Heel goed!quote:
Tsss, dan ben ik wel de rebel!quote:
Wat? Braaf zijn?quote:
Ahh, je hebt weer over mij gedroomd dusquote:
Nee hoor, want dan had ik dat wel gewoon gezegd. You know me.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, je hebt weer over mij gedroomd dus![]()
Hoef je niet elke keer te vermelden
Ja das waarquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan had ik dat wel gewoon gezegd. You know me.
Zo nu en dan, maar vooral niet te vaak, zekerquote:
Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo nu en dan, maar vooral niet te vaak, zeker
Plus dat braaf zijn saai isquote:
quote:
Hahaha, natúúrlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:48 schreef rival het volgende:
Als er iemand braaf is dan ben ik dat wel
Goedemorgen, ik heb geen zin.......
Groot gelijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, natúúrlijk.
Ik ook niet, gelukkig mag ik rond half 2 weer weg en ga ik lekker niet meer terugIk ga nog meer afspraken regelen deze week denk ik
D_H!
Wat ga je in godsnaam aanrijden? Dat is strafbaar hoor....quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
Dus. Ik denk, laat ik eens wat eerder aanrijden thuis, zodat ik ook wat eerder op mijn werk ben, vestiging Den Bosch, dus zeg 40 kilometer. Wat denk je? Fucking kutfiles, kutdrukte en kutgehaast op die kutsnelwegen, en het maakt geen kut uit in tijd.
5 keer kut in 1 zin. Een nieuw record.
Morgen.
En terechtquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden ja.
Dat is brabotaal. Kan die jongen ook niks aan doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ga je in godsnaam aanrijden? Dat is strafbaar hoor....
Ik snap dat niet hoor, accentjes ok, maar dit is toch gewoon keihard fout Nederlands? Hoe haal je daar examens mee?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is brabotaal. Kan die jongen ook niks aan doen.
Echt waar hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, natúúrlijk.
Ik ook niet, gelukkig mag ik rond half 2 weer weg en ga ik lekker niet meer terugIk ga nog meer afspraken regelen deze week denk ik
Beter Bwabants dan Dev'ntahs.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is brabotaal. Kan die jongen ook niks aan doen.
Ga eens even gauw die discussie (mee)voeren in de taaltopics in TTK...niet hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, accentjes ok, maar dit is toch gewoon keihard fout Nederlands? Hoe haal je daar examens mee?
Geen aanval hoor, vraag het me gewoon af waarom mensen die 150KM verderop zitten opeens ophouden met Nederlands...
En dat zonder kutmuts!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
Dus. Ik denk, laat ik eens wat eerder aanrijden thuis, zodat ik ook wat eerder op mijn werk ben, vestiging Den Bosch, dus zeg 40 kilometer. Wat denk je? Fucking kutfiles, kutdrukte en kutgehaast op die kutsnelwegen, en het maakt geen kut uit in tijd.
Morgen.
Zegt "meneer ik kom uit Amsterdam en praat met een accent".quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, accentjes ok, maar dit is toch gewoon keihard fout Nederlands? Hoe haal je daar examens mee?
Geen aanval hoor, vraag het me gewoon af waarom mensen die 150KM verderop zitten opeens ophouden met Nederlands...
Who died and made you mod?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ga eens even gauw die discussie (mee)voeren in de taaltopics in TTK...niet hier
Hehe, zwaar begin dus amigo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
Morgen.
Ja, dat zeg ik, accentjes ok. Maar taalfouten...quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zegt "meneer ik kom uit Amsterdam en praat met een accent".
Dan is het altijd nog Dem'tahs.quote:
Ik doe toch nix... ik zeg 't alleen... als mod zou ik die post gewist hebben etc.quote:
Het is wel goed hoor, woordeboek.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
Echt waar hoor![]()
Ik hoop dat ze wat leuks voor je hebben vanmiddag
Accent is nog altijd wat anders dan foutief nederlands he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zegt "meneer ik kom uit Amsterdam en praat met een accent".
Zelfde, 1 pot nat.quote:
Maar ik ben wel om 13:30 afgewerkt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, accentjes ok. Maar taalfouten...
Kijk eens boven je.quote:
Valt mee, maar vroeger aanrijden doe ik dus niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, zwaar begin dus amigo.
Hopelijk gaat de rest van de dag wat soepeler
Het zijn ook geen taalfouten. Het is dialect.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, accentjes ok. Maar taalfouten...
Ja, dat telt dus niet hè.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef Kluts het volgende:
Wij hebben het bijvoorbeeld in Adoorn ook over winkels die los gaan ipv open.
Mental Imagequote:
Ff niet lullig bedoeld hoor, maar omdat DEZE keer het onderwerp je niet aanstaat moet het maar ergens anders? Als het nou pagina's over 1 ding gaat ok, maar het is hier vrijwel nooit ontopic.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik doe toch nix... ik zeg 't alleen... als mod zou ik die post gewist hebben etc.
Die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn ook geen taalfouten. Het is dialect.
Ik vind het juist wel grappig dat je overal anders praat.
Wij hebben het bijvoorbeeld in Adoorn ook over winkels die los gaan ipv open.
Wat is dat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
Ha, mijn stokpaardje. Die kutbrabo's met hun suffe taaltje. Aanrijden, ik sta langs je (nee, je staat naast me, sufkut), skottelslet, ons mam en houdoe.
quote:
Je vergeet keigaaf.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
Ha, mijn stokpaardje. Die kutbrabo's met hun suffe taaltje. Aanrijden, ik sta langs je (nee, je staat naast me, sufkut), skottelslet, ons mam en houdoe.
De theedoekquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergetenDie mensen uit Apeldoorn ook
[..]
Wat is dat?
quote:
Thanksquote:
En terechtquote:
Skottelslet zegt niemand meerquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
quote:
Brabander he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel knap dat je daar zo open over bent
You have got to be shitting mequote:
Ja, die moeten zich allemaal laten afwerken hequote:
Och, wetenschappelijk is gebleken dat Brabo's 2 hersenhelften nodig hebben om ABN te spreken ipv 1, zoals de rest van NL.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks
Ow, en "Hoe'st nou?" als ze ergens verontwaardigd over zijn
Behalve op zee. Dan kan je nog altijd langszij gaan liggen met een schip.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Ripley het volgende:
Ik zag het wel dawg
Voor eens en voor altijd brabo's: langs duidt beweging aan. Je loopt ergens langs, dus je passeert het en loopt door. Als je ergens naast staat/zit/ligt, is het dus naast. En niet langs.
Anders vat je even alles serieus opquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ff niet lullig bedoeld hoor, maar omdat DEZE keer het onderwerp je niet aanstaat moet het maar ergens anders? Als het nou pagina's over 1 ding gaat ok, maar het is hier vrijwel nooit ontopic.
Zusje van sedan ofzo?.
bedankt.quote:Zusje van sedan ofzo?.
Dat zegt meer over jouw hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Maar anyway, ik haat mensen die zo praten niet hoor. Ik vind het alleen frappant, het gaat om een paar honderd kilometer land en we kunnen elkaar niet verstaan.
Ik heb altijd gedacht dat het een vaatdoekje was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You have got to be shitting me
Echt?
Over je hoor.quote:
Ik kan soms ook nog wel eens serieus reageren jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:34 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Anders vat je even alles serieus op![]()
Ik vind taal vet leuk om over te kletsen, merkte alleen maar op dat er ver van dit subforum vandaan, al zoveel topics over dat soort dingen gaan...
En
[..]
bedankt.
I'm with yaquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Maar anyway, ik haat mensen die zo praten niet hoor. Ik vind het alleen frappant, het gaat om een paar honderd kilometer land en we kunnen elkaar niet verstaan.
quote:
Er is niks mis met mijn whore jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over je hoor.
Over taalfouten gesproken.
Nee. Niet voor mij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Ripley het volgende:
Ik zag het wel dawg
Voor eens en voor altijd brabo's: langs duidt beweging aan. Je loopt ergens langs, dus je passeert het en loopt door. Als je ergens naast staat/zit/ligt, is het dus naast. En niet langs.
Daar gaan we weer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, wetenschappelijk is gebleken dat Brabo's 2 hersenhelften nodig hebben om ABN te spreken ipv 1, zoals de rest van NL.
Ik vind soms zo'n brabo-accentje best schattig, zolang het geen plat Limlands wordt.
Heb jij een eigen whore? Tof, dat wil ik ook wel.quote:
Blijkbaar, volgens die lichtekooi (wheheheh, hoe toepasselijk die fout) welquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb jij een eigen whore? Tof, dat wil ik ook wel.
Whore en walletjes. Jij hebt het druk!quote:
Over jouw taalvaardigheden.quote:
Sorry dawgie, kon het niet laten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Niet voor mij.
[..]
Daar gaan we weer.
Ja, ik weet wat het in het NEDERLANDS betekenT, dat je klaargemaakt bent door een hoer, dat ze er daar nou een VERKEERDE betekenis aangeven is niet mijn fout.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:40 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Over jouw taalvaardigheden.
Ik weet dat ik veel spelfouten maak, dat komt nooit meer goed.
Wat is jouw excuus voor het niet verstaan van afgewerkt zijn?
je weet wel wat het betekend, dus dan is het dom om het niet te verstaan
Bij ons wordt er alleen afgewerkt bij de hoeren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:40 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Over jouw taalvaardigheden.
Ik weet dat ik veel spelfouten maak, dat komt nooit meer goed.
Wat is jouw excuus voor het niet verstaan van afgewerkt zijn?
je weet wel wat het betekend, dus dan is het dom om het niet te verstaan
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar, volgens die lichtekooi (wheheheh, hoe toepasselijk die fout) wel.
Moet je onder de rivieren gaan wonen. Daar mag je onbeperkt aanrijden, en ben je elke dag afgewerkt. Keigaaf, allemaal!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef Ripley het volgende:
Bij ons wordt er alleen afgewerkt bij de hoeren.
Maar je weet ook wat het in het BRABANTS betekend, dus je stelt je gewoon aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het in het NEDERLANDS betekenT, dat je klaargemaakt bent door een hoer, dat ze er daar nou een VERKEERDE betekenis aangeven is niet mijn fout.
Maar we houden er maar over op, ik heb toch alitijd gelijk, en anders modknopjes.
Bij ons ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij ons wordt er alleen afgewerkt bij de hoeren.
Sja, ik ben idd zo ontwikkeld dat ik het weet ja, maar dat wil niet zeggen dat ik het maar moet aannemen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar je weet ook wat het in het BRABANTS betekend, dus je stelt je gewoon aanonverstaanbaar is het niet.
Zo opgefokt als iedereen nu is, dat moet wel goede seks wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ben idd zo ontwikkeld dat ik het weet ja, maar dat wil niet zeggen dat ik het maar moet aannemen.
Maar anyway, het is nu wel weer mooi geweest. Iemand neuken?.
Nou, ik heb wel eens misverstanden gehad. Iemand vroeg me een keer of ik met iemand gelopen had bijvoorbeeld. Dus ik vroeg waarheen. Maar dat was kennelijk een belachelijk antwoordquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar je weet ook wat het in het BRABANTS betekend, dus je stelt je gewoon aanonverstaanbaar is het niet.
Alleen als je betaaltquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ben idd zo ontwikkeld dat ik het weet ja, maar dat wil niet zeggen dat ik het maar moet aannemen.
Maar anyway, het is nu wel weer mooi geweest. Iemand neuken?.
Wil jij langs mij liggen dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Zo opgefokt als iedereen nu is, dat moet wel goede seks worden
Uhu. Wij hebben gewoon zoveel hersencapaciteit dat wij beide hersenhelften kunnen gebruiken en dan nog meer dan genoeg over hebben.quote:
Ja, dat kan. Dan lachen ze je uit en hebben ze ook weer iets te vertellen aan hun boerefamilie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens misverstanden gehad. Iemand vroeg me een keer of ik met iemand gelopen had bijvoorbeeld. Dus ik vroeg waarheen. Maar dat was kennelijk een belachelijk antwoord
Haha.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens misverstanden gehad. Iemand vroeg me een keer of ik met iemand gelopen had bijvoorbeeld. Dus ik vroeg waarheen. Maar dat was kennelijk een belachelijk antwoord
En dan dat belachelijke lied van Guus Meeuwkis dat het licht brandt in brabant en zo. Nou, in Boxtel liggen ze allemaal om 22 uur al in hun nest omdat ze 's morgens om 9 uur gaan wandelen en zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:51 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dan lachen ze je uit en hebben ze ook weer iets te vertellen aan hun boerefamilie.
Een lege fles wijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan dat belachelijke lied van Guus Meeuwkis dat het licht brandt in brabant en zo. Nou, in Boxtel liggen ze allemaal om 22 uur al in hun nest omdat ze 's morgens om 9 uur gaan wandelen en zo
dan doe je dat toch nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Staat ineens de directeur aan je bureau. Ik heb die man echt niets te melden op dit moment.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
Bek lutser! Danku!
Inderdaadquote:
Maakt niet uit, is net zo ergquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het een vaatdoekje was.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
dan doe je dat toch niet
boeit niet meer
Ik heb geen idee wat voor accent oid ik hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef lichtekooi het volgende:
Mannen vinden mijn brabants wel leuk meestal. Ik vind het wel goed zo.
Fout is ook niet altijd niet leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef lichtekooi het volgende:
Mannen vinden mijn brabants wel leuk meestal. Ik vind het wel goed zo.
nu eens niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
InderdaadMaar ik ben dan ook weer niet onbeleefd
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor accent oid ik hebGewoon ABN
Jij hebt geen accentquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor accent oid ik hebGewoon ABN
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Goedmaaksex. Dát heb ik lang niet gehad.
Nu ik er zo over nadenk.
Zeik niet zo!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Nu ik er zo over nadenk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
Wat is jouw visie op de manier waarop ik praat?quote:
Dan heb je ook al vrij lang geen ruzie meer gemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Nu ik er zo over nadenk.
Ja, dat is wel gek, want ik voel me niet brabants, maar ik vindt het toch niet leuk als ze net doen of het stom is om brabants te zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fout is ook niet altijd niet leuk.
Ik vind jullie vooral leuk happen op kritiek.
.
Ik heb dat nog nooit gehad geloof ik. Als ik boos ben word ik zo boos dat mijn hoofd daarna niet naar seks staatquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Nu ik er zo over nadenk.
Ja, maar toen was ik dronken, dat telt nietquote:
Er zit best wat plats inquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
Wat is jouw visie op de manier waarop ik praat?
Hoeveel vakantie dagen heb je nog ? Zsm weg gaan lijkt nu wel een fijne optiequote:Op woensdag 3 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Staat ineens de directeur aan je bureau. Ik heb die man echt niets te melden op dit moment.
quote:
Geen 2 maanden iigquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:08 schreef mrbox het volgende:
Hoeveel vakantie dagen heb je nog ? Zsm weg gaan lijkt nu wel een fijne optie
Alcohol is nooit een excuusquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik dronken, dat telt niet![]()
Ja, jij wel ja
Zal ik dan maar even flink pissig op je wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Nu ik er zo over nadenk.
Klopt, maar daar ga ik anders van pratenquote:
Ligt eraan hoe je dat "plat" bedoelt.quote:
Leg mij dan even haarfijn uit wat er precies mis is met kut?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:11 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ja hallo! Jij bent een kutmod. Dat is niet het beste hoor
Amsterdams volgens anderequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:08 schreef Ripley het volgende:
Wat voor accent heb je, KF? Dan hoor ik straks al die onzin die je uitkraamt met een accentje in mijn hoofd namelijk
Bij een ander heb ik daar niet zo veel meequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leg mij dan even haarfijn uit wat er precies mis is met kut?.
Ik mod dan ook kut, niet MET mijn kutquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:13 schreef Ajam het volgende:
[..]
Bij een ander heb ik daar niet zo veel mee
Smoesjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ga ik anders van praten![]()
Ach gewoon ruzie maken met een wildvreemdequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:12 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb wel altijd seks na een ruzie, maar ik heb al 5 maanden bijna geen vriend meer, dus geen ruzie
ook geen seks.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeik niet zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Tijd voor stap 2 lijkt mequote:
Met een oproep voor sex in KPD? Ik betwijfel het ten zeerstequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef lichtekooi het volgende:
Waarom zou je het beste niet van internet kunnen halen?
I wishquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:14 schreef rival het volgende:
Je accent natuurlijk, anders was ik echt goed aan het liegen
Daar ging het toch niet om?! Het beste kun je ook van internet halen, imo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef lichtekooi het volgende:
Waarom zou je het beste niet van internet kunnen halen?
Voorspel slaan we natuurlijk over,want goedmaaksex.quote:
Dat doe ik nooit.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:14 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ach gewoon ruzie maken met een wildvreemde![]()
* HeatWave smijt Kluts op bedquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voorspel slaan we natuurlijk over,want goedmaaksex.
de goedequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:![]()
Je hebt plat als in "boers" of als in "Amsterdams"
Dat is wel anders ja. Maar wie weet wat er reageerdtquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:16 schreef Ajam het volgende:
[..]
Met een oproep voor sex in KPD? Ik betwijfel het ten zeerste
Bed?quote:
Wat jij wil:quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bed?
Wat saai en conventioneel zeg. Leven op het randje en zulks!
Tof!quote:
je bent meer van tederheid? dan plaats je het in R&Pquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:16 schreef Ajam het volgende:
[..]
Met een oproep voor sex in KPD? Ik betwijfel het ten zeerste
Ik hoef nog maar 3 uurtjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik zit al op de helft van mijn werkdag4 uur naar huis
Dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bed?
Wat saai en conventioneel zeg. Leven op het randje en zulks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps, verkeerd geteld.. Ook 2 hierquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil:
* HeatWave zet Kluts op het randje van het bed
rare wezens die vrouwen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:26 schreef rival het volgende:
Ben ik dan de enige die tot half 5 zit?nee, kwart voor 5 hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Er is daarna weer plenty tijd voor experimenterenquote:
Hebben we het dan al goedgemaakt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is daarna weer plenty tijd voor experimenteren.
nee nee, dat zeg ik niet, ik heb het alleen over daar weer naquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hebben we het dan al goedgemaakt?
Das snel.
Hij snapt het nog niet helemaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hebben we het dan al goedgemaakt?
Das snel.
"Iemand"quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef dawg het volgende:
Iemand heeft bij mij ook nog wat goed te maken, bedenk ik me nu.
Ligt eraan wie je neukt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
Het is knapper dat je door seks ruzie krijgt
Ik ga ervanuit dat het "iemand" van hier is, anders zou het nogal een loze opmerking zijnquote:
Mooie voor een "Stelling"quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:42 schreef lichtekooi het volgende:
Kluts, is hoe jij hier doet echt, of speel jij zo?
Dat is niet om stom te doen, maar ik vroeg me af of jij echt zo met seks bezig bent of dat misschien jou personage is
Ik af en toe, om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie voor een "Stelling"
"Ik ben op het forum hetzelfde als in het echt" Ja of nee.
Ik wel in ieder geval, ok soms iets nadenkender, omdat je kan editten etc, maar over het algemeen doe ik me zeker niet anders voor dan dat ik ben.
Ja dat snap ik schat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, dat zeg ik niet, ik heb het alleen over daar weer na.
Of maak ik je nu weer boos, dan is het ook goed natuurlijk.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:45 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat ik net zo ben eigenlijk, maar dat is lastig te beoordelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval, ok soms iets nadenkender, omdat je kan editten etc, maar over het algemeen doe ik me zeker niet anders voor dan dat ik ben.
Sja, ik heb al flink wat meets gehadquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net zo ben eigenlijk, maar dat is lastig te beoordelen.
Misschien inderdaad wat meer nadenkend maar voor de rest ben ik niet anders.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*jambersstem*quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:42 schreef lichtekooi het volgende:
Kluts, is hoe jij hier doet echt, of speel jij zo?
Dat is niet om stom te doen, maar ik vroeg me af of jij echt zo met seks bezig bent of dat misschien jou personage is
Ben hetzelfde, maar irl wat vaker serieusquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Dat heb ik ook nooit gehadquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij snapt het nog niet helemaal
Goedmaak seks is niet zo bijzonder...
Het is knapper dat je door seks ruzie krijgt
Oh ja, en dat. Dat hoorde ik vooral na de meet in Utrecht laatste keer hehe. En dat ik veel meer "aanwezig" was in het echt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb al flink wat meets gehad. over het algemeen vinden mensen me nog ff wat drukken en brutaler in het echt
.
quote:
Ik ben vrij hetzelfde denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier eerder minder nadenkend!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
Misschien inderdaad wat meer nadenkend maar voor de rest ben ik niet anders.
Omgquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:49 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gehad![]()
Wel na de seks, toen hij meteen opstond om een vriend te bellen om iets af te spreken.
Dat was ook echt meteen, hij kwam klaar en rolde van me af en pakte zijn telefoon, dat vondt ik zo stom!
Hij werd boos toen ik zei dat ik dat niet leuk vond en toen hadden ze ruzie.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:49 schreef lichtekooi het volgende:
Wel na de seks, toen hij meteen opstond om een vriend te bellen om iets af te spreken.
Dat was ook echt meteen, hij kwam klaar en rolde van me af en pakte zijn telefoon, dat vondt ik zo stom!
Vind het lastig om dat over jezelf te zeggen, maar wat ik heb gehoord is dat ik hetzelfde ben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb al flink wat meets gehad. over het algemeen vinden mensen me nog ff wat drukken en brutaler in het echt
.
Ik ben altijd en overal zelfverzekerd arrogantquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind het lastig om dat over jezelf te zeggen, maar wat ik heb gehoord is dat ik hetzelfde ben.
Wel is me een keer verteld dat ik online soms wat hautain overkom, terwijl dat wel mee lijkt te vallen.
Ik zou hier niet op moeten reagerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee...Ik...... doe het............niet.....quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben hier eerder minder nadenkend!![]()
inkoppertje jongens
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou hier niet op moeten reageren
quote:
Niks van gemerkt in Utrecht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd en overal zelfverzekerd arrogant.
Ik kan me jou niet eens meer voor de geest halen, dus jaquote:
Volgens mij ben ik wel hetzelfde jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog liever!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik wel hetzelfde ja
Misschien ben ik in het echt wat liever alleen
Ik ben hetzelfde, voor zover ik dat kan beoordelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Veelste veel bier gedronken dus hehe.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet eens meer voor de geest halen, dus ja.
Ik wil dat helemaal niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
Stelling die aansluit op die van HW:
Wie zou je het liefst IRL willen leren kennen en waarom?!
Ik vind het wel leuk om mensen IRL te zien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik wil dat helemaal niet.
maar ik kom hier ook niet zo vaak, dus ik weet het niet.
Een fobo helptquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Veelste veel bier gedronken dus hehe.
Uhm, hoe kan ik je helpen herinneren?
Iets met schuren misschien?![]()
Is vaak wel gezellig hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik wil dat helemaal niet.
maar ik kom hier ook niet zo vaak, dus ik weet het niet.
De dochter van mijn schoonouders.....quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef dawg het volgende:
[..]
En Rip natuurlijk. Waarom lijkt me duidelijk.
Niemandquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
Rip natuurlijk. Waarom lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
Daar ga ik vrijdag mee uit etenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Rip natuurlijk. Waarom lijkt me duidelijk.
Ik heb toch een fobo manquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een fobo helpt.
Sja, wie zou ik wel eens in het echt willen zien, moet dat van hier (singles) of heel fok!?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:06 schreef KudFokker het volgende:
Ik zou Murm het liefst een keer willen meetenzij lijkt me echt gezellig
!
Nee flippie, ik zeg toch dat het helpt, niet "een fobo ZOU helpen"quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb toch een fobo man
Of ben je te lui om te kijken?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Veelste veel bier gedronken dus hehe.
Uhm, hoe kan ik je helpen herinneren?
Iets met schuren misschien?![]()
Alles met geslacht vrouw?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef KudFokker het volgende:
Ooh en anders die chick van mijn FoBoWikky88 ofzo
Ik welquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet eens meer voor de geest halen, dus ja.
Ja, ik ken al genoeg mensen in het echtquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is vaak wel gezellig hoormaar jij wil Internet en RL gescheiden houden ?
Neequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef mrbox het volgende:
Barpissen weet je ook gelijk waar je in Groningen niet meer heen hoeft te gaan
quote:Error #11Op deze URL kon geen nieuwsbericht worden gevonden. Ga terug en probeer een andere link.
Als je nu pas wakker bent klopt dat wel jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb veel te lang geslapen.
In het echt kies je je gezelschap toch onbewust aan de hand van een aantal voorkeuren, via Internet leer je echt alles door elkaar heen kennen, dus ook mensen waar je anders nooit mee in contact was gekomen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ja, ik ken al genoeg mensen in het echt
Ik weet niet wat het toe zou voegen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef mrbox het volgende:
Anders editen ze gewoon een heel FP bericht![]()
Jij woont in groningen ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb veel te lang geslapen.
Gadverdamme manquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef mrbox het volgende:
Anders editen ze gewoon een heel FP bericht![]()
Ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee flippie, ik zeg toch dat het helpt, niet "een fobo ZOU helpen"
Is dit Nederlandse les #1 ofzo?.
Ik ben IRL iets meer van de kat uit de boom kijken en wat minder meelevend. Qua praten over seks en directheid zal er weinig verschil tussen zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:[/b
[b]"Ik ben op het forum hetzelfde als in het echt" Ja of nee.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:13 schreef lichtekooi het volgende:
Mensen hier kennen elkaar dus ook in het echt? Ook mensen die verlieft zijn geworden?
Ik vond het wel leuk jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het echt kies je je gezelschap toch onbewust aan de hand van een aantal voorkeuren, via Internet leer je echt alles door elkaar heen kennen, dus ook mensen waar je anders nooit mee in contact was gekomen.
En ja, dat is soms leuk, en soms minder. Maar vrijwel altijd interessant gebleken.
wut?quote:dat hun mij al hadden gespoten
Veel wel jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:13 schreef lichtekooi het volgende:
Mensen hier kennen elkaar dus ook in het echt? Ook mensen die verlieft zijn geworden?
Ik ben niet arrogant, maar ik vind mezelf wel heel leuk en tof en goed en slim en alles wat daarop rijmt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd en overal zelfverzekerd arrogant.
Ik moest gewoon een vrouw onterende opmerking makenquote:
Ik jou ook heel goed inderdaadquote:
Ja ik wist niet hoe snel ik dat moest editten naar 'gespot'quote:
Ergens waar jij niet bent, hoezo?quote:
Im not cocky, im confident. So when you say im the best its a complimentquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant, maar ik vind mezelf wel heel leuk en tof en goed en slim en alles wat daarop rijmt.
Ik bedoelde in dit topicquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
er zijn inmiddels enkele tientallen FOK!-babies.....
Als ze iemand hier hebben gemeet denken ze meteen dat ze iemand kennen hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:13 schreef lichtekooi het volgende:
Dat wist ik al wel, dat jullie elkaar kennen. Maar hoeveel kennen elkaar dan?
Ook genoeg bij wie het weer over gegaan isquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
Veel wel ja![]()
En er zijn zeker een aantal verliefde koppeltjes uitgekomen hier. Die nu nog bij elkaar zijn.
Oh ja dat ook, zeker wetenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook genoeg bij wie het weer over gegaan is
Ja dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dit topicdie lijst kwam ik al een keer tegen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:18 schreef dawg het volgende:
Ik hoef niet de beste te zijn, heren, zo onzeker ben ik niet.
Ik hoef het ook niet, maar hey, wat doe je eraan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:18 schreef dawg het volgende:
Ik hoef niet de beste te zijn, heren, zo onzeker ben ik niet.
Nouja, geen idee dus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet, maar hey, wat doe je eraan?.
Dat is het allerleukste aan FOK!. Ik heb een een meeting meegemaakt met letterlijk mensen van 8 tot 68 (brechtje toen, en Opa). Waar maak je dat mee (behalve familie dan). En een bende dat het was...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:21 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is wel leuk dan, als mensen zo verlieft worden.
@ HW: ik denk dat dat wel is ja, dat je andere mensen leert kennen die je in het echt niet eens gezien zou hebben. Daar had ik niet aan gedacht, dat is wel leuk
Wanneer kun je?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:21 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is wel leuk dan, als mensen zo verlieft worden.
@ HW: ik denk dat dat wel is ja, dat je andere mensen leert kennen die je in het echt niet eens gezien zou hebben. Daar had ik niet aan gedacht, dat is wel leuk
Ja joh, het is hier 1 grote orgie. Seriously.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dit topicdie lijst kwam ik al een keer tegen.
Dat is het leukstquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het allerleukste aan FOK!. Ik heb een een meeting meegemaakt met letterlijk mensen van 8 tot 68 (brechtje toen, en Opa). Waar maak je dat mee (behalve familie dan). En een bende dat het was...
Kennen is een groot woord inderdaad, maar je kan wel mensen meeten die je dan beter zou willen leren kennenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze iemand hier hebben gemeet denken ze meteen dat ze iemand kennen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |