Heel goed!quote:
Tsss, dan ben ik wel de rebel!quote:
Wat? Braaf zijn?quote:
Ahh, je hebt weer over mij gedroomd dusquote:
Nee hoor, want dan had ik dat wel gewoon gezegd. You know me.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, je hebt weer over mij gedroomd dus![]()
Hoef je niet elke keer te vermelden
Ja das waarquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan had ik dat wel gewoon gezegd. You know me.
Zo nu en dan, maar vooral niet te vaak, zekerquote:
Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo nu en dan, maar vooral niet te vaak, zeker
Plus dat braaf zijn saai isquote:
quote:
Hahaha, natúúrlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:48 schreef rival het volgende:
Als er iemand braaf is dan ben ik dat wel
Goedemorgen, ik heb geen zin.......
Groot gelijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, natúúrlijk.
Ik ook niet, gelukkig mag ik rond half 2 weer weg en ga ik lekker niet meer terugIk ga nog meer afspraken regelen deze week denk ik
D_H!
Wat ga je in godsnaam aanrijden? Dat is strafbaar hoor....quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
Dus. Ik denk, laat ik eens wat eerder aanrijden thuis, zodat ik ook wat eerder op mijn werk ben, vestiging Den Bosch, dus zeg 40 kilometer. Wat denk je? Fucking kutfiles, kutdrukte en kutgehaast op die kutsnelwegen, en het maakt geen kut uit in tijd.
5 keer kut in 1 zin. Een nieuw record.
Morgen.
En terechtquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden ja.
Dat is brabotaal. Kan die jongen ook niks aan doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ga je in godsnaam aanrijden? Dat is strafbaar hoor....
Ik snap dat niet hoor, accentjes ok, maar dit is toch gewoon keihard fout Nederlands? Hoe haal je daar examens mee?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is brabotaal. Kan die jongen ook niks aan doen.
Echt waar hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, natúúrlijk.
Ik ook niet, gelukkig mag ik rond half 2 weer weg en ga ik lekker niet meer terugIk ga nog meer afspraken regelen deze week denk ik
Beter Bwabants dan Dev'ntahs.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is brabotaal. Kan die jongen ook niks aan doen.
Ga eens even gauw die discussie (mee)voeren in de taaltopics in TTK...niet hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, accentjes ok, maar dit is toch gewoon keihard fout Nederlands? Hoe haal je daar examens mee?
Geen aanval hoor, vraag het me gewoon af waarom mensen die 150KM verderop zitten opeens ophouden met Nederlands...
En dat zonder kutmuts!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
Dus. Ik denk, laat ik eens wat eerder aanrijden thuis, zodat ik ook wat eerder op mijn werk ben, vestiging Den Bosch, dus zeg 40 kilometer. Wat denk je? Fucking kutfiles, kutdrukte en kutgehaast op die kutsnelwegen, en het maakt geen kut uit in tijd.
Morgen.
Zegt "meneer ik kom uit Amsterdam en praat met een accent".quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, accentjes ok, maar dit is toch gewoon keihard fout Nederlands? Hoe haal je daar examens mee?
Geen aanval hoor, vraag het me gewoon af waarom mensen die 150KM verderop zitten opeens ophouden met Nederlands...
Who died and made you mod?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ga eens even gauw die discussie (mee)voeren in de taaltopics in TTK...niet hier
Hehe, zwaar begin dus amigo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:12 schreef dawg het volgende:
Morgen.
Ja, dat zeg ik, accentjes ok. Maar taalfouten...quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zegt "meneer ik kom uit Amsterdam en praat met een accent".
Dan is het altijd nog Dem'tahs.quote:
Ik doe toch nix... ik zeg 't alleen... als mod zou ik die post gewist hebben etc.quote:
Het is wel goed hoor, woordeboek.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
Echt waar hoor![]()
Ik hoop dat ze wat leuks voor je hebben vanmiddag
Accent is nog altijd wat anders dan foutief nederlands he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zegt "meneer ik kom uit Amsterdam en praat met een accent".
Zelfde, 1 pot nat.quote:
Maar ik ben wel om 13:30 afgewerkt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, accentjes ok. Maar taalfouten...
Kijk eens boven je.quote:
Valt mee, maar vroeger aanrijden doe ik dus niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, zwaar begin dus amigo.
Hopelijk gaat de rest van de dag wat soepeler
Het zijn ook geen taalfouten. Het is dialect.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, accentjes ok. Maar taalfouten...
Ja, dat telt dus niet hè.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef Kluts het volgende:
Wij hebben het bijvoorbeeld in Adoorn ook over winkels die los gaan ipv open.
Mental Imagequote:
Ff niet lullig bedoeld hoor, maar omdat DEZE keer het onderwerp je niet aanstaat moet het maar ergens anders? Als het nou pagina's over 1 ding gaat ok, maar het is hier vrijwel nooit ontopic.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik doe toch nix... ik zeg 't alleen... als mod zou ik die post gewist hebben etc.
Die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn ook geen taalfouten. Het is dialect.
Ik vind het juist wel grappig dat je overal anders praat.
Wij hebben het bijvoorbeeld in Adoorn ook over winkels die los gaan ipv open.
Wat is dat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
Ha, mijn stokpaardje. Die kutbrabo's met hun suffe taaltje. Aanrijden, ik sta langs je (nee, je staat naast me, sufkut), skottelslet, ons mam en houdoe.
quote:
Je vergeet keigaaf.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
Ha, mijn stokpaardje. Die kutbrabo's met hun suffe taaltje. Aanrijden, ik sta langs je (nee, je staat naast me, sufkut), skottelslet, ons mam en houdoe.
De theedoekquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergetenDie mensen uit Apeldoorn ook
[..]
Wat is dat?
quote:
Thanksquote:
En terechtquote:
Skottelslet zegt niemand meerquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
quote:
Brabander he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel knap dat je daar zo open over bent
You have got to be shitting mequote:
Ja, die moeten zich allemaal laten afwerken hequote:
Och, wetenschappelijk is gebleken dat Brabo's 2 hersenhelften nodig hebben om ABN te spreken ipv 1, zoals de rest van NL.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks
Ow, en "Hoe'st nou?" als ze ergens verontwaardigd over zijn
Behalve op zee. Dan kan je nog altijd langszij gaan liggen met een schip.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Ripley het volgende:
Ik zag het wel dawg
Voor eens en voor altijd brabo's: langs duidt beweging aan. Je loopt ergens langs, dus je passeert het en loopt door. Als je ergens naast staat/zit/ligt, is het dus naast. En niet langs.
Anders vat je even alles serieus opquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ff niet lullig bedoeld hoor, maar omdat DEZE keer het onderwerp je niet aanstaat moet het maar ergens anders? Als het nou pagina's over 1 ding gaat ok, maar het is hier vrijwel nooit ontopic.
Zusje van sedan ofzo?.
bedankt.quote:Zusje van sedan ofzo?.
Dat zegt meer over jouw hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Maar anyway, ik haat mensen die zo praten niet hoor. Ik vind het alleen frappant, het gaat om een paar honderd kilometer land en we kunnen elkaar niet verstaan.
Ik heb altijd gedacht dat het een vaatdoekje was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You have got to be shitting me
Echt?
Over je hoor.quote:
Ik kan soms ook nog wel eens serieus reageren jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:34 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Anders vat je even alles serieus op![]()
Ik vind taal vet leuk om over te kletsen, merkte alleen maar op dat er ver van dit subforum vandaan, al zoveel topics over dat soort dingen gaan...
En
[..]
bedankt.
I'm with yaquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Maar anyway, ik haat mensen die zo praten niet hoor. Ik vind het alleen frappant, het gaat om een paar honderd kilometer land en we kunnen elkaar niet verstaan.
quote:
Er is niks mis met mijn whore jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over je hoor.
Over taalfouten gesproken.
Nee. Niet voor mij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Ripley het volgende:
Ik zag het wel dawg
Voor eens en voor altijd brabo's: langs duidt beweging aan. Je loopt ergens langs, dus je passeert het en loopt door. Als je ergens naast staat/zit/ligt, is het dus naast. En niet langs.
Daar gaan we weer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, wetenschappelijk is gebleken dat Brabo's 2 hersenhelften nodig hebben om ABN te spreken ipv 1, zoals de rest van NL.
Ik vind soms zo'n brabo-accentje best schattig, zolang het geen plat Limlands wordt.
Heb jij een eigen whore? Tof, dat wil ik ook wel.quote:
Blijkbaar, volgens die lichtekooi (wheheheh, hoe toepasselijk die fout) welquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb jij een eigen whore? Tof, dat wil ik ook wel.
Whore en walletjes. Jij hebt het druk!quote:
Over jouw taalvaardigheden.quote:
Sorry dawgie, kon het niet laten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Niet voor mij.
[..]
Daar gaan we weer.
Ja, ik weet wat het in het NEDERLANDS betekenT, dat je klaargemaakt bent door een hoer, dat ze er daar nou een VERKEERDE betekenis aangeven is niet mijn fout.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:40 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Over jouw taalvaardigheden.
Ik weet dat ik veel spelfouten maak, dat komt nooit meer goed.
Wat is jouw excuus voor het niet verstaan van afgewerkt zijn?
je weet wel wat het betekend, dus dan is het dom om het niet te verstaan
Bij ons wordt er alleen afgewerkt bij de hoeren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:40 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Over jouw taalvaardigheden.
Ik weet dat ik veel spelfouten maak, dat komt nooit meer goed.
Wat is jouw excuus voor het niet verstaan van afgewerkt zijn?
je weet wel wat het betekend, dus dan is het dom om het niet te verstaan
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar, volgens die lichtekooi (wheheheh, hoe toepasselijk die fout) wel.
Moet je onder de rivieren gaan wonen. Daar mag je onbeperkt aanrijden, en ben je elke dag afgewerkt. Keigaaf, allemaal!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef Ripley het volgende:
Bij ons wordt er alleen afgewerkt bij de hoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |