Het is wel goed hoor, woordeboek.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, accentjes ok, maar dit is toch gewoon keihard fout Nederlands? Hoe haal je daar examens mee?
Geen aanval hoor, vraag het me gewoon af waarom mensen die 150KM verderop zitten opeens ophouden met Nederlands...
Uhuhquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:17 schreef rival het volgende:
Echt waar hoor![]()
Ik hoop dat ze wat leuks voor je hebben vanmiddag
Accent is nog altijd wat anders dan foutief nederlands he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zegt "meneer ik kom uit Amsterdam en praat met een accent".
Zelfde, 1 pot nat.quote:
Maar ik ben wel om 13:30 afgewerkt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, accentjes ok. Maar taalfouten...
Kijk eens boven je.quote:
Valt mee, maar vroeger aanrijden doe ik dus niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, zwaar begin dus amigo.
Hopelijk gaat de rest van de dag wat soepeler
Het zijn ook geen taalfouten. Het is dialect.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, accentjes ok. Maar taalfouten...
Ja, dat telt dus niet hè.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef Kluts het volgende:
Wij hebben het bijvoorbeeld in Adoorn ook over winkels die los gaan ipv open.
Mental Imagequote:
Ff niet lullig bedoeld hoor, maar omdat DEZE keer het onderwerp je niet aanstaat moet het maar ergens anders? Als het nou pagina's over 1 ding gaat ok, maar het is hier vrijwel nooit ontopic.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik doe toch nix... ik zeg 't alleen... als mod zou ik die post gewist hebben etc.
Die was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn ook geen taalfouten. Het is dialect.
Ik vind het juist wel grappig dat je overal anders praat.
Wij hebben het bijvoorbeeld in Adoorn ook over winkels die los gaan ipv open.
Wat is dat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
Ha, mijn stokpaardje. Die kutbrabo's met hun suffe taaltje. Aanrijden, ik sta langs je (nee, je staat naast me, sufkut), skottelslet, ons mam en houdoe.
quote:
Je vergeet keigaaf.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
Ha, mijn stokpaardje. Die kutbrabo's met hun suffe taaltje. Aanrijden, ik sta langs je (nee, je staat naast me, sufkut), skottelslet, ons mam en houdoe.
De theedoekquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergetenDie mensen uit Apeldoorn ook
[..]
Wat is dat?
quote:
Thanksquote:
En terechtquote:
Skottelslet zegt niemand meerquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
quote:
Brabander he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel knap dat je daar zo open over bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |