepast aan grote penissen en is voor de minder geschapen man dus te wijd geworden. Haar vagina is dus niet teruggekomen.
..... van vakantie?
pi_102513810
Heel leuk,

Nee, zo krap als ze eerder was en dat wordt ze waarschijnlijk nooit meer, ook niet als het vak uitstapt!
pi_102514634
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
Held!
Eindbaas jongeh!
pi_102522238
:)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_102526117
Ik heb 2x een MILF gehad in bed, en 2x waren ze minder strak dan hun kinderloze evenknie.

Dus ik zeg: ja!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 29 september 2011 @ 20:50:11 #102
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102526640
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef Godshand het volgende:
Ik heb 2x een MILF gehad in bed, en 2x waren ze minder strak dan hun kinderloze evenknie.

Dus ik zeg: ja!
Dus je hebt ze voor en na het krijgen van kinderen geneukt?
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:39:05 #103
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_102537970
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat uitscheuren doe je alleen aan de "buitenkant". De binnenkant veert gewoon weer terug tot het oude formaat. En je bekkenbodem kan je trainen. Sowieso handig als je na je 70e niet incontinent wilt worden
Nou, dat is niet helemaal zo. Ik had een "totaal ruptuur" (kind had zuurstofgebrek en is geboren met een vacuumextractie)). Ik kreeg dus 21 hechtingen; 17 van binnen en 4 van buiten en voelde me dus achteraf alsof ik onder een trein had gelegen :') Maar "strakker" dan voor de bevalling; ik had het gevoel alsof mijn onderlijf niet het mijne was maar van iemand anders :X

[ Bericht 1% gewijzigd door childintime op 30-09-2011 02:15:44 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 02:48:27 #104
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_102538483
Ik lees nu pas trouwens de O post goed. Een brede virator, wat is dat? Kun je en vibrator kiezen op breedte? Ik heb veel beleefd en meegemaakt, maar heb daar nog nooit van gehoord. Vibrators hebben volgens mij een vrij staandaard maat; is er echt een keuze tussen 5, 10, of bv 15 cm?
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:39:59 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102540786
Een kind uitpoepen vergelijken met een brede vibrator :')
pi_102544281
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2009 01:09 schreef childintime het volgende:

[..]

Strakker vaak...
Driewerf hoera voor de excellente gezondheidszorg in Nederland.
pi_102545579
Mijn vrouw is nog net zo strak na als voor de geboorte van onze tweeling.
Moet ik wel zeggen ze zijn via de keizersnede geboren.

;-))
Hou van heerlijk genieten
pi_102549540
Ik kan uit ervaring zeggen dat het geen fuck uitmaakt.
Vaak strakker dan een diep nat gat.
pi_102549594
ja het rekt. en wat boeit het je, is geen argument om geen kinderen te willen mag ik hopen :D
pi_102553331
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
Jij hebt een kleine piemel! :')
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:55:54 #111
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_102556046
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:

CYE O+
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_102586903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:50 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dus je hebt ze voor en na het krijgen van kinderen geneukt?
Neen, maar boeit dat?

De kinderloze waren wel leeftijdsgenoten van de MILFS, dus dat zegt wel wat.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:52:01 #113
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_102590926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:21 schreef Arnevld het volgende:

[..]

Held!
Reageren op iemand die al ruim 2 jaar niet meer on-line is geweest. Zal grote indruk maken! ^O^
pi_102598456
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef NachtBroeder het volgende:
Mijn vriendin is na de bevalling nog net zo strak als daarvoor!
was t een keizersnede ?

:D
juistja
pi_102598530
Vibrator of baby.. Wel een groot verschil :') . Ik laat het wel weten als ik er iets van gemerkt heb..
  zondag 2 oktober 2011 @ 00:33:08 #117
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_102598842
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Driewerf hoera voor de excellente gezondheidszorg in Nederland.
Niet dus....Ze schijnen van hun hechtdraad af te moeten ofzo :?
pi_102598986
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 00:24 schreef Maxellera het volgende:
Vibrator of baby.. Wel een groot verschil :') . Ik laat het wel weten als ik er iets van gemerkt heb..
meten die handel, elke dag.
pi_102599513
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 00:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

meten die handel, elke dag.
Ik vraag mijn vriend wel of hij iets merkt. Hij komt er vaker dan ik.. })
pi_102601975
ding word er echt nie strakker van als je er een paar kids uit poept (medisch bewezen)
wij mannen zeggen dat we geen verschil voelen om de dame niet te kwetsen en zeggen niet dat het aanvoelt alsof je je leuter in de brievenbus van de buren stopt met zo'harig borsteltje er voor en grote voorwerpern er inpropt doet je ook geen goed. je spieren daar rekken uit en net als met alles.. als je het maar vaak genoeg gebruikt van maakt word ut er nie beter van, maar er is een oplossing :D

http://www.gynaecologists.co.uk/vaginal_tightening.html
suc6
do you have the guts to smell my nuts?
pi_102605472
Alsof de vagina een plastische (die na vervorming niet terugkeert in zijn beginstaat) ring is. :')

Ik ben geen arts, maar het lijkt me bekend dat de vagina (en het geheel eromheen) een complex deel spieren is. Die bekkenbodemspieren zijn er niet voor niets en worden tijdens een bevalling enorm getraind.

Mijn ervaring met MILFs is beperkt, maar MILFs zijn (beter) in staat melkende bewegingen te maken. Iets wat ik bij de kinderloze partners nooit heb gemerkt.

Dus ja, het wordt strakker. Maar niet de hele tijd (godzijdank).

En als je een vagina te wijd vindt, ben je waarschijnlijk zelf te dun geschapen voor haar. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_102625352
quote:
6s.gif Op zondag 2 oktober 2011 11:29 schreef El_Matador het volgende:
Alsof de vagina een plastische (die na vervorming niet terugkeert in zijn beginstaat) ring is. :')

Ik ben geen arts, maar het lijkt me bekend dat de vagina (en het geheel eromheen) een complex deel spieren is. Die bekkenbodemspieren zijn er niet voor niets en worden tijdens een bevalling enorm getraind.

Mijn ervaring met MILFs is beperkt, maar MILFs zijn (beter) in staat melkende bewegingen te maken. Iets wat ik bij de kinderloze partners nooit heb gemerkt.

Dus ja, het wordt strakker. Maar niet de hele tijd (godzijdank).

En als je een vagina te wijd vindt, ben je waarschijnlijk zelf te dun geschapen voor haar. ;)
WTF zijn nu weer melkende bewegingen?? Krijg je er dan tijdens het batsen gratis borstvoeding bij? :D :D :D
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:07:50 #123
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_102679272
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef happyliving het volgende:
Mijn vrouw is nog net zo strak na als voor de geboorte van onze tweeling.
Moet ik wel zeggen ze zijn via de keizersnede geboren.

;-))
Ik ben bang dat ik ook via de keizersnede moet als ik ooit kinderen krijg. Ik heb namelijk vernauwde bekken ... ;(
pi_102702134
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 02:42 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
ding word er echt nie strakker van als je er een paar kids uit poept (medisch bewezen)
wij mannen zeggen dat we geen verschil voelen om de dame niet te kwetsen en zeggen niet dat het aanvoelt alsof je je leuter in de brievenbus van de buren stopt met zo'harig borsteltje er voor en grote voorwerpern er inpropt doet je ook geen goed. je spieren daar rekken uit en net als met alles.. als je het maar vaak genoeg gebruikt van maakt word ut er nie beter van, maar er is een oplossing :D

http://www.gynaecologists.co.uk/vaginal_tightening.html
suc6
Sorry hoor, mar je bent je ervan bewust dat de bekkenbodem wel voor meer nodig is als alleen voor neuken?
Dat als die echt verzwakt het probleem een heel stuk groter is dan alleen wat wijder bij de seks?
Dan hebben we het over verzakte baarmoeders, incontenentie en ander gezeik.

Dat ding gaat niet zomaar stuk, serieus niet.
Tuurlijk kan er wat gebeuren, maar normaliter komt het gewoon 100% goed.
pi_102710591
Als mijn vriend en ik een week of twee geen seks hebben gehad moet ik toch altijd even weer wennen ipv meteen rampestamp erin. Hopelijk komt het na een bevalling dus ook weer goed maar heb er een hard hoofd in :{ Ik ken nl ook alleen maar mannen die zeggen dat het wel degelijk een verschil is maar dit nooit tegen hun vrouw zullen zeggen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 01:19:40 #126
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_102720572
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2009 00:18 schreef La_Vita het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat nadat een vrouw kinderen heeft gehad het weer even strak is als voorheen. Vrouwen zeggen altijd van wel maar volgens mij is dat puur uit schaamte :X
Niks van gemerkt. Enige vrouw met kind tot nu toe was zelfs de beste seks ooit :9~
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Redactie Games woensdag 5 oktober 2011 @ 01:31:36 #127
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_102720782
quote:
Larry David altijd :D met die gast.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 5 oktober 2011 @ 07:35:50 #128
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_102722319
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Neen, maar boeit dat?

De kinderloze waren wel leeftijdsgenoten van de MILFS, dus dat zegt wel wat.
:|W Net zoals elke penis is elke vagina ook verschillend. Dus dat is simpelweg niet te vergelijken doordat je toevallig twee MILF's hebt gehad en andere meisjes. Dat kun je alleen vergelijken als je voor de bevalling en na de bevalling hebt geneukt.

En, vrouwen correct me if I'm wrong, het maakt ook nog uit hoe nat ze is..
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_102729934
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

WTF zijn nu weer melkende bewegingen?? Krijg je er dan tijdens het batsen gratis borstvoeding bij? :D :D :D
"Melken", als de penis naar binnen gaat ontspannen en als hij terugtrekt aanspannen, wordt als meer dan prettig ervaren door mannen ;)
pi_102730352
Je vagina is rekbaar en plooit als het goed is altijd terug naar z'n originele staat, in der loop der jaren kan de rek minder zijn, maar dat heet ouderdom. net zo goed dat de vagina maar een diepte heeft ter grootte van je wijsvinger kan er gemakkelijk een penis in van 20 cm of een baby doorheen.
Grote vibrators zullen niks met je rekbaarheid doen, of je moet de vibrator een jaar erin laten zitten, dan past je lichaam zich aan. Alleen dat lijkt mij maar een kut plan. zowel letterlijk als figuurlijk.
pi_102808224
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef lidewyz het volgende:
ik hoef geen kinderen, ik wil mijn strakke vagina behouden.. :s)
dus je zelfliefde gaat boven liefde voor een mensje dat jij een leven kan geven en waar je trots op kan zijn?
pi_102808321
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef cestlamour het volgende:

[..]

dus je zelfliefde gaat boven liefde voor een mensje dat jij een leven kan geven en waar je trots op kan zijn?
Het toppunt van zelfliefde en narcisme is toch wel het willen van een kind.
pi_102808621
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het toppunt van zelfliefde en narcisme is toch wel het willen van een kind.
ik snap niet dat de liefde voor de grootte van je vagina het kan winnen van de liefde voor een kindje, dat is het enige
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')