huh hoezo?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh jee, ik denk dat Gloeimuis hier straks weer is
wat jij graag wil gelovenquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
Fucking hell idd Nico..
Ennuh, 't Westland is heul niet randstad!!![]()
als ik wist wat het was had ik je graag geholpen met ze uitscheldenquote:
Kun je niet zomaar schelden dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat jij graag wil geloven
[..]
als ik wist wat het was had ik je graag geholpen met ze uitschelden
Hoezo stomquote:
jaaaa, schavuiten zijn het! Donderse belhamels!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kun je niet zomaar schelden dan?Het is stom gedaan, het sluit niet aan met m'n deelneming. Kost me allemaal veel te veel tijd!
Stomme dividenduitkeringen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat jij graag wil geloven
[..]
als ik wist wat het was had ik je graag geholpen met ze uitschelden
't Westland is heul geen stad!quote:Stedengebied van Holland en Utrecht.
Inderdaad. Zo zie je ze niet vaak meerquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo stom?
Niks mis mee.
Had vanochtend ruzie met m'n vader (long story), belt 'ie net om z'n excuses aan te bieden.. weleigenlijk
.
Thank you. You just made my dayquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaaa, schavuiten zijn het! Donderse belhamels!!
nee dus
goed argument.. de randstad is ook geen stadquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
't Westland is heul geen stad!
/hapmodus uit.
Ja wel hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
Fucking hell idd Nico..
Ennuh, 't Westland is heul niet randstad!!![]()
Lees mijn quote eens.. het stedengebied van Holland en Utrecht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed argument.. de randstad is ook geen stad
ik moest denken aan Clint Eastwood. 'Go ahead punk, make my day'quote:
so true, so truequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik moest denken aan Clint Eastwood. 'Go ahead punk, make my day'
\
Maar goed, ik weet ook gewoon precies wat ik moet zeggen he![]()
Voor mij ligt Westland in de Randstad.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
so true, so true
Ik heb trouwens mijn verschil gevonden en het opgelost
En het is trouwens Gemeente Westland.. 't Westland is de naam van de streekquote:
Volgens wil Fok gewoon dat ik nog even wat ga voorbereiden voor morgen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
Echt.. FOK! is zo traag dat het laten zie van het plaatsen van mijn post, meteen ook jouw post liet zien met de reactie op die post
idd.. afschietenquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:58 schreef Puala het volgende:
mensen die een linkje naar het nieuwe topic niet in hun lapo typen
Morguh trouwens
ook datquote:
ik zie geen bannersquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens wil Fok gewoon dat ik nog even wat ga voorbereiden voor morgen..
Trouwens behoorlijke spelfout in de Tele2 banner
Consoles.. faalquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:03 schreef PieterBas het volgende:
oh ja hoor...
Gisteren mijn xbox360 teruggekregen.. nu doet opeens mijn wireless adapter voor de xbox niet meer![]()
Ik hoef nu niet constant mijn pc up te gradenquote:
raar verhaal. Die heb je niet meer opgestuurd neem ik aan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:03 schreef PieterBas het volgende:
oh ja hoor...
Gisteren mijn xbox360 teruggekregen.. nu doet opeens mijn wireless adapter voor de xbox niet meer![]()
Nee, hoezo iets upgraden als het blijft werken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet constant mijn pc up te graden
Mijn pc werkt ook nog steeds.. volgens mij ergens in 2006 voor het laatst een upgrade gegeven..quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, hoezo iets upgraden als het blijft werken?
Mijn computer works like a charm
hmm.. niet het poortje of de connector een beetje stoffig?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:11 schreef PieterBas het volgende:
Nee, alle accessoires hier thuis gelaten. Stop mijn usb adapter er in, toen gebeurde er niks. Toen meteen naar mijn network settings gegaan.. en daar kon ik niet eens bij de wireless adapter functie..
als alles en iedereen nou eens zou doen wat jij wildequote:Op woensdag 3 juni 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHH Fucking MS project, wat een fucking FAAL-programma is dat zeg.![]()
![]()
Waardeloos stuk software, STERF STERF STERF!
Als dat ding nou eens gewoon doet wat ik wil.
Nee.. In de twee andere usb poorten doet ie het ook niet.. En het ligt niet aan de usb poort, want de controller doet het gewoon..quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. niet het poortje of de connector een beetje stoffig?
Gantt chart aan het maken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHH Fucking MS project, wat een fucking FAAL-programma is dat zeg.![]()
![]()
Waardeloos stuk software, STERF STERF STERF!
Als dat ding nou eens gewoon doet wat ik wil.
waarom wachten tot morgen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. In de twee andere usb poorten doet ie het ook niet.. En het ligt niet aan de usb poort, want de controller doet het gewoon..
Ga morgen wel ff de supportafdeling bellen..
Misschien beter vandaag doen..quote:
Zijn ze wel gewend denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien beter vandaag doen..
of ik ben morgen in een opperbeste stemming.. of ik ben morgen in een klote stemming en dan is het niet leuk om helpdesk te bellen.. althans voor de andere kant van de lijn.
Volgens mij heb ik ooit eens een Gantt Chart gemaakt in een Open Source dinges.. werkt ongeveer hetzelfde als Project... ben alleen even de naam kwijtquote:
Doe eens diep nadenkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit eens een Gantt Chart gemaakt in een Open Source dinges.. werkt ongeveer hetzelfde als Project... ben alleen even de naam kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |