Aha aha oke interessant! Maar heb je bijvoorbeeld ook een partner die dit kan beamen? Die bv. voelde tijdens de seks dat je nog "hetzelfde" wasquote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef Ernemmertje het volgende:
heb zelf 2 mooie kleine kindjes op de wereld gezet, ik ben ook nog erg jong (dus nog elastisch zat hehe) heb dus geen probleem, alles is weer netjes zoals het was gelukkig, haha.
Maar als je heel veel kinderen neemt en naamate je ouder wordt word alles ook minder elastisch en ja ben je tog wel iets wijder lijkt me(ben blij dak jong moeder ben geworden...)
Of die rare gastjes die aan fistfucking doen of super grote voorwerpen erin stoppen elke dag, dan word je zeker weten wel wijder whahaha. Maar na een paar kinderen hoef je niet meteen gelijk veel wijder te zijn hoor.
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, er is niet voor niks een explosieve groei nu in het "verkleinen" van de schede.
Google.quote:
Jup, toen die tijd iig, nu ben ik een proud single mom hehequote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Aha aha oke interessant! Maar heb je bijvoorbeeld ook een partner die dit kan beamen? Die bv. voelde tijdens de seks dat je nog "hetzelfde" was
lolquote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
En die wijven vervolgens zeiken dat "die man zo'n kleine piemel had"
Bullshit, je vagina is gewoon wijd!
Dat zégt ie ja, omdat je anders meteen in een postnatale depressie schiet en hij daar ook niet op zit te wachten.quote:heb zelf 2 mooie kleine kindjes op de wereld gezet, ik ben ook nog erg jong (dus nog elastisch zat hehe) heb dus geen probleem, alles is weer netjes zoals het was gelukkig, haha.
hoe kan een vagina even strak zijn als er een baby uit komt.. ja toch..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:18 schreef La_Vita het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat nadat een vrouw kinderen heeft gehad het weer even strak is als voorheen. Vrouwen zeggen altijd van wel maar volgens mij is dat puur uit schaamte
hehhehequote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
Dat voel je toch gewoon.. Er is een duidelijk verschil tussen een strak kutje en een uitgelubberde grot.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef Crack_ het volgende:
En hoezo zouden mannen hier meer over weten ?![]()
Alsof hun met een centimer gaan zitten meten of het al weer wijder is geworden
Hopelijk ? Vind het raar als je dit aan mannen gaat vragen als het over het lichaam van een vrouw gaat!?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:30 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Dat voel je toch gewoon.. Er is een duidelijk verschil tussen een strak kutje en een uitgelubberde grot.
Ik snap het wel... Een man voelt dat mss wel beter dan de vrouw zelf...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:35 schreef Crack_ het volgende:
Hopelijk ? Vind het raar als je dit aan mannen gaat vragen als het over het lichaam van een vrouw gaat!?
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:25 schreef Parafernalia het volgende:
Nou met mijn hamerhaai heb ik al behoorlijk wat vrouwen breder gemaakt.
Dat is een discussie die je toch nooit wint het ligt altijd aan de man!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
Geen idee, ben zelf ook verbaasd, maar mijn man voelt geen verschil en hij kan het weten toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:19 schreef lidewyz het volgende:
[..]
hoe kan een vagina even strak zijn als er een baby uit komt.. ja toch..
maagdenvlies.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:23 schreef Crack_ het volgende:
het wordt toch wijder? Of waarom doet bij sommige mensen ontmaagding "zo verschrikkelijk veel pijn" en even later niet meer?!
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Jup, toen die tijd iig, nu ben ik een proud single mom hehe
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]Ja, fijn, op je 25e met 2 kinderen zitten zonder partner
Kinderen opvoeden zonder mannelijk figuur. Even uitgesloten dat haar partner gestorven is (dat hoop ik nl. niet voor dr) vind ik het nou niet echt iets om trots op te zijn..quote:
sommige mannelijke figuren kan je beter kwijt als rijk zijn tijdens de opvoeding. Daar al aan gedacht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kinderen opvoeden zonder mannelijk figuur. Even uitgesloten dat haar partner gestorven is (dat hoop ik nl. niet voor dr) vind ik het nou niet echt iets om trots op te zijn..
Daarnaast zal het vinden van een vriend/man lastig zijn als je al 2 kleintjes rond hebt lopen. Ikzelf moet er bijv. niet aan denken...
`quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sommige mannelijke figuren kan je beter kwijt als rijk zijn tijdens de opvoeding. Daar al aan gedacht?
Toch is het zo, het is ook niet zo dat er even zomaar een baby uitkomt, maar het lichaam maakt heel wat hormonen en shit aan om dat mogelijk te maken, weekmakers voor spieren en pezen bv, het iets uitdijen van het bekken, er gaat een hoop aan vooraf.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:18 schreef La_Vita het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat nadat een vrouw kinderen heeft gehad het weer even strak is als voorheen. Vrouwen zeggen altijd van wel maar volgens mij is dat puur uit schaamte
Spanning voornamelijk, dat geeft een erg strakke bekkenbodem(schrap zetten) en dat doet pijn, ook kan het maagdenrandje stug zijn en pijnlijk inscheuren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:23 schreef Crack_ het volgende:
het wordt toch wijder? Of waarom doet bij sommige mensen ontmaagding "zo verschrikkelijk veel pijn" en even later niet meer?!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch is het zo, het is ook niet zo dat er even zomaar een baby uitkomt, maar het lichaam maakt heel wat hormonen en shit aan om dat mogelijk te maken, weekmakers voor spieren en pezen bv, het iets uitdijen van het bekken, er gaat een hoop aan vooraf.
Zolang de bekkenbodem niet beschadigt is er eigenlijk niets wat een vagina wijder kan maken, wel is het zo dat als je op dat moment bezig bent en gespeeld hebt met wat grotere voorwerpen dat het vlak daarna wel iets wijder is, maar een orgasme eroverhee en het is weer zoals het was.
De volgende dag ben je gewoon weer zoals je was.
Zelfs dingen als fisten maken niet wijder, zolang er niet geforceerd wordt waardoor haarscheurtjes kunnen ontstaan die de rek tegen kunnen gaan.
Het strakheidssyndroom maakt dat veel vrouwen erg bang zijn om "wijd" te worden, maar het is een ongerede angst, forceer niets en alles komt gewoon weer helemaal goed.
Dan moet je ook niet je laten volpompen door dat soort gasten... Lijkt me simpel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sommige mannelijke figuren kan je beter kwijt als rijk zijn tijdens de opvoeding. Daar al aan gedacht?
Pleur op newb. Ga even ontopic met je gezwets..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef Dzy het volgende:
[..]
Die gozer is 25, woont nog bij z'n ouders, betaalt geen huur maar is wel "financieel zelfstandig". Ik denk niet dat hij erg veel snapt van de echte wereld.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
Vrouwen die op hun 25e al twee kinderen hebben en geen man, zijn overduidelijk te wijd, en die moet ik dus niet. Voordat we weer gezeur krijgen: dat komt doordat ze over een slap karakter beschikken, wat samenhangt met de strakheid van de vagina/
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch is het zo, het is ook niet zo dat er even zomaar een baby uitkomt, maar het lichaam maakt heel wat hormonen en shit aan om dat mogelijk te maken, weekmakers voor spieren en pezen bv, het iets uitdijen van het bekken, er gaat een hoop aan vooraf.
Zolang de bekkenbodem niet beschadigt is er eigenlijk niets wat een vagina wijder kan maken, wel is het zo dat als je op dat moment bezig bent en gespeeld hebt met wat grotere voorwerpen dat het vlak daarna wel iets wijder is, maar een orgasme eroverhee en het is weer zoals het was.
De volgende dag ben je gewoon weer zoals je was.
Zelfs dingen als fisten maken niet wijder, zolang er niet geforceerd wordt waardoor haarscheurtjes kunnen ontstaan die de rek tegen kunnen gaan.
Het strakheidssyndroom maakt dat veel vrouwen erg bang zijn om "wijd" te worden, maar het is een ongerede angst, forceer niets en alles komt gewoon weer helemaal goed.
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef Ernemmertje het volgende:
heb zelf 2 mooie kleine kindjes op de wereld gezet, ik ben ook nog erg jong (dus nog elastisch zat hehe) heb dus geen probleem, alles is weer netjes zoals het was gelukkig, haha.
Maar als je heel veel kinderen neemt en naamate je ouder wordt word alles ook minder elastisch en ja ben je tog wel iets wijder lijkt me(ben blij dak jong moeder ben geworden...)
Of die rare gastjes die aan fistfucking doen of super grote voorwerpen erin stoppen elke dag, dan word je zeker weten wel wijder whahaha. Maar na een paar kinderen hoef je niet meteen gelijk veel wijder te zijn hoor.
En dan al 2 kinderen. Dat is aardig jong jaquote:geboortedatum: 18-07-1985
Dat lijkt heel simpel, maar het kan natuurlijk per ongeluk gegaan zijn. Maar dan is voor mij abortus wel een optie, maar voor sommige niet natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet je laten volpompen door dat soort gasten... Lijkt me simpel.
niet om het een of ander, maar jouw opmerking was natuurlijk het eerst offtopicquote:[..]
Pleur op newb. Ga even ontopic met je gezwets..![]()
Ahahaha je hebt jezelf nu verraden!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
Jazeker, mijn vrouw hoeft haar kringspieren niet eens meer te ontspannen en er komt al een zachte chocolade kleur stront uit glijden. Erg geil moet ik zeggen.quote:
Dat zijn 2 totaal verschillende dingenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:23 schreef Crack_ het volgende:
Als de strakheid echt een probleem is dan hangt dat meestal samen met een te stugge bekkenbodem of nog vaker met (onbewuste) spanning waardoor de bekkenbodem te strak wordt aangehaalt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef La_Vita het volgende:
[..]
en wat nou als je wilt dat het minder strak wordt? Moet je dan de arts maar vragen of ze je niet willen hechten na de bevalling
?
dankjewel voor deze bijdrage...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef G-Star het volgende:
voor de meiden:
gewoon lekker neuken met de mannen xD
geen baby ofzo ? gebruik condoom/pil
(ben zelf jongen)
In een ander topic zeg je dat je nog maagd ben, dus doe niet zo stoer wil je!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef G-Star het volgende:
voor de meiden:
gewoon lekker neuken met de mannen xD
geen baby ofzo ? gebruik condoom/pil
(ben zelf jongen)
er word ook grapjes gemaakt in mijn topic mag toch ook een grapje makenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:07 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
In een ander topic zeg je dat je nog maagd ben, dus doe niet zo stoer wil je!![]()
14 en nu alzulke praatjes!
Nee, dat mag niet.......quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef G-Star het volgende:
[..]
er word ook grapjes gemaakt in mijn topic mag toch ook een grapje maken
Nee. Mag niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef G-Star het volgende:
[..]
nee..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef G-Star het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef G-Star het volgende:
[..]
nope, sorryquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef G-Star het volgende:
[..]
Welke oefeningenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Als de strakheid echt een probleem is dan hangt dat meestal samen met een te stugge bekkenbodem of nog vaker met (onbewuste) spanning waardoor de bekkenbodem te strak wordt aangehaalt.
Meestal is dat met oefeningen wel op te lossen, net als een te slappe bekkenbodem.
Hou je mond maar lekker dicht. Je vagina staat al wijd genoeg openquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ahahaha je hebt jezelf nu verraden!
Je hebt een kleintje dus
"Streepjesplassen" of juist niet en de boel maar laten voor wat het isquote:
Beter Nederlands dan hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:29 schreef zhe-devilll het volgende:
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-1668288-p-5.html
Bij mijn wijf past er een 205/45 R17 84V runflat autoband van Vredestein in.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:18 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Iets wat ik me al heel lang afvraag. Als je brede voorwerken in je vagina duwt zoals een dikke vibrator of als je moet bevallen als vrouw zijnde, word je dan wijder? Of rekt het allemaal weer netjes terug?
Misschien weten mannen hier meer over?
Als je al uitscheurt tijdens de bevalling dan naaien ze je daarna gewoon weer dicht tot je even strak bent als voorheenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:18 schreef La_Vita het volgende:
Ga eerst maar terug naar de schoolbanken voor een jaartje Nederlandse lesquote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik heb de idee dat sommige mensen totaal geen besef hebben wat er gebeurt bij een vrouw .
Laat staan de vrouw zelf .
De kut en de anus zijn kring spieren.
Zelfde als bij een elastiek .
Je kan het uit rekken maar gaat toch weer terug in vorm .
Wanneer is het wel uit gerekt ?
Als er scheuren in komen of als de dokter er in knipt zo dat er meer ruimte onstaat voor de baby.
De vrouwen die inderdaad grote voorwerpen in plaatsen hebben letterlijk hun kut laten scheuren door haar scheurtjes.
De scheurtje worden dan opgerekt en door de menselijk genees kracht word de scheuren opgevuld.
Verder over dat de vrouwen zelf niet eens weten hoe ze in elkaar zitten .
Kleine gebeurtenis op mijn werk.
Een collega en in hadden over een gieter die verdacht veel lijkt op zo ding bij de ziekenhuis waar je in urineert als je niet kan staan (je heb ze ook als je op vakantie gaat)
De man doet dan zijn lul in de teut van de ziekenhuis opvang urine bak)
Ik zij wel de vrouwen hebben een anderen model , waar zij op antwoordde wel nee ik douw dat ding gewoon naar binnen.
Toen ze dat zij begon ze rood te worden omdat de antwoord niet echt klopte .
Ik zij geef niet hoor veel vrouwen hebben geen idee hoe het daar beneden werkt.
Ik in een deuk zij zo rood als een kreeft.
Heerlijk plastischquote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zégt ie ja, omdat je anders meteen in een postnatale depressie schiet en hij daar ook niet op zit te wachten.
Ondertussen moet ie gewoon een vuist bijsteken anders is het als ware het skinnydippen in een emmer lauw water.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga eerst maar terug naar de schoolbanken voor een jaartje Nederlandse les
Strakker vaak...quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je al uitscheurt tijdens de bevalling dan naaien ze je daarna gewoon weer dicht tot je even strak bent als voorheendus het lijkt mij gewoon waar.
Lijkt me geweldig, een leuke meid met 2 kleintjes. Zelf heb ik ook 2 kleintjes en ben na een relatie van bijna 14 jaar weer alleen. Je zou als alleenstaande man toch alleen maar een vrouw kunnen krijgen die nog geen kinderen heeft. Ikzelf moet er bijv. niet aan denken...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kinderen opvoeden zonder mannelijk figuur. Even uitgesloten dat haar partner gestorven is (dat hoop ik nl. niet voor dr) vind ik het nou niet echt iets om trots op te zijn..
Daarnaast zal het vinden van een vriend/man lastig zijn als je al 2 kleintjes rond hebt lopen. Ikzelf moet er bijv. niet aan denken...
Dit vind ik idd ook wel een rare opmerking. Het mannelijke figuur is er vandoor gegaan omdat hij een vrouwelijk figuur van de helft van zijn eigen leeftijd tegenkwam die er geen probleem mee had dat hij een kind van zowat haar leeftijd had. Ik ben niet trots op hoe het allemaal vergaan is in dochters leven. Maar ik ben er wel trots op hoe ik dat allemaal toch maar klaar heb gespeeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
strak klinkt lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef lidewyz het volgende:
ik hoef geen kinderen, ik wil mijn strakke vagina behouden..
Spacen als een puppyquote:Op maandag 29 juni 2009 02:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
strak klinkt lekker
doen alsof het meisje nog maagd is en dan gaat ze nep 'auw auw auw' doen en helemaal spacen als een puppy enzo![]()
Ik zal wel eens op puppy kibble googlenquote:Op maandag 29 juni 2009 02:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat een meisje zacht kreunt van genot en dat klinkt dan als een puppie. Ze noemen het ook wel 'puppy kibble'. Ik kan het ook niet beschrijven je moet het een keer horenerg geil.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef lidewyz het volgende:
Is het voor jou misschien een idee om dan een hond aan te schaffen?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat een meisje zacht kreunt van genot en dat klinkt dan als een puppie. Ze noemen het ook wel 'puppy kibble'. Ik kan het ook niet beschrijven je moet het een keer horenerg geil.
een Urinaalquote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
.Een collega en in hadden over een gieter die verdacht veel lijkt op zo ding bij de ziekenhuis waar je in urineert als je niet kan staan
quote:waar zij op antwoordde wel nee ik douw dat ding gewoon naar binnen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef P8 het volgende:
[..]
Is het voor jou misschien een idee om dan een hond aan te schaffen?
Dat uitscheuren doe je alleen aan de "buitenkant". De binnenkant veert gewoon weer terug tot het oude formaat. En je bekkenbodem kan je trainen. Sowieso handig als je na je 70e niet incontinent wilt wordenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je al uitscheurt tijdens de bevalling dan naaien ze je daarna gewoon weer dicht tot je even strak bent als voorheendus het lijkt mij gewoon waar.
..... van vakantie?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:38 schreef Johan_dg het volgende:
Ze kunnen zoveel zeggen, maar een vagina wordt zeker wel wijder door grote penissen.
Een DVP die net in het vak zit is meestal nog lekker strak. Als je een paar maanden later weer bij haar terugkomt blijkt ze een stuk wijder geworden te zijn. Haar vagina heeft zich dus aangepast aan grote penissen en is voor de minder geschapen man dus te wijd geworden. Haar vagina is dus niet teruggekomen.
Held!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
Vrouwen die op hun 25e al twee kinderen hebben en geen man, zijn overduidelijk te wijd, en die moet ik dus niet. Voordat we weer gezeur krijgen: dat komt doordat ze over een slap karakter beschikken, wat samenhangt met de strakheid van de vagina/
Dus je hebt ze voor en na het krijgen van kinderen geneukt?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef Godshand het volgende:
Ik heb 2x een MILF gehad in bed, en 2x waren ze minder strak dan hun kinderloze evenknie.
Dus ik zeg: ja!
Nou, dat is niet helemaal zo. Ik had een "totaal ruptuur" (kind had zuurstofgebrek en is geboren met een vacuumextractie)). Ik kreeg dus 21 hechtingen; 17 van binnen en 4 van buiten en voelde me dus achteraf alsof ik onder een trein had gelegenquote:Op donderdag 29 september 2011 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat uitscheuren doe je alleen aan de "buitenkant". De binnenkant veert gewoon weer terug tot het oude formaat. En je bekkenbodem kan je trainen. Sowieso handig als je na je 70e niet incontinent wilt worden
Jij hebt een kleine piemel!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
Neen, maar boeit dat?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus je hebt ze voor en na het krijgen van kinderen geneukt?
was t een keizersnede ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef NachtBroeder het volgende:
Mijn vriendin is na de bevalling nog net zo strak als daarvoor!
Niet dus....Ze schijnen van hun hechtdraad af te moeten ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Driewerf hoera voor de excellente gezondheidszorg in Nederland.
meten die handel, elke dag.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:24 schreef Maxellera het volgende:
Vibrator of baby.. Wel een groot verschil. Ik laat het wel weten als ik er iets van gemerkt heb..
WTF zijn nu weer melkende bewegingen?? Krijg je er dan tijdens het batsen gratis borstvoeding bij?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:29 schreef El_Matador het volgende:
Alsof de vagina een plastische (die na vervorming niet terugkeert in zijn beginstaat) ring is.
Ik ben geen arts, maar het lijkt me bekend dat de vagina (en het geheel eromheen) een complex deel spieren is. Die bekkenbodemspieren zijn er niet voor niets en worden tijdens een bevalling enorm getraind.
Mijn ervaring met MILFs is beperkt, maar MILFs zijn (beter) in staat melkende bewegingen te maken. Iets wat ik bij de kinderloze partners nooit heb gemerkt.
Dus ja, het wordt strakker. Maar niet de hele tijd (godzijdank).
En als je een vagina te wijd vindt, ben je waarschijnlijk zelf te dun geschapen voor haar.
Ik ben bang dat ik ook via de keizersnede moet als ik ooit kinderen krijg. Ik heb namelijk vernauwde bekken ...quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef happyliving het volgende:
Mijn vrouw is nog net zo strak na als voor de geboorte van onze tweeling.
Moet ik wel zeggen ze zijn via de keizersnede geboren.
;-))
Sorry hoor, mar je bent je ervan bewust dat de bekkenbodem wel voor meer nodig is als alleen voor neuken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:42 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
ding word er echt nie strakker van als je er een paar kids uit poept (medisch bewezen)
wij mannen zeggen dat we geen verschil voelen om de dame niet te kwetsen en zeggen niet dat het aanvoelt alsof je je leuter in de brievenbus van de buren stopt met zo'harig borsteltje er voor en grote voorwerpern er inpropt doet je ook geen goed. je spieren daar rekken uit en net als met alles.. als je het maar vaak genoeg gebruikt van maakt word ut er nie beter van, maar er is een oplossing
http://www.gynaecologists.co.uk/vaginal_tightening.html
suc6
Niks van gemerkt. Enige vrouw met kind tot nu toe was zelfs de beste seks ooitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:18 schreef La_Vita het volgende:
Larry David altijdquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neen, maar boeit dat?
De kinderloze waren wel leeftijdsgenoten van de MILFS, dus dat zegt wel wat.
"Melken", als de penis naar binnen gaat ontspannen en als hij terugtrekt aanspannen, wordt als meer dan prettig ervaren door mannenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
WTF zijn nu weer melkende bewegingen?? Krijg je er dan tijdens het batsen gratis borstvoeding bij?![]()
![]()
dus je zelfliefde gaat boven liefde voor een mensje dat jij een leven kan geven en waar je trots op kan zijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef lidewyz het volgende:
Het toppunt van zelfliefde en narcisme is toch wel het willen van een kind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef cestlamour het volgende:
[..]
dus je zelfliefde gaat boven liefde voor een mensje dat jij een leven kan geven en waar je trots op kan zijn?
ik snap niet dat de liefde voor de grootte van je vagina het kan winnen van de liefde voor een kindje, dat is het enigequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het toppunt van zelfliefde en narcisme is toch wel het willen van een kind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |